quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
Als je geen geld hebt voor een betere keeper ga je natuurlijk niet je eerste keeper ondermijnen, hoewel Van Geel en Koeman ook wel wisten dat hij niet goed genoeg is. Dan ineens is daar Vermeer, die je belt met de opmerking dat hij een nieuwe club mag vinden voor een miljoen. Spotprijsje voor zo'n keeper.quote:Op maandag 1 september 2014 23:20 schreef Maastoren het volgende:
Toch vreemd dat ze opeens tot de conclusie komen dat Mulder niet goed genoeg is. Iets wat iedereen al jaren ziet maar Koeman heeft 'm gewoon laten staan. Is dit de hand van Fredsj?
Enige die er echt slecht uitkomt is PEC. Die hebben nu Hahnquote:Op maandag 1 september 2014 23:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je geen geld hebt voor een betere keeper ga je natuurlijk niet je eerste keeper ondermijnen, hoewel Van Geel en Koeman ook wel wisten dat hij niet goed genoeg is. Dan ineens is daar Vermeer, die je belt met de opmerking dat hij een nieuwe club mag vinden voor een miljoen. Spotprijsje voor zo'n keeper.
Dan boeit het niet meer wat Mulder denkt. Kun je 'm gewoon vertellen dat 'ie niet goed genoeg is.
Hun supporters denken er anders over.. die denken juist dat ze erop vooruit gaan. Hahn zelf in ieder geval wel.. beter 1e keeper bij PEC dan reserve bij Feyenoord.quote:Op maandag 1 september 2014 23:42 schreef Henrys het volgende:
[..]
Enige die er echt slecht uitkomt is PEC. Die hebben nu Hahn
quote:Op maandag 1 september 2014 23:43 schreef Pleun2011 het volgende:
Afgelopen maanden is Vermeer hier ook wel eens genoemd geloof ik.. vind het wel geinig dat hij dan ook daadwerkelijk komt.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:28 schreef Henrys het volgende:
Waarom halen we Vermeer niet op voor een miljoen euro?
Ah dat was jij dus.. toevallig. Maar hij is in een eerder stadium ook al voorbij gekomen meen ik.quote:
quote:Op maandag 1 september 2014 23:42 schreef Henrys het volgende:
[..]
Enige die er echt slecht uitkomt is PEC. Die hebben nu Hahn
Zal je net zien dat hij tegen ons alles pakt
"Hun supporters"? Eh, nee. Iedereen baalt van het vertrek van Boer en iedereen weet dat Hahn aan de lopende band blunderde eind vorig seizoen. Algemene stemming is dat we beter Coutinho, Mäenpää of Ten Rouwelaar hadden kunnen halen.quote:Op maandag 1 september 2014 23:44 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hun supporters denken er anders over.. die denken juist dat ze erop vooruit gaan. Hahn zelf in ieder geval wel.. beter 1e keeper bij PEC dan reserve bij Feyenoord.
twitter:dennisvanbergen twitterde op maandag 01-09-2014 om 23:58:30#WillemII verrast. Jerson Cabral komt van #FCTwente over. Tilburgse selectie gaat er aardig uitzien zo... reageer retweet
Anders Makaay van stal halen, die moest het toch nooit van zijn snelheid hebbenquote:Op maandag 1 september 2014 23:59 schreef Caland het volgende:
Geen zorgen jongens. Van Beukering valt ook na vandaag nog gewoon te contracteren
Het rare is, Celtic heeft nog steeds niet Guidetti gepresenteerd. Wel een andere last minute transfer op hun eigen website.quote:
Eindelijk ja. Nu weer op de competities richten. We zullen het met deze selectie moeten doen.quote:
In de UK is het nog geen 00:00, die hebben nog een uurtje.quote:Op dinsdag 2 september 2014 00:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het rare is, Celtic heeft nog steeds niet Guidetti gepresenteerd. Wel een andere last minute transfer op hun eigen website.
teringquote:Op dinsdag 2 september 2014 00:00 schreef GekkeGerrit- het volgende:
http://www.heeftfeyenoordaleennieuwespits.nl/
Volgens sky zijn daar nu ook nu ook de windows closed.quote:Op dinsdag 2 september 2014 00:04 schreef Grifte het volgende:
[..]
In de UK is het nog geen 00:00, die hebben nog een uurtje.
Ah ok, dan trekken ze het gelijk wat ook wel logisch is. Toch raar, aangezien je zou denken dat ze GMT aanhouden.quote:Op dinsdag 2 september 2014 00:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgens sky zijn daar nu ook nu ook de windows closed.
Ja, had ik ook verwacht. Raar eigenlijk.quote:Op dinsdag 2 september 2014 00:07 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ah ok, dan trekken ze het gelijk wat ook wel logisch is. Toch raar, aangezien je zou denken dat ze GMT aanhouden.
Immers een beetje bedienen op 10. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 2 september 2014 00:06 schreef Caland het volgende:
Hij heeft niet gefaald als Kazim straks een heel goed aanspeelpunt blijkt. Dan hoeft 'ie niet eens echt heel veel doelpunten te maken.
Heeft echt heel lang niet in de spits gespeeld, heb meer vertrouwen in Te Vrede hoewel ik hem liever in een breekijzer rol zie.quote:Op dinsdag 2 september 2014 00:18 schreef Tomatenboer het volgende:
WTF, ik kom dit plaatje tegen:
[ afbeelding ]
Te flauw gewoon.
Kazim moet het gaan doen voor ons!
Ik zei het donderdag nog. Vind het ook een hele goede optie voor dat geld en het kwaliteitsverschil wat er echt wel is.quote:Op maandag 1 september 2014 23:43 schreef Pleun2011 het volgende:
Afgelopen maanden is Vermeer hier ook wel eens genoemd geloof ik.. vind het wel geinig dat hij dan ook daadwerkelijk komt.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:04 schreef hhh38 het volgende:
Laat Vermeer maar komen, alles om van Mulder af te zijn.
Ben ik helemaal mee eens. Ik zie hem als een speler die soms een balletje breed legt zodat bijv. Toornstra keihard in de kruising kan schieten.quote:Op dinsdag 2 september 2014 00:06 schreef Caland het volgende:
Hij heeft niet gefaald als Kazim straks een heel goed aanspeelpunt blijkt. Dan hoeft 'ie niet eens echt heel veel doelpunten te maken.
Dat was ons eerste idee van Pellè ook, om puur een aanspeelpunt te hebben. Ben benieuwd wat het wordt met Kazim-Kazimquote:Op dinsdag 2 september 2014 00:50 schreef Antaris het volgende:
[..]
Ben ik helemaal mee eens. Ik zie hem als een speler die soms een balletje breed legt zodat bijv. Toornstra keihard in de kruising kan schieten.
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 2 september 2014 01:03 schreef hhh38 het volgende:
Al met al een best een logische transferperiode als je naar de posities kijkt.
Vertrokken
Basis:
Janmaat (RV)
De Vrij (CV)
BMI (CV/LV)
Pelle (SP)
Bank:
Vormer (CM)
Sleegers (CAM) (huur)
Lamprou (KP) (huur)
Goossens (CAM ?)
Armenteros (LB/SP)
Gekomen
Bilal (LB/RB)
Wilkshire (RV)
Boulahrouz (RV/CV)
Toornstra (CM)
Kazim (SP/RB)
Vermeer (KP)
El Ahmadi (CM)
Terug van huur
Manu (LB)
Achahbar (SP)
Woudenberg (LV)
Steenvoorden (CV)
Doorstroom jeugd:
Karsdorp (CM)
Lopes Cabral (RV)
Dammers (SP)
Van Geel zet voor de verdedigende posities duidelijk in op de ontwikkeling van het aanwezige talent (Van Beek, Kongolo en Nelom/Woudenberg). Met Wilkshire is er een speler gehaald die een jaar kan overbruggen totdat Cabral misschien klaar is voor het grote werk en met Boulahrouz is een back up gehaald die multi-inzetbaar is.
Op het middenveld is er doorgeselecteerd. Vormer, Goossens en Immers zijn te licht bevonden en daar worden betere spelers voor teruggehaald (Toornstra en El Ahmadi).
Op de vleugelposities is ook het plan om door te selecteren. Schaken (die het voorlopig nog best aardig doet) wordt in de toekomst vervangen door Bilal. Weinig talent dat doorkomt ook op deze posities.
Blijven de keeper en de spits over. Mulder is ook te licht bevonden en vervangen door iets beters. Ik denk dat ze Te Vrede meer tijd gunnen, hij heeft het vorig jaar best aardig gedaan toen ie Pelle moest vervangen en heeft pas laat de overstap gemaakt naar de profs. Kazim is een relatief goedkope gok.
Prima toch
Eens, dat is een prima vervanging. Het enige wat je er op aan kunt merken is dat bouwen op Te Vrede wel riskant is. Feyenoord bewees vorig jaar dat het scorend vermogen voor een (te) groot deel van Pelle af hing. Te Vrede is bij lange na niet zo sterk en Kazim is een halve gok. Als die twee niet boven zichzelf uit stijgen ga je een groot probleem in de productie krijgen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 01:03 schreef hhh38 het volgende:
Al met al een best een logische transferperiode als je naar de posities kijkt.
- knip -
Ja, maar de concurrentie tussen Kazim en Te Vrede zou toch de nodige scherpte moeten kunnen leveren, al zijn het beiden niet de ideale figuren van wat ik tot nu toe heb gezien.quote:Op dinsdag 2 september 2014 01:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eens, dat is een prima vervanging. Het enige wat je er op aan kunt merken is dat bouwen op Te Vrede wel riskant is. Feyenoord bewees vorig jaar dat het scorend vermogen voor een (te) groot deel van Pelle af hing. Te Vrede is bij lange na niet zo sterk en Kazim is een halve gok. Als die twee niet boven zichzelf uit stijgen ga je een groot probleem in de productie krijgen.
Als er een goede spits bij was gekomen had ik er weinig op aan te merken.
Ik snap je punt, maar dat slecht beleid toevallig goed uitpakt is natuurlijk geen argument om het nog een keer te doen. Tenzij Van Geel op een of andere manier wist dat Pelle zo op stoom zou gaan komen.quote:
Ik kan me niet voorstellen dat Te Vrede de eerste spits blijft.quote:Op dinsdag 2 september 2014 01:31 schreef eight het volgende:
Gokken op te vrede kan m.i. echt niet. Dit gaat typisch zo'n seizoen worden waar we kans op kans missen. Rest is wel logisch.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 02:08 schreef De_Pel het volgende:
Gatverdamme Geel!! Bijna 1,5 jaar de tijd gehad om een vervanger voor de Pel te vinden, lever je gewillig 15 punten in omdat je tevreden bent met Te Vrede. Lijkt verdomme koekenpan wel.
Ga je schamen! Faal, faal, faal!
Als je denkt dat de situatie bij Ajax vergelijkbaar is met die bij Feyenoord heb je ook niet opgelet de afgelopen jaren.quote:Op dinsdag 2 september 2014 02:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]![]()
![]()
Je hebt duidelijk geen verstand van voetbal, er zijn geen goede spitsen voor goede prijzen te koop, zie bij ons Ajax hetzelfde probleem. Een spits kost veel geld en dat kunnen NL clubs zich gewoonweg niet veroorloven.
Papierwerk niet in orde, kunnen hem alleen nog krijgen als City zijn contract ontbindt.quote:Op dinsdag 2 september 2014 00:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het rare is, Celtic heeft nog steeds niet Guidetti gepresenteerd. Wel een andere last minute transfer op hun eigen website.
Dat zeg ik ook helemaal niet, lezen is een vak. Een goede spits is voor elke NL club te duurquote:Op dinsdag 2 september 2014 02:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je denkt dat de situatie bij Ajax vergelijkbaar is met die bij Feyenoord heb je ook niet opgelet de afgelopen jaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |