SPOILER: BonusmascottesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
Goed verhaal, lekker kort.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:20 schreef no1uknow het volgende:
ik begin een puist te krijgen naast m'n neus, die komt eens in de zoveel maanden eens langs en onderhuids is 'ie echt gigantisch. goddamn
Oh dat had mijn broertje vroeger ook, toen bleek het later een parasiet te zijn die onderhuids leeft.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:20 schreef no1uknow het volgende:
ik begin een puist te krijgen naast m'n neus, die komt eens in de zoveel maanden eens langs en onderhuids is 'ie echt gigantisch. goddamn
een onderhuidse mcnultyquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:25 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Oh dat had mijn broertje vroeger ook, toen bleek het later een parasiet te zijn die onderhuids leeft.
niet uit te knijpen die suckers, onderhuidse zijn het ergstequote:Op dinsdag 2 september 2014 22:20 schreef no1uknow het volgende:
www.reddit.com/r/poppingquote:
Niet zo'n ding hebben:quote:
Ik heb daar ook wel wat voor hoor Sanderquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:46 schreef no1uknow het volgende:
ik heb van dat uitdroogspul, daarmee rem je afaik de ontwikkeling en zal 'ie sneller weg zijn.
Ik ben zelf geen fan van popping. Sommige mensen vinden het echt fijn om daar naar te kijken.quote:
i agreequote:Op dinsdag 2 september 2014 22:49 schreef stinkie het volgende:
Gvd zelfs die onthoofdingsvideo's zijn minder erg
dit is nog een soort van zo abstract dat ik er niet echt van cringe, maar die filmpjes waarbij je duidelijk een puist ziet die uitgeknepen wordtquote:
Interessant!!quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:20 schreef no1uknow het volgende:
Gisteren zat er een vrouw in de metro, ook wel kort, en die kwam met de voeten van de grond toen ze zat. Moest lachen en aan jou denken.quote:
Wat is dit nu weer?quote:
Heb je dat vaker?quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gisteren zat er een vrouw in de metro, ook wel kort, en die kwam met de voeten van de grond toen ze zat. Moest lachen en aan jou denken.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gisteren zat er een vrouw in de metro, ook wel kort, en die kwam met de voeten van de grond toen ze zat. Moest lachen en aan jou denken.
Basketbalspeelsters vs cheerleadersquote:
haal maar snel weg voor we Dima kwijt zijnquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:09 schreef Montelly het volgende:
http://forum.viva.nl/foru(...)_messages/71343/last
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:09 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Whahaha, yeah pretty much.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:10 schreef G.R.S. het volgende:
[..]volgens mij denk je dat ik een legit midget ben
[..]
Basketbalspeelsters vs cheerleaders
quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:09 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Dan zijn die cheerleaders ook wel erg klein.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:10 schreef G.R.S. het volgende:
[..]volgens mij denk je dat ik een legit midget ben
[..]
Basketbalspeelsters vs cheerleaders
^^quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:17 schreef stinkie het volgende:
[..]
haal maar snel weg voor we Dima kwijt zijn
quote:- de daad
Hij had beloofd mij met zijn genotsstaaf tot ongekende hoogte te brengen. Hij zou zorgen dat ik niet wist wat me overkwam.
Maar toen zijn harde liefdespaal het papiertje van het condoom hoorde ritselen, stortte hij in als de stervende zwaan....
En dat 4x! Hij had deels gelijk, ik wist inderdaad niet wat me overkwam.
Dus geen standje, geen tijdsduur, wel orgasmes maar die horen bij het voorspel. 2 en die waren een 8 waard.
- naspel
Ja, knuffelen, beetje kletsen en hij is weer naar huis gegaan, hij voelde zich een beetje rottig over dat het niet lukte. Waarschijnlijk door de spanning. Hij zei dat het wel vaker had gehad.
- voor herhaling vatbaar
Herkansing waard.
idd, ik ga ook liever rawquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
lololol, maar eerlijk, condooms zijn ook gewoon kut.
RAW POWERLIFTINGquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:33 schreef Montelly het volgende:
[..]
idd, ik ga ook liever raw
STD #YOLO
Je kat is meer buff dan jijquote:Op woensdag 3 september 2014 00:17 schreef VMSDKR het volgende:
Mijn Maine Coon is 8,2 kg. 5 jaar inmiddels. FUAACKK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |