Is niet natty vriendquote:Op woensdag 3 september 2014 15:05 schreef Sapstengel het volgende:
Je voelt je toch ineens wel klein als je dit ziet
[ afbeelding ]

Voor dat fysiek? Mwah, mag wel minstens 10 kilo vet vanaf imo.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee idd, maar wel zieke massa. Zou ook wel kuurtje over hebben voor dat fysiek en kracht.

Iets minder vet mag wel idd. En die polsen.. dan te bedenken dat hij eerst zo was:quote:Op woensdag 3 september 2014 15:28 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Voor dat fysiek? Mwah, mag wel minstens 10 kilo vet vanaf imo.
Sick joints wel. Zijn pols is echt huge.

DL voorbeeld samen met KKquote:Op woensdag 3 september 2014 15:05 schreef Sapstengel het volgende:
Je voelt je toch ineens wel klein als je dit ziet
[ afbeelding ]

Serieus? Hoe kunnen zijn polsen zo huge worden? Daar zitten toch alleen maar botten en pezen?quote:Op woensdag 3 september 2014 15:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Iets minder vet mag wel idd. En die polsen.. dan te bedenken dat hij eerst zo was:
[ afbeelding ]
Er is hoop voor smalle pols brahs (met genoeg cell tech)

Ik heb geen idee. HGH? Daar komt die foto vandaanquote:Op woensdag 3 september 2014 15:33 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Serieus? Hoe kunnen zijn polsen zo huge worden? Daar zitten toch alleen maar botten en pezen?

quote:Op woensdag 3 september 2014 14:22 schreef VMSDKR het volgende:
Anyway, weten jullie wie vandaag jarig is?

Gefeliciteerd, bro!
 Gefeliciteerd, bro!

Indien je studeert is de universiteitsgym ws. een goede en goedkope optie.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:11 schreef CurlGurl95 het volgende:
Heeyyjj Curlbro's en Sisters
Iemand van jullie die een goeie gym weet in omgeving van rotterdam? Ik ga verhuizen die kant op net begonnen met nieuwe studie daar en ga op kamers. Liefst niet te duur natuurlijk maar een sauna zou wel fijn zijn.

hGH iddquote:Op woensdag 3 september 2014 15:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. HGH? Daar komt die foto vandaan
http://www.jtsstrength.com/articles/2013/09/28/story-motivation/

Groeit ie niet? Montelly loopt zo weg met jb hoowr.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:38 schreef Ethanolic het volgende:
Al ben ik geen ervaringsdeskundige

he JB ik zei toch al dat ie je elke dag aan het lachen maaktequote:Op woensdag 3 september 2014 17:38 schreef Ethanolic het volgende:
Al ben ik geen ervaringsdeskundige

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |