SPOILER: BonusmascottesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
Goed verhaal, lekker kort.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:20 schreef no1uknow het volgende:
ik begin een puist te krijgen naast m'n neus, die komt eens in de zoveel maanden eens langs en onderhuids is 'ie echt gigantisch. goddamn
Oh dat had mijn broertje vroeger ook, toen bleek het later een parasiet te zijn die onderhuids leeft.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:20 schreef no1uknow het volgende:
ik begin een puist te krijgen naast m'n neus, die komt eens in de zoveel maanden eens langs en onderhuids is 'ie echt gigantisch. goddamn
een onderhuidse mcnultyquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:25 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Oh dat had mijn broertje vroeger ook, toen bleek het later een parasiet te zijn die onderhuids leeft.
niet uit te knijpen die suckers, onderhuidse zijn het ergstequote:Op dinsdag 2 september 2014 22:20 schreef no1uknow het volgende:
www.reddit.com/r/poppingquote:
Niet zo'n ding hebben:quote:
Ik heb daar ook wel wat voor hoor Sanderquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:46 schreef no1uknow het volgende:
ik heb van dat uitdroogspul, daarmee rem je afaik de ontwikkeling en zal 'ie sneller weg zijn.
Ik ben zelf geen fan van popping. Sommige mensen vinden het echt fijn om daar naar te kijken.quote:
i agreequote:Op dinsdag 2 september 2014 22:49 schreef stinkie het volgende:
Gvd zelfs die onthoofdingsvideo's zijn minder erg
dit is nog een soort van zo abstract dat ik er niet echt van cringe, maar die filmpjes waarbij je duidelijk een puist ziet die uitgeknepen wordtquote:
Interessant!!quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:20 schreef no1uknow het volgende:
Gisteren zat er een vrouw in de metro, ook wel kort, en die kwam met de voeten van de grond toen ze zat. Moest lachen en aan jou denken.quote:
Wat is dit nu weer?quote:
Heb je dat vaker?quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gisteren zat er een vrouw in de metro, ook wel kort, en die kwam met de voeten van de grond toen ze zat. Moest lachen en aan jou denken.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gisteren zat er een vrouw in de metro, ook wel kort, en die kwam met de voeten van de grond toen ze zat. Moest lachen en aan jou denken.
Basketbalspeelsters vs cheerleadersquote:
haal maar snel weg voor we Dima kwijt zijnquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:09 schreef Montelly het volgende:
http://forum.viva.nl/foru(...)_messages/71343/last
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:09 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Whahaha, yeah pretty much.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:10 schreef G.R.S. het volgende:
[..]volgens mij denk je dat ik een legit midget ben
[..]
Basketbalspeelsters vs cheerleaders
quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:09 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Dan zijn die cheerleaders ook wel erg klein.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:10 schreef G.R.S. het volgende:
[..]volgens mij denk je dat ik een legit midget ben
[..]
Basketbalspeelsters vs cheerleaders
^^quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:17 schreef stinkie het volgende:
[..]
haal maar snel weg voor we Dima kwijt zijn
quote:- de daad
Hij had beloofd mij met zijn genotsstaaf tot ongekende hoogte te brengen. Hij zou zorgen dat ik niet wist wat me overkwam.
Maar toen zijn harde liefdespaal het papiertje van het condoom hoorde ritselen, stortte hij in als de stervende zwaan....
En dat 4x! Hij had deels gelijk, ik wist inderdaad niet wat me overkwam.
Dus geen standje, geen tijdsduur, wel orgasmes maar die horen bij het voorspel. 2 en die waren een 8 waard.
- naspel
Ja, knuffelen, beetje kletsen en hij is weer naar huis gegaan, hij voelde zich een beetje rottig over dat het niet lukte. Waarschijnlijk door de spanning. Hij zei dat het wel vaker had gehad.
- voor herhaling vatbaar
Herkansing waard.
idd, ik ga ook liever rawquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
lololol, maar eerlijk, condooms zijn ook gewoon kut.
RAW POWERLIFTINGquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:33 schreef Montelly het volgende:
[..]
idd, ik ga ook liever raw
STD #YOLO
Je kat is meer buff dan jijquote:Op woensdag 3 september 2014 00:17 schreef VMSDKR het volgende:
Mijn Maine Coon is 8,2 kg. 5 jaar inmiddels. FUAACKK
quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
shiiiiieeet
https://www.facebook.com/video.php?v=430393643769861
Goeie dag zeg.quote:Op woensdag 3 september 2014 00:17 schreef VMSDKR het volgende:
Die aflevering met die transgender laatst.
Spekkiequote:Op woensdag 3 september 2014 08:44 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Goeie dag zeg.
Is dat normaal bij die dingen?
Ik heb gewoon 2 zwarte britse kortharen, ene 4kg andere 6,5 kg.
Die 6,5 kg heet blacky, maar hij luistert ook naar spekkie.
Maar die mag echt niet zwaarder wordn van de dierenartts
quote:Op woensdag 3 september 2014 08:50 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Spekkie![]()
![]()
Geef je die beesten ook volle melk? Buff cat is buff.
VInd ik opzich nog meevallen.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:37 schreef Champy het volgende:
PT'er van de lokale gym
[ afbeelding ]
Goeie benen
Maar deze twee blijf ik me over verbazen. Hoezo doe je nooit wat aan je benenquote:Op woensdag 3 september 2014 09:54 schreef Deuce92 het volgende:
Vind deze nog altijd het beste:
[ afbeelding ]
Bij die eerste gaat het ook vooral om de verhoudingen. Hij heeft van die beestachtige armen, terwijl zijn benen er amper beter uitzien dan die van de gemiddelde non-lifter.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:00 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
VInd ik opzich nog meevallen.
[..]
Maar deze twee blijf ik me over verbazen. Hoezo doe je nooit wat aan je benenZelfs ik heb dikkere poten, alleen al van het hardlopen en het lopen overdag zelf.
Wanneer playdate dan?quote:Op woensdag 3 september 2014 00:17 schreef VMSDKR het volgende:
Die aflevering met die transgender laatst.
quote:Op woensdag 3 september 2014 09:54 schreef Deuce92 het volgende:
Vind deze nog altijd het beste:
[ afbeelding ]
Goed dat je het erbij zet, anders was je PM/DM box meteen vol.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:13 schreef JackieBrown het volgende:
Voor de katten bedoel ik dan he ahaha
Dit is ook echt door een vrouw geschreven (not).quote:
Mits je hem niet in de magnetron hebt gedaan/verdronken/in de brand hebt gestoken welquote:Op woensdag 3 september 2014 10:15 schreef Questular het volgende:
Ik heb een kat gehad vroeger, telt dat ook?
Ik heb hem achtergelaten toen ik verhuisde, harteloos ik weet het.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:34 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Mits je hem niet in de magnetron hebt gedaan/verdronken/in de brand hebt gestoken wel
Fixed.quote:
Omg, zulke kanonnen van armen en dan zulke beentjes. Awwwquote:Op woensdag 3 september 2014 09:37 schreef Champy het volgende:
PT'er van de lokale gym
[ afbeelding ]
Goeie benen
Hah, ze lebberen wel eens de kwark op die nog in het baje achterblijft.quote:Op woensdag 3 september 2014 08:50 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Spekkie![]()
![]()
Geef je die beesten ook volle melk? Buff cat is buff.
Dat vraagt wel om een filmpje natuurlijkquote:Op woensdag 3 september 2014 10:46 schreef RaymondK het volgende:
Oh mi gado, straks trainen vanavond met no1 en drinky
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 september 2014 10:49 schreef Champy het volgende:
[..]
Dat vraagt wel om een filmpje natuurlijk
Neem zeker mn telefoon plus tripodje mee, maar moet wel beide hun privacy respectenquote:
Met drie man is het toch niet lekker trainen..langer wachten dan reps draaien.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:46 schreef RaymondK het volgende:
Oh mi gado, straks trainen vanavond met no1 en drinky
[ afbeelding ]
75 eu, zaterdag weer dan denk 40 of zo.quote:
Komt wel goed, ik heb toch 5 minuten nodig soms tussen setsquote:Op woensdag 3 september 2014 11:18 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Met drie man is het toch niet lekker trainen..langer wachten dan reps draaien.
En die beker in de deur, wat is dat? Lijkt wel oud zaad. Zet jij je nageslacht te koelen?quote:Op woensdag 3 september 2014 11:19 schreef RaymondK het volgende:
[..]
75 eu, zaterdag weer dan denk 40 of zo.
Gisteren beef amino's besteld bij b&f
Is de nieuwe trend in mn gym schijnt nogal goed te helpen bij een paar, ben benieuwd
Had zomaar gekund idd zaad. Kwa zuurgraad klopt het wel van deze azijnpisser hier lolquote:Op woensdag 3 september 2014 11:21 schreef H1N1 het volgende:
[..]
En die beker in de deur, wat is dat? Lijkt wel oud zaad. Zet jij je nageslacht te koelen?
Misschien kan ik het dan als gift aftrekken vd belasting hehehhquote:Op woensdag 3 september 2014 11:18 schreef fathank het volgende:
"Zet maar op de rekening van het Weeshuis"
14 eieren per dag?quote:Op woensdag 3 september 2014 11:09 schreef RaymondK het volgende:
Stocked to the brim ( for half a week)![]()
[ afbeelding ]
Note dat volle chocolate milk ala Patsermouse in deur
Garepatieo. So gud, but must not eat all what is bought![]()
[ afbeelding ]
Need a roommatequote:Op woensdag 3 september 2014 11:09 schreef RaymondK het volgende:
Stocked to the brim ( for half a week)![]()
[ afbeelding ]
Note dat volle chocolate milk ala Patsermouse in deur
Garepatieo. So gud, but must not eat all what is bought![]()
[ afbeelding ]
Nice! Goeie grote blender ookquote:Op woensdag 3 september 2014 11:45 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Need a roommate![]()
Sinds ik cut doe maak ik dit sinds vorige week gewoon elke dag klaar.
Werkt voor mij makkelijker zodat ik qua protein goed zit en dan de rest gewoon kan aanvullen,
[ afbeelding ]
900 gram kwark
150 gram whey
En dan aanvullen met melk tot de gewenste dikte, drinkt weg als een yoghurtdrink.
Want dat is het dan ook eigenlijk![]()
200 gr proteine
1.5 liter, hij had alleen wel iets sterker gemogen van mijquote:
Morgen gymdate, lekker squattenquote:Op woensdag 3 september 2014 11:48 schreef Montelly het volgende:
Jongens hebben jullie al iets van CurlGurl95 ontvangen?
5 dozenquote:Op woensdag 3 september 2014 11:40 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Wut? Neh 8. Het zijn er 10 per doos 5 dozen. xl eiren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |