Komt er iets speciaals op 11-09 dan?quote:Op woensdag 3 september 2014 22:01 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
...en het is pas 03-09
Wat doen ze daar dan? Wachten voor de release van een nieuw Apple apparaat?quote:Op woensdag 3 september 2014 22:01 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
...en het is pas 03-09
Wie van de gym kwam je tegen achter het moslimgordijntje?quote:Op woensdag 3 september 2014 22:32 schreef no1uknow het volgende:
Drinky is echt knappe vent. Net een model, gelukkig stond ik achter 'm met yoga. Ray is nog breder dan de vorige keer dat ik met hem trainde
denk dat het juiste woord "cuckold" is in dezen, nomsayinnquote:Op woensdag 3 september 2014 22:36 schreef McNulty het volgende:
Ik denk dat MsMessy naar zo'n meet moet gaan zodat ze goed kan genieten van al haar vrijheden nomsaying.
quote:Op woensdag 3 september 2014 22:41 schreef Montelly het volgende:
[..]
denk dat het juiste woord "cuckold" is in dezen, nomsayinn
Hoe was zn kontje?quote:Op woensdag 3 september 2014 22:32 schreef no1uknow het volgende:
Drinky is echt knappe vent. Net een model, gelukkig stond ik achter 'm met yoga.
Rond, lean en met muscle striations. Inclusief angus deathgrip.quote:
Hahaha, dat jij nou zo'n beta bent.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:41 schreef Montelly het volgende:
[..]
denk dat het juiste woord "cuckold" is in dezen, nomsayinn
haah njehh.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:32 schreef no1uknow het volgende:
Drinky is echt knappe vent. Net een model, gelukkig stond ik achter 'm met yoga. Ray is nog breder dan de vorige keer dat ik met hem trainde
LOL Nu lees ik dit met een heel netjes/beschaafd Eindheuvens accentquote:Op donderdag 4 september 2014 01:10 schreef Drinky het volgende:
lol welke drinky was dat dan? Ben gewoon heel de dag thuis gebleven?
160kg is wel heel intensquote:Op donderdag 4 september 2014 07:44 schreef Champy het volgende:
Godver, waarom hebben die 160kg vrouwelijke obeasts altijd shirtjes aan met leuke opdrukken, zoals "Beautiful"? Daar trapt echt niemand in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |