quote:Op donderdag 4 september 2014 20:33 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Met mevrouw Koster, de wiskunde lerares?
Inderdaad, wie de neuk zijn ditquote:Op donderdag 4 september 2014 20:34 schreef Stickertje het volgende:
[..]
goede 'bn-ers' hebben ze weer gevonden
Kloptquote:Op donderdag 4 september 2014 20:35 schreef appelen het volgende:
[..]
jij deed het nooit hoefde niet op mbo
er zijn zelfs limburgers met een mbo diplomaquote:Op donderdag 4 september 2014 20:36 schreef appelen het volgende:
[..]
volgens mij kan een doofstomme met het syndroom van down nog een mbo-diploma halen.
okequote:Op donderdag 4 september 2014 20:37 schreef Stickertje het volgende:
[..]
er zijn zelfs limburgers met een mbo diploma
Ik weet het wel zeker. Als ik mijn naam goed geschreven had boven aan een toets dan kon je er al vanuit gaan. Dat je al minimaal een 5 hadquote:Op donderdag 4 september 2014 20:36 schreef appelen het volgende:
[..]
volgens mij kan een doofstomme met het syndroom van down nog een mbo-diploma halen.
Overdrijven is ook een vakquote:Op donderdag 4 september 2014 20:36 schreef appelen het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 september 2014 20:37 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker. Als ik mijn naam goed geschreven had boven aan een toets dan kon je er al vanuit gaan. Dat je al minimaal een 5 had
Tsja, in inteelt groesbeek komt men niet verder dan de boerenschool en de huishoudsschool. Natuurlijk ben je jaloersquote:Op donderdag 4 september 2014 20:37 schreef Stickertje het volgende:
[..]
er zijn zelfs limburgers met een mbo diploma
'Tim'quote:Op donderdag 4 september 2014 20:37 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker. Als ik mijn naam goed geschreven had boven aan een toets dan kon je er al vanuit gaan. Dat je al minimaal een 5 had
Ja alleen weet de leraar die het vak geeft er niks van afquote:
Britt Dekker heeft een havodiplomaquote:Op donderdag 4 september 2014 20:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
Syralene heeft Down én een mbo-diploma
Dat is niks voor mijquote:Op donderdag 4 september 2014 20:39 schreef appelen het volgende:
[..]
waarom ga je hbo niet proberen?
Dat is mbo-1quote:Op donderdag 4 september 2014 20:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
Syralene heeft Down én een mbo-diploma
Mbo 1 of mbo 4, mbo=mboquote:
Ik had dan minimaal een 1quote:Op donderdag 4 september 2014 20:37 schreef WcPot het volgende:
[..]
Britt Dekker is een typetjequote:
Waarom maak jij je niet zo druk over mensen met een mbo en laat je hem lekker?quote:Op donderdag 4 september 2014 20:39 schreef appelen het volgende:
[..]
waarom ga je hbo niet proberen?
Dit denkenquote:
ditquote:Op donderdag 4 september 2014 20:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom maak jij je niet zo druk over mensen met een mbo en laat je hem lekker?![]()
Niet iedereen heeft daar de intelligentie of het geld voor.
ik plaag wcpot alleen maarquote:Op donderdag 4 september 2014 20:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom maak jij je niet zo druk over mensen met een mbo en laat je hem lekker?![]()
quote:Op donderdag 4 september 2014 20:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die mensen van mbo niveau 1 weten niet eens hoe je een tekst bold maakt in Word volgens mij
quote:Op donderdag 4 september 2014 20:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mbo-1 is gewoon voor mensen met syndroom van downquote:Op donderdag 4 september 2014 20:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die mensen van mbo niveau 1 weten niet eens hoe je een tekst bold maakt in Word volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |