Dat is mbo-1quote:Op donderdag 4 september 2014 20:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
Syralene heeft Down én een mbo-diploma
Mbo 1 of mbo 4, mbo=mboquote:
Ik had dan minimaal een 1quote:Op donderdag 4 september 2014 20:37 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker. Als ik mijn naam goed geschreven had boven aan een toets dan kon je er al vanuit gaan. Dat je al minimaal een 5 had
Britt Dekker is een typetjequote:
Waarom maak jij je niet zo druk over mensen met een mbo en laat je hem lekker?quote:Op donderdag 4 september 2014 20:39 schreef appelen het volgende:
[..]
waarom ga je hbo niet proberen?
Dit denkenquote:
ditquote:Op donderdag 4 september 2014 20:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom maak jij je niet zo druk over mensen met een mbo en laat je hem lekker?![]()
Niet iedereen heeft daar de intelligentie of het geld voor.
ik plaag wcpot alleen maarquote:Op donderdag 4 september 2014 20:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom maak jij je niet zo druk over mensen met een mbo en laat je hem lekker?![]()
quote:Op donderdag 4 september 2014 20:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die mensen van mbo niveau 1 weten niet eens hoe je een tekst bold maakt in Word volgens mij
quote:Op donderdag 4 september 2014 20:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mbo-1 is gewoon voor mensen met syndroom van downquote:Op donderdag 4 september 2014 20:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die mensen van mbo niveau 1 weten niet eens hoe je een tekst bold maakt in Word volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |