Inderdaadquote:Op donderdag 4 september 2014 15:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, die user is niet meer. RIP aan de nabestaanden
Hoiquote:Op donderdag 4 september 2014 17:50 schreef Studiotje het volgende:
Hallo Utopia gastjes
Hallo de rest, hvj
Stu, skattiequote:Op donderdag 4 september 2014 17:50 schreef Studiotje het volgende:
Hallo Utopia gastjes
Hallo de rest, hvj
quote:Op donderdag 4 september 2014 17:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
Even in het kort dan.
Ene Isabella uit Utopia is reuze populair hier in de COS op FOK!, op Facebook en in achterstandswijken van dit land. Deze Isabella denkt dat ze heel mooi kan zinnen en heeft zelfs een verschrikkelijke single opgenomen met Woltertje Kroes. Deze single stond al snel op 1 in de itunes tokkie top 30.
Echter is deze Isabella een best vervelend, verwend, hypocriet en hysterisch kreng. De overige bewoners laten dat wel eens merken en praten hier over. Dit wordt gelijkt bestempeld als roddelen en kapot pesten, en dat kunnen de Isafans (ook wel Isasoppers en schuimpjes genoemd) niet hebben. Hele Facebook actie, vliegtuigjes afgehuurd met opbeurende teksten en zelfs stichting pesten is benaderd![]()
Het grappige is dat deze zwakbegaafde fans zelf de hele dag roddelen over dit trieste programma. En alle andere bewoners woedend kapot schelden, met woorden als crackhoer, zaadcontainer, ransaap, kreeftenkop, steekneus, vies vet varken, poeplikker, nazi, kebabsnijder, moslimterrorist en teringproleet. Maar dat is geen pestgedrag
quote:Op donderdag 4 september 2014 17:50 schreef Studiotje het volgende:
Hallo Utopia gastjes
Hallo de rest, hvj
quote:
quote:Op donderdag 4 september 2014 18:31 schreef Studiotje het volgende:
Dat qouten moeten ze fixen op de mobiele site
quote:
Alberto op Danny afsturen voor een keiharde confrontatie, want dit kan echt niet!quote:Op donderdag 4 september 2014 18:31 schreef Studiotje het volgende:
Dat qouten moeten ze fixen op de mobiele site
quote:Op donderdag 4 september 2014 18:34 schreef Stickertje het volgende:
2 dagen niet gepost hier en kwaliteit is zo ver naar beneden gedonderd dat er over utopia gepraat wordt
Paul is eruitquote:
Dagelijks natuurlijkquote:
Zal ik deze SC eens verklappen dat jij regelmatig in UTO zit te lurken? Of wil je dat liever voor je houden?quote:Op donderdag 4 september 2014 18:34 schreef Stickertje het volgende:
2 dagen niet gepost hier en kwaliteit is zo ver naar beneden gedonderd dat er over utopia gepraat wordt
Dat weten we alquote:Op donderdag 4 september 2014 18:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zal ik deze SC eens verklappen dat jij regelmatig in UTO zit te lurken? Of wil je dat liever voor je houden?
wat maakt ons dat uitquote:Op donderdag 4 september 2014 18:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zal ik deze SC eens verklappen dat jij regelmatig in UTO zit te lurken? Of wil je dat liever voor je houden?
Ik zie zelf persoonlijk het nut van Utopia niet, geflopt programma. Maar als stickertje dat wel wilt kijken heb ik daar geen problemen mee hoorquote:
Prima, dat is in uto sc ook de regel.quote:Op donderdag 4 september 2014 19:00 schreef appelen het volgende:
[..]
maakt niet uit als je er maar niet over praat
* Stickertje rent snel wegquote:Op donderdag 4 september 2014 18:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 september 2014 19:02 schreef Joezi het volgende:
Dus eh,.. goh wel jammer van dat Lingo? Dat kwam hard aan!
wat is de doorbraak, geen zin om zoveel te lezenquote:Op donderdag 4 september 2014 19:10 schreef AF_ het volgende:
GC / Onopgeloste Zaken (aflevering Emmelie) #5
Doorbraak![]()
Tenzij troll
post 90quote:Op donderdag 4 september 2014 19:14 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wat is de doorbraak, geen zin om zoveel te lezen
ferry doedens doet mee met expeditie robinsonquote:Op donderdag 4 september 2014 19:45 schreef Geo4kant het volgende:
Wat gaan we vanavond kijken? Expeditie robinson om te fappen op Ancilla?
Voorstelafleveringquote:Op donderdag 4 september 2014 19:45 schreef Geo4kant het volgende:
Wat gaan we vanavond kijken? Expeditie robinson om te fappen op Ancilla?
Ja dat is buntquote:Op donderdag 4 september 2014 19:52 schreef tralalala het volgende:
[..]
VoorstelafleveringIk kijk wel vanaf volgende week.
Ach, beetje heen en weer zappen dan maar.quote:Op donderdag 4 september 2014 19:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja dat is buntmaar denk dat die oefen interland ook niet veel aan gaat zijn
quote:Op donderdag 4 september 2014 19:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Naam komt mij ergens vaag bekend van voor.. ken hem verder niet
Roept geen instant haat op bij mij, maar jij kan hem niet uitstaan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |