Wastelandquote:Op donderdag 4 september 2014 10:24 schreef JaqenHghar het volgende:
Bleh moet er niet aan denken, maar ieder z'n ding![]()
Er was toch ook zo'n enorm SM feest in Nederland?
Anders is het eiwitten weggooien knowhatimsayinquote:Op donderdag 4 september 2014 10:27 schreef McNulty het volgende:
Wie van jullie heeft ooit de spermakus gekregen? Zo van dat je vrouwtje ff iemand klaarpijpt en dan jou ff komt aflebberen.
[..]
Wasteland
Nooit een ondefinieerbaar nasmaakje geproefd?quote:
Gewone legday met 1 specifieke kuitenoefening, sorry, maar zo bijzonder is het nietquote:Op donderdag 4 september 2014 10:10 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
je hebt goeie form bro mit dat hoisten!
En wat doe jij voor kuiten? hoe ziet jouw kuitendag er uit?
Must know![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 september 2014 10:19 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Zie je dat ik niet de enige ben, Sander
Leek me meer iets voor Duitsers eigenlijk. Maar NL zal niet heel veel verschillenquote:Op donderdag 4 september 2014 10:21 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel nederlandse stellen aan partnerruil doenof als man zijnde toekijken hoe hun vrouw flink genomen wordt. Schijnt erg erotiserend te werken.
Nadat ze haar mondje vol heeft nog even wil kussen, nothanksmouthfullquote:Op donderdag 4 september 2014 10:27 schreef McNulty het volgende:
Wie van jullie heeft ooit de spermakus gekregen? Zo van dat je vrouwtje ff iemand klaarpijpt en dan jou ff komt aflebberen.
[..]
Wasteland
quote:Op donderdag 4 september 2014 10:34 schreef Ethanolic het volgende:
Ik stel me nu echt zo'n pretturk op een stoel voor me, fappend op zijn obese vriendin en deuce.
Ja Duitsers zullen dat ongetwijfeld ook wel doenquote:Op donderdag 4 september 2014 10:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Leek me meer iets voor Duitsers eigenlijk. Maar NL zal niet heel veel verschillen
dropsets op dumble overhead pressquote:Op donderdag 4 september 2014 10:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nog tips voor ultieme destructie?
Ik ging over m'n nek hier, dank.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:36 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nadat ze haar mondje vol heeft nog even wil kussen, nothanksmouthfull
Dat is het laagste wat een vrouw kan doen, zo'n kus. Het is verraad. Een judaskus.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:27 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wasteland
Doe je dat wel met je eigen cum? No homoquote:Op donderdag 4 september 2014 10:36 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nadat ze haar mondje vol heeft nog even wil kussen, nothanksmouthfull
Ik hoorde het voor het in een of andere artistiek filmpje. Begon ook echt zo van: "De spermakus... De ultieme vernedering voor een man."quote:Op donderdag 4 september 2014 10:37 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat is het laagste wat een vrouw kan doen, zo'n kus. Het is verraad. Een judaskus.
Zou je auto-fellatio doen als je erbij kon?quote:Op donderdag 4 september 2014 10:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Doe je dat wel met je eigen cum? No homo
Lolwut je wijf eerst een ander klaar laten pijpen, dr mondje vol laten blaffen en dan jou ff komen tongen. No thx jeffquote:Op donderdag 4 september 2014 10:27 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wasteland
Als een chick het bij mij probeert leer ik haar vliegen.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:39 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik hoorde het voor het in een of andere artistiek filmpje. Begon ook echt zo van: "De spermakus... De ultieme vernedering voor een man."
Van die "bounties" zeker..quote:Op donderdag 4 september 2014 10:40 schreef Ethanolic het volgende:
Ik ken trouwens meerdere mensen met niet westerse achtergrond die jaarlijks naar wasteland gaandus I call BS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |