quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
Als je geen geld hebt voor een betere keeper ga je natuurlijk niet je eerste keeper ondermijnen, hoewel Van Geel en Koeman ook wel wisten dat hij niet goed genoeg is. Dan ineens is daar Vermeer, die je belt met de opmerking dat hij een nieuwe club mag vinden voor een miljoen. Spotprijsje voor zo'n keeper.quote:Op maandag 1 september 2014 23:20 schreef Maastoren het volgende:
Toch vreemd dat ze opeens tot de conclusie komen dat Mulder niet goed genoeg is. Iets wat iedereen al jaren ziet maar Koeman heeft 'm gewoon laten staan. Is dit de hand van Fredsj?
Enige die er echt slecht uitkomt is PEC. Die hebben nu Hahnquote:Op maandag 1 september 2014 23:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je geen geld hebt voor een betere keeper ga je natuurlijk niet je eerste keeper ondermijnen, hoewel Van Geel en Koeman ook wel wisten dat hij niet goed genoeg is. Dan ineens is daar Vermeer, die je belt met de opmerking dat hij een nieuwe club mag vinden voor een miljoen. Spotprijsje voor zo'n keeper.
Dan boeit het niet meer wat Mulder denkt. Kun je 'm gewoon vertellen dat 'ie niet goed genoeg is.
Hun supporters denken er anders over.. die denken juist dat ze erop vooruit gaan. Hahn zelf in ieder geval wel.. beter 1e keeper bij PEC dan reserve bij Feyenoord.quote:Op maandag 1 september 2014 23:42 schreef Henrys het volgende:
[..]
Enige die er echt slecht uitkomt is PEC. Die hebben nu Hahn
quote:Op maandag 1 september 2014 23:43 schreef Pleun2011 het volgende:
Afgelopen maanden is Vermeer hier ook wel eens genoemd geloof ik.. vind het wel geinig dat hij dan ook daadwerkelijk komt.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:28 schreef Henrys het volgende:
Waarom halen we Vermeer niet op voor een miljoen euro?
Ah dat was jij dus.. toevallig. Maar hij is in een eerder stadium ook al voorbij gekomen meen ik.quote:
quote:Op maandag 1 september 2014 23:42 schreef Henrys het volgende:
[..]
Enige die er echt slecht uitkomt is PEC. Die hebben nu Hahn
Zal je net zien dat hij tegen ons alles pakt
"Hun supporters"? Eh, nee. Iedereen baalt van het vertrek van Boer en iedereen weet dat Hahn aan de lopende band blunderde eind vorig seizoen. Algemene stemming is dat we beter Coutinho, Mäenpää of Ten Rouwelaar hadden kunnen halen.quote:Op maandag 1 september 2014 23:44 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hun supporters denken er anders over.. die denken juist dat ze erop vooruit gaan. Hahn zelf in ieder geval wel.. beter 1e keeper bij PEC dan reserve bij Feyenoord.
twitter:dennisvanbergen twitterde op maandag 01-09-2014 om 23:58:30#WillemII verrast. Jerson Cabral komt van #FCTwente over. Tilburgse selectie gaat er aardig uitzien zo... reageer retweet
Anders Makaay van stal halen, die moest het toch nooit van zijn snelheid hebbenquote:Op maandag 1 september 2014 23:59 schreef Caland het volgende:
Geen zorgen jongens. Van Beukering valt ook na vandaag nog gewoon te contracteren
Het rare is, Celtic heeft nog steeds niet Guidetti gepresenteerd. Wel een andere last minute transfer op hun eigen website.quote:
Eindelijk ja. Nu weer op de competities richten. We zullen het met deze selectie moeten doen.quote:
In de UK is het nog geen 00:00, die hebben nog een uurtje.quote:Op dinsdag 2 september 2014 00:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het rare is, Celtic heeft nog steeds niet Guidetti gepresenteerd. Wel een andere last minute transfer op hun eigen website.
teringquote:Op dinsdag 2 september 2014 00:00 schreef GekkeGerrit- het volgende:
http://www.heeftfeyenoordaleennieuwespits.nl/
Volgens sky zijn daar nu ook nu ook de windows closed.quote:Op dinsdag 2 september 2014 00:04 schreef Grifte het volgende:
[..]
In de UK is het nog geen 00:00, die hebben nog een uurtje.
Ah ok, dan trekken ze het gelijk wat ook wel logisch is. Toch raar, aangezien je zou denken dat ze GMT aanhouden.quote:Op dinsdag 2 september 2014 00:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgens sky zijn daar nu ook nu ook de windows closed.
Ja, had ik ook verwacht. Raar eigenlijk.quote:Op dinsdag 2 september 2014 00:07 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ah ok, dan trekken ze het gelijk wat ook wel logisch is. Toch raar, aangezien je zou denken dat ze GMT aanhouden.
Immers een beetje bedienen op 10. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 2 september 2014 00:06 schreef Caland het volgende:
Hij heeft niet gefaald als Kazim straks een heel goed aanspeelpunt blijkt. Dan hoeft 'ie niet eens echt heel veel doelpunten te maken.
Heeft echt heel lang niet in de spits gespeeld, heb meer vertrouwen in Te Vrede hoewel ik hem liever in een breekijzer rol zie.quote:Op dinsdag 2 september 2014 00:18 schreef Tomatenboer het volgende:
WTF, ik kom dit plaatje tegen:
[ afbeelding ]
Te flauw gewoon.
Kazim moet het gaan doen voor ons!
Ik zei het donderdag nog. Vind het ook een hele goede optie voor dat geld en het kwaliteitsverschil wat er echt wel is.quote:Op maandag 1 september 2014 23:43 schreef Pleun2011 het volgende:
Afgelopen maanden is Vermeer hier ook wel eens genoemd geloof ik.. vind het wel geinig dat hij dan ook daadwerkelijk komt.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:04 schreef hhh38 het volgende:
Laat Vermeer maar komen, alles om van Mulder af te zijn.
Ben ik helemaal mee eens. Ik zie hem als een speler die soms een balletje breed legt zodat bijv. Toornstra keihard in de kruising kan schieten.quote:Op dinsdag 2 september 2014 00:06 schreef Caland het volgende:
Hij heeft niet gefaald als Kazim straks een heel goed aanspeelpunt blijkt. Dan hoeft 'ie niet eens echt heel veel doelpunten te maken.
Dat was ons eerste idee van Pellè ook, om puur een aanspeelpunt te hebben. Ben benieuwd wat het wordt met Kazim-Kazimquote:Op dinsdag 2 september 2014 00:50 schreef Antaris het volgende:
[..]
Ben ik helemaal mee eens. Ik zie hem als een speler die soms een balletje breed legt zodat bijv. Toornstra keihard in de kruising kan schieten.
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 2 september 2014 01:03 schreef hhh38 het volgende:
Al met al een best een logische transferperiode als je naar de posities kijkt.
Vertrokken
Basis:
Janmaat (RV)
De Vrij (CV)
BMI (CV/LV)
Pelle (SP)
Bank:
Vormer (CM)
Sleegers (CAM) (huur)
Lamprou (KP) (huur)
Goossens (CAM ?)
Armenteros (LB/SP)
Gekomen
Bilal (LB/RB)
Wilkshire (RV)
Boulahrouz (RV/CV)
Toornstra (CM)
Kazim (SP/RB)
Vermeer (KP)
El Ahmadi (CM)
Terug van huur
Manu (LB)
Achahbar (SP)
Woudenberg (LV)
Steenvoorden (CV)
Doorstroom jeugd:
Karsdorp (CM)
Lopes Cabral (RV)
Dammers (SP)
Van Geel zet voor de verdedigende posities duidelijk in op de ontwikkeling van het aanwezige talent (Van Beek, Kongolo en Nelom/Woudenberg). Met Wilkshire is er een speler gehaald die een jaar kan overbruggen totdat Cabral misschien klaar is voor het grote werk en met Boulahrouz is een back up gehaald die multi-inzetbaar is.
Op het middenveld is er doorgeselecteerd. Vormer, Goossens en Immers zijn te licht bevonden en daar worden betere spelers voor teruggehaald (Toornstra en El Ahmadi).
Op de vleugelposities is ook het plan om door te selecteren. Schaken (die het voorlopig nog best aardig doet) wordt in de toekomst vervangen door Bilal. Weinig talent dat doorkomt ook op deze posities.
Blijven de keeper en de spits over. Mulder is ook te licht bevonden en vervangen door iets beters. Ik denk dat ze Te Vrede meer tijd gunnen, hij heeft het vorig jaar best aardig gedaan toen ie Pelle moest vervangen en heeft pas laat de overstap gemaakt naar de profs. Kazim is een relatief goedkope gok.
Prima toch
Eens, dat is een prima vervanging. Het enige wat je er op aan kunt merken is dat bouwen op Te Vrede wel riskant is. Feyenoord bewees vorig jaar dat het scorend vermogen voor een (te) groot deel van Pelle af hing. Te Vrede is bij lange na niet zo sterk en Kazim is een halve gok. Als die twee niet boven zichzelf uit stijgen ga je een groot probleem in de productie krijgen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 01:03 schreef hhh38 het volgende:
Al met al een best een logische transferperiode als je naar de posities kijkt.
- knip -
Ja, maar de concurrentie tussen Kazim en Te Vrede zou toch de nodige scherpte moeten kunnen leveren, al zijn het beiden niet de ideale figuren van wat ik tot nu toe heb gezien.quote:Op dinsdag 2 september 2014 01:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eens, dat is een prima vervanging. Het enige wat je er op aan kunt merken is dat bouwen op Te Vrede wel riskant is. Feyenoord bewees vorig jaar dat het scorend vermogen voor een (te) groot deel van Pelle af hing. Te Vrede is bij lange na niet zo sterk en Kazim is een halve gok. Als die twee niet boven zichzelf uit stijgen ga je een groot probleem in de productie krijgen.
Als er een goede spits bij was gekomen had ik er weinig op aan te merken.
Ik snap je punt, maar dat slecht beleid toevallig goed uitpakt is natuurlijk geen argument om het nog een keer te doen. Tenzij Van Geel op een of andere manier wist dat Pelle zo op stoom zou gaan komen.quote:
Ik kan me niet voorstellen dat Te Vrede de eerste spits blijft.quote:Op dinsdag 2 september 2014 01:31 schreef eight het volgende:
Gokken op te vrede kan m.i. echt niet. Dit gaat typisch zo'n seizoen worden waar we kans op kans missen. Rest is wel logisch.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 02:08 schreef De_Pel het volgende:
Gatverdamme Geel!! Bijna 1,5 jaar de tijd gehad om een vervanger voor de Pel te vinden, lever je gewillig 15 punten in omdat je tevreden bent met Te Vrede. Lijkt verdomme koekenpan wel.
Ga je schamen! Faal, faal, faal!
Als je denkt dat de situatie bij Ajax vergelijkbaar is met die bij Feyenoord heb je ook niet opgelet de afgelopen jaren.quote:Op dinsdag 2 september 2014 02:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]![]()
![]()
Je hebt duidelijk geen verstand van voetbal, er zijn geen goede spitsen voor goede prijzen te koop, zie bij ons Ajax hetzelfde probleem. Een spits kost veel geld en dat kunnen NL clubs zich gewoonweg niet veroorloven.
Papierwerk niet in orde, kunnen hem alleen nog krijgen als City zijn contract ontbindt.quote:Op dinsdag 2 september 2014 00:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het rare is, Celtic heeft nog steeds niet Guidetti gepresenteerd. Wel een andere last minute transfer op hun eigen website.
Dat zeg ik ook helemaal niet, lezen is een vak. Een goede spits is voor elke NL club te duurquote:Op dinsdag 2 september 2014 02:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je denkt dat de situatie bij Ajax vergelijkbaar is met die bij Feyenoord heb je ook niet opgelet de afgelopen jaren.
Ajax kan de duurste speler ter wereld kopen als ze dat zouden willen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 02:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook helemaal niet, lezen is een vak. Een goede spits is voor elke NL club te duur
Ooit gehoord van salaris enzo?quote:Op dinsdag 2 september 2014 02:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ajax kan de duurste speler ter wereld kopen als ze dat zouden willen.
Ajax heeft meer dan 100 miljoen op de bank. Koop een spits voor 80 miljoen en je kunt hem vijf keer meer geven dan de best verdienende speler in de Eredivisie.quote:
Ajax heeft een salarisplafond dus nee dat kunnen ze niet.quote:Op dinsdag 2 september 2014 02:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ajax heeft meer dan 100 miljoen op de bank. Koop een spits voor 80 miljoen en je kunt hem vijf keer meer geven dan de best verdienende speler in de Eredivisie.
Dat is totaal niet het punt. Daarom zeg ik dat je Ajax niet met Feyenoord kunt vergelijken. En dan te bedenken dat je iemand anders verwijt geen verstand van voetbal te hebben...
Beleidsmatig niet willen betalen is iets héél anders dan "niet kunnen veroorloven" of "te duur". Weer niet goed.quote:Op dinsdag 2 september 2014 02:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ajax heeft een salarisplafond dus nee dat kunnen ze niet.
Ja gewoon met geld strooien daar voelen ze de naweeen nog van in Rotterdam dusja je moet ergens vanuit gaan en ergens een max stellen als club zijnde, dus salarisplafond.quote:Op dinsdag 2 september 2014 02:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Beleidsmatig niet willen betalen is iets héél anders dan "niet kunnen veroorloven" of "te duur". Weer niet goed.
En dan nog...je kan dan wel in staat zijn 80 miljoen te betalen voor een spits, er is geen spits ter wereld van DAT kaliber die in die Nederlandse flutcompetitie wil spelen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 02:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Beleidsmatig niet willen betalen is iets héél anders dan "niet kunnen veroorloven" of "te duur". Weer niet goed.
Je zegt net dat Feyenoord, net als Ajax, geen goede spits kan kopen omdat die niet voor goede prijzen te koop zijn. Inmiddels heb je je punt al zo omgedraaid dat het ineens gaat om verantwoorde bedrijfsvoering bij Ajax om niet in hetzelfde schuitje als Feyenoord te komen?quote:Op dinsdag 2 september 2014 02:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja gewoon met geld strooien daar voelen ze de naweeen nog van in Rotterdam dusja je moet ergens vanuit gaan en ergens een max stellen als club zijnde, dus salarisplafond.
Klopt. En Ajax wil ook helemaal geen dure spits. Ik reageerde alleen op Poepz0r die iemand verwijt geen verstand van voetbal te hebben terwijl hij onzin praat.quote:Op dinsdag 2 september 2014 02:51 schreef Hathor het volgende:
[..]
En dan nog...je kan dan wel in staat zijn 80 miljoen te betalen voor een spits, er is geen spits ter wereld van DAT kaliber die in die Nederlandse flutcompetitie wil spelen.
Daar gaat het uiteindelijk toch ook om? Verantwoorde bedrijfsvoering dus ga je niet als een idioot op de laatste dag van de transfermarkt een spits van 10 miljoen halen. Of je nu Feyenoord of Ajax bent.quote:Op dinsdag 2 september 2014 02:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je zegt net dat Feyenoord, net als Ajax, geen goede spits kan kopen omdat die niet voor goede prijzen te koop zijn. Inmiddels heb je je punt al zo omgedraaid dat het ineens gaat om verantwoorde bedrijfsvoering bij Ajax om niet in hetzelfde schuitje als Feyenoord te komen?
Overigens is "als club zijnde" geen Nederlands. Dat je het weet.
Ajax kan dat best, alleen ze willen het niet. Feyenoord heeft geen tien miljoen te besteden.quote:Op dinsdag 2 september 2014 02:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Daar gaat het uiteindelijk toch ook om? Verantwoorde bedrijfsvoering dus ga je niet als een idioot op de laatste dag van de transfermarkt een spits van 10 miljoen halen. Of je nu Feyenoord of Ajax bent.
Ajax kan dat bestquote:Op dinsdag 2 september 2014 02:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ajax kan dat best, alleen ze willen het niet. Feyenoord heeft geen tien miljoen te besteden.
http://www.parool.nl/paro(...)joen-in-de-zak.dhtmlquote:Op dinsdag 2 september 2014 02:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ajax kan dat best![]()
![]()
![]()
Nee dat kunnen ze niet
quote:Met een eigen vermogen van meer dan 100 miljoen euro slaagt Ajax er maar niet in de eigen selectie een enorme kwaliteitsimpuls te geven. 'We kunnen wel 10 of zelfs 30 miljoen euro voor een speler betalen', zegt Frank de Boer.
http://www.433.nl/#!/arti(...)en-Ajax-ruim-aan-kopquote:Ajax verkocht de laatste 5 jaar voor zo'n 90 miljoen aan zelf opgeleide spelers. Vergeleken bij dat bedrag werden Kolbeinn Sigthorsson, Nick Viergever en Mike van der Hoorn voor een schijntje aangetrokken.
http://www.ajax.nl/Ajax-N(...)dia+by+SocialManagerquote:Ajax is op dit gebied een groot lichtpunt. De Amsterdammers hebben een eigen vermogen van 71,8 miljoen.
Ajax | +71,8 miljoen
Feyenoord | -6,2 miljoen
(cijfers uit juni 2013)
Geloof je me al?quote:Het totaal eigen vermogen stijgt met ¤ 23,7 miljoen naar ¤ 95,5 miljoen
Je hoeft mij niet te vertellen wat er binnen Ajax speelt hoor. Een van de redenen waarom ze het niet kunnen is i.v.m. het terugkopen van de aandelen of het kopen van het stadion. Rapport Cruijff weleens gelezen enz?quote:Op dinsdag 2 september 2014 02:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
http://www.parool.nl/paro(...)joen-in-de-zak.dhtml
[..]
[..]
http://www.433.nl/#!/arti(...)en-Ajax-ruim-aan-kop
[..]
http://www.ajax.nl/Ajax-N(...)dia+by+SocialManager
[..]
Geloof je me al?
En toch gaan ze naar Rusland of ergens in het Midden-Oosten, waar ze in een nog grotere flutcompetitie terecht komen. Money talks. Het is enkel dat weinig Nederlandse clubs het vermogen hebben om dergelijke spelers aan te trekken.quote:Op dinsdag 2 september 2014 02:51 schreef Hathor het volgende:
En dan nog...je kan dan wel in staat zijn 80 miljoen te betalen voor een spits, er is geen spits ter wereld van DAT kaliber die in die Nederlandse flutcompetitie wil spelen.
Je hebt gelijk. Excuus.quote:Op dinsdag 2 september 2014 03:04 schreef heiden6 het volgende:
Heb ik per ongeluk het neuzentopic aangeklikt ofzo?Gaat heen met dat geneuzel, heren, en rap een beetje!
Anderhalf fucking jaar!quote:Op dinsdag 2 september 2014 02:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]![]()
![]()
Je hebt duidelijk geen verstand van voetbal, er zijn geen goede spitsen voor goede prijzen te koop, zie bij ons Ajax hetzelfde probleem. Een spits kost veel geld en dat kunnen NL clubs zich gewoonweg niet veroorloven.
Hij heeft zo'n Feyenoordhart dat hij niet kwam vanwege salariseisenquote:Op dinsdag 2 september 2014 03:28 schreef Cara het volgende:
Guidetti blijft dus bij City vanwege vertraagd papierwerk. Wel bijzonder dat hij naar celtic zou gaan met een huurconstructie.. Vroeg hij dan echt zo veel?
Hopelijk geeft Man City hem nu een transfervrije status en kunnen we hem gratis oppikken.quote:Guidetti loopt transfer mis: papierwerk niet op tijd in orde gemaakt
John Guidetti is er niet in geslaagd om in de afgelopen transferperiode een nieuwe club te vinden. De aanvaller werd in verband gebracht met een terugkeer naar Feyenoord, maar de Rotterdammers zagen daarvan af, omdat er vraagtekens waren bij de fitheid van de Zweed. Guidetti leek op deadlineday nog naar Celtic te vertrekken, maar die transfer is afgeketst.
De 22-jarige Guidetti zou zich voor een jaar laten verhuren door Manchester City en arriveerde maandagavond in Glasgow. Volgens de Daily Mail werd het papierwerk echter niet op tijd in orde gemaakt, waardoor de overgang niet doorging. Celtic wist de komst van een andere aanvaller, Stefan Scepovic, wél op tijd af te ronden: hij is overgenomen van Sporting Gijón.
Guidetti lijkt dus nog minimaal een halfjaar bij City te blijven, al is de transfermarkt in sommige landen nog geopend. De Engelse landskampioen heeft Álvaro Negredo verhuurd aan Valencia en dus schuift Guidetti wel een plekje op in de pikorde bij City. De twaalfvoudig Zweeds international, die vorig seizoen al werd verhuurd aan Stoke City, wacht nog op zijn competitiedebuut voor the Citizens.
Gaat niet gebeuren. Maar met El Ahmadi en Toornstra is het waarschijnlijk dat, naast Immers, ook Vilhena moet gaan banken. En dat zou zonde zijn. Misschien Vilhena als back proberen, zodat Kongolo naar het centrum kan:quote:Op dinsdag 2 september 2014 07:21 schreef SlamD het volgende:
Gewoon gedurfd 3-4-3 met El Ahmadi kort voor de verdediging, en Toornstra ipv Immers. Wellicht zelfmoord, maar wel een interessant middenveld.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 07:34 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Hopelijk geeft Man City hem nu een transfervrije status en kunnen we hem gratis oppikken.
twitter:superguidetti twitterde op zondag 24-08-2014 om 16:30:21Karma is a bitc.. As they say
reageer retweet
http://nds-nl.wikipedia.org/wiki/Tweantequote:Op dinsdag 2 september 2014 07:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ryo dus naar Twente.Hebben die nep-Duitsers überhaupt een eigen identiteit? Ze spreken Duits, rammen op Limburgse trommels, zingen liedjes uit Liverpool, spelen alleen maar met spelers met een Feyenoord-verleden, en hebben een stadion dat qua bouwtechniek bij Bangladesh hoort.
Waar je je druk om kan maken zeg...quote:Op dinsdag 2 september 2014 07:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ryo dus naar Twente.Hebben die nep-Duitsers überhaupt een eigen identiteit? Ze spreken Duits, rammen op Limburgse trommels, zingen liedjes uit Liverpool, spelen alleen maar met spelers met een Feyenoord-verleden, en hebben een stadion dat qua bouwtechniek bij Bangladesh hoort.
Daar gaat mijn bloeddruk wel van omhoog ja. Of het zijn die pica's van The Hunger Games ster die haar honger stilt met sperma.quote:Op dinsdag 2 september 2014 08:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Waar je je druk om kan maken zeg...
En jij maakt je druk om Kenneth Vermeer, kop op Hans.quote:Op dinsdag 2 september 2014 08:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Waar je je druk om kan maken zeg...
Ik maak me ontzettend druk, ja. Poe hé.quote:Op dinsdag 2 september 2014 08:21 schreef Ajacied422 het volgende:
En jij maakt je druk om Kenneth Vermeer, kop op Hans.
Nee.quote:Op dinsdag 2 september 2014 08:33 schreef GwaiLow het volgende:
Ga niet alles teruglezen. Maar zijn de mensen hier over het algemeen blij met de aankoop Vermeer?
En waarom niet? Hij is beter dan jullie eerste doelman. Dus voor 1 miljoen is het geen slechte aankoop toch?quote:Op dinsdag 2 september 2014 08:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik maak me ontzettend druk, ja. Poe hé.
[..]
Nee.
Nee de meeste zijn blij.quote:Op dinsdag 2 september 2014 08:46 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
En waarom niet? Hij is beter dan jullie eerste doelman. Dus voor 1 miljoen is het geen slechte aankoop toch?
Alleen Happel en HMF zijn woest.quote:Op dinsdag 2 september 2014 08:33 schreef GwaiLow het volgende:
Ga niet alles teruglezen. Maar zijn de mensen hier over het algemeen blij met de aankoop Vermeer?
Ah ok, begrijpelijk. Met Cillessen toch wel de beste doelman uit de Eredivisie. Ik vind het jammer dat hij weg is bij Ajax, maar ben blij voor Kenneth dat hij een mooie andere club heeft gevonden, waar hij zeker in de basis speelt. Hij blijft een echte Ajacied, maar weet zeker dat hij het goed al doen bij jullie. Zo'n keeper pakt een hoop punten, maar kan ook een periode hebben waarin hij een paar punten voor de ploeg verliest, maar dat moet je voor lief nemen.quote:
Niemand kijkt er van op dat Vermeer weg gaat, maar dat hij uitgerekend naar Feyenoord gaat ligt voor velen wat gevoelig, wat ik overigens onzin vind. En de prijs vinden de meeste lachwekkend, maar Overmars is een goed man, en doet wat hij heeft beloofd.quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Daar schelden ze Overmars de huid vol dat hij Vermeer heeft laten gaan.
Is een mix denk ik. Woede vanwege overgang Vermeer maar ook vooral omdat Overmars Ajax aan het uithollen is qua kwaliteit. Feyenoord en PSV zijn langzaamaan steeds sterker aan 't worden. Ajax wordt eigenlijk elk seizoen slechter.quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:05 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Niemand kijkt er van op dat Vermeer weg gaat, maar dat hij uitgerekend naar Feyenoord gaat ligt voor velen wat gevoelig, wat ik overigens onzin vind. En het vinden de meeste lachwekkend, maar Overmars is een goed man, en doet wat hij heeft beloofd.
Ajax wordt qua spelers elk seizoen minder idd. Daarom is het wel erg knap dat ze kampioen blijven worden. Dit jaar zal het weer lastig worden, en zie het ook niet gebeuren. Maar Ajax maakt zelfs met dit team weer een prima kans.quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Is een mix denk ik. Woede vanwege overgang Vermeer maar ook vooral omdat Overmars Ajax aan het uithollen is qua kwaliteit. Feyenoord en PSV zijn langzaamaan steeds sterker aan 't worden. Ajax wordt eigenlijk elk seizoen slechter.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 07:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
blind kreeg de gouden....quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:01 schreef Peak het volgende:
Immers heeft gisteren een zilveren schoen opgehaald. Ik blijf me verbazen over het verschil tussen wat wij, de supporters, zien en wat de "professionals" zien,
quote:NIEUW
Anass Achahbar Arminia Bielefeld (Dui) Was verhuurd
Elvis Manu SC Cambuur Was verhuurd
Matthew Steenvoorden FC Dordrecht Was verhuurd
Khalid Boulahrouz Brøndy IF (Den) Medio 2015
Lucas Woudenberg Excelsior Was verhuurd
Luke Wilkshire Dinamo Moskou (Rus) Medio 2015
Bilal Basacikoglu SC Heerenveen Medio 2018
Colin Kazim-Richards Bursaspor Gehuurd
Jens Toornstra FC Utrecht Medio 2018
Karim El Ahmadi Aston Villa (Eng) Medio 2017
Kenneth Vermeer Ajax Medio 2018
Je kunt moeilijk zeggen dat Feyenoord er sterker op is geworden.quote:WEG
Otman Bakkal nog niet bekend Niet verlengd
Samuel Armenteros Anderlecht (Bel) Was gehuurd
Graziano Pellè Southampton (Eng) Medio 2017
Kaj Ramsteijn Marítimo Funchal (Por), was verhuurd aan Sparta Medio 2017
Bruno Martins Indi FC Porto (Por) Medio 2018
Daryl Janmaat Newcastle United (Eng) Medio 2020
Kostas Lamprou Willem II Verhuurd
Guyon Fernandez nog niet bekend Was verhuurd aan PEC Zwolle
Jordy van Deelen FC Dordrecht Medio 2015
Boy de Jong PEC Zwolle, was verhuurd aan Excelsior Medio 2016
Stefan de Vrij Lazio (Ita) Medio 2018
John Goossens nog niet bekend Contract ontbonden
Mats van Hijgevoort FC Den Bosch Was verhuurd aan Willem II
Warner Hahn PEC Zwolle Verhuurd
Ruud Vormer Club Brugge Medio 2018
Joey Sleegers FC Eindhoven Verhuurd
Niet mee eens. Selectie is breder, posities dubbel bezet en denk zeker dat we er vooruitgaan.quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
[..]
Je kunt moeilijk zeggen dat Feyenoord er sterker op is geworden.
Alleen op het middenveld en op goal is het sterker. Pelle, Indi, de Vrij en Janmaat zijn vervangen door spelers die stuk voor stuk minder zijn.quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Niet mee eens. Selectie is breder, posities dubbel bezet en denk zeker dat we er vooruitgaan.
Ook niet eens, daarnaast doet het niet ter zake. We gaan het dit jaar met deze selectie doen die in ieder geval een stuk breder is dan vorig seizoen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
[..]
Even afwachten hoe Kazim uitpakt. Maar in de breedte zijn we sterker. De vleugels en het middenveld zijn beter bezet. Betere doelman. Verdedigend wat minder, maar met Van Beek vang je De Vrij wel aardig goed op. De enige échte aderlating die ik nu merk is dat we geen goede spits hebben.quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
[..]
ALS er nog andere spelers zijn die er wat intrappen en ALS we geen wedstrijden waarin we veel beter zijn meer weggeven wel ja.quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:10 schreef Helpmefok het volgende:
ALS die kazim er 25 in legt word je gewoon kampioen.
Zelfs als Kazim er 30 inlegt zal Feyenoord het kampioenschap niet pakken.quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:10 schreef Helpmefok het volgende:
ALS die kazim er 25 in legt word je gewoon kampioen.
Dan wel ja.quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:13 schreef H.FR het volgende:
[..]
ALS er nog andere spelers zijn die er wat intrappen en ALS we geen wedstrijden waarin we veel beter zijn meer weggeven wel ja.
Eddy kijkt ook alleen maar naar de zwakke punten van Mulder welke opgevangen worden door Vermeer. Dat kan, dat maf maar het is nu net alsof Vermeer geen zwakke punten heeft en daar gaan ze nog wel achter komen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:45 schreef Gert het volgende:
'Als keeper gaat het erom dat je de ballen pakt die een wedstrijd beslissen. Vermeer kan dat - en zo'n keeper heeft Feyenoord nodig. Hij heeft een geweldige sprongkracht en goede reflexen, en hij pakt daarmee punten voor het team. Mulder heeft dat wat minder, daar moeten we eerlijk over zijn.'
Eddie PG
Nee, hij heeft zich zeker sterk ontwikkeld die jongen?quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:23 schreef Keltie het volgende:
[..]
Eddy kijkt ook alleen maar naar de zwakke punten van Mulder welke opgevangen worden door Vermeer. Dat kan, dat maf maar het is nu net alsof Vermeer geen zwakke punten heeft en daar gaan ze nog wel achter komen.
Ook blijf ik de uitleg van Van Geel (over de uitgebleven ontwikkeling van Mulder) zwaar geouwehoer vinden waarmee hij makkelijk zn straatje kan schoonvegen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
toorn, boeet, manu.quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:13 schreef H.FR het volgende:
[..]
ALS er nog andere spelers zijn die er wat intrappen en ALS we geen wedstrijden waarin we veel beter zijn meer weggeven wel ja.
Ik kan me anders nog heel wat wedstrijden herinneren waar ie met zijn gegrabbel letterlijk punten heeft gekost inplaats van gepakt, oa twee keer in een seizoen tegen FC Utrecht als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:45 schreef Gert het volgende:
'Als keeper gaat het erom dat je de ballen pakt die een wedstrijd beslissen. Vermeer kan dat - en zo'n keeper heeft Feyenoord nodig. Hij heeft een geweldige sprongkracht en goede reflexen, en hij pakt daarmee punten voor het team. Mulder heeft dat wat minder, daar moeten we eerlijk over zijn.'
Eddie PG
Hoor je mij dat zeggen? Maar de vooruitgang\ ontwikkeling van een keeper vergelijken net een veldspeler is, imho, nogal stupide.quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:28 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nee, hij heeft zich zeker sterk ontwikkeld die jongen?
Moet eerlijk zeggen dat het wel een verademing is om uberhaupt een andere doelman in het doel te zien bij Feyenoord. We kijken al bijna 5 jaar tegen deze zoutzak aan.quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:23 schreef Keltie het volgende:
[..]
Eddy kijkt ook alleen maar naar de zwakke punten van Mulder welke opgevangen worden door Vermeer. Dat kan, dat maf maar het is nu net alsof Vermeer geen zwakke punten heeft en daar gaan ze nog wel achter komen.
Ook blijf ik de uitleg van Van Geel (over de uitgebleven ontwikkeling van Mulder) zwaar geouwehoer vinden waarmee hij makkelijk zn straatje kan schoonvegen..
Er wordt niks vergeleken, maar als je je in 4 jaar tijd nauwelijks ontwikkeld is het gewoon een keer afgelopen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:01 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hoor je mij dat zeggen? Maar de vooruitgang\ ontwikkeling van een keeper vergelijken net een veldspeler is, imho, nogal stupide.
Wedstrijd tegen de joden is eigenlijk al cruciaal.quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:26 schreef Scrummie het volgende:
FEYENOORD
Heb er inmiddels alle vertrouwen in. Hoop gevestigd op Kazim Richards na z'n verstandige teksten van gisteren.
Winterkampioen dit dat zus zo.
Nee, serieus, afwachten is het. Ik zie het wel positief tegemoet en ben heel nieuwsgierig naar de eerstvolgende wedstrijd. Mooie blik word dat op hoe het ervoor staat, ook met Kazim Kazan.
Bij mij begint er ook wel iets van vertrouwen te ontstaan. Niet in de laatste plaats omdat het spel van afgelopen weekend er al een stuk beter uit zag. Ik ben vooral benieuwd naar hoe ons middenveld in de winterstop eruit zal zien. Natuurlijk hoop ik dat Kazim kan verrassen, maar voorlopig hou ik maar gewoon rekening dat Te Vrede er zal staan.quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:26 schreef Scrummie het volgende:
FEYENOORD
Heb er inmiddels alle vertrouwen in. Hoop gevestigd op Kazim Richards na z'n verstandige teksten van gisteren.
Winterkampioen dit dat zus zo.
Nee, serieus, afwachten is het. Ik zie het wel positief tegemoet en ben heel nieuwsgierig naar de eerstvolgende wedstrijd. Mooie blik word dat op hoe het ervoor staat, ook met Kazim Kazan.
Wedstrijd tegen de joden is ALTIJD cruciaalquote:Op dinsdag 2 september 2014 11:30 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wedstrijd tegen de joden is eigenlijk al cruciaal.
Cruciaal voor welke plaatsen je dit jaar gaat spelen bedoel ik, druktemaker.quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wedstrijd tegen de joden is ALTIJD cruciaal
Tering joden
Elke wedstrijd is precies even belangrijk. Mensen die zeggen dat de prijzen pas in april worden verdeeld zijn dom.quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Cruciaal voor welke plaatsen je dit jaar gaat spelen bedoel ik, druktemaker.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
We moeten deze winterstop net doen alsof we interesse hebben in een ongelooflijke kut speler die er niks van kan dan haalt Joopie die naar Twente.
Ik zie PSV geen kampioen worden hoor. Tegen Vitesse kon je zien dat het veldspel bij lange na niet toereikend is. Wat die voorsprong betreft, eerstvolgende wedstrijd voor PSV is PEC zwolle uit, en die kan zomaar verloren worden.quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:53 schreef Henrys het volgende:
Denk dat PSV een gigantische voorsprong gaat opbouwen. Doen het echt ongelooflijk goed zeker Wijnaldum en Depay. Is de enige club die alleen maar sterker is geworden door de transferperiode.
Ben benieuwd of onze spelers wel die extra Europa League wedstrijden aankunnen. We hebben nu wel een sterke bank om te rouleren.
Ik verwacht er sowieso nie veel van, vooral veel kracht en uitstraling en arbeid. Maar de finesse ontbreekt. Bruikbare speler, maar meer dan dat niet.quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:11 schreef onlogisch het volgende:
Heeft iemand Kazim gisteren zien spelen? Ik hoor tegenstrijdige berichten over zijn optreden.
Dat laatste: mee eens, eerste niet. Punten van je concurrenten afpakken is nog wat belangrijker. Zo'n pot tegen de neuzen: afgelopen seizoen eindig je 4 punten achter ze. Win je je thuiswedstrijd ipv hem te verliezen dan sta je ineens bovenaan met 2 punten los. Zó dichtbij was het, vorig jaar.quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:37 schreef Merkie het volgende:
[..]
Elke wedstrijd is precies even belangrijk. Mensen die zeggen dat de prijzen pas in april worden verdeeld zijn dom.
Leuk altijd dat mensen dat zeggen, maar zij hebben in de periode daarna uit gemakzucht onnodig veel punten verloren. Als ze in de Kuip hadden verloren hadden ze daarna wel wat beter hun best gedaan.quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat laatste: mee eens, eerste niet. Punten van je concurrenten afpakken is nog wat belangrijker. Zo'n pot tegen de neuzen: afgelopen seizoen eindig je 4 punten achter ze. Win je je thuiswedstrijd ipv hem te verliezen dan sta je ineens bovenaan met 2 punten los. Zó dichtbij was het, vorig jaar.
Klopt, het is te makkelijk om te beweren dat als Feyenoord 1 wedstrijd van Ajax had gewonnen dat ze dan kampioen waren geworden afgaande op het puntenverschil.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Leuk altijd dat mensen dat zeggen, maar zij hebben in de periode daarna uit gemakzucht onnodig veel punten verloren. Als ze in de Kuip hadden verloren hadden ze daarna wel wat beter hun best gedaan.
Precies! Want de rest van de competitie was dan exact hetzelfde verlopen uiteraardquote:Op dinsdag 2 september 2014 12:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat laatste: mee eens, eerste niet. Punten van je concurrenten afpakken is nog wat belangrijker. Zo'n pot tegen de neuzen: afgelopen seizoen eindig je 4 punten achter ze. Win je je thuiswedstrijd ipv hem te verliezen dan sta je ineens bovenaan met 2 punten los. Zó dichtbij was het, vorig jaar.
Wat heb je eraan als je een week later tegen Willem 2 verliest? Geen kut dus.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:40 schreef Gert het volgende:
Wat hebben jullie dat goed bedacht zeg! Petje af. Nog nooit eerder gehoord ook.
Het was echter slechts een illustratie van mijn bewering dat het belangrijker is om een wedstrijd tegen je directe concurrent te winnen. Mag je het niet mee eens zijn hoor.
Meer dan aan winnen van Willem 2 als je eerst van een concurrent hebt verloren.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:02 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Wat heb je eraan als je een week later tegen Willem 2 verliest? Geen kut dus.
Ja hoor geloof je het zelf?quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gezien Falcao naar Man U is en Van Persie misschien zijn basis plek verliest en toe is aan de stap terug naar Nederland hebben we volgend jaar misschien wel een spits.
Wat is het nummer van Mister Yellow dan stuur ik hem gelijk een sms met deze tip.
Hij is ook al weer op leeftijd, tijd om nog een jaar of 2/3 bij ons te komen om daarna bij Excelsior een jaar af te sluiten.quote:
Nee hoor, dan zorg je ervoor dat het gaat niet groter wordtquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:03 schreef Peak het volgende:
[..]
Meer dan aan winnen van Willem 2 als je eerst van een concurrent hebt verloren.
Ze zitten daar ook lekker met Falcao, Rooney én Van Persie.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gezien Falcao naar Man U is en Van Persie misschien zijn basis plek verliest en toe is aan de stap terug naar Nederland hebben we volgend jaar misschien wel een spits.
Wat is het nummer van Mister Yellow dan stuur ik hem gelijk een sms met deze tip.
Klop eens aan bij wat professionele hulpinstanties zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Lastpost op 02-09-2014 14:54:39 ]
Volgens mij was het de laatste jaren telkens rechtstreeks kwalificeren voor EL. Toch wel een verschilletje.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:32 schreef Tomatenboer het volgende:
Vandaag is ook de officiële doelstelling namens de technische staf van Feyenoord naar buiten gebracht. De doelstelling is 'meedoen om het kampioenschap' aldus Van Geel, zie Feyenoord.nl
Kortom; Van Geel hoopt op een vergelijkbaar seizoen als de voorgaande 3 seizoenen.
Lijkt me een realistische en terechte doelstelling.
Klopt, dat was de doelstelling, maar de seizoenen draaiden uiteindelijk uit op lang meedoen om het kampioenschap. Ik doelde dus op een vergelijkbaar competitieverloop, resulterend in een 2e of 3e plaats voor Feyenoord maar waarbij ze lang hebben meegedaan om het kampioenschap.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij was het de laatste jaren telkens rechtstreeks kwalificeren voor EL. Toch wel een verschilletje.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:34 schreef Lastpost het volgende:
Whehe
Btw, heb even een nieuwe OP gemaakt, is ie een beetje naar wens? (Zo niet, dan niet hehe)Prachtig ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Whehe
Btw, heb even een nieuwe OP gemaakt, is ie een beetje naar wens? (Zo niet, dan niet hehe)http://postimg.org/image/sz3bcs12v/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi hoor
oh ah toma toma vem vem vem vem
Niet waar. Verliezen van een concurrent tikt dubbel aan.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:26 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Nee hoor, dan zorg je ervoor dat het gaat niet groter wordt
Whehe, hoerensite. Even nieuwe zoeken haha.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Lastpost op 02-09-2014 14:52:21 ]
Wat Gert zegt. De term 4 of 6 puntenwedstrijd is dan ook niet voor niks bedacht.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet waar. Verliezen van een concurrent tikt dubbel aan.
Vorig seizoen won Feyenoord 2x van Cambuur en verloor 2x van de neuzen.
Was het andersom geweest, dan had Feyenoord puur cijfermatig gezien (dus los van andere factoren die dan mee gaan tellen, zeg ik er maar even nadrukkelijk bij). evenveel punten gehad. Namelijk 67. Echter, ajax had er dan 65 gehad ipv 71.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:39 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Whehe, hoerensite. Even nieuwe zoeken haha.Ik vind de oude (huidige) mooier, sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Whehe, hoerensite. Even nieuwe zoeken haha.Als je toch bezig bent, kan je mij dan even in VV plaatsen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, en bij de thuiswedstrijd tegen Heracles valt Almelo deels weg.
En als je de Europese wedstrijden er neerzet, is het misschien ook wel leuk de bekerwedstrijden er in te zetten?
Verder vind ik hem fraai.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
[..]
Whehe, hoerensite. Even nieuwe zoeken haha.Hier staat geen neusvreugd-grapje in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:De plaatsing van Feyenoord voor de groepsfase van de Europa League heeft voor ADO Den Haag financieel gunstige gevolgen. De Haagse club heeft tijdens de transfer van Lex Immers naar Feyenoord bedongen dat wanneer Feyenoord Europees succes zou boeken, ADO daar een graantje van zou meepikken. Om hoeveel geld het gaat, is niet bekend.
Het is niet de eerste keer dit jaar dat ADO Den Haag een financiële meevaller heeft. Eerder ontving de huidige nummer 12 van de Eredivisie geld door de transfers van Daryl Janmaat naar Newcastle United en van Jens Toornstra naar Feyenoord.
quote:Tonny Vilhena wordt bij Feyenoord beschouwd als een groot talent, maar na de komst van Jens Toornstra en Karim El Ahmadi is het nog maar de vraag of hij zijn plek in de basis weet te behouden. Zorgen maakt de middenvelder zich echter niet.
Ook voor Vilhena was het maandag deadlineday, als een speciale dag voelde dat echter niet. "Nee, ik heb m'n telefoon niet in de gaten gehouden", vertelt hij aan Fox Sports. "Er is niets gekomen, dus ik blijf gewoon bij Feyenoord. Je leest wel wat er allemaal gaande is, natuurlijk krijg je dat mee. Maar ik ben er niet echt mee bezig."
Zijn club Feyenoord was wel actief en haalde op de slotdag ook El Ahmadi nog naar De Kuip. Voor Vilhena betekent dat nog een extra speler die op zijn positie uit de voeten kan. "Het is altijd goed dat je concurrentie hebt. Bij een grote club als Feyenoord hoort dat erbij", reageert de negentienjarige linkspoot.
"Ik moet gewoon gaan strijden voor m'n plek, maar ik maak me helemaal geen zorgen. Ik moet gewoon m'n ding blijven doen en afwachten wat er gaat gebeuren", aldus Vilhena, die zich niet afvraagt waarom Feyenoord ineens allemaal middenvelders aantrekt.
"Wat ik net ook al aangaf: Feyenoord is een grote club. Ze hebben nu middenvelders gehaald, maar het kon ook andersom zijn: dat ze heel veel verdedigers hadden gehaald. De concurrentiestrijd hoort erbij en die ga ik zeker aan."
Vilhena vormde lange tijd een vast middenveld met Jordy Clasie en Lex Immers. Naast Toornstra en El Ahmadi kan trainer Fred Rutten ook nog een beroep doen op het talent Rick Karsdorp.
quote:Technisch directeur van Feyenoord Martin van Geel heeft de rivaliteit met Ajax meegenomen in zijn overweging om Kenneth Vermeer aan te trekken. Uiteindelijk vond Van Geel de kwaliteiten van de doelman zwaarder wegen dan de sentimenten.
"We willen een topclub zijn", zegt Van Geel dinsdag in De Telegraaf. "We hebben de afgelopen jaren stappen gemaakt en willen meedoen om de titel en in Europa spelen. Nu kregen we de mogelijkheid om een van de beste keepers vast te leggen."
Voor Erwin Mulder en Warner Hahn blijft de komst van Vermeer niet zonder gevolgen. Mulder wordt waarschijnlijk tweede keeper, Hahn is verhuurd aan PEC Zwolle. "Menselijk is het moeilijk om die boodschap naar de huidige eerste keeper Erwin Mulder en de tweede keeper Warner Hahn te brengen, zoals we zondagavond na de wedstrijd tegen FC Twente in De Kuip deden. Maar professioneel gezien is het minder moeilijk. We nemen namelijk de beste beslissing voor de club. Deze wereld is hard en straight."
Tonny is ook pas 19, is helemaal niet erg als hij eventjes niet alles moet spelen wat hij kan spelen.quote:
Leuk die cijfertjes maar gaat niet op in de echte wereld. Als we van ajax winnen en een week later van willem II verliezen hebben voetballers meestal het gevoel dat die overwinning voor niets is geweest en werkt dat nog wel eens door naar de volgende wedstrijd.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet waar. Verliezen van een concurrent tikt dubbel aan.
Vorig seizoen won Feyenoord 2x van Cambuur en verloor 2x van de neuzen.
Was het andersom geweest, dan had Feyenoord puur cijfermatig gezien (dus los van andere factoren die dan mee gaan tellen, zeg ik er maar even nadrukkelijk bij). evenveel punten gehad. Namelijk 67. Echter, ajax had er dan 65 gehad ipv 71.
Dat er allemaal omstandigheden omheen spelen verandert het feit niet. Het gaat dus precies zo in de echte wereld.quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:00 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Leuk die cijfertjes maar gaat niet op in de echte wereld. Als we van ajax winnen en een week later van willem II verliezen hebben voetballers meestal het gevoel dat die overwinning voor niets is geweest en werkt dat nog wel eens door naar de volgende wedstrijd.
Jammer genoeg werkt het bij Feyenoord nooit motiverend heb zo vaak gezien dat wanneer ze van PSV of ajax wonnen ze het daarna zelf verkloottenquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:04 schreef Peak het volgende:
[..]
Dat er allemaal omstandigheden omheen spelen verandert het feit niet. Het gaat dus precies zo in de echte wereld.
Als je het dan over die omstandigheden wil hebben. Wat denk je dat het voor het vertrouwen doet als je van Ajax wint? De kans dat je de volgende wedstrijd ook wint, wordt dan alleen maar groter. Trouwens spelen we na Ajax tegen Go Ahead (2x).
Inderdaad geeft het winnen van toppers een hoop extra vertrouwen. Dat zag je ook in het eerste seizoen onder Koeman trouwens.quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:04 schreef Peak het volgende:
[..]
Dat er allemaal omstandigheden omheen spelen verandert het feit niet. Het gaat dus precies zo in de echte wereld.
Als je het dan over die omstandigheden wil hebben. Wat denk je dat het voor het vertrouwen doet als je van Ajax wint? De kans dat je de volgende wedstrijd ook wint, wordt dan alleen maar groter. Trouwens spelen we na Ajax tegen Go Ahead (2x).
[..]
Whehe, hoerensite. Even nieuwe zoeken haha.Kanjermooi jonge.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Whehe, hoerensite. Even nieuwe zoeken haha.Zal ik de OP dan maar even editten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Whehe, hoerensite. Even nieuwe zoeken haha.Ja, mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Je leeft in een droomwereld. Dat is niet erg maar discussieer dan niet over dit soort zaken. Afgelopen seizoen 2 keer gewonnen van PSV en allebei de volgende wedstrijden gewonnen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:07 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Jammer genoeg werkt het bij Feyenoord nooit motiverend heb zo vaak gezien dat wanneer ze van PSV of ajax wonnen ze het daarna zelf verklootten
Doe jij dat eens.quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal ik de OP dan maar even editten?
Afgelopen seizoen kon je ook nauwelijks ingrijpen met onze bank. Nu heb je gewoon nog 3 goede middenvelders op de bank zitten. En voor de aanval Te Vrede/Kazim en een batterij vleugelspelers.quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:11 schreef Calciumdude het volgende:
grootste probleem bij Feyenoord is eigenlijk vaak dat ze zichzelf overschatten..
zelfs in een wedstrijd.. denken dat ze wel winnen als ze een tandje terug nemen
na een 1-0 voorsprong niet doorzetten om de tweede en zelfs derde te maken maar terugzakken om "krachten te sparen" (mijn aanname...)
of na een gewonnen topper (lang geleden) denken dat je een "kleinere" tegenstander wel op 80% kunt kloppen...
Lul niet zo dom. Dit baseer je op 1 seizoen. En PSV was geen concurrent voor de titel vorig seizoen in de vorm die zij zaten vond ik het niet eens een topper.quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:12 schreef Peak het volgende:
[..]
Je leeft in een droomwereld. Dat is niet erg maar discussieer dan niet over dit soort zaken. Afgelopen seizoen 2 keer gewonnen van PSV en allebei de volgende wedstrijden gewonnen.
klopt .. nu is alles ongeveer gelijkwaardig maar zijn er geen spelers die er ver bovenuit steken die er vorig jaar nog wel waren..quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:14 schreef Peak het volgende:
[..]
Afgelopen seizoen kon je ook nauwelijks ingrijpen met onze bank. Nu heb je gewoon nog 3 goede middenvelders op de bank zitten. En voor de aanval Te Vrede/Kazim en een batterij vleugelspelers.
Arme Koeman die keek vorig jaar naar zijn bank zag hij Verhoek zitten..... Dan zou ik ook liever blijven aanmodderen en hopen dat het goed komt.
Is dit serieus?quote:Bij Feyenoord kijkt men tevreden terug op de transferperiode. Technisch directeur Martin van Geel windt er geen doekjes om en hij spreekt de officiële doelstelling van de club uit: Feyenoord gaat voor het kampioenschap
Als je op Pelle doelt heb je gelijk.quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:17 schreef Calciumdude het volgende:
maar zijn er geen spelers die er ver bovenuit steken die er vorig jaar nog wel waren..
Op het ontbreken van een echte spits na is dit best een behoorlijke transferperiode geweest voor Feyenoord hoor.quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Is dit serieus?
Tevreden terug kijken op de transferperiode? Kampioen worden?
Als dat gebeurt ga ik overwegen Feyenoord supporter te wordenquote:Op maandag 1 september 2014 23:54 schreef timmmmm het volgende:
Nou jongens, hoe lang zal het nog duren voor bekend wordt dat Zlatan bij ons in de spits komt?
Mooi OP inderdaadquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:33 schreef Scrummie het volgende:
Dus ik heb voor niets al die wedstrijdjes zitten uit tikken voor de OP van dit seizoen? De pleuris zeg, dat doen we dus ook niet weer.
Wel stukken beter deze OP, props
Whehe
Btw, heb even een nieuwe OP gemaakt, is ie een beetje naar wens? (Zo niet, dan niet hehe)Kan jij de .PSD verstrekken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ok duidelijk verhaal! Ik ben maar een buitenstaander natuurlijk maar ik denk dat als ik Feyenoord supporter zou zijn ik me toch wel bekocht zou voelen eigenlijk na zo'n uitspraak.quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Op het ontbreken van een echte spits na is dit best een behoorlijke transferperiode geweest voor Feyenoord hoor.
Op de keeperspositie zijn we vooruit gegaan, defensief zijn we iets verzwakt maar nog wel degelijk, op het middenveld zeer veel vooruitgegaan (misschien wel het beste middenveld van de Eredivisie), de aanvalslinie is aardig breed maar wel weinig scorend vermogen vrees ik. Maar met al die vleugelaanvallers en dat middenveld erachter staat er wel een ploeg met veel voetballend vermogen en creativiteit.
Ook in de breedte zijn we er op vooruitgegaan, en wat mij betreft zijn Toornstra en Basacikoglu echt topaankopen.
De doelstelling is overigens niet 'kampioen worden' maar 'meestrijden om het kampioenschap' dat is wat anders en lijkt me realistisch.
Hij had de gouden moeten hebben. Oude jodenstreek van de Telegraaf verhinderde dat.quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:52 schreef Tomatenboer het volgende:
Hoe is het trouwens mogelijk dat ene Lex Immers de zilveren schoen in het 'beste voetballer van het jaar' klassement in ontvangst mag nemen.
watquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:52 schreef Tomatenboer het volgende:
Hoe is het trouwens mogelijk dat ene Lex Immers de zilveren schoen in het 'beste voetballer van het jaar' klassement in ontvangst mag nemen.
Nu iedereen binnen is en de selectie op elkaar ingespeeld kan raken geloof ik wel dat de resultaten zullen verbeteren.quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik zie 't wel dit seizoen. Resultaten tot nu toe zijn matig te noemen.
Hij had de gouden gehad, als ze Immers en Blind beide de punten hadden gegeven die ze verdienden in de laatste pot.quote:
Rare puntentelling dan, vond Blind wel een beter seizoen draaien, maar Schone vond ik nog een beter seizoen draaien dan Blind.quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hij had de gouden gehad, als ze Immers en Blind beide de punten hadden gegeven die ze verdienden in de laatste pot.
Stonden in week 33 gelijk. Blind veroorzaakte 2 tegendoelpunten. Immers maakte een assist tegen AZ en speelde een puike pot.
Blind 7,5, immers 7.. Sloeg nergens op.
Immers had dus feitelijk de gouden schoen.
Lul niet zo dom? Jij bent degene die hier steeds dingen op gevoel roept. Als je naar de afgelopen 4 seizoenen kijkt:quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:16 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Lul niet zo dom. Dit baseer je op 1 seizoen. En PSV was geen concurrent voor de titel vorig seizoen in de vorm die zij zaten vond ik het niet eens een topper.
Hele prijs slaat gewoon nergens op.quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
Rare puntentelling dan, vond Blind wel een beter seizoen draaien, maar Schone vond ik nog een beter seizoen draaien dan Blind.
Immers scoorde zelfsquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hij had de gouden gehad, als ze Immers en Blind beide de punten hadden gegeven die ze verdienden in de laatste pot.
Stonden in week 33 gelijk. Blind veroorzaakte 2 tegendoelpunten. Immers maakte een assist tegen AZ en speelde een puike pot.
Blind 7,5, immers 7.. Sloeg nergens op.
Immers had dus feitelijk de gouden schoen.
Die punten worden toch gegeven door journalisten van de Telegraaf?quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hele prijs slaat gewoon nergens op.
Je lult er gewoon omheenquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:58 schreef Peak het volgende:
[..]
Lul niet zo dom? Jij bent degene die hier steeds dingen op gevoel roept. Als je naar de afgelopen 4 seizoenen kijkt:
7 keer winst op PSV/Ajax daarvan werd de volgende wedstrijd 6 keer gewonnen en werd 1 keer gelijk gespeeld.
Ik snap dat het moeilijk is om toe te geven dat je ongelijk hebt, maar als het keer op keer bewezen wordt moet je het misschien eens proberen toe te geven in plaats van je er steeds dieper in te lullen.
O was hij het die de goal maakte? Ik dacht dat hij er een assist aan over hield.quote:
Klopt. Daarom onzin.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:03 schreef Peak het volgende:
[..]
Die punten worden toch gegeven door journalisten van de Telegraaf?
Met uitzondering van PSV hebben de concurrenten dezelfde problemen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:07 schreef Pleun2011 het volgende:
Volgens Van Geel moet Feyenoord meedoen om de titel. Maar:
- dan moet je niet 5 punten verspelen tegen Utrecht en Twente en
- met Te Vrede in de spits spelen en
- verdedigers opstellen die over the hill zijn of niet goed genoeg
Hahaquote:Op dinsdag 2 september 2014 16:09 schreef heiden6 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)kenneth_vermeer.html
quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:09 schreef heiden6 het volgende:
Nee klopt.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:09 schreef heiden6 het volgende:
God wat kansloos. Ik geef je de statistieken van de afgelopen seizoen en dan lul ik er omheen? Jammer dit, maar had ik kunnen verwachten natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:06 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Je lult er gewoon omheen![]()
en volgens mij ben jij diegene die op gevoel wat roept. Zoals al eerder geroepen de prijzen worden in Mei verdeeld en niet eerder
Blessquote:Op dinsdag 2 september 2014 16:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De doodstraf voor de persoon die ervoor kiest Schaken onze persvoorlichter o.i.d. te maken.
Lurlingquote:Anthony Lurling nam afgelopen weekend afscheid van het publiek van NAC Breda, de club waar hij tussen 2007 en 2014 zijn wedstrijden speelde. De aanvaller is in veel stadions niet geliefd, onder andere in de Rotterdamse Kuip. 'Maar dat went’, zegt de 37-jarige Lurling tegenover het Algemeen Dagblad.
'In Amsterdam, Rotterdam, Tilburg en Groningen zal je mij niet zo snel zien’, zegt de aanvaller die momenteel in het shirt van FC Den Bosch actief is. 'Daar is de kans te groot dat ik mensen tegenkom die mij niet mogen.’
De supporters van Feyenoord hebben de voetballer niet hoog zitten en dat weet Lurling maar al te goed. 'Als speler van Heerenveen kreeg Kalou, mijn tegenstander die toen bij Feyenoord speelde, een rode kaart. Ik werd toen al snel gezien als matennaaier. In de tijd dat ik bij Feyenoord speelde, had ik daar vooral moeite mee’, stelt de oud-voetballer van FC Den Bosch, sc Heerenveen, Feyenoord, NAC Breda, 1. FC Koln en RKC.
'Ik wist dat ik in Rotterdam niet geliefd zou zijn, maar dacht daar verandering in te kunnen brengen met mijn manier van spelen. Dat is tegengevallen’, zegt hij. 'Toch vind ik het geweldig dat ik voor die mooie club heb mogen spelen. Zo speelde ik de Supercup ontmoeting tegen Real Madrid namens Feyenoord en speelde ik voor 90.000 man in Dortmund.’
quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:09 schreef heiden6 het volgende:
Volgens mij bezweek hij onder de druk van een vervanger die al drie jaar stond te trappelen en hem hoe dan ook ooit zou gaan vervangen. Iedere fout lag onder de loep e.d. Als hij zo was blijven keepen als in seizoen 2012/13 was Cillessen nooit in het doel gekomen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:59 schreef Loohcs het volgende:
Ik zal het wel niet zien, maar die Vermeer heeft imho ook geen 'sterke' uitstraling, eerder hetzelfde als Mulder (categorie zenuwpees), ook qua keepen weet ik het niet. Vemeer is niet voor niks op de bank beland (terwijl z'n vervanger alleen ervaring had bij NEC). Dat was omdat hij fouten maakte, niet goed coachte, af en toe onbesuisd was, en niet omdat hij zo goed was lijkt mij.
Het is bijna 3 jaar geleden, maar tijdens die 6-4 tegen utrecht maakte hij 3 dikke blunders in één wedstrijd.
Dat denk ik ook ja. En toen hem dat ook zijn plaats bij Oranje kostte was dat natuurlijk al helemaal funest. Daarom denk ik dat hij met het vertrouwen van Feyenoord weer enorm goed kan worden.quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij bezweek hij onder de druk van een vervanger die al drie jaar stond te trappelen en hem hoe dan ook ooit zou gaan vervangen. Iedere fout lag onder de loep e.d. Als hij zo was blijven keepen als in seizoen 2012/13 was Cillessen nooit in het doel gekomen.
Zekerquote:
quote:
Whehe
Btw, heb even een nieuwe OP gemaakt, is ie een beetje naar wens? (Zo niet, dan niet hehe)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Volgend seizoen komt dat wel goed, Mulder, Graafland, Wilkshire, Mathijsen, Boula, Woudenberg, Steenvoorden, Kazim, Schaken, Achahbar en Manu lopen allemaal af.quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:41 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
27 selectiespelersGullit-flashback
Jawel. Geen idee waar of wanneer, maar heb zijn naam vaker voorbij horen komen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:03 schreef Caland het volgende:
Die Pacu Fereyra oid is ook nooit gelinkt met Feyenoord ofwel?
In dat interview meldt Van Geel van wel.quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:03 schreef Caland het volgende:
Die Pacu Fereyra oid is ook nooit gelinkt met Feyenoord ofwel?
Ook fijn om naar te luisteren, verstandige vent.quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:03 schreef SjaakBauer het volgende:
Alle Geel-haters (om in de teksten van Schaken te blijven), moeten even dat filmpje kijken. Duurt wel een halfuur, maar vat een hele zomer Fok!ken samen en ontkracht heel wat domme teksten van users hier.
Precies ja.quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:05 schreef Typisch het volgende:
Ook fijn om naar te luisteren, verstandige vent.
Is goed joh.quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:00 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Leuk die cijfertjes maar gaat niet op in de echte wereld. Als we van ajax winnen en een week later van willem II verliezen hebben voetballers meestal het gevoel dat die overwinning voor niets is geweest en werkt dat nog wel eens door naar de volgende wedstrijd.
Spelers die geen interesse hebben in de eredivisie. Geen verrassing. Had iedere mongool wel kunnen bedenken.quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:45 schreef SjaakBauer het volgende:
Van Geel direct met goede teksten aan het begin.
De mongolen op Fok! hebben daar anders aardig wat problemen mee.quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Spelers die geen interesse hebben in de eredivisie. Geen verrassing. Had iedere mongool wel kunnen bedenken.
Blijkbaar niet aangezien driekwart van dit topic de boel onderkotst omdat er geen reële schaduwlijstjes met (godbetert) de Dosts en Van Wolfswinkels van deze wereld blijken te (kunnen) bestaan.quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Spelers die geen interesse hebben in de eredivisie. Geen verrassing. Had iedere mongool wel kunnen bedenken.
Zie het "Van Ginkel: "Ajax was een overweging" item op de FP. Te dom om te poepen sommige mensen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Van Persie toch?!quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
De mongolen op Fok! hebben daar anders aardig wat problemen mee.
Valt me wel op dat kunstgras een behoorlijk bezwaar is voor spelers.quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Realisme is niet iets wat Feyenoorders graag onder ogen zien.quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:27 schreef nostra het volgende:
[..]
Blijkbaar niet aangezien driekwart van dit topic de boel onderkotst omdat er geen reële schaduwlijstjes met (godbetert) de Dosts en Van Wolfswinkels van deze wereld blijken te (kunnen) bestaan.
Mij niet als je de biljartlakens in de Premier League ziet. Buitenlandse spelers zitten met een 'quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:29 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Valt me wel op dat kunstgras een behoorlijk bezwaar is voor spelers.
Hij is te blessuregevoelig.quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:34 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Over the hill. Niet goed genoeg meer voor ons.
Bron?quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:29 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Valt me wel op dat kunstgras een behoorlijk bezwaar is voor spelers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks en wees gerust, scheelde me een hoop typwerk. Vond de PSD gelukkig in een ouder topic nog terug dus je hebt het niet voor niets gedaan hoor.quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:33 schreef Scrummie het volgende:
Dus ik heb voor niets al die wedstrijdjes zitten uit tikken voor de OP van dit seizoen? De pleuris zeg, dat doen we dus ook niet weer.
Wel stukken beter deze OP, props
[ Bericht 27% gewijzigd door Lastpost op 02-09-2014 18:50:21 ]
Maar ik stel hem toch. Dus nogmaals, een bron voor je bewering?quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:40 schreef Sloggi het volgende:
Als jij echt zo'n intellectueel bent had je die vraag niet gesteld.
Goed verhaal wel.quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:45 schreef SjaakBauer het volgende:
Heb je 'm al gevonden?quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:43 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Maar ik stel hem toch. Dus nogmaals, een bron voor je bewering?
Goede en verstandige teksten in die video. Straalt ook veel zekerheid uit. Ik vond hem enkel over Mulder wel iets te uitgesproken in een andere video (Gister te zien bij VI). Dat was gewoon pure karaktermoord.quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:03 schreef SjaakBauer het volgende:
Alle Geel-haters (om in de teksten van Schaken te blijven), moeten even dat filmpje kijken. Duurt wel een halfuur, maar vat een hele zomer Fok!ken samen en ontkracht heel wat domme teksten van users hier.
Jij maakt de claim, niet ik. Dus in plaats van lekker bijdehand lopen doen, post even die bron waaruit blijkt dat veel spelers tegen kunstgras opzien.quote:
Is u scheel?quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:45 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Jij maakt die claim, niet ik. Dus in plaats van lekker bijdehand lopen doen, post even die bron waaruit blijkt dat veel spelers tegen kunstgras opzien.
Hoax, Mulder heeft geen karakter.quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goede en verstandige teksten in die video. Straalt ook veel zekerheid uit. Ik vond hem enkel over Mulder wel iets te uitgesproken in een andere video (Gister te zien bij VI). Dat was gewoon pure karaktermoord.
Dat was ook het eerste wat in mij opkwam toen ik vervolgens weer een foto van hem op de schermen zagquote:
Hij geeft alleen wel min of meer toe dat hij met het aantrekken van een nieuwe spits heeft gegokt en verloren. Hij wilde perse een spits 'uit het hoogste segment' terwijl hij achteraf beter een niveautje lager had kunnen scouten.. alles beter dan Te Vredequote:
FOK!search jij altijd eerst even op Zlatan voor je met je hand in je broekje gaat ofzo?quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Als dat gebeurt ga ik overwegen Feyenoord supporter te worden
Hij heeft wel gelijk natuurlijk, al zou hij over Immers hetzelfde kunnen zeggen. Beetje selectief dus.quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goede en verstandige teksten in die video. Straalt ook veel zekerheid uit. Ik vond hem enkel over Mulder wel iets te uitgesproken in een andere video (Gister te zien bij VI). Dat was gewoon pure karaktermoord.
Nee ik zag het serieus echt heel toevalligquote:Op dinsdag 2 september 2014 18:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
FOK!search jij altijd eerst even op Zlatan voor je met je hand in je broekje gaat ofzo?
Welk filmpje? Jij dacht toch niet dat ik het gezwets van één of andere brabo blaasbaak over de onaantrekkelijkheid van de Eredivisie ga aanhoren? Van Geel als bron hiervoor.quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:48 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Bekijk dat filmpje nou maar gewoon, luie pseudo-intellectueel.
Maar of het aan de technisch directeur is om dat soort harde teksten te bezigen betwijfel ik.quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:49 schreef PIETR het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk natuurlijk, al zou hij over Immers hetzelfde kunnen zeggen. Beetje selectief dus.
Die karaktermoord werd al gepleegd met het aantrekken van Vermeer, dus die woorden maakten niet zoveel meer uit eigenlijk.quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor wie ben je als Ajax tegen Paris moet?quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik zag het serieus echt heel toevalligOf mijn oog gaat er gewoon automatisch naartoe
Lijkt mij ook meer iets voor de trainer.quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar of het aan de technisch directeur is om dat soort harde teksten te bezigen betwijfel ik.
Ja dat is lastig, voor Ajax maar ik hoop wel dat Zlatan een goal maaktquote:Op dinsdag 2 september 2014 18:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Voor wie ben je als Ajax tegen Paris moet?
Eigen goal dusquote:Op dinsdag 2 september 2014 18:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat is lastig, voor Ajax maar ik hoop wel dat Zlatan een goal maakt
Daar is Rutten niet het type voor. Die wisselt liever een speler vroeg in de wedstrijd om een statement te maken.quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Lijkt mij ook meer iets voor de trainer.
Bedankt. Maar ik doelde meer op Koeman, die werkte immers meerdere seizoenen met Mulder.quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:52 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Daar is Rutten niet het type voor. Die wisselt liever een speler vroeg in de wedstrijd om een statement te maken.
Die werkte ook meerdere seizoenen met Immers, die hij Oranje-waardig vond.quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:53 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Bedankt. Maar ik doelde meer op Koeman, die werkte immers meerdere seizoenen met Mulder.
Ga jij eens even lekker de afwas doen ofzo.quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja of 2-1 voor Ajax. Maar goed ik denk niet dat ze dat 'hier' willen horen
En maar gelijkwaardig behandeld willen worden.quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat is lastig, voor Ajax maar ik hoop wel dat Zlatan een goal maakt
Bek houwe tegen Corrie hequote:Op dinsdag 2 september 2014 18:54 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ga jij eens even lekker de afwas doen ofzo.
Hoi Shreyasquote:Op dinsdag 2 september 2014 18:54 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ga jij eens even lekker de afwas doen ofzo.
Wie zegt dat ik dat wil!quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:55 schreef nostra het volgende:
[..]
En maar gelijkwaardig behandeld willen worden.
Wat is het toverwoord?quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:57 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nee, ga maar lekker in de SC of in het jodentopic lopen ouwehoeren.
Ik realiseerde me dat erna jaquote:Op dinsdag 2 september 2014 18:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dit is de ergste belediging die je iemand kunt toewensen, joodse heks die je er rondvliegt.
Corrie vliegt op de swiffer uit de vinexwijk johquote:Op dinsdag 2 september 2014 18:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dit is de ergste belediging die je iemand kunt toewensen, joodse heks die je er rondvliegt.
Ok.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:00 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden dit jaar, mien jong.
Uitstekend verhaal zeg. Heel verhelderend op sommige gebieden, ook al 'wist' je bepaalde dingen al.quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:45 schreef SjaakBauer het volgende:
Gaat het nu over je kansen in de slaapkamer?quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:00 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden dit jaar, mien jong.
Dus gewoon lekker stoppen met dat eindeloze gezwets over Kazim of Immers, je gaat gewoon weer een nietszeggende seizoentje tegemoet, waarbij het gebrek aan scorend vermogen in de voorhoede het team zal opbreken, lang voordat het seizoen is geëindigd.quote:
quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:04 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Dus gewoon lekker stoppen met dat eindeloze gezwets over Kazim of Immers, je gaat gewoon weer een nietszeggende seizoentje tegemoet, waarbij het gebrek aan scorend vermogen in de voorhoede het team zal opbreken, lang voordat het seizoen is geëindigd.
Zit je iets dwars jochie?quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:04 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Dus gewoon lekker stoppen met dat eindeloze gezwets over Kazim of Immers, je gaat gewoon weer een nietszeggende seizoentje tegemoet, waarbij het gebrek aan scorend vermogen in de voorhoede het team zal opbreken, lang voordat het seizoen is geëindigd.
Please, in mijn slaapkamer zit meer scorend vermogen op de bank dan bij Feyenoord in de gehele voorhoede. En daar is intellectueel hartstikke Te Vrede mee.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gaat het nu over je kansen in de slaapkamer?
Vast jaquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:05 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Please, in mijn slaapkamer zit meer scorend vermogen op de bank dan bij Feyenoord in de gehele voorhoede. En daar is intellectueel hartstikke Te Vrede mee.
Het viel me nog mee eigenlijkquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:10 schreef Happel het volgende:
Makkelijk scoren van Powned weer.
https://www.facebook.com/video.php?v=900364376641243&fref=nf
Ik heb HMF nog nooit mogen ontmoeten, maar die laatste gozer, was dat nou HMF?quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:10 schreef Happel het volgende:
Makkelijk scoren van Powned weer.
https://www.facebook.com/video.php?v=900364376641243&fref=nf
Leek me niet iemand met 3 masters op zak dus ik denk het nietquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik heb HMF nog nooit mogen ontmoeten, maar die laatste gozer, was dat nou HMF?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |