+1quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij wel vaker af.
Klopt.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet zo'n raar aantal hoor, aangezien Nederland erg multicultureel is.
Ja, laten we al jouw wijsheid maar voor waar aan gaan nemen, oh grote ziener!quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:18 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik. Dit is niet de ZP discussie, want de anti-ZP aanhang is relatief en absoluut veel en veel groter.
Nee, je praat poep. Ik ben het met je eens dat dit niet hetzelfde is als de ZP discussie, maar je cijfers kloppen simpelweg niet. Dus ja, we zijn het eens qua strekking, maar niet qua argumentatie.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:18 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik. Dit is niet de ZP discussie, want de anti-ZP aanhang is relatief en absoluut veel en veel groter.
Dat is het wel, als je je erin hebt verdiept en de ZP topics hebt doorgelezen dan zie je dat de manier van rekenen nogal, eh, creatief is.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet zo'n raar aantal hoor, aangezien Nederland erg multicultureel is.
Je druk maken om mensen die een varkenscartoon boycottenquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:19 schreef Skillstorm het volgende:
Opgedonderd met dit.
Godverdomme wat triest, een varkenscartoon boycotten.![]()
![]()
Niet meer of minder creatief dan de mensen die stellen dat het om enkele tegenstanders gaat.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat is het wel, als je je erin hebt verdiept en de ZP topics hebt doorgelezen dan zie je dat de manier van rekenen nogal, eh, creatief is.
Ziet er niet bepaald radicaal uit. Zou een moeder kunnen zijn van kleine kinderen. Dit onderschrijft mijn hypothese.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:20 schreef theunderdog het volgende:
[ afbeelding ]
Van die facebookpagina, schatje !
Ik lees de ZP discussie niet door, want ik ben van mening dat het een nogal trieste discussie is.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat is het wel, als je je erin hebt verdiept en de ZP topics hebt doorgelezen dan zie je dat de manier van rekenen nogal, eh, creatief is.
Eens.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:22 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik lees de ZP discussie niet door, want ik ben van mening dat het een nogal trieste discussie is.
Boycotten zie ik niet echt een probleem in, als je iets niet wil zien is de afstandbediening gebruiken zelfs erg verstandig. Dat het gelijk een FB actie moet worden is wel treurig te noemen, maar dat is een beetje de vloek van deze tijd.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:19 schreef Skillstorm het volgende:
Opgedonderd met dit.
Godverdomme wat triest, een varkenscartoon boycotten.![]()
![]()
En jij maar lekker zuigen en zaniken over moslims. Maar dat mag dan weer wel.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:22 schreef Ronaldsen het volgende:
Dit soort moslims zijn blijkbaar geboren trollen, altijd maar weer misbruik maken van het vrije westen met vrijheid van meningsuiting. Altijd weer zuigen en zaniken.
Waarom zou je een westers land vergelijken met een "zandbakland"?quote:Doe iets dergelijks in een zandbakland en je krijgt direct een fatwa aan je broek.
Welke hypothese?quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:21 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ziet er niet bepaald radicaal uit. Zou een moeder kunnen zijn van kleine kinderen. Dit onderschrijft mijn hypothese.
Ik doe een hoofddoek op zodat mannen mij niet aantrekkelijk vindenquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:20 schreef theunderdog het volgende:
[ afbeelding ]
Van die facebookpagina, schatje !
Ik vind haar niet lekker hoor.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik doe een hoofddoek op zodat mannen mij niet aantrekkelijk vinden
>10 kilo make up op
De OP niet lezenquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:20 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Je druk maken om mensen die een varkenscartoon boycotten![]()
![]()
Zijn ze een keer ingeburgerd en maken ze gebruik van de "rechten" hier is het weer niet goed. Als ze dan die "zandbaklandmentaliteit" omarmen worden ze weer extremistisch genoemd.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:22 schreef Ronaldsen het volgende:
Dit soort moslims zijn blijkbaar geboren trollen, altijd maar weer misbruik maken van het vrije westen met vrijheid van meningsuiting. Altijd weer zuigen en zaniken.
Doe iets dergelijks in een zandbakland en je krijgt direct een fatwa aan je broek.
Dan moet je ook niet uitgaan van de cijfers van een fantast met tunnelvisie.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:22 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik lees de ZP discussie niet door, want ik ben van mening dat het een nogal trieste discussie is.
Waarom zou zo'n meid niet radicaal kunnen zijn?quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:24 schreef Ceberut het volgende:
[..]
NWS / Moslims starten petitie tegen Peppa The Pig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |