abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144215190
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 20:25 schreef erodome het volgende:

[..]

Zijn ze een keer ingeburgerd en maken ze gebruik van de "rechten" hier is het weer niet goed. Als ze dan die "zandbaklandmentaliteit" omarmen worden ze weer extremistisch genoemd.
Kortom, doomed if you do, doomed if you don't.

Ik vind het echt meer dan onzinnig(deze klacht), maar het is wel degelijk een recht hier en laat zien dat mensen goed ingeburgerd zijn in "onze" klaagcultuur.
Een verbod afdwingen wegens een afwijkende minderheid die een geloof aanhangt is een recht ja ?
pi_144215202
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 20:21 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Niet meer of minder creatief dan de mensen die stellen dat het om enkele tegenstanders gaat.
Ik vraag me serieus af waarom jij topics lange discussies aan het voeren bent, continu in het ongelijk word gesteld met bewijzen en al en toch hardnekkig door blijft gaan? Mag hoor, maar het komt nogal over als een 97 jarige opa, die iedere dag dat ene verhaal van vroeger gaat vertellen omdat ie niet meer weet dat ie dat alle dagen daarvoor ook al heeft lopen te vertellen. Dat is dementie, schrijf dit woord even op anders moet ik het morgen weer zeggen, neem het mee naar de dokter en laat het nakijken.
pi_144215224
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 20:26 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Waarom zou zo'n meid niet radicaal kunnen zijn?

Maar ook ik vermoed dat dit inderdaad niet om ISIS fanboys/girls gaat.
Dat kan natuurlijk, maar met haar verschijning lijkt het me niet aannemelijk. Ik verwacht dan eerder een burka en sowieso geen facebookpagina.
pi_144215228
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 september 2014 20:26 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Een verbod afdwingen wegens een afwijkende minderheid die een geloof aanhangt is een recht ja ?
Ja, een verbod/aanpassing proberen erdoor te krijgen is idd een recht. Dat de kans dat ze hun zin krijgen astronomisch klein is is ook een waarheid.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_144215245
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 20:26 schreef Ceberut het volgende:

[..]

:') :') :')
Ja. Je praat poep. Je lult over een boycot terwijl ze gewoon keihard een verbod willen afdwingen. Of je bent te dom om het verschil te zien of je bent zo hypocriet om eromheen te lullen, welke van de 2 is het?
pi_144215312
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 september 2014 20:28 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ja. Je praat poep. Je lult over een boycot terwijl ze gewoon keihard een verbod willen afdwingen. Of je bent te dom om het verschil te zien of je bent zo hypocriet om eromheen te lullen, welke van de 2 is het?
Je laat weer eens zien dat je niet kan lezen. Ga terug naar de post die jij quote, en lees even welke woorden de persoon gebruikt die ik quote.

:')
pi_144215326
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 20:27 schreef erodome het volgende:

[..]

Ja, een verbod/aanpassing proberen erdoor te krijgen is idd een recht. Dat de kans dat ze hun zin krijgen astronomisch klein is is ook een waarheid.
Grappig, aangezien dezelfde soort acties tot verboden hier in Nederland op bijvoorbeeld onderdelen van de islam kan rekenen op een directe vervolging wegens het oproepen tot geweld en haatzaaien. Of geld dat niet als je G. Wilders heet?
pi_144215335
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 20:23 schreef Ceberut het volgende:

[..]

En jij maar lekker zuigen en zaniken over moslims. Maar dat mag dan weer wel. :')

[..]

Waarom zou je een westers land vergelijken met een "zandbakland"?
Kan ook niet, daarom is het zo raar dat ze wel de "normen en waarden" van daar naar hier willen halen.
pi_144215347
Gelovigen denken dat ze een monopolie op de waarheid hebben, aldus Hans Teeuwen.

Als je het mij vraagt, zijn de mensen het probleem. Overal.
Moslims zullen steeds meer proberen te verbieden, omdat de overheid gek/bang genoeg is.

Wellicht moet er ook maar een Hollandse militie opgestart worden, als dat er nog niet is.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_144215349
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 september 2014 20:25 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dan moet je ook niet uitgaan van de cijfers van een fantast met tunnelvisie.
Ik kan niet weten dat hij een fantast met een tunnelvisie is.

Ik denk alleen dat het nog niet eens zo'n heel gek aantal zou zijn aangezien Nederland redelijk multiculti is en nu eenmaal vol zit met mensen die zeuren.
pi_144215361
Er staat Moslim en iedereen weer piepen :')

En als de feministen een blootprogramma van de TV willen hebben zijn het koude kikkers :')

3000 volgers op miljoenen Britten lig ik nu echt niet wakker van. Even begripvol lachen, een paar bommendreigers oppakken en het gezemel is weer over :)
Die voorzitter van de Moslimraad is verstandig :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_144215396
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 20:27 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Dat kan natuurlijk, maar met haar verschijning lijkt het me niet aannemelijk. Ik verwacht dan eerder een burka en sowieso geen facebookpagina.
Allemaal nogal stereotype niet?
pi_144215433
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 20:30 schreef DoubleUU het volgende:
Gelovigen denken dat ze een monopolie op de waarheid hebben, aldus Hans Teeuwen.

Als je het mij vraagt, zijn de mensen het probleem. Overal.
Moslims zullen steeds meer proberen te verbieden, omdat de overheid gek/bang genoeg is.

Wellicht moet er ook maar een Hollandse militie opgestart worden, als dat er nog niet is.
Nee, religie is het probleem. Elke religie overigens. Weg ermee.
  vrijdag 5 september 2014 @ 20:32:05 #139
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_144215451
Op inhoudelijk niveau snap ik deze mensen niet zo goed.

Dat je een varken niet in je mond mag stoppen is toch iets heel anders dan naar een varken op tv kijken? Ik snap die automatische link niet tussen "niet eten" en dus "een hekel hebben aan". Ik heb ook een hekel aan muggen en laten we eerlijk zijn die zijn een stuk onreiner. Maar ik zou me niet ergeren aan een cartoon met een mug als hoofdpersoon.

Daarnaast. Dus als een kind naar een varken kijkt wordt dat kind geconditioneert om varkens te willen eten? Ik heb vroeger Tom & Jerry gekeken en ik moet zeggen dat mijn dieet kat en muis en hond arm is.

Als je zelfs op dat niveau het niet goed kan verdedigen verdien je het om belachelijk gemaakt te worden.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_144215459
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 september 2014 20:31 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat is je enige verweer ja?
Nee. Maar als iemand zich opwerpt als beschermer van Nederlandse waarden, dan let ik er extra op.
pi_144215468
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 20:30 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Stoer he? Je voel je vast een grote jongen nu.
Gewoon rapporteren, dit soort opmerkingen zijn namelijk banwaardig :)
pi_144215500
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 20:31 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Het zijn inmiddels de normen en waarden van mensen van hier. Er wordt niets hier naar toe gehaald. Ik begrijp dat je daar in je beperkte wereldbeeld niet mee om kan gaan.
Toen niet, nu niet en nooit niet,.
pi_144215525
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 september 2014 20:32 schreef SpecialK het volgende:

Dat je een varken niet in je mond mag stoppen is toch iets heel anders dan naar een varken op tv kijken? Ik snap die automatische link niet tussen "niet eten" en dus "een hekel hebben aan".

Daarnaast. Dus als een kind naar een varken kijkt wordt dat kind geconditioneert om varkens te willen eten? Ik heb vroeger Tom & Jerry gekeken en ik moet zeggen dat mijn dieet kat en muis en hond arm is.

Als je zelfs op dat niveau het niet goed kan verdedigen verdien je het om belachelijk gemaakt te worden.
Volgens mij is er idd geen verbod om naar varkens te kijken. Het is denk ik meer dat er een soort van taboesfeer is ontstaan, terwijl het volgens mij idd alleen maar gaat om eten.
pi_144215532
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 20:32 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Nee. Maar als iemand zich opwerpt als beschermer van Nederlandse waarden, dan let ik er extra op.
Neuh, je bent gewoon een one trick pony, als je geen argumenten meer hebt ga je stromannen. Beetje saai wel, had je hoger ingeschat. Maar ja, aan de andere kant geloof je in een God, dus wat was ik denkende.
pi_144215547
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 september 2014 20:32 schreef SpecialK het volgende:

Dat je een varken niet in je mond mag stoppen is toch iets heel anders dan naar een varken op tv kijken? Ik snap die automatische link niet tussen "niet eten" en dus "een hekel hebben aan".

Kan het niet zijn dat deze mensen elk contact (ook visueel) met varkens not done vinden?
pi_144215577
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 20:31 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nee, religie is het probleem. Elke religie overigens. Weg ermee.
Religie wordt opgepakt door mensen. Dus mensen zijn het probleem. Dat is altijd zo geweest, en dat zal ook altijd zo zijn. Religie is in mijn ogen net zoals sinterklaas en zwarte piet....voor de een pure waarheid en voor de ander achterhaalt:) Het zijn de mensen die er niet goed genoeg over nadenken...want wat voor God zouden we hebben als hij echt bestond? Een erger figuur dan Hitler, Stalin en Bin Laden bij elkaar, gezien hij elk van hun gecreeerd heeft. Niet te begrijpen dat zoveel mensen in zulke overduidelijke onzin geloven...maargoed dat is mijn mening.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_144215604
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 20:33 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Neuh, je bent gewoon een one trick pony, als je geen argumenten meer hebt ga je stromannen. Beetje saai wel, had je hoger ingeschat. Maar ja, aan de andere kant geloof je in een God, dus wat was ik denkende.
Hoe weet jij waar ik wel of niet in geloof. Wanneer heb ik mij daar over uitgelaten? Doe eens een quote.
pi_144215608
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 september 2014 20:29 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Grappig, aangezien dezelfde soort acties tot verboden hier in Nederland op bijvoorbeeld onderdelen van de islam kan rekenen op een directe vervolging wegens het oproepen tot geweld en haatzaaien. Of geld dat niet als je G. Wilders heet?
Het geld niet als er werkelijk opgeroepen wordt tot haat en geweld, je was vergeten dat wilders vrij is gesproken? Wat je verteld dat ook hij dat recht blijkbaar heeft, alhoewel hij op het grensje zit ermee.
Ook het recht om iemand aan te klagen blijft staan, ook als dat baarlijke onzin is.

En hoe kom je erbij om dit op 1 hoop te gooien, het is niet eens een klein beetje vergelijkbaar. Al met al is het wel degelijk een recht om te zien of je iets kan veranderen als je genoeg mensen achter je krijgt, het is potjandorie een grondrecht die de vrije wereld kenmerkt, dat tegen de stroom in mogen roeien.

Ik vind het een zeer onzinnig plan en ik denk werkelijk dat het 0 kans van slagen heeft, maar het is wel degelijk een recht om het te proberen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_144215618
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 20:34 schreef Scorpie het volgende:

[..]

De insinuatie waartoe het woord behoort ja. Gelukkig kunnen modjes door zulke simplistische woordspelletjes heen kijken en krijg je gewoon een ban. En terecht, met zulke ziektes scheld je niet.
Hij heet Kanjer dus ....
pi_144215633
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 20:29 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Kan ook niet, daarom is het zo raar dat ze wel de "normen en waarden" van daar naar hier willen halen.
Daar zijn tekenfilm varkentjes verboden? Waar dan allemaal?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')