SPOILER: Waar gaan we meeten?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En natuurlijk onze held op bazencamping De BercktSPOILER: FOK! WoordenboekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meerrrr
Verlaat je deze fantastische Slowchat meld je dan even af dan kunnen de andere slowchatters je nog even gedag zeggen.
Ziet iemand Alberto of krijgt iemand antwoord? Meld het hier!
19:30 - Wegmisbruikers
In deze aflevering staat de jaarlijkse TT op het circuit van Assen centraal en dat betekent ronkende motoren en de geur van verbrand rubber. De eenheid Noord-Nederland controleert intensief op de invalswegen richting Drenthe.
20:30 - Red mijn vakantie
Thijs wordt ingeschakeld door twee families op een camping in Wageningen. Op een ochtend wordt plotseling het toilethuisje weggehaald en staat hun tent nu naast een bouwput. En dat is niet het enige wat niet deugt op de camping.
21:30 - Bonje met de buren
Peter en Sandra konden het ooit goed vinden met hun buren Katje en Kees, maar nu is een goede band ver te zoeken. Ze bedreigen elkaar met hamers en gooien met emmers water.
4 seconden noem ik niet echt bijna tegelijkquote:Op woensdag 3 september 2014 23:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee kan wel vaker als je bijna tegelijk post
Tjaquote:Op woensdag 3 september 2014 23:48 schreef Studiotje het volgende:
[..]
4 seconden noem ik niet echt bijna tegelijk
Ditquote:Op woensdag 3 september 2014 23:49 schreef appelen het volgende:
Kan ook als er een post is verwijderd
ah ja je opent nu zelfs topics, goed bezig tim2.0quote:Op woensdag 3 september 2014 23:50 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik vind alles haten, gr gr wcpot
ik moet me inleven in anderen zodat ik een goeie acteur wordt.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:50 schreef appelen het volgende:
[..]
ah ja je opent nu zelfs topics, goed bezig tim2.0
Ahwquote:Op woensdag 3 september 2014 23:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik wweet pas morgenochtend of middag of dit weekend leuk wwordt
Je moet nu ook minimaal 23 uur per dag binnen zijn en jezelf willen meetenquote:Op woensdag 3 september 2014 23:51 schreef Studiotje het volgende:
[..]
ik moet me inleven in anderen zodat ik een goeie acteur wordt.
En als je niet gaat is het hommelesquote:Op woensdag 3 september 2014 23:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja ff afwachtenals ik naar limburg ga wordt het leuk
Gelukkigquote:
quote:Op woensdag 3 september 2014 23:53 schreef appelen het volgende:
[..]
Je moet nu ook minimaal 23 uur per dag binnen zijn en jezelf willen meeten
Nee. Ik probeer hem na te doen maar het gaat me allemaal te ver en kan het niet aan.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:54 schreef appelen het volgende:
[..]
Je wil toch een echte WcPot worden?
Gefeliciteerd. Je bent geen autist.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:55 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Nee. Ik probeer hem na te doen maar het gaat me allemaal te ver en kan het niet aan.
Fijn.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:55 schreef appelen het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Je bent geen autist.
Limburg staat voor hem gelijk aan seks, en seks is leukquote:
Duiken ook nogquote:Op woensdag 3 september 2014 23:56 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Fijn.
Nu duik ik mijn bed in, groet.
't is uit tussen onsquote:
quote:Op donderdag 4 september 2014 00:37 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Je doet zo negatief de laatste tijd
Jawelquote:Op donderdag 4 september 2014 08:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dit niet het perfecte plaatje dan?
quote:Word je aangehouden door wegmisbruikers of geconfronteerd door Alberto Stegeman? Wees dan sociaal en doe ons even de groetjes
Dit is het grote dwaze Televisie Slowchat topicquote:Op donderdag 4 september 2014 12:13 schreef Joezi het volgende:
Ik ben op zoek naar het grote dwaze Expeditie Robinson Topique?
TV / Expeditie Robinson 2014quote:Op donderdag 4 september 2014 12:13 schreef Joezi het volgende:
Ik ben op zoek naar het grote dwaze Expeditie Robinson Topique?
quote:Op donderdag 4 september 2014 12:17 schreef Starm het volgende:
[..]
Dit is het grote dwaze Televisie Slowchat topic
Zie mijn fobo en Google maar eens op "website Alberto Stegeman gehackt"quote:Op donderdag 4 september 2014 10:55 schreef Kingstown het volgende:
Is er ergens een samenvatting te lezen over:
[..]
Sims?quote:Op donderdag 4 september 2014 13:20 schreef Doler12 het volgende:
Wat een afschuwelijke grapics, man man man!
[ [url=http://cdn1-www.craveonline.com/asset(...)Keanu.png]afbeelding[/url] ]
Heb jij zijn site gehackt?quote:Op donderdag 4 september 2014 13:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zie mijn fobo en Google maar eens op "website Alberto Stegeman gehackt"
Thnx!quote:Op donderdag 4 september 2014 13:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zie mijn fobo en Google maar eens op "website Alberto Stegeman gehackt"
Nee, die user is niet meer. RIP aan de nabestaandenquote:
Had toch weer een ban gehad?quote:Op donderdag 4 september 2014 15:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, die user is niet meer. RIP aan de nabestaanden
quote:Op donderdag 4 september 2014 15:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Is it heaven heaven heaven..quote:Op donderdag 4 september 2014 15:43 schreef Mansjester het volgende:
Utopia fapperts hebben de TVSC bereikt
RIP TVSC
Eh ik ben maar de troll hoor, hier zal ik aardig doen.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:43 schreef Mansjester het volgende:
Utopia fapperts hebben de TVSC bereikt
RIP TVSC
ja hoorquote:Op donderdag 4 september 2014 15:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zijn jullie hier een beetje lief voor elkaar?
Die post hier toch nog gewoon in dit topic?quote:Op donderdag 4 september 2014 15:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Deze Kingstown hier komt ook wel eens stiekem in UTO SCquote:Op donderdag 4 september 2014 15:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die post hier toch nog gewoon in dit topic?
Tuurlijk johquote:Op donderdag 4 september 2014 15:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Eh ik ben maar de troll hoor, hier zal ik aardig doen.
Dat klopt.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
Deze Kingstown hier komt ook wel eens stiekem in UTO SC
Gewoon een utopiakijker jaquote:Op donderdag 4 september 2014 15:58 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Tuurlijk johDat je het afdoet alsof je aan het trollen bent maakt het alleen maar triester
lol joh, er zijn mensen daar die helemaal gek worden als je de grote vieze favoriet terecht afzeikt, is toch mooiquote:Op donderdag 4 september 2014 15:58 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Tuurlijk johDat je het afdoet alsof je aan het trollen bent maakt het alleen maar triester
Aaah maar onze muis hoort er toch ook gewoon bij?quote:Op donderdag 4 september 2014 15:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat klopt.
Vooral om zeker te zijn dat jullie zuurtje bij je houden, zodat ze niet meer terugkeert in 40+
wiequote:Op donderdag 4 september 2014 16:02 schreef Joezi het volgende:
Ik ga muisje hier heen lokken met een vers stukje brie
Nee johquote:Op donderdag 4 september 2014 16:22 schreef Maraca het volgende:
Maar.. eh.. is Utopia afgelopen ofzo?
Uto users hier? Mogen jullie me meteen uitleggen wat er met Facebook en pesten is. Kwam niet in slaap gister en dat stond tussen de atquote:
31-12quote:
ooh dan mag murica die troep hebbenquote:Op donderdag 4 september 2014 16:42 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Als er geen geld meer binnen komt, het is al uitgebreid naar de VS
quote:“Shortly after I tweeted about certain pics of me being fake, I was faced with a serious violation of privacy,” wrote Justice in a TwitLonger Twitter post. “There have always been fake photos of me on the internet, but I will not be put in the position to defend myself as to what is real or what is fake.”I am angry at this massive invasion of privacy, and like the other women who are in this situation alongside of me, I am taking legal action to protect my rights,” added Justice.
gewoon echtquote:Op donderdag 4 september 2014 16:45 schreef Doler12 het volgende:
Vicky heeft gesproken!
http://headlineplanet.com(...)ry-privacy-invasion/
[..]
Even in het kort dan.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:42 schreef AF_ het volgende:
[..]
Uto users hier? Mogen jullie me meteen uitleggen wat er met Facebook en pesten is. Kwam niet in slaap gister en dat stond tussen de at
Voor de restvanavond ER
ik ga er even postenquote:Op donderdag 4 september 2014 17:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
Even in het kort dan.
Ene Isabella uit Utopia is reuze populair hier in de COS op FOK!, op Facebook en in achterstandswijken van dit land. Deze Isabella denkt dat ze heel mooi kan zinnen en heeft zelfs een verschrikkelijke single opgenomen met Woltertje Kroes. Deze single stond al snel op 1 in de itunes tokkie top 30.
Echter is deze Isabella een best vervelend, verwend, hypocriet en hysterisch kreng. De overige bewoners laten dat wel eens merken en praten hier over. Dit wordt gelijkt bestempeld als roddelen en kapot pesten, en dat kunnen de Isafans (ook wel Isasoppers en schuimpjes genoemd) niet hebben. Hele Facebook actie, vliegtuigjes afgehuurd met opbeurende teksten en zelfs stichting pesten is benaderd![]()
Het grappige is dat deze zwakbegaafde fans zelf de hele dag roddelen over dit trieste programma. En alle andere bewoners woedend kapot schelden, met woorden als crackhoer, zaadcontainer, ransaap, kreeftenkop, steekneus, vies vet varken, poeplikker, nazi, kebabsnijder, moslimterrorist en teringproleet. Maar dat is geen pestgedrag
Inderdaadquote:Op donderdag 4 september 2014 15:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hoiquote:Op donderdag 4 september 2014 17:50 schreef Studiotje het volgende:
Hallo Utopia gastjes
Hallo de rest, hvj
Stu, skattiequote:Op donderdag 4 september 2014 17:50 schreef Studiotje het volgende:
Hallo Utopia gastjes
Hallo de rest, hvj
quote:Op donderdag 4 september 2014 17:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
Even in het kort dan.
Ene Isabella uit Utopia is reuze populair hier in de COS op FOK!, op Facebook en in achterstandswijken van dit land. Deze Isabella denkt dat ze heel mooi kan zinnen en heeft zelfs een verschrikkelijke single opgenomen met Woltertje Kroes. Deze single stond al snel op 1 in de itunes tokkie top 30.
Echter is deze Isabella een best vervelend, verwend, hypocriet en hysterisch kreng. De overige bewoners laten dat wel eens merken en praten hier over. Dit wordt gelijkt bestempeld als roddelen en kapot pesten, en dat kunnen de Isafans (ook wel Isasoppers en schuimpjes genoemd) niet hebben. Hele Facebook actie, vliegtuigjes afgehuurd met opbeurende teksten en zelfs stichting pesten is benaderd![]()
Het grappige is dat deze zwakbegaafde fans zelf de hele dag roddelen over dit trieste programma. En alle andere bewoners woedend kapot schelden, met woorden als crackhoer, zaadcontainer, ransaap, kreeftenkop, steekneus, vies vet varken, poeplikker, nazi, kebabsnijder, moslimterrorist en teringproleet. Maar dat is geen pestgedrag
quote:Op donderdag 4 september 2014 17:50 schreef Studiotje het volgende:
Hallo Utopia gastjes
Hallo de rest, hvj
quote:
quote:Op donderdag 4 september 2014 18:31 schreef Studiotje het volgende:
Dat qouten moeten ze fixen op de mobiele site
quote:
Alberto op Danny afsturen voor een keiharde confrontatie, want dit kan echt niet!quote:Op donderdag 4 september 2014 18:31 schreef Studiotje het volgende:
Dat qouten moeten ze fixen op de mobiele site
quote:Op donderdag 4 september 2014 18:34 schreef Stickertje het volgende:
2 dagen niet gepost hier en kwaliteit is zo ver naar beneden gedonderd dat er over utopia gepraat wordt
Paul is eruitquote:
Dagelijks natuurlijkquote:
Zal ik deze SC eens verklappen dat jij regelmatig in UTO zit te lurken? Of wil je dat liever voor je houden?quote:Op donderdag 4 september 2014 18:34 schreef Stickertje het volgende:
2 dagen niet gepost hier en kwaliteit is zo ver naar beneden gedonderd dat er over utopia gepraat wordt
Dat weten we alquote:Op donderdag 4 september 2014 18:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zal ik deze SC eens verklappen dat jij regelmatig in UTO zit te lurken? Of wil je dat liever voor je houden?
wat maakt ons dat uitquote:Op donderdag 4 september 2014 18:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zal ik deze SC eens verklappen dat jij regelmatig in UTO zit te lurken? Of wil je dat liever voor je houden?
Ik zie zelf persoonlijk het nut van Utopia niet, geflopt programma. Maar als stickertje dat wel wilt kijken heb ik daar geen problemen mee hoorquote:
Prima, dat is in uto sc ook de regel.quote:Op donderdag 4 september 2014 19:00 schreef appelen het volgende:
[..]
maakt niet uit als je er maar niet over praat
* Stickertje rent snel wegquote:Op donderdag 4 september 2014 18:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 september 2014 19:02 schreef Joezi het volgende:
Dus eh,.. goh wel jammer van dat Lingo? Dat kwam hard aan!
wat is de doorbraak, geen zin om zoveel te lezenquote:Op donderdag 4 september 2014 19:10 schreef AF_ het volgende:
GC / Onopgeloste Zaken (aflevering Emmelie) #5
Doorbraak![]()
Tenzij troll
post 90quote:Op donderdag 4 september 2014 19:14 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wat is de doorbraak, geen zin om zoveel te lezen
ferry doedens doet mee met expeditie robinsonquote:Op donderdag 4 september 2014 19:45 schreef Geo4kant het volgende:
Wat gaan we vanavond kijken? Expeditie robinson om te fappen op Ancilla?
Voorstelafleveringquote:Op donderdag 4 september 2014 19:45 schreef Geo4kant het volgende:
Wat gaan we vanavond kijken? Expeditie robinson om te fappen op Ancilla?
Ja dat is buntquote:Op donderdag 4 september 2014 19:52 schreef tralalala het volgende:
[..]
VoorstelafleveringIk kijk wel vanaf volgende week.
Ach, beetje heen en weer zappen dan maar.quote:Op donderdag 4 september 2014 19:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja dat is buntmaar denk dat die oefen interland ook niet veel aan gaat zijn
quote:Op donderdag 4 september 2014 19:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Naam komt mij ergens vaag bekend van voor.. ken hem verder niet
Roept geen instant haat op bij mij, maar jij kan hem niet uitstaan?quote:
quote:
Dat wel ja, hoewel ik die naast haar nog irritanter vond.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:03 schreef Geo4kant het volgende:
Ben een billenman maar ik stoorde mij aan haar, aandachtshoer
quote:
Je zakt nu in aanzienquote:Op donderdag 4 september 2014 20:08 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat was vorige week echt zo stomNormaal kan ik altijd wel lachen om die ordinaire homohumor.
zegt iemand die geer en goor leuk vindquote:
Goor en geerquote:Op donderdag 4 september 2014 20:10 schreef donald_dick het volgende:
[..]
zegt iemand die geer en goor leuk vind
goedzoquote:
Dat was dan nog wel leuk jaquote:
Rmv, wmb, uin, s&squote:
s&s?quote:
kopje thee erbijquote:Op donderdag 4 september 2014 20:15 schreef Stickertje het volgende:
[..]
gezellig met zijn moeder op de bank
En petjesquote:Op donderdag 4 september 2014 20:18 schreef Stickertje het volgende:
weet bijna zeker dat zijn moeder nog de kleren voor hem uitkiest in de winkel
Uitkiezen mote je niet laten doen, maar met moeders shoppen is wel handig, flinke kortingquote:Op donderdag 4 september 2014 20:18 schreef Stickertje het volgende:
weet bijna zeker dat zijn moeder nog de kleren voor hem uitkiest in de winkel
quote:Op donderdag 4 september 2014 20:18 schreef AF_ het volgende:
Ik zie dat fylax vandaag Fylax After School/Work had. Maar nog geen Fylaxfriday
Dit jaquote:Op donderdag 4 september 2014 20:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Uitkiezen mote je niet laten doen, maar met moeders shoppen is wel handig, flinke korting
geuuyyyyquote:
Jij shopt nog met je mama?quote:
Stu is een mamma's kindjequote:
Heel soms, eigenlijk ga ik met haar mee, maar dan krijg je altijd wel iets dat je eigenlijk zelf niet voor wilt betalenquote:
een ijsje?quote:Op donderdag 4 september 2014 20:25 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Heel soms, eigenlijk ga ik met haar mee, maar dan krijg je altijd wel iets dat je eigenlijk zelf niet voor wilt betalen
quote:
quote:Op donderdag 4 september 2014 20:25 schreef Stickertje het volgende:
[..]
houdt hij meer geld over in de maand voor pizza
Kut, dacht dat het WcPot was aangezien TSquote:Op donderdag 4 september 2014 20:25 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Heel soms, eigenlijk ga ik met haar mee, maar dan krijg je altijd wel iets dat je eigenlijk zelf niet voor wilt betalen
Every son loves his motherquote:
quote:Op donderdag 4 september 2014 20:25 schreef Stickertje het volgende:
[..]
houdt hij meer geld over in de maand voor pizza
selectief aardig doenquote:Op donderdag 4 september 2014 20:25 schreef AF_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kut, dacht dat het WcPot was aangezien TS
Sorry stu
quote:Op donderdag 4 september 2014 20:25 schreef AF_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kut, dacht dat het WcPot was aangezien TS
Sorry stu
ditquote:Op donderdag 4 september 2014 20:25 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Nee wilde wcpot beetje treiterenquote:
Jij krijgt alles nog van mamaquote:
Als je maar weet dat ik nu aan het huilen benquote:
Zouden ze eens moeten doen, ze zouden geen eens weten wie ze moeten nomineren omdat iedereen kut is.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:27 schreef Stickertje het volgende:
[..]
daar hebben ze tenminste nooit een kutuser van de maand verkiezing gehad
dit is wel de post van de dagquote:Op donderdag 4 september 2014 20:28 schreef Stickertje het volgende:
[..]
hij heeft een banaan gemacht, lurken tot iemand je naam noemt
JUMBO!quote:
quote:Op donderdag 4 september 2014 20:27 schreef WcPot het volgende:
[..]
Als je maar weet dat ik nu aan het huilen ben
Jij betaalt alles van je zakgeld?quote:
ERquote:
nu keuringsdienst vanwaardequote:
quote:Op donderdag 4 september 2014 20:29 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Hij rooft kledingzakken uit van die containers en zoekt daar zijn kleding in uit
doe even normaal ik ben highclassquote:Op donderdag 4 september 2014 20:29 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Hij rooft kledingzakken uit van die containers en zoekt daar zijn kleding in uit
Gaat gewoon zo'n zigeuner jongetje inquote:Op donderdag 4 september 2014 20:29 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Okequote:Op donderdag 4 september 2014 20:30 schreef appelen het volgende:
[..]
doe even normaal ik ben highclass
no way!quote:
Ja ik ga toch om 9 uur wegquote:Op donderdag 4 september 2014 20:30 schreef Studiotje het volgende:
[..]
De hallo ik ben die uitzending![]()
highclass studentenhoerquote:Op donderdag 4 september 2014 20:30 schreef appelen het volgende:
[..]
doe even normaal ik ben highclass
soziaal doen,quote:
quote:Op donderdag 4 september 2014 20:31 schreef Studiotje het volgende:
[..]
mot? heb je last van motten in je gestolen kleding?
quote:Op donderdag 4 september 2014 20:31 schreef Studiotje het volgende:
[..]
mot? heb je last van motten in je gestolen kleding?
Misschien, heb een huiswerkdatequote:
quote:Op donderdag 4 september 2014 20:33 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Met mevrouw Koster, de wiskunde lerares?
Inderdaad, wie de neuk zijn ditquote:Op donderdag 4 september 2014 20:34 schreef Stickertje het volgende:
[..]
goede 'bn-ers' hebben ze weer gevonden
Kloptquote:Op donderdag 4 september 2014 20:35 schreef appelen het volgende:
[..]
jij deed het nooit hoefde niet op mbo
er zijn zelfs limburgers met een mbo diplomaquote:Op donderdag 4 september 2014 20:36 schreef appelen het volgende:
[..]
volgens mij kan een doofstomme met het syndroom van down nog een mbo-diploma halen.
okequote:Op donderdag 4 september 2014 20:37 schreef Stickertje het volgende:
[..]
er zijn zelfs limburgers met een mbo diploma
Ik weet het wel zeker. Als ik mijn naam goed geschreven had boven aan een toets dan kon je er al vanuit gaan. Dat je al minimaal een 5 hadquote:Op donderdag 4 september 2014 20:36 schreef appelen het volgende:
[..]
volgens mij kan een doofstomme met het syndroom van down nog een mbo-diploma halen.
Overdrijven is ook een vakquote:Op donderdag 4 september 2014 20:36 schreef appelen het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 september 2014 20:37 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker. Als ik mijn naam goed geschreven had boven aan een toets dan kon je er al vanuit gaan. Dat je al minimaal een 5 had
Tsja, in inteelt groesbeek komt men niet verder dan de boerenschool en de huishoudsschool. Natuurlijk ben je jaloersquote:Op donderdag 4 september 2014 20:37 schreef Stickertje het volgende:
[..]
er zijn zelfs limburgers met een mbo diploma
'Tim'quote:Op donderdag 4 september 2014 20:37 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker. Als ik mijn naam goed geschreven had boven aan een toets dan kon je er al vanuit gaan. Dat je al minimaal een 5 had
Ja alleen weet de leraar die het vak geeft er niks van afquote:
Britt Dekker heeft een havodiplomaquote:Op donderdag 4 september 2014 20:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
Syralene heeft Down én een mbo-diploma
Dat is niks voor mijquote:Op donderdag 4 september 2014 20:39 schreef appelen het volgende:
[..]
waarom ga je hbo niet proberen?
Dat is mbo-1quote:Op donderdag 4 september 2014 20:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
Syralene heeft Down én een mbo-diploma
Mbo 1 of mbo 4, mbo=mboquote:
Ik had dan minimaal een 1quote:Op donderdag 4 september 2014 20:37 schreef WcPot het volgende:
[..]
Britt Dekker is een typetjequote:
Waarom maak jij je niet zo druk over mensen met een mbo en laat je hem lekker?quote:Op donderdag 4 september 2014 20:39 schreef appelen het volgende:
[..]
waarom ga je hbo niet proberen?
Dit denkenquote:
ditquote:Op donderdag 4 september 2014 20:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom maak jij je niet zo druk over mensen met een mbo en laat je hem lekker?![]()
Niet iedereen heeft daar de intelligentie of het geld voor.
ik plaag wcpot alleen maarquote:Op donderdag 4 september 2014 20:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom maak jij je niet zo druk over mensen met een mbo en laat je hem lekker?![]()
quote:Op donderdag 4 september 2014 20:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die mensen van mbo niveau 1 weten niet eens hoe je een tekst bold maakt in Word volgens mij
quote:Op donderdag 4 september 2014 20:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mbo-1 is gewoon voor mensen met syndroom van downquote:Op donderdag 4 september 2014 20:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die mensen van mbo niveau 1 weten niet eens hoe je een tekst bold maakt in Word volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |