SPOILER: BonusmascottesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
Goed verhaal, lekker kort.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:20 schreef no1uknow het volgende:
ik begin een puist te krijgen naast m'n neus, die komt eens in de zoveel maanden eens langs en onderhuids is 'ie echt gigantisch. goddamn
Oh dat had mijn broertje vroeger ook, toen bleek het later een parasiet te zijn die onderhuids leeft.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:20 schreef no1uknow het volgende:
ik begin een puist te krijgen naast m'n neus, die komt eens in de zoveel maanden eens langs en onderhuids is 'ie echt gigantisch. goddamn
een onderhuidse mcnultyquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:25 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Oh dat had mijn broertje vroeger ook, toen bleek het later een parasiet te zijn die onderhuids leeft.
niet uit te knijpen die suckers, onderhuidse zijn het ergstequote:Op dinsdag 2 september 2014 22:20 schreef no1uknow het volgende:
www.reddit.com/r/poppingquote:
Niet zo'n ding hebben:quote:
Ik heb daar ook wel wat voor hoor Sanderquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:46 schreef no1uknow het volgende:
ik heb van dat uitdroogspul, daarmee rem je afaik de ontwikkeling en zal 'ie sneller weg zijn.
Ik ben zelf geen fan van popping. Sommige mensen vinden het echt fijn om daar naar te kijken.quote:
i agreequote:Op dinsdag 2 september 2014 22:49 schreef stinkie het volgende:
Gvd zelfs die onthoofdingsvideo's zijn minder erg
dit is nog een soort van zo abstract dat ik er niet echt van cringe, maar die filmpjes waarbij je duidelijk een puist ziet die uitgeknepen wordtquote:
Interessant!!quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:20 schreef no1uknow het volgende:
Gisteren zat er een vrouw in de metro, ook wel kort, en die kwam met de voeten van de grond toen ze zat. Moest lachen en aan jou denken.quote:
Wat is dit nu weer?quote:
Heb je dat vaker?quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gisteren zat er een vrouw in de metro, ook wel kort, en die kwam met de voeten van de grond toen ze zat. Moest lachen en aan jou denken.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gisteren zat er een vrouw in de metro, ook wel kort, en die kwam met de voeten van de grond toen ze zat. Moest lachen en aan jou denken.
Basketbalspeelsters vs cheerleadersquote:
haal maar snel weg voor we Dima kwijt zijnquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:09 schreef Montelly het volgende:
http://forum.viva.nl/foru(...)_messages/71343/last
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:09 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Whahaha, yeah pretty much.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:10 schreef G.R.S. het volgende:
[..]volgens mij denk je dat ik een legit midget ben
[..]
Basketbalspeelsters vs cheerleaders
quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:09 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Dan zijn die cheerleaders ook wel erg klein.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:10 schreef G.R.S. het volgende:
[..]volgens mij denk je dat ik een legit midget ben
[..]
Basketbalspeelsters vs cheerleaders
^^quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:17 schreef stinkie het volgende:
[..]
haal maar snel weg voor we Dima kwijt zijn
quote:- de daad
Hij had beloofd mij met zijn genotsstaaf tot ongekende hoogte te brengen. Hij zou zorgen dat ik niet wist wat me overkwam.
Maar toen zijn harde liefdespaal het papiertje van het condoom hoorde ritselen, stortte hij in als de stervende zwaan....
En dat 4x! Hij had deels gelijk, ik wist inderdaad niet wat me overkwam.
Dus geen standje, geen tijdsduur, wel orgasmes maar die horen bij het voorspel. 2 en die waren een 8 waard.
- naspel
Ja, knuffelen, beetje kletsen en hij is weer naar huis gegaan, hij voelde zich een beetje rottig over dat het niet lukte. Waarschijnlijk door de spanning. Hij zei dat het wel vaker had gehad.
- voor herhaling vatbaar
Herkansing waard.
idd, ik ga ook liever rawquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
lololol, maar eerlijk, condooms zijn ook gewoon kut.
RAW POWERLIFTINGquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:33 schreef Montelly het volgende:
[..]
idd, ik ga ook liever raw
STD #YOLO
Je kat is meer buff dan jijquote:Op woensdag 3 september 2014 00:17 schreef VMSDKR het volgende:
Mijn Maine Coon is 8,2 kg. 5 jaar inmiddels. FUAACKK
quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
shiiiiieeet
https://www.facebook.com/video.php?v=430393643769861
Goeie dag zeg.quote:Op woensdag 3 september 2014 00:17 schreef VMSDKR het volgende:
Die aflevering met die transgender laatst.
Spekkiequote:Op woensdag 3 september 2014 08:44 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Goeie dag zeg.
Is dat normaal bij die dingen?
Ik heb gewoon 2 zwarte britse kortharen, ene 4kg andere 6,5 kg.
Die 6,5 kg heet blacky, maar hij luistert ook naar spekkie.
Maar die mag echt niet zwaarder wordn van de dierenartts
quote:Op woensdag 3 september 2014 08:50 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Spekkie![]()
![]()
Geef je die beesten ook volle melk? Buff cat is buff.
VInd ik opzich nog meevallen.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:37 schreef Champy het volgende:
PT'er van de lokale gym
[ afbeelding ]
Goeie benen
Maar deze twee blijf ik me over verbazen. Hoezo doe je nooit wat aan je benenquote:Op woensdag 3 september 2014 09:54 schreef Deuce92 het volgende:
Vind deze nog altijd het beste:
[ afbeelding ]
Bij die eerste gaat het ook vooral om de verhoudingen. Hij heeft van die beestachtige armen, terwijl zijn benen er amper beter uitzien dan die van de gemiddelde non-lifter.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:00 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
VInd ik opzich nog meevallen.
[..]
Maar deze twee blijf ik me over verbazen. Hoezo doe je nooit wat aan je benenZelfs ik heb dikkere poten, alleen al van het hardlopen en het lopen overdag zelf.
Wanneer playdate dan?quote:Op woensdag 3 september 2014 00:17 schreef VMSDKR het volgende:
Die aflevering met die transgender laatst.
quote:Op woensdag 3 september 2014 09:54 schreef Deuce92 het volgende:
[ afbeelding ]
Goed dat je het erbij zet, anders was je PM/DM box meteen vol.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:13 schreef JackieBrown het volgende:
Voor de katten bedoel ik dan he ahaha
Dit is ook echt door een vrouw geschreven (not).quote:
Mits je hem niet in de magnetron hebt gedaan/verdronken/in de brand hebt gestoken welquote:Op woensdag 3 september 2014 10:15 schreef Questular het volgende:
Ik heb een kat gehad vroeger, telt dat ook?
Ik heb hem achtergelaten toen ik verhuisde, harteloos ik weet het.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:34 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Mits je hem niet in de magnetron hebt gedaan/verdronken/in de brand hebt gestoken wel
Fixed.quote:
Omg, zulke kanonnen van armen en dan zulke beentjes. Awwwquote:Op woensdag 3 september 2014 09:37 schreef Champy het volgende:
PT'er van de lokale gym
[ afbeelding ]
Goeie benen
Hah, ze lebberen wel eens de kwark op die nog in het baje achterblijft.quote:Op woensdag 3 september 2014 08:50 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Spekkie![]()
![]()
Geef je die beesten ook volle melk? Buff cat is buff.
Dat vraagt wel om een filmpje natuurlijkquote:Op woensdag 3 september 2014 10:46 schreef RaymondK het volgende:
Oh mi gado, straks trainen vanavond met no1 en drinky
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 september 2014 10:49 schreef Champy het volgende:
[..]
Dat vraagt wel om een filmpje natuurlijk
Neem zeker mn telefoon plus tripodje mee, maar moet wel beide hun privacy respectenquote:
Met drie man is het toch niet lekker trainen..langer wachten dan reps draaien.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:46 schreef RaymondK het volgende:
[ afbeelding ]
75 eu, zaterdag weer dan denk 40 of zo.quote:
Komt wel goed, ik heb toch 5 minuten nodig soms tussen setsquote:Op woensdag 3 september 2014 11:18 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Met drie man is het toch niet lekker trainen..langer wachten dan reps draaien.
En die beker in de deur, wat is dat? Lijkt wel oud zaad. Zet jij je nageslacht te koelen?quote:Op woensdag 3 september 2014 11:19 schreef RaymondK het volgende:
[..]
75 eu, zaterdag weer dan denk 40 of zo.
Gisteren beef amino's besteld bij b&f
Is de nieuwe trend in mn gym schijnt nogal goed te helpen bij een paar, ben benieuwd
Had zomaar gekund idd zaad. Kwa zuurgraad klopt het wel van deze azijnpisser hier lolquote:Op woensdag 3 september 2014 11:21 schreef H1N1 het volgende:
[..]
En die beker in de deur, wat is dat? Lijkt wel oud zaad. Zet jij je nageslacht te koelen?
Misschien kan ik het dan als gift aftrekken vd belasting hehehhquote:Op woensdag 3 september 2014 11:18 schreef fathank het volgende:
"Zet maar op de rekening van het Weeshuis"
14 eieren per dag?quote:Op woensdag 3 september 2014 11:09 schreef RaymondK het volgende:
Stocked to the brim ( for half a week)![]()
[ afbeelding ]
Note dat volle chocolate milk ala Patsermouse in deur
Garepatieo. So gud, but must not eat all what is bought![]()
[ afbeelding ]
Need a roommatequote:Op woensdag 3 september 2014 11:09 schreef RaymondK het volgende:
Stocked to the brim ( for half a week)![]()
[ afbeelding ]
Note dat volle chocolate milk ala Patsermouse in deur
Garepatieo. So gud, but must not eat all what is bought![]()
[ afbeelding ]
Nice! Goeie grote blender ookquote:Op woensdag 3 september 2014 11:45 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Need a roommate![]()
Sinds ik cut doe maak ik dit sinds vorige week gewoon elke dag klaar.
Werkt voor mij makkelijker zodat ik qua protein goed zit en dan de rest gewoon kan aanvullen,
[ afbeelding ]
900 gram kwark
150 gram whey
En dan aanvullen met melk tot de gewenste dikte, drinkt weg als een yoghurtdrink.
Want dat is het dan ook eigenlijk![]()
200 gr proteine
1.5 liter, hij had alleen wel iets sterker gemogen van mijquote:
Morgen gymdate, lekker squattenquote:Op woensdag 3 september 2014 11:48 schreef Montelly het volgende:
Jongens hebben jullie al iets van CurlGurl95 ontvangen?
5 dozenquote:Op woensdag 3 september 2014 11:40 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Wut? Neh 8. Het zijn er 10 per doos 5 dozen. xl eiren
0,5 week of 3,5 dagquote:Op woensdag 3 september 2014 12:18 schreef Klokov het volgende:
[..]
5 dozen
3,5 week
50/3,5= 14 vriend
1 week = 7 dagenquote:
Precies. Iig genoeg voor 6,25 dagenquote:Op woensdag 3 september 2014 12:57 schreef fathank het volgende:
Of hij heeft gewoon genoeg eieren voor de hele week. Ik noem maar een dwarsstraat
Dit ook maar in elkaar geflanst net. Wel factor 0,5 want heb niet zo'n kaolo grote blender. Goed te doen ja.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:45 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Need a roommate![]()
Sinds ik cut doe maak ik dit sinds vorige week gewoon elke dag klaar.
Werkt voor mij makkelijker zodat ik qua protein goed zit en dan de rest gewoon kan aanvullen,
[ afbeelding ]
900 gram kwark
150 gram whey
En dan aanvullen met melk tot de gewenste dikte, drinkt weg als een yoghurtdrink.
Want dat is het dan ook eigenlijk![]()
200 gr proteine
Ik wil wel eens over je kale ingevette koppie cummen hoor.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:26 schreef Questular het volgende:
Toch jammer dat jullie schijnbaar bij elkaar op bezoek gaan, samen trainen, sauna dates hebben etc etc hier op dit forum en ik word nergens voor uitgenodigt... 4-ever alone...
Deze dan:quote:Op woensdag 3 september 2014 09:54 schreef Deuce92 het volgende:
[ afbeelding ]
5 lvl 80's vriend er valt niks meer te levellen.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:33 schreef Awesome_ het volgende:
Q, kunnen wel keer samen lvlen op gw2 ja tog?
1x lvl21quote:Op woensdag 3 september 2014 13:40 schreef Questular het volgende:
[..]
5 lvl 80's vriend er valt niks meer te levellen.
quote:Op woensdag 3 september 2014 10:46 schreef RaymondK het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 september 2014 13:42 schreef Ethanolic het volgende:
Roep je bij GW ook 'ding' als je level up bent? Dat vond ik het leukste.
Nee helaas is dat een WoW ding (ya see what i did there?)quote:Op woensdag 3 september 2014 13:42 schreef Ethanolic het volgende:
Roep je bij GW ook 'ding' als je level up bent? Dat vond ik het leukste.
Dat zet ik nog wel eens aan, een betere remedie tegen kinderen bestaat nietquote:Op woensdag 3 september 2014 13:50 schreef Questular het volgende:
Dat bedoel ik, het is of gamen of teen mom 2 kijken op de bank met mn vriendin...
Dit. Ik ben alles behalve burgerlijk en moet er nog totaal niet aan denken, maar er komt sowieso ooit een mini-me.quote:
Denk je er ook nog zo over als je vriendin aan 2 kanten uitgescheurd en dichtgenaaid is?quote:Op woensdag 3 september 2014 13:54 schreef Klokov het volgende:
Jezelf vergelijken met mensen op mtv
Niet je genen willen verspreiden
quote:Op woensdag 3 september 2014 14:04 schreef CurlGurl95 het volgende:
[..]
Denk je er ook nog zo over als je vriendin aan 2 kanten uitgescheurd en dichtgenaaid is?
quote:Op woensdag 3 september 2014 14:11 schreef Awesome_ het volgende:
Kwam er gisteren achter dat mn chick zelfde bouwjaar is als curlgurl.
Hij is verder gezond, maar gewoon groot, dus ik denk het wel.quote:Op woensdag 3 september 2014 08:44 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Goeie dag zeg.
Is dat normaal bij die dingen?
Ik heb gewoon 2 zwarte britse kortharen, ene 4kg andere 6,5 kg.
Die 6,5 kg heet blacky, maar hij luistert ook naar spekkie.
Maar die mag echt niet zwaarder wordn van de dierenartts
Zal ik even langskomen vanavond?quote:Op woensdag 3 september 2014 14:22 schreef VMSDKR het volgende:
Anyway, weten jullie wie vandaag jarig is?
Wel met frambozensmaak he mr fantastisch?!quote:Op woensdag 3 september 2014 13:11 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Dit ook maar in elkaar geflanst net. Wel factor 0,5 want heb niet zo'n kaolo grote blender. Goed te doen ja.
Ben jij die rechterquote:Op woensdag 3 september 2014 15:05 schreef Sapstengel het volgende:
Je voelt je toch ineens wel klein als je dit ziet
[ afbeelding ]
Is niet natty vriendquote:Op woensdag 3 september 2014 15:05 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Voor dat fysiek? Mwah, mag wel minstens 10 kilo vet vanaf imo.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee idd, maar wel zieke massa. Zou ook wel kuurtje over hebben voor dat fysiek en kracht.
Iets minder vet mag wel idd. En die polsen.. dan te bedenken dat hij eerst zo was:quote:Op woensdag 3 september 2014 15:28 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Voor dat fysiek? Mwah, mag wel minstens 10 kilo vet vanaf imo.
Sick joints wel. Zijn pols is echt huge.
DL voorbeeld samen met KKquote:Op woensdag 3 september 2014 15:05 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Serieus? Hoe kunnen zijn polsen zo huge worden? Daar zitten toch alleen maar botten en pezen?quote:Op woensdag 3 september 2014 15:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Iets minder vet mag wel idd. En die polsen.. dan te bedenken dat hij eerst zo was:
[ afbeelding ]
Er is hoop voor smalle pols brahs (met genoeg cell tech)
Ik heb geen idee. HGH? Daar komt die foto vandaanquote:Op woensdag 3 september 2014 15:33 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Serieus? Hoe kunnen zijn polsen zo huge worden? Daar zitten toch alleen maar botten en pezen?
quote:Op woensdag 3 september 2014 14:22 schreef VMSDKR het volgende:
Anyway, weten jullie wie vandaag jarig is?
Indien je studeert is de universiteitsgym ws. een goede en goedkope optie.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:11 schreef CurlGurl95 het volgende:
Heeyyjj Curlbro's en Sisters
Iemand van jullie die een goeie gym weet in omgeving van rotterdam? Ik ga verhuizen die kant op net begonnen met nieuwe studie daar en ga op kamers. Liefst niet te duur natuurlijk maar een sauna zou wel fijn zijn.
hGH iddquote:Op woensdag 3 september 2014 15:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. HGH? Daar komt die foto vandaan
http://www.jtsstrength.com/articles/2013/09/28/story-motivation/
Groeit ie niet? Montelly loopt zo weg met jb hoowr.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:38 schreef Ethanolic het volgende:
Al ben ik geen ervaringsdeskundige
he JB ik zei toch al dat ie je elke dag aan het lachen maaktequote:Op woensdag 3 september 2014 17:38 schreef Ethanolic het volgende:
Al ben ik geen ervaringsdeskundige
Kan dat kapot scheuren vraag ik me afquote:Op woensdag 3 september 2014 19:10 schreef Montelly het volgende:
Er is altijd BAAS boven baas.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
een grote puist ondertussenquote:Op woensdag 3 september 2014 19:20 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Kan dat kapot scheuren vraag ik me af
Snel Deuce, grijp je zwaard en trek ten strijde!quote:
quote:Je bericht is te groot en kan niet in zijn geheel worden opgeslagen. Kort de tekst in en verdeel deze over meerdere berichten.
Dat is geen synthol maar saline.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:17 schreef G.R.S. het volgende:
he, kom ik een foto tegen van een gozer die een syntholpenis heeft
Geen idee maar het zag er iig vreemd uitquote:Op woensdag 3 september 2014 20:24 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dat is geen synthol maar saline.
Tering wat een baas.quote:Op woensdag 3 september 2014 20:27 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Geen idee maar het zag er iig vreemd uit
Tevens: http://rodddles.tumblr.com/
[ afbeelding ]
Kan je nog meer lereh hoowrquote:Op woensdag 3 september 2014 20:27 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 september 2014 20:27 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Tevens: http://rodddles.tumblr.com/
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 september 2014 22:01 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
...en het is pas 03-09
Komt er iets speciaals op 11-09 dan?quote:Op woensdag 3 september 2014 22:01 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
...en het is pas 03-09
Wat doen ze daar dan? Wachten voor de release van een nieuw Apple apparaat?quote:Op woensdag 3 september 2014 22:01 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
...en het is pas 03-09
Wie van de gym kwam je tegen achter het moslimgordijntje?quote:Op woensdag 3 september 2014 22:32 schreef no1uknow het volgende:
Drinky is echt knappe vent. Net een model, gelukkig stond ik achter 'm met yoga. Ray is nog breder dan de vorige keer dat ik met hem trainde
denk dat het juiste woord "cuckold" is in dezen, nomsayinnquote:Op woensdag 3 september 2014 22:36 schreef McNulty het volgende:
Ik denk dat MsMessy naar zo'n meet moet gaan zodat ze goed kan genieten van al haar vrijheden nomsaying.
quote:Op woensdag 3 september 2014 22:41 schreef Montelly het volgende:
[..]
denk dat het juiste woord "cuckold" is in dezen, nomsayinn
Hoe was zn kontje?quote:Op woensdag 3 september 2014 22:32 schreef no1uknow het volgende:
Drinky is echt knappe vent. Net een model, gelukkig stond ik achter 'm met yoga.
Rond, lean en met muscle striations. Inclusief angus deathgrip.quote:
Hahaha, dat jij nou zo'n beta bent.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:41 schreef Montelly het volgende:
[..]
denk dat het juiste woord "cuckold" is in dezen, nomsayinn
haah njehh.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:32 schreef no1uknow het volgende:
Drinky is echt knappe vent. Net een model, gelukkig stond ik achter 'm met yoga. Ray is nog breder dan de vorige keer dat ik met hem trainde
LOL Nu lees ik dit met een heel netjes/beschaafd Eindheuvens accentquote:Op donderdag 4 september 2014 01:10 schreef Drinky het volgende:
lol welke drinky was dat dan? Ben gewoon heel de dag thuis gebleven?
160kg is wel heel intensquote:Op donderdag 4 september 2014 07:44 schreef Champy het volgende:
Godver, waarom hebben die 160kg vrouwelijke obeasts altijd shirtjes aan met leuke opdrukken, zoals "Beautiful"? Daar trapt echt niemand in
Wat is cuckold dan? Wil ik dat weten?quote:Op donderdag 4 september 2014 06:19 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Hahaha, dat jij nou zo'n beta bent.Cuckold, jezus dan ben je pas echt een zielige vent.
Grotere benen dan jijquote:
ja ik zag hetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat jij moet toekijken hoe de klusjesman je wijf komt afkittenquote:Op donderdag 4 september 2014 08:08 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Wat is cuckold dan? Wil ik dat weten?
quote:Op donderdag 4 september 2014 08:11 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja ik zag het![]()
wat een dijen damn. waar zou ze d'r jeans kopen? freakofnature.com?
Wil je dat ff aan d'r vragen voor me? ThanksZe heeft een naaineger, die maakt op maat. Ze levert 2 XL spijkerbroeken in en krijgt dan 1 passende terug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You're welcomeOp zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
quote:Op donderdag 4 september 2014 08:17 schreef Champy het volgende:
[..]
Ze heeft een naaineger, die maakt op maat. Ze levert 2 XL spijkerbroeken in en krijgt dan 1 passende terug.
You're welcome
En er zijn mensen met die fetisj? Sickening. Wel fucked up beta zeg. Hoezo te veel porn gekeken.quote:Op donderdag 4 september 2014 08:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat jij moet toekijken hoe de klusjesman je wijf komt afkitten
godvr domme man. Wat kut....quote:Op donderdag 4 september 2014 08:41 schreef stinkie het volgende:
Kankerhonden hebben mijn motor gejat vannacht
Klote man.quote:Op donderdag 4 september 2014 08:41 schreef stinkie het volgende:
Ah nee, wat zuur.quote:Op donderdag 4 september 2014 08:41 schreef stinkie het volgende:
probeer dat maar eens om 8.25. Enige wat die smerissen hier doen is 's nachts door de poort lopen en kijken of de tuindeurtjes wel op slot zitten.quote:Op donderdag 4 september 2014 08:44 schreef RaymondK het volgende:
[..]
godvr domme man. Wat kut....![]()
al aangifte gedaan e.d.?
Ja is schijnbaar echt moeilijk om aangifte te doen tegenwoordigquote:Op donderdag 4 september 2014 08:48 schreef stinkie het volgende:
[..]
probeer dat maar eens om 8.25. Enige wat die smerissen hier doen is 's nachts door de poort lopen en kijken of de tuindeurtjes wel op slot zitten.
Politie werkt hier alleen op afspraak, moet eerst RDW bellen en die verwijzen weer vrolijk door naar politie.
Zit hier nu al 15 minuten naar een bandje te luisteren dat iedereen in gesprek is. Ja, dat weet ik. Ik was er net. Kap met die koffie en ga iets doen
Dat je nog niks kapot hebt gemaaktquote:Op donderdag 4 september 2014 08:48 schreef stinkie het volgende:
[..]
probeer dat maar eens om 8.25. Enige wat die smerissen hier doen is 's nachts door de poort lopen en kijken of de tuindeurtjes wel op slot zitten.
Politie werkt hier alleen op afspraak, moet eerst RDW bellen en die verwijzen weer vrolijk door naar politie.
Zit hier nu al 15 minuten naar een bandje te luisteren dat iedereen in gesprek is. Ja, dat weet ik. Ik was er net. Kap met die koffie en ga iets doen
Zuur man. Over een paar dagen rijdt ie rond met verlengde achterbrug in Rotterdam.quote:Op donderdag 4 september 2014 08:41 schreef stinkie het volgende:
sowiezo dan iets van 0900 8844 bellen en per direct melding maken en laten registreren dat gejat, anders krijg jij straks bekeuringen e.d. binnen van deze minuten dat jij nu mag wachten op hun lakse response....quote:Op donderdag 4 september 2014 08:48 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik hang al sinds half 9 in de wacht.quote:Op donderdag 4 september 2014 09:09 schreef RaymondK het volgende:
[..]
sowiezo dan iets van 0900 8844 bellen en per direct melding maken en laten registreren dat gejat, anders krijg jij straks bekeuringen e.d. binnen van deze minuten dat jij nu mag wachten op hun lakse response....
Het is een busa dus t zijn sowieso anti'squote:Op donderdag 4 september 2014 09:10 schreef Weissman het volgende:
hey Stinkie ik heb wat rondgevraagd en ik kan je zeggen dat het geen turken zijn geweest
weet ik, we hebben in gouda alleen kampers en mocro's.quote:Op donderdag 4 september 2014 09:10 schreef Weissman het volgende:
hey Stinkie ik heb wat rondgevraagd en ik kan je zeggen dat het geen turken zijn geweest
Ja precies. Wilde net zeggen is zo toen zag ik staan "of niet sap". Zit hier ook zo'n kamper café altijd chicks met van die porno jurkjes net als in die serie gypsy wedding.quote:Op donderdag 4 september 2014 09:20 schreef Weissman het volgende:
Sommige kamperwijven zijn wel lekker trashyof niet Sap?
Dafuq did i readquote:Op donderdag 4 september 2014 09:21 schreef Ethanolic het volgende:
Doen jullie dan ook van 'hey vanavond ga jij thuis iemand neuken en jij bij de ander en daarna kom ik thuis je uitgewoonde kutje uitzuigen'-sex?
Ja, als je money en een beetje style hebt zijn ze makkelijkquote:Op donderdag 4 september 2014 09:23 schreef Sapstengel het volgende:
Ja precies. Wilde net zeggen is zo toen zag ik staan "of niet sap". Zit hier ook zo'n kamper café altijd chicks met van die porno jurkjes net als in die serie gypsy wedding.
Wat ontzettend slecht. Sterkte.quote:Op donderdag 4 september 2014 08:41 schreef stinkie het volgende:
hahha, no1, drinky en ik hadden hier al de grootste lol over op facebook.quote:Op donderdag 4 september 2014 09:26 schreef Weissman het volgende:
Hey Raymond
Gewonde bij schietpartij in Leidschendam
quote:Op donderdag 4 september 2014 09:46 schreef Ethanolic het volgende:
http://www.theladbible.co(...)e4-a47a-d4ae52c74096
Zou best kunnen, niet gezien.quote:Op donderdag 4 september 2014 09:48 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Is dat niet diezelfde gast als waar G.R.S. gisteren naar linkte op tumblr?
lolquote:Op donderdag 4 september 2014 10:06 schreef no1uknow het volgende:
Die Ray doet gewoon even 210kg deadliften en als 'ie de bar gelockt heeft knalt ie er met dat gewicht ook zomaar even een paar shrugs uit
Ik ook.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:13 schreef stinkie het volgende:
Zo maar eens afreageren in gym. Kijken wat ik kan slopen
Zie je dat ik niet de enige ben, Sanderquote:Op donderdag 4 september 2014 10:10 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
je hebt goeie form bro mit dat hoisten!
En wat doe jij voor kuiten? hoe ziet jouw kuitendag er uit?
Must know![]()
![]()
Mooi spul hè, adsensequote:Op donderdag 4 september 2014 10:18 schreef stinkie het volgende:
Gvd meteen overal banners voor motorfietsverzekeringen en occasion sites
Fucking aasgieren
Je wilt niet weten hoeveel nederlandse stellen aan partnerruil doenquote:Op donderdag 4 september 2014 09:21 schreef Ethanolic het volgende:
Doen jullie dan ook van 'hey vanavond ga jij thuis iemand neuken en jij bij de ander en daarna kom ik thuis je uitgewoonde kutje uitzuigen'-sex?
Nog tips voor ultieme destructie?quote:Op donderdag 4 september 2014 10:14 schreef RaymondK het volgende:
[..]
NICE!!
zover gaan dat je niet meer weet hoe je het hebt vna de verzuring
Jelly?quote:Op donderdag 4 september 2014 09:21 schreef Ethanolic het volgende:
Hoeveel melk dronk ie ook al weer?quote:Op donderdag 4 september 2014 10:06 schreef no1uknow het volgende:
Die Ray doet gewoon even 210kg deadliften en als 'ie de bar gelockt heeft knalt ie er met dat gewicht ook zomaar even een paar shrugs uit
Dit is geen toeval meer. #rabobankquote:Op donderdag 4 september 2014 10:18 schreef stinkie het volgende:
Gvd meteen overal banners voor motorfietsverzekeringen en occasion sites
Fucking aasgieren
Bleh moet er niet aan denken, maar ieder z'n dingquote:Op donderdag 4 september 2014 10:21 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel nederlandse stellen aan partnerruil doenof als man zijnde toekijken hoe hun vrouw flink genomen wordt. Schijnt erg erotiserend te werken.
Wastelandquote:Op donderdag 4 september 2014 10:24 schreef JaqenHghar het volgende:
Bleh moet er niet aan denken, maar ieder z'n ding![]()
Er was toch ook zo'n enorm SM feest in Nederland?
Anders is het eiwitten weggooien knowhatimsayinquote:Op donderdag 4 september 2014 10:27 schreef McNulty het volgende:
Wie van jullie heeft ooit de spermakus gekregen? Zo van dat je vrouwtje ff iemand klaarpijpt en dan jou ff komt aflebberen.
[..]
Wasteland
Nooit een ondefinieerbaar nasmaakje geproefd?quote:
Gewone legday met 1 specifieke kuitenoefening, sorry, maar zo bijzonder is het nietquote:Op donderdag 4 september 2014 10:10 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
je hebt goeie form bro mit dat hoisten!
En wat doe jij voor kuiten? hoe ziet jouw kuitendag er uit?
Must know![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 september 2014 10:19 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Zie je dat ik niet de enige ben, Sander
Leek me meer iets voor Duitsers eigenlijk. Maar NL zal niet heel veel verschillenquote:Op donderdag 4 september 2014 10:21 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel nederlandse stellen aan partnerruil doenof als man zijnde toekijken hoe hun vrouw flink genomen wordt. Schijnt erg erotiserend te werken.
Nadat ze haar mondje vol heeft nog even wil kussen, nothanksmouthfullquote:Op donderdag 4 september 2014 10:27 schreef McNulty het volgende:
Wie van jullie heeft ooit de spermakus gekregen? Zo van dat je vrouwtje ff iemand klaarpijpt en dan jou ff komt aflebberen.
[..]
Wasteland
quote:Op donderdag 4 september 2014 10:34 schreef Ethanolic het volgende:
Ik stel me nu echt zo'n pretturk op een stoel voor me, fappend op zijn obese vriendin en deuce.
Ja Duitsers zullen dat ongetwijfeld ook wel doenquote:Op donderdag 4 september 2014 10:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Leek me meer iets voor Duitsers eigenlijk. Maar NL zal niet heel veel verschillen
dropsets op dumble overhead pressquote:Op donderdag 4 september 2014 10:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nog tips voor ultieme destructie?
Ik ging over m'n nek hier, dank.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:36 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nadat ze haar mondje vol heeft nog even wil kussen, nothanksmouthfull
Dat is het laagste wat een vrouw kan doen, zo'n kus. Het is verraad. Een judaskus.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:27 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wasteland
Doe je dat wel met je eigen cum? No homoquote:Op donderdag 4 september 2014 10:36 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nadat ze haar mondje vol heeft nog even wil kussen, nothanksmouthfull
Ik hoorde het voor het in een of andere artistiek filmpje. Begon ook echt zo van: "De spermakus... De ultieme vernedering voor een man."quote:Op donderdag 4 september 2014 10:37 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat is het laagste wat een vrouw kan doen, zo'n kus. Het is verraad. Een judaskus.
Zou je auto-fellatio doen als je erbij kon?quote:Op donderdag 4 september 2014 10:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Doe je dat wel met je eigen cum? No homo
Lolwut je wijf eerst een ander klaar laten pijpen, dr mondje vol laten blaffen en dan jou ff komen tongen. No thx jeffquote:Op donderdag 4 september 2014 10:27 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wasteland
Als een chick het bij mij probeert leer ik haar vliegen.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:39 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik hoorde het voor het in een of andere artistiek filmpje. Begon ook echt zo van: "De spermakus... De ultieme vernedering voor een man."
Van die "bounties" zeker..quote:Op donderdag 4 september 2014 10:40 schreef Ethanolic het volgende:
Ik ken trouwens meerdere mensen met niet westerse achtergrond die jaarlijks naar wasteland gaandus I call BS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |