Dat weten we alquote:Op donderdag 4 september 2014 18:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zal ik deze SC eens verklappen dat jij regelmatig in UTO zit te lurken? Of wil je dat liever voor je houden?
wat maakt ons dat uitquote:Op donderdag 4 september 2014 18:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zal ik deze SC eens verklappen dat jij regelmatig in UTO zit te lurken? Of wil je dat liever voor je houden?
Ik zie zelf persoonlijk het nut van Utopia niet, geflopt programma. Maar als stickertje dat wel wilt kijken heb ik daar geen problemen mee hoorquote:
Prima, dat is in uto sc ook de regel.quote:Op donderdag 4 september 2014 19:00 schreef appelen het volgende:
[..]
maakt niet uit als je er maar niet over praat
* Stickertje rent snel wegquote:Op donderdag 4 september 2014 18:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 september 2014 19:02 schreef Joezi het volgende:
Dus eh,.. goh wel jammer van dat Lingo? Dat kwam hard aan!
wat is de doorbraak, geen zin om zoveel te lezenquote:Op donderdag 4 september 2014 19:10 schreef AF_ het volgende:
GC / Onopgeloste Zaken (aflevering Emmelie) #5
Doorbraak![]()
Tenzij troll
post 90quote:Op donderdag 4 september 2014 19:14 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wat is de doorbraak, geen zin om zoveel te lezen
ferry doedens doet mee met expeditie robinsonquote:Op donderdag 4 september 2014 19:45 schreef Geo4kant het volgende:
Wat gaan we vanavond kijken? Expeditie robinson om te fappen op Ancilla?
Voorstelafleveringquote:Op donderdag 4 september 2014 19:45 schreef Geo4kant het volgende:
Wat gaan we vanavond kijken? Expeditie robinson om te fappen op Ancilla?
Ja dat is buntquote:Op donderdag 4 september 2014 19:52 schreef tralalala het volgende:
[..]
VoorstelafleveringIk kijk wel vanaf volgende week.
Ach, beetje heen en weer zappen dan maar.quote:Op donderdag 4 september 2014 19:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja dat is buntmaar denk dat die oefen interland ook niet veel aan gaat zijn
quote:Op donderdag 4 september 2014 19:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Naam komt mij ergens vaag bekend van voor.. ken hem verder niet
Roept geen instant haat op bij mij, maar jij kan hem niet uitstaan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |