SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer foto's!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij doen aan baarden. En snorren. En ver fietsen. Tenzij je Ivo heet. Dan was het een ommetje en is dit 2 dagen niet geschoren.
Pellegod![]()
Duur grapje lijkt me, elke week 240/260 km rijden om een uurtje op de baan te hobbelen.quote:Op maandag 1 september 2014 12:39 schreef Patroon het volgende:
@Kaas, Alkmaar of Apeldoorn, ze gaan wel naar beide.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
De mountainbikevereniging hier gaat altijd 1x per jaar naar Alkmaar. Dit jaar hebben ze na de tijd ook nog de mtbroute van Schoorl meegepakt.
Ik kon dit jaar niet.
The colour of her eyes were the colour of insanity![]()
Lease auto's ftw!quote:Op maandag 1 september 2014 12:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Duur grapje lijkt me, elke week 240/260 km rijden om een uurtje op de baan te hobbelen.
Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Dat is wel weer makkelijk jaquote:
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Handig dat Garmin tegenwoordig zelf ook uploadt naar Strava. Ik had nooit zo'n zin om mijn Garmin aan te sluiten om ritten te uploaden. Maar nu heb ik gister dus een rit dubbel. Vreemd genoeg met de Strava app heb ik 1 KOM gereden en meer niet. Met de Garmin heb ik 2e en 3e plek op een andere plek![]()
![]()
Hoeveel paar fietsschoenen hebben jullie eigenlijk? Zit te twijfelen om een extra paar aan te schaffen voor in de winter (waterdicht). Mijn overschoenen zijn kapot gegaan afgelopen voorjaar en als ik nieuwe wil bestellen ben ik sowieso 35/40¤ kwijt voor fatsoenlijke overschoenen. Kan ik er niet beter wat bij doen en gewoon winterschoenen kopen? Afgelopen winter ook paar keer de fiets niet opgestapt omdat ik koude tenen kreeg in mijn zomerschoenen + 2 paar sokken + overschoenen.![]()
Godverdommequote:Six riders hospitalised after mistaking detergent for energy drink
Riders mostly "married men who would not know what Omo is" says event boss
by John Stevenson September 1, 2014
Omo Activ Sport - not an energy drink
Six riders ended up clean inside and out at a Norwegian mountain bike event on Friday August 29 after drinking laundry detergent that they mistook for energy drink.
Organisers of the FredagsBirken long-distance mountain bike race in Rena near Oslo were handing out samples of Omo Activ & Sport liquid detergent, but hadn't anticipated riders would mistake it for sport nutrition.![]()
![]()
![]()
Jezus wat een mongolen![]()
Ik heb 2 paar raceschoenen en 2 paar ATB schoenen zodat ik altijd de volgende dag een paar droge schoenen heb.![]()
![]()
Jezus.
Ik heb 1 paar race en 1 paar mtb schoenen.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ik ga deze winter wel een paar winterraceschoenen kopen. Blijft toch maar aankloten met ductape en boterhamzakjes![]()
![]()
2 paar zomer raceschoenen
1 paar winter raceschoenen
(en nog 1 paar mountainbike schoenen)
2 paar schoenen is idd wel handig, want als het nat is droogt het niet echt binnen nachtje
en winterschoenen zijn ook wel prettig dat je niet altijd overschoenen aan hoeft![]()
Ik heb maar 1 paar van elk, wel een extra set raceschoenen. Als mijn schoenen nat zijn droog ik die met 2 kleine haardrogers (speciaal daarvoor aangeschaft) in 10 minuten droog. Niet helemaal insteken anders smelt de binnenzool en niet te warm doen. Als je ze laat staan gaan ze toch stinken ook en dat haat ik.
Bij de kachel wil ook goed maar die staat nu nog niet aan.![]()
Tevens pic van je loonstrook en bier in je koelkast.quote:Op maandag 1 september 2014 14:40 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Eerst een foto van jezelf met fiets anders negeren we je.![]()
Ga gewoon fietsen manquote:Op maandag 1 september 2014 14:41 schreef DrNick het volgende:
Omg omg, een lieveheersbeestje op mijn fiets![]()
![]()
![]()
Nah, rij langs de Oosterschelde weer terug denk ik.quote:Op maandag 1 september 2014 14:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan draai je om en verbeter je mijn tijd op de zeelandbrug.![]()
Nog nooit in een kopgroep gezeten, maar komt zat voor dat ze niet meer gaan sprinten, maar dat ze rouleren in positie over de verschillende premierondes, maar soms rijdt er iemand heel vaak op kop en dan krijgt die meer (of juist iemand die nooit op kop komt, maar hangt dan bij de 'sprint' ook in het laatste wiel). Oppotten en eerlijk verdelen zie ik niet zo snel gebeuren, want ik vertrouw geen 7 andere renners.quote:Op maandag 1 september 2014 11:57 schreef kanovinnie het volgende:
Delen jullie vaak premies? Ik hoorde van m'n neefje dat er in kopgroepen soms besloten word om de premies te verdelen zodat de groep zich kan focussen op wegblijven ipv tussensprints.![]()
quote:Op maandag 1 september 2014 14:47 schreef kaasplankje het volgende:
Leuk voor je ga maar ergens anders slowchatten.
Akelingquote:Op maandag 1 september 2014 14:47 schreef kaasplankje het volgende:
Leuk voor je ga maar ergens anders slowchatten.![]()
![]()
Plaatje van mij staat als profielfoto op Strava, voor de geïnteresseerden.
Inclusief fiets
[ Bericht 45% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2014 15:02:12 ]![]()
Dat zijn er nog wel wat, denk dat ik er ook maar extra paar bijkoop dan. Hebben jullie de schoenen trouwens wel eens in de wasmachine gedaan of zoiets dergelijks? Maak ze altijd alleen maar schoon met een natte doek.quote:Op maandag 1 september 2014 14:32 schreef ddx het volgende:
2 paar zomer raceschoenen
1 paar winter raceschoenen
(en nog 1 paar mountainbike schoenen)
2 paar schoenen is idd wel handig, want als het nat is droogt het niet echt binnen nachtje
en winterschoenen zijn ook wel prettig dat je niet altijd overschoenen aan hoeft![]()
![]()
Mijn fiets "af" voor nu. (cassette en crank mogen wel van een echte groep ipv de goedkoopste Shimano, ook een stuk lichter)![]()
Ik prop d'r altijd kranten in, maar heb van thermoplastische zolen en die mogen niet te warm worden.quote:Op maandag 1 september 2014 14:35 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb maar 1 paar van elk, wel een extra set raceschoenen. Als mijn schoenen nat zijn droog ik die met 2 kleine haardrogers (speciaal daarvoor aangeschaft) in 10 minuten droog. Niet helemaal insteken anders smelt de binnenzool en niet te warm doen. Als je ze laat staan gaan ze toch stinken ook en dat haat ik.
Bij de kachel wil ook goed maar die staat nu nog niet aan.![]()
Ik heb ze in 3 jaar nog nooit schoon gemaakt.quote:Op maandag 1 september 2014 15:13 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Dat zijn er nog wel wat, denk dat ik er ook maar extra paar bijkoop dan. Hebben jullie de schoenen trouwens wel eens in de wasmachine gedaan of zoiets dergelijks? Maak ze altijd alleen maar schoon met een natte doek.![]()
Vorkbuis nog ff afzagen binnenkort? Verder zeer gesoigneerd. Mooie fiets.quote:Op maandag 1 september 2014 15:16 schreef Andyy het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn fiets "af" voor nu. (cassette en crank mogen wel van een echte groep ipv de goedkoopste Shimano, ook een stuk lichter)![]()
Jup, dat gaat met de volgende onderhoudsbeurt. En thx, is om m'n ongeschoren benen te compenserenquote:Op maandag 1 september 2014 15:17 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Vorkbuis nog ff afzagen binnenkort? Verder zeer gesoigneerd. Mooie fiets.![]()
![]()
Mooie fiets zegquote:Op maandag 1 september 2014 15:16 schreef Andyy het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Als ze echt goed vuil zijn (zoal na gisteren bijvoorbeeld) maak ik ff sopje waarin ik ze uitspoelquote:Op maandag 1 september 2014 15:13 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Dat zijn er nog wel wat, denk dat ik er ook maar extra paar bijkoop dan. Hebben jullie de schoenen trouwens wel eens in de wasmachine gedaan of zoiets dergelijks? Maak ze altijd alleen maar schoon met een natte doek.
En zooltje eruit halen als ze nat zijn, droogt het beter en gaat het minder stinken.
En drogen oude handdoek erin helpt ook
Wasmachine gaat het zo bonken volgens mij![]()
![]()
Netjesquote:Op maandag 1 september 2014 15:16 schreef Andyy het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn fiets "af" voor nu. (cassette en crank mogen wel van een echte groep ipv de goedkoopste Shimano, ook een stuk lichter)People assume too much.![]()
CyclingGirlquote:Op maandag 1 september 2014 15:54 schreef CyclingGirl het volgende:
Mooie fiets hoor!
Ik heb 3 paar fietsschoenen.
...vandaar
People assume too much.![]()
En DDX heeft er 4.quote:
Mooi fietsje hoor!
Ik hoop woensdag weer te kunnen fietsen, morgen nieuwe ketting en cassette erop zetten bij een maat.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
Ik heb deze :quote:Op maandag 1 september 2014 15:56 schreef Patroon het volgende:
Iemand voorbeelden van goede winterschoenen? Lijkt mij ook wel wat.
http://www.roadbikereview(...)w80-winter-road-shoe
Er is niet heel veel keus in winterschoenen, niet echt veel vraag naar vermoed ik![]()
![]()
Northwave, kan zo ff niet op de naam komen, maar die zijn lekkah warrum.quote:Op maandag 1 september 2014 15:56 schreef Patroon het volgende:
Iemand voorbeelden van goede winterschoenen? Lijkt mij ook wel wat.![]()
Die komen geloof ik ook het beste uit tests als ik de berichten op internet allemaal moet geloven.quote:Op maandag 1 september 2014 16:09 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Northwave, kan zo ff niet op de naam komen, maar die zijn lekkah warrum.![]()
Om voor Oksel te praten, ja! Betrouwbaarder dan dit ga je bijna niet vindenquote:Op maandag 1 september 2014 16:10 schreef Tommeke het volgende:
Mooien Trek!
Oksel; is dit een betrouwbare Ali?
http://www.aliexpress.com(...)fork/1604452938.html![]()
![]()
Alleen tot max 45,5 te krijgen, vielen daardoor direct af voor mij.quote:Op maandag 1 september 2014 16:11 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Die komen geloof ik ook het beste uit tests als ik de berichten op internet allemaal moet geloven.![]()
Als jij ooit in de sloot terecht komt blijf je zeker drijven?quote:Op maandag 1 september 2014 16:13 schreef ddx het volgende:
[..]
Alleen tot max 45,5 te krijgen, vielen daardoor direct af voor mij.
Vanmiddag een kleine 2 uur weggetrapt (55km) op lage intensiteit. Dankzij het verstelde zadel geen last van zadelpijn, denk dat het zadel te ver naar voren stond.
Doel is om komende maanden minimaal 6 uur op de fiets te zitten per week (naast krachttraining)![]()
Ik heb wel eens in een achtervolgend groepje (van 2) gezeten, dat voor de 5e/6e premie reed. Het ging niet bewust (iig niet van mij uit), maar we hebben onderweg de premies verdeeld.quote:Op maandag 1 september 2014 14:46 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Nog nooit in een kopgroep gezeten, maar komt zat voor dat ze niet meer gaan sprinten, maar dat ze rouleren in positie over de verschillende premierondes, maar soms rijdt er iemand heel vaak op kop en dan krijgt die meer (of juist iemand die nooit op kop komt, maar hangt dan bij de 'sprint' ook in het laatste wiel). Oppotten en eerlijk verdelen zie ik niet zo snel gebeuren, want ik vertrouw geen 7 andere renners.![]()
Doet met denken aan een kennis van een andere ploeg. Werd boos omdat ik hem terug reed...gvd het is een wedstrijd gast.
Had ie zijn demarrage verzoek maar in 3voud moeten inleveren.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
net karretje hoorquote:Op maandag 1 september 2014 15:16 schreef Andyy het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn fiets "af" voor nu. (cassette en crank mogen wel van een echte groep ipv de goedkoopste Shimano, ook een stuk lichter)Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter![]()
gezeur man , waar zijn overschoenen voor uitgevondenquote:Op maandag 1 september 2014 15:56 schreef Patroon het volgende:
Iemand voorbeelden van goede winterschoenen? Lijkt mij ook wel wat.Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
Voor paupers die geen 2 paar schoenen kunnen betalen?quote:Op maandag 1 september 2014 19:41 schreef dop het volgende:
[..]
gezeur man , waar zijn overschoenen voor uitgevonden![]()
https://www.facebook.com/(...)833.547042055&type=1
Ronde van Heemskerk.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
lol , als jij een paar winter schoenen kan laten zien die er niet gay uitzien dan wil ik het overwegen.quote:Op maandag 1 september 2014 19:48 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Voor paupers die geen 2 paar schoenen kunnen betalen?
maar voor die 3 dagen per jaar dat het vriest heb ik gewoon overschoentjes.
nooit last van koude voeten trouwensIk schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
Ik zou eerder winterschoenen kopen om mijn gewone schoenen wat knapper te houden. Net als dat ik in de regen liever in het zwart dan in het wit rijd.quote:Op maandag 1 september 2014 19:50 schreef dop het volgende:
[..]
lol , als jij een paar winter schoenen kan laten zien die er niet gay uitzien dan wil ik het overwegen.
nooit last van koude voeten trouwensOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Jij denkt dat overschoenen je schoenen niet netjes houden?quote:Op maandag 1 september 2014 19:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zou eerder winterschoenen kopen om mijn gewone schoenen wat knapper te houden. Net als dat ik in de regen liever in het zwart dan in het wit rijd.![]()
Er komt altijd zand en rommel langs.quote:Op maandag 1 september 2014 19:55 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Jij denkt dat overschoenen je schoenen niet netjes houden?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ik ook, hoor. Voordeel van pverschoenen is dat je ze ook nog voor je mtb-schoenen kunt gebruiken.quote:Op maandag 1 september 2014 19:50 schreef dop het volgende:
maar voor die 3 dagen per jaar dat het vriest heb ik gewoon overschoentjes.![]()
Ik denk dat je schoenen meer te lijden hebben gehad van die keer in de regen pp de nedereindseberg dan ze zullen hebben van een winter met overschoenen rijden.quote:Op maandag 1 september 2014 19:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Er komt altijd zand en rommel langs.![]()
ik heb meestal 2 paar schoenen oude en nieuwe(re) handig voor als een paar nat is of als je van te voren al weet dat je in slecht weer fietstquote:Op maandag 1 september 2014 19:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zou eerder winterschoenen kopen om mijn gewone schoenen wat knapper te houden. Net als dat ik in de regen liever in het zwart dan in het wit rijd.
maar mijn schoenen blijven met overschoenen echt gewoon schoon en droogIk schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
Welke overschoenen heb je? Die BBB waterflex die ik heb houden het een half uurtje uit, max.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Tja hangt er dus echt vanaf of je echt doorfietst in de kou/regen.
Winterschoenen zijn bijvoorbeeld ook prima als het niet regent maar het gewoon koud is buiten.![]()
Gripgrab, moet ik wel bij zeggen dat mijn vrouw de neopreen versie had voor de winter en die waren bij haar snel stuk.quote:Op maandag 1 september 2014 20:04 schreef kanovinnie het volgende:
Welke overschoenen heb je? Die BBB waterflex die ik heb houden het een half uurtje uit, max.
ik ben niet z.n kouwkleun dus heb voldoende aan wind en waterdichte overschoenen.
volgens mij heb ik Gripgrab orcaIk schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
staat in de laatste Grinta een heel stuk over carbon. Van hoe het gemaakt wordt, hoe het gerepareerd wordt, maar ook stuk over de imitatieframes uit china. Leuk leesvoereveryone's a critic...
even you ! !![]()
daarom ook altijd je beenstukken over je overschoenen heen dragen.. scheelt ook inlopen van water. Voorkomt niet dat je nat word, maar zeker wel minder inloop dan andersquote:Op maandag 1 september 2014 20:16 schreef ddx het volgende:
Ik heb de Bio-Racer Easyfit tijdje geleden gekocht, nog niet uitgetest (maar zal binnenkort wel gebeuren)
Met falpje zodat water minder snel vanaf broek schoenen inloopt :
[ afbeelding ]everyone's a critic...
even you ! !![]()
conclusie?quote:Op maandag 1 september 2014 20:17 schreef the_critic het volgende:
staat in de laatste Grinta een heel stuk over carbon. Van hoe het gemaakt wordt, hoe het gerepareerd wordt, maar ook stuk over de imitatieframes uit china. Leuk leesvoerMaar ik kan 't mis hebben...![]()
ppff kort samengevat... Chinezen gebruiken inderdaad gewoon mallen van bekende merken en maken daar nieuwe frames op. Je kunt mazzel hebben en een goed frame, uit een nog redelijk goede mal en goed carbon hebben... maar ook pech hebben dat ze slecht carbon gebruiken of een mal al redelijk versleten is. Dan krijg je slechte stukken/plakranden die ze vaak gewoon wegschuren waardoor het niet te zien is.quote:
De bekende merken zeggen, nooit doen, het is alleen maar troep. Anonieme fietsenmaker zegt, als je geen prof bent merk je het verschil niet. Kwaliteit is wel eigenlijk altijd minder dan die van merkframes, maar voor de gemiddelde fietser is dat verwaarloosbaar.
Zelfde zeggen ze dus ook over sturen, zadelpennen etc...
Erg wisselende mening dus... en vanuit een blad, die door Canyon wordt uitgenodigd in de fabriek alle processen van ontwikkeling te mogen zien.. snap ik, dat zij nooit zullen zeggen.. "spul uit China is evengoed" (beetje, Wij van wc-eend gevoel)
everyone's a critic...
even you ! !![]()
Ja logisch. Die bladen leven natuurlijk ook van reclame inkomsten, dus zo'n artikel is een 1-2tje tussen redactie en merken.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Ik vind het ook wel goed hoor, dat ze die imitatiemeuk niet aanprijzen.quote:Op maandag 1 september 2014 20:29 schreef the_critic het volgende:
[..]
ppff kort samengevat... Chinezen gebruiken inderdaad gewoon mallen van bekende merken en maken daar nieuwe frames op. Je kunt mazzel hebben en een goed frame, uit een nog redelijk goede mal en goed carbon hebben... maar ook pech hebben dat ze slecht carbon gebruiken of een mal al redelijk versleten is. Dan krijg je slechte stukken/plakranden die ze vaak gewoon wegschuren waardoor het niet te zien is.
De bekende merken zeggen, nooit doen, het is alleen maar troep. Anonieme fietsenmaker zegt, als je geen prof bent merk je het verschil niet. Kwaliteit is wel eigenlijk altijd minder dan die van merkframes, maar voor de gemiddelde fietser is dat verwaarloosbaar.
Erg wisselende mening dus... en vanuit een blad, die door Canyon wordt uitgenodigd in de fabriek alle processen van ontwikkeling te mogen zien.. snap ik, dat zij nooit zullen zeggen.. "spul uit China is evengoed" (beetje, Wij van wc-eend gevoel)
Daarbij blijf ik van mening dat imitatie echt not done is en aangeeft van weinig klasse. Ook al zou het even goed zijn als het merk zelf.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Denk ook niet dat het ver van de waarheid afligt. Het is geen rommel, maar een nepvenge zal niet snel net zo goed zijn als een echte venge.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
uiteraard gebruiken die chinezen carbon dat mindere kwaliteit is voor de namaakproducten. Vraag is inderdaad of je dit als doorsnee renner merkt.
over bijvoorbeeld de ontwikkeling van de s-works zeggen ze ook dat over hetzelfde frame Contador hem te stijf vond in de afdalingen, terwijl Boonen juist nog wel een iets meer stijfheid zou willen. Erg persoonlijk dus ook nog eens.everyone's a critic...
even you ! !![]()
Dat kan mij ook best voorstellen. Boonen is een stuk sterker dan Contador (meer piek vermogen). Dus zal Boonen zijn gevoel qua stijfheid heel anders zijn dan vliegje Contador.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Ik heb ooit eens tijdens een filmpje van een piektest/sporttest van Boonen hem horen vertellen dat zijn frame 300 gram zwaarder is dan de standaard S-worksOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Het zou ook wel heel stom zijn als je daar telkens om gaat sprinten. Dat scheelt max 2 euro per keer? En met z'n tweeën kan je makkelijk afspraken maken en inderdaad soms hoef je daar geen afspraak voor te maken.quote:Op maandag 1 september 2014 18:09 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik heb wel eens in een achtervolgend groepje (van 2) gezeten, dat voor de 5e/6e premie reed. Het ging niet bewust (iig niet van mij uit), maar we hebben onderweg de premies verdeeld.![]()
We hebben niet eens gesproken, het gebeurde gewoon zo. En het was nog in het guldentijdperkquote:Op maandag 1 september 2014 21:01 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Het zou ook wel heel stom zijn als je daar telkens om gaat sprinten. Dat scheelt max 2 euro per keer? En met z'n tweeën kan je makkelijk afspraken maken en inderdaad soms hoef je daar geen afspraak voor te maken.![]()
![]()
Er zijn natuurlijk niet zo heel veel carbon producenten hé. Dus wat is nu "slecht"? Chinese carbon, die als de minste kwaliteit wordt aangeduid, wordt waarschijnlijk in de goedkoopste series van alle merkframes verwerkt. Het is dan niet slecht, maar je hebt er wat meer voor nodig om dezelfde stijfheid te bereiken wat weer ten koste gaat van het absorberende vermogen. Maar of je als recreant nu een frame van < 700 gram moet willen..... Als tie breekt, breekt tie.quote:Op maandag 1 september 2014 20:48 schreef the_critic het volgende:
uiteraard gebruiken die chinezen carbon dat mindere kwaliteit is voor de namaakproducten. Vraag is inderdaad of je dit als doorsnee renner merkt.
over bijvoorbeeld de ontwikkeling van de s-works zeggen ze ook dat over hetzelfde frame Contador hem te stijf vond in de afdalingen, terwijl Boonen juist nog wel een iets meer stijfheid zou willen. Erg persoonlijk dus ook nog eens.2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .![]()
ik lees dingen over T700 en over T1100 carbon... en dat, als je een frame 100gram lichter wilt maken, met dezelfde stijfheid, je 3 tot 5 keer zo duur carbon gebruiken moet...quote:Op maandag 1 september 2014 21:05 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk niet zo heel veel carbon producenten hé. Dus wat is nu "slecht"? Chinese carbon, die als de minste kwaliteit wordt aangeduid, wordt waarschijnlijk in de goedkoopste series van alle merkframes verwerkt. Het is dan niet slecht, maar je hebt er wat meer voor nodig om dezelfde stijfheid te bereiken wat weer ten koste gaat van het absorberende vermogen. Maar of je als recreant nu een frame van < 700 gram moet willen..... Als tie breekt, breekt tie.everyone's a critic...
even you ! !![]()
http://www.velocite-bikes.com/carbon-fiber.html.htmlquote:Op maandag 1 september 2014 21:19 schreef the_critic het volgende:
[..]
ik lees dingen over T700 en over T1100 carbon... en dat, als je een frame 100gram lichter wilt maken, met dezelfde stijfheid, je 3 tot 5 keer zo duur carbon gebruiken moet...
Stijfheid versus sterkte.![]()
Net voor het eerst een voor mijn doen wat langer stuk gefietst; van delft naar noordwijk en terug naar den haag met een gemiddelde van 25km/u. Niet bijzonder snel denk ik, maar het ging wel lekker
People assume too much.![]()
Zo, das een beste afstand!quote:Op maandag 1 september 2014 21:44 schreef DrNick het volgende:
http://www.strava.com/activities/188346752
140 kilometer, alstublieft.![]()
quote:Op maandag 1 september 2014 19:50 schreef dop het volgende:
[..]
lol , als jij een paar winter schoenen kan laten zien die er niet gay uitzien dan wil ik het overwegen.
nooit last van koude voeten trouwens![]()
als iemand hier ooit een prestatie van jou afkraakt is de wereld te klein, maar zo'n opmerking moet wel kunnen? Die jongen rijd voor het eerst 100+. Heb daar respect voor. Niet iedereen rijd bij de amateurs mee.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
quote:Op maandag 1 september 2014 22:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
als iemand hier ooit een prestatie van jou afkraakt is de wereld te klein, maar zo'n opmerking moet wel kunnen? Die jongen rijd voor het eerst 100+. Heb daar respect voor. Niet iedereen rijd bij de amateurs mee.![]()
![]()
![]()
Ja carbonnen producten maken is handwerk. En arbeidsintensief. Kwalitatief hangt veel af van details in het productieproces. Het is bijna als koken.quote:Op maandag 1 september 2014 20:29 schreef the_critic het volgende:
[..]
ppff kort samengevat... Chinezen gebruiken inderdaad gewoon mallen van bekende merken en maken daar nieuwe frames op. Je kunt mazzel hebben en een goed frame, uit een nog redelijk goede mal en goed carbon hebben... maar ook pech hebben dat ze slecht carbon gebruiken of een mal al redelijk versleten is. Dan krijg je slechte stukken/plakranden die ze vaak gewoon wegschuren waardoor het niet te zien is.
![]()
Hap.quote:Op maandag 1 september 2014 22:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
als iemand hier ooit een prestatie van jou afkraakt is de wereld te klein, maar zo'n opmerking moet wel kunnen? Die jongen rijd voor het eerst 100+. Heb daar respect voor. Niet iedereen rijd bij de amateurs mee.
Denk ff terug wat ik vanochtend verkondigde over gemiddelde.Neem niet alles zo serieus joh.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Ik ben nieuw hierquote:Op maandag 1 september 2014 22:17 schreef Patroon het volgende:
Ik ken die gast niet eens, of heb ik dat gemist?![]()
![]()
Zo. mijn normale fiets was kapot, dus een gazelle tour de france gekocht met spatboren fietsendrager en dynamolamp. Die suntour groep loopt super nog,
Verder een vroeg koga miyata gentsracer frame gehaald om een budget singlespeed voor in de winter van te bouwen.Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!![]()
Stel je dan eens voor. In de kroeg leg je ook niet gelijk je lul op de bar wel?Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Vet Ivo, pics?quote:Op maandag 1 september 2014 22:21 schreef No-P het volgende:
Zo. mijn normale fiets was kapot, dus een gazelle tour de france gekocht met spatboren fietsendrager en dynamolamp. Die suntour groep loopt super nog,
Verder een vroeg koga miyata gentsracer frame gehaald om een budget singlespeed voor in de winter van te bouwen.![]()
dit heeft niets met happen te maken. Zeker als je iemand u ergaupt niet kent mag je imo wel wat voorzichtiger met je uitspraken zijn, over inet komt het vaak wat harder over dan je bedoelt. Of zet er eenquote:Op maandag 1 september 2014 22:18 schreef Patroon het volgende:
[..]
Hap.
Denk ff terug wat ik vanochtend verkondigde over gemiddelde.Neem niet alles zo serieus joh.bij.
Tegens: KLB / Lekke band door mosselOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Dat zou ik zelfs na een jaar niet doen.quote:Op maandag 1 september 2014 22:21 schreef Patroon het volgende:
Stel je dan eens voor. In de kroeg leg je ook niet gelijk je lul op de bar wel?Dat is echt de meest ongemakkelijke emoticon op FOK!quote:Op maandag 1 september 2014 22:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
dit heeft niets met happen te maken. Zeker als je iemand u ergaupt niet kent mag je imo wel wat voorzichtiger met je uitspraken zijn, over inet komt het vaak wat harder over dan je bedoelt. Of zet er eenbij.
Tegens: KLB / Lekke band door mossel![]()
![]()
quote:Op maandag 1 september 2014 22:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
als iemand hier ooit een prestatie van jou afkraakt is de wereld te klein, maar zo'n opmerking moet wel kunnen? Die jongen rijd voor het eerst 100+. Heb daar respect voor. Niet iedereen rijd bij de amateurs mee.![]()
![]()
![]()
Volgt van de week.quote:Sei wachsam,
Moraalridder, als die gast hier nooit komt, hoe kan ik en jij dan weten dat dit zijn 1e 100+ was?quote:Op maandag 1 september 2014 22:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
dit heeft niets met happen te maken. Zeker als je iemand u ergaupt niet kent mag je imo wel wat voorzichtiger met je uitspraken zijn, over inet komt het vaak wat harder over dan je bedoelt. Of zet er eenbij.
Tegens: KLB / Lekke band door mosselMaar ik kan 't mis hebben...![]()
Ik kan wel wat hendelenquote:Op maandag 1 september 2014 22:32 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Let maar niet op hem hoor. Elk dorp heeft z'n eigen dorpsclown![]()
![]()
Ja, zou willen dat ik zo in echt kon kijken.quote:Op maandag 1 september 2014 22:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja. Samen metDie twee vormen ook altijd wel goede combinaties
Gelukkig maarquote:
Mij lijkt het me mentaal zo fucking zwaar, fietsen over die dijken tegen de wind in.![]()
Oh, het was windkracht twee of iets dergelijksquote:Op maandag 1 september 2014 22:36 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Mij lijkt het me mentaal zo fucking zwaar, fietsen over die dijken tegen de wind in.![]()
![]()
Ja,mentaal is niet je sterkstequote:Op maandag 1 september 2014 22:36 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Mij lijkt het me mentaal zo fucking zwaar, fietsen over die dijken tegen de wind in.
Oh chill. Dat valt weer mee.quote:Op maandag 1 september 2014 22:37 schreef DrNick het volgende:
[..]
Oh, het was windkracht twee of iets dergelijks![]()
Wat zouden jullie doen als je mij was? Een Ali tijdritframe of een Specialized Allez frame kopen voor komend seizoen?![]()
Ik kwam vandaag mijn eerste fietskoerier in het wild tegen. Hij reed door roodop een fixie met recht stuur
![]()
![]()
dat tijdrit frame van Alibaba is zo lelijk dat ik dit een makkelijke vraag vind: Allezquote:Op maandag 1 september 2014 22:41 schreef Tommeke het volgende:
Wat zouden jullie doen als je mij was? Een Ali tijdritframe of een Specialized Allez frame kopen voor komend seizoen?
maar jij mag helemaal geen nieuwe fiets kopen van miss TommekeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door dop op 02-09-2014 06:22:57 ]Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
Jongens, ik ga zaterdag stuk van de ronde van vlaanderen fietsen. Hoe hard zal ik de (25 mm) bandjes oppompen? Ik dacht aan 6.5 bar voor mezelf en 5.5 voor mn vriendin. Goeie plan?![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens, ik ga zaterdag stuk van de ronde van vlaanderen fietsen. Hoe hard zal ik de (25 mm) bandjes oppompen? Ik dacht aan 6.5 bar voor mezelf en 5.5 voor mn vriendin. Goeie plan?
Voor jou altijd knuffelbeertje van meOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Haha wat kunnen wij daar nou van zeggen. Misschien is je vriendin een dikke zeug, waarbij 9bar zelfs niet voldoende is
Doe es foto, dan kunnen we beter oordelen.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Zij 55. Ik 75.quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:21 schreef Patroon het volgende:
Haha wat kunnen wij daar nu van zeggen. Misschien is je vriendin een dikke zeug, waarbij 9bar zelfs niet voldoende is
Doe es foto, dan kunnen we beter oordelen.
Ik dacht dat ik dat erbij had gezetWow alzheimer komt vroeg dit jaar.
![]()
Ja als we het zo gaan doen kan ik het ook nog wel.quote:Op dinsdag 2 september 2014 08:40 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Van een meiske die ik op instagram volg
3x wielerschoenen
1x spinningschoenen
1x hardloopschoenen
10x sneakers
11x pumps
6x laarzen
1x regenlaarzen
3x uggs
2x sandaaltjes
1x birkenstocksHaters gonna hate.![]()
Ik denk dat 6.5 en 5.5 wel voldoende zijn.quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens, ik ga zaterdag stuk van de ronde van vlaanderen fietsen. Hoe hard zal ik de (25 mm) bandjes oppompen? Ik dacht aan 6.5 bar voor mezelf en 5.5 voor mn vriendin. Goeie plan?Haters gonna hate.![]()
Oh wacht ronde van Vlaanderen? Sorry ik zat met Parijs Roubaix in mijn hoofd. Ik heb m gereden met 7 bar met 54kgquote:Op dinsdag 2 september 2014 09:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens, ik ga zaterdag stuk van de ronde van vlaanderen fietsen. Hoe hard zal ik de (25 mm) bandjes oppompen? Ik dacht aan 6.5 bar voor mezelf en 5.5 voor mn vriendin. Goeie plan?Haters gonna hate.![]()
Wie gaat er nog meer de 105km route van de dam-tot-dam fietsclassic doen, zondag de 21e?
http://www.damtotdamfiets(...)2/route_DTDF2014.pngPeople assume too much.![]()
Dit is een grap hoop ik....quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:28 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Ja als we het zo gaan doen kan ik het ook nog wel.
3x wielerschoenen
1x spinningschoenen
1x hardloopschoenen
10x sneakers
11x pumps
6x laarzen
1x regenlaarzen
3x uggs
2x sandaaltjes
1x birkenstocksThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
quote:Op dinsdag 2 september 2014 06:17 schreef dop het volgende:
[..]
dat tijdrit frame van Alibaba is zo lelijk dat ik dit een makkelijke vraag vind: Allez
maar jij mag helemaal geen nieuwe fiets kopen van miss TommekeDan verpats ik m'n TrekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die Ali fiets is helemaal opgebouwd best mooi hoor!![]()
Heb je daar een voorbeeld van?quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:56 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dan verpats ik m'n Trek
Die Ali fiets is helemaal opgebouwd best mooi hoor!Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
3 paar Uggsquote:
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Ja ik weet het, gruwelijk lelijk maar ik heb een soort van koude voeten syndroom dus voor mij zijn ze prima.quote:Haters gonna hate.![]()
Sowieso broekquote:Op dinsdag 2 september 2014 10:01 schreef kaasplankje het volgende:
Ik vind ze wel cute, maar niet met een broek ingestopt. zwz broek in laars.
Kort rokje
Kan je toch beter goedkopere/mooiere schoenen halen met schapenwol aan de binnenkant? HUBs ofso?quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:18 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Ja ik weet het, gruwelijk lelijk maar ik heb een soort van koude voeten syndroom dus voor mij zijn ze prima.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Niemand die één van deze routes gaan doen nee?
http://www.damtotdamfietsclassic.nl/
[ Bericht 22% gewijzigd door kanovinnie op 02-09-2014 10:40:52 (Groot plaatje) ]People assume too much.![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heb je daar een voorbeeld van?![]()
![]()
Wat zit er op die onderbuis
Ik had tot deze reactie nodig om door te hebben dat het geen plastic was dat er nog af moest, en dat als industrieel ontwerper...quote:The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Ik snap de toegevoegde waarde niet, maar vind echt echt een mooi frame.
Uiteraard zal ik er nooit pinarello op plakken.![]()
Wie is eingelijk Sander Grijpink hier? Op Strava zit hij ook in de Fok! groep. Zit al op 22k km dit jaar. Die gast moet wel werkloos of miljonair zijn.
Dat weet geloof ik niemand, heb t halfjaar geleden ook al keer gevraagd. In juni en juli trapte die elke week makkelijk 1k+ wegquote:Op dinsdag 2 september 2014 12:25 schreef Patroon het volgende:
Wie is eingelijk Sander Grijpink hier? Op Strava zit hij ook in de Fok! groep. Zit al op 22k km dit jaar. Die gast moet wel werkloos of miljonair zijn.![]()
![]()
http://www.strava.com/athletes/510672quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:25 schreef Patroon het volgende:
Wie is eingelijk Sander Grijpink hier? Op Strava zit hij ook in de Fok! groep. Zit al op 22k km dit jaar. Die gast moet wel werkloos of miljonair zijn.
Ik word vaak jaloers van Strava als ik mensen veel/ver/hard/op toffe plekken zie fietsen en dan denk ik 'Godver, ik wil/moet ook meer fietsen' maar op 2/3 van het jaar al bijna 23.000 op de teller, dat zou ik niet eens willen
Respect uiteraard, maar ieder z'n ding.
Oh, en behalve die 23.000 km fietsen heeft 'ie dit jaar ook nog 816km hardgelopen
[ Bericht 4% gewijzigd door quinoahipster op 02-09-2014 13:22:45 (Oh) ]![]()
Iemand die sport, slaapt en werkt....quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:25 schreef Patroon het volgende:
Wie is eingelijk Sander Grijpink hier? Op Strava zit hij ook in de Fok! groep. Zit al op 22k km dit jaar. Die gast moet wel werkloos of miljonair zijn.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Kano kent m geloof ik.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:00 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Dat weet geloof ik niemand, heb t halfjaar geleden ook al keer gevraagd. In juni en juli trapte die elke week makkelijk 1k+ weg![]()
Daadwerkelijke fietsprestaties zijn idd vaak omgekeerd evenredig aan aantal forumpostsquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Iemand die sport, slaapt en werkt....![]()
![]()
Bedankt.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:29 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Daadwerkelijke fietsprestaties zijn idd vaak omgekeerd evenredig aan aantal forumpostsOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Graag gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klopt.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
76000 post
zolderkamerautist die je er bent.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ben hem weleens tegen gekomen tijdens een rondje, maar dat zag ik achteraf pasquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:00 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Dat weet geloof ik niemand, heb t halfjaar geleden ook al keer gevraagd. In juni en juli trapte die elke week makkelijk 1k+ wegIf You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
Dan laat ik je van FOK! verwijderen voor censuurOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Onee, ik kan niet bannenOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Heeft ook nog 180uur langer op de fiets gezeten dit seizoen dan een Laurens ten Dam wat een prof is.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:19 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
http://www.strava.com/athletes/510672
Ik word vaak jaloers van Strava als ik mensen veel/ver/hard/op toffe plekken zie fietsen en dan denk ik 'Godver, ik wil/moet ook meer fietsen' maar op 2/3 van het jaar al bijna 23.000 op de teller, dat zou ik niet eens willen
Respect uiteraard, maar ieder z'n ding.
Oh, en behalve die 23.000 km fietsen heeft 'ie dit jaar ook nog 816km hardgelopen![]()
Doe eens even heel snel normaalquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:00 schreef kanovinnie het volgende:
Dan laat ik je van FOK! verwijderen voor censuur![]()
Ik schrokOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Het spijt mijOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Kennethquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga je weer verwijderen vanwege je lelijke opmerkingen over pelle.
Gedeelde liefdes![]()
![]()
![]()
Nieuwe giant tcr binnen. Nu twee keer mee gefietst en fietst goed. Al moet ik nog wel even wennen aan de houding eerste keer voelde ik mijn onderrug wel, tweede keer al minder. Vorige tweede hands fiets van mijn stond minder diep. Ben ik eerlijk gezegd wel klein beetje bang dat die dadelijk te klein is en ik spijt heb dat ik niet een maatje groter heb gekocht, aangezien nu er al behoorlijk wat spacers op zitten. Grootte van frame voelt moet ik zeggen perfect aan met een 11cm stuurpen alleen de hoogte weet ik nog niet zo. Misschien valt het dadelijk naar een paar keer wel mee als ik er even aan gewend ben. Vinden jullie hem te klein eruit zien?
![]()
![]()
![]()
Mooi ding! Nieuwe 105 groep ziet er goed uit.
Of ie er te klein uitziet... Ja, lastig beoordelen natuurlijk zonder de gebruiker. Best wel wat spacers ja, was het TCR model dan niet simpelweg iets te 'lang' voor je?
En het is idd ook wennen, ik reed eerst ook met een hele toren aan spacers (ook een tcr) om aan de houding te wennen. Zelfs meer spacers dan hoe de FM me op die fiets gezet had, Na verloop van tijd aantal weggehaald en zit prima op dat ding.
[ Bericht 36% gewijzigd door muzas op 02-09-2014 14:43:44 ]![]()
Gereedschapsbidon
Toch handig als ik lek rijd.quote:Denk dat ze aan de hand van de bovenbuis op maat m zijn uitgekomen ja. Was geen twijfel tussen m of m/l volgens de winkel, m was de juiste maat. Hebben wel een lichaamsmeting gedaan, van 'cyclefit'. Heb er niet zoveel verstand van maar had je dat dan niet kunnen oplossen met een 9cm pen denk ik nu? Hoop dat het gewoon even wennen is.quote:
Mooi ding! Nieuwe 105 groep ziet er goed uit.
Of ie er te klein uitziet... Ja, lastig beoordelen natuurlijk zonder de gebruiker. Best wel wat spacers ja, was het TCR model dan niet simpelweg iets te 'lang' voor je?
[ Bericht 18% gewijzigd door Matedeor op 02-09-2014 14:45:33 ]![]()
Zie mn editquote:![]()
Was voor mij ook echt ff wennen, na mn eerste paar ritten dacht ik echt een miskoop gedaan te hebben... Mjah de houding was ook wel héél anders dan het hybridegeval wat ik er voor had.![]()
Oke moet zeggen dat die 60km die ik gisteren fietste al een stuk beter gingen als de eerste keer. Zou zeggen dat je naar 4/5 keer toch wel gewend moet zijn. Hoop alleen ook nog indien mogelijk een paar spacers te kunnen verwijderen. Grootste verschil met mijn oude fiets is trouwens dat die op één of andere manier veel stabieler aanvoelt terwijl die juist veel lichter isquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:45 schreef muzas het volgende:
[..]
Zie mn edit![]()
Was voor mij ook echt ff wennen, na mn eerste paar ritten dacht ik echt een miskoop gedaan te hebben... Mjah de houding was ook wel héél anders dan het hybridegeval wat ik er voor had.
[ Bericht 0% gewijzigd door Matedeor op 02-09-2014 15:01:27 ]![]()
Kan ook, misschien dat die er nog wel een keer komt, want soms zijn twee bidons ook handig. Al vind ik dat ook niet echt mooiquote:. Maar wel handig.
Dankjequote:Mooie fiets!
Ik vind 'm niet te klein ogen..
![]()
Je vergeet de triple. Heel belangrijk op een TCR.quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:05 schreef muzas het volgende:
Op een giant horen 750ml bidons, een pomp en een zadelhutkoffer.![]()
![]()
Serieus toeren begint met een triple. Contador zou wensen dat ie er een had op het moment.quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je vergeet de triple. Heel belangrijk op een TCR.![]()
ik moet bekennen dat ik deze vakantie op 39/27 omhoog reed op de port de pailheresquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:07 schreef muzas het volgende:
[..]
Serieus toeren begint met een triple. Contador zou wensen dat ie er een had op het moment.
en daar zitten een paar lange 10% stukken in en toen heb ik wel even gehuild om een triple
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
Ik heb nog over, een 44CM full carbon 3T stuur (50 EUR, Chinees), een origineel full carbon zadel Selle Italia SLR Teknologika Flow (120 EUR), een Athena 11SP carbon groep zonder crank (350 EUR), nieuwe cassette / ketting, een ATB en een crosser. Wie o wie.![]()
![]()
Ik had vandaag dagje vrij (want er was goed weer voorspeld) dus maar even de Alpen-Traum in a Day challenge van strava afgevinkt. (en meteen paar andere challenges)
Vanmorgen echt perfect fietsweer, maar vanmiddag toch erg pittig windje langs de kust terug naar Noord-Holland. (windkracht 5 volgens buienradar)
Route is wel aanrader, alleen rond Scheveningen wat lastig omdat je echt door centrum moet (al kan je daar niet echt veel anders doen volgens mij?)
http://www.strava.com/activities/188849009![]()
Is geen 3T stuur. Staat 3T op, maar das wat andersquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:31 schreef Oksel het volgende:
Ik heb nog over, een 44CM full carbon 3T stuur (50 EUR, Chinees), een origineel full carbon zadel Selle Italia SLR Teknologika Flow (120 EUR), een Athena 11SP carbon groep zonder crank (350 EUR), nieuwe cassette / ketting, een ATB en een crosser. Wie o wie.
Had je niet beter heen langs de kust kunnen gaan danquote:Op dinsdag 2 september 2014 18:56 schreef ddx het volgende:
Ik had vandaag dagje vrij (want er was goed weer voorspeld) dus maar even de Alpen-Traum in a Day challenge van strava afgevinkt. (en meteen paar andere challenges)
Vanmorgen echt perfect fietsweer, maar vanmiddag toch erg pittig windje langs de kust terug naar Noord-Holland. (windkracht 5 volgens buienradar)
Route is wel aanrader, alleen rond Scheveningen wat lastig omdat je echt door centrum moet (al kan je daar niet echt veel anders doen volgens mij?)
http://www.strava.com/activities/188849009![]()
![]()
Tja achteraf misschien wel, maar ze hadden windkracht 2 voorspeld...
En ik fiets ik zaterdag ongeveer zelfde rondje alleen dan eerst langs de kust
Mochten mensen zin hebben om aan te haken trouwens :quote:frankknopers schreef op maandag 01 september 2014 @ 23:01[/message]:
Aankondiging
Wielrenners uit Haarlem en omstreken, aankomende zaterdag (6 september) ga ik met twee anderen de Strava uitdaging van 252 km aan. Daarvoor heb ik een mooie route in elkaar gezet die begint in Haarlem. We willen om 9:00 uur vertrekken bij restaurant Loetje in Overveen. Het zou leuk zijn als we met een grotere groep kunnen rijden, dan houden we het tempo er namelijk goed in. Halverwege kunnen we nog een keer stoppen voor koffie + appeltaart. Wie doet er mee?
Route: http://app.strava.com/routes/838984
Challenge: http://www.strava.com/challenges/alpen-traum
De route gaat tegen de klok in en begint dus in Haarlem, aan de kant van de duinen. We komen langs Amsterdam, dus mensen die daar beginnen zijn eerder rond en rijden ook 250 km.![]()
En hij zit op FOK! blijkbaarOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Wist niet eens dat je daar zoveel tekst kwijt kon...
Heb er meteen het eerste hoofdstuk van Harry Potter neergezet. Voor de liefhebbers.
http://app.strava.com/athletes/973503![]()
Morgen eindelijk weer eens fatsoenlijk tijd om te gaan fietsen. Zal geen "lange" rit worden, maar een uurtje of anderhalf moet lukken. Hopen dat m`n zadel blijft zitten![]()
![]()
Kolere zeg, schiet er net toch even een partij kramp in m'n kuit. Ik wilde opstaan van de bank en zie m'n kuit ineens vol aanspannen. Meteen daarna de pijn. 5 minuten later was 't weg.
Anders nooit last van. tips om dit te voorkomen?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Zag het toevallig van de week ook een keer jaquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:44 schreef Patroon het volgende:
http://www.strava.com/athletes/4088973![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hersteltrainingen, goeden warming up en cooling down, massage, voldoende drinken, saunabezoek of warm bad, voldoende rust.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:24 schreef kanovinnie het volgende:
Kolere zeg, schiet er net toch even een partij kramp in m'n kuit. Ik wilde opstaan van de bank en zie m'n kuit ineens vol aanspannen. Meteen daarna de pijn. 5 minuten later was 't weg.
Anders nooit last van. tips om dit te voorkomen?
Hard trainen enerzijds is ook goed voor jezelf zorgen anderzijds. Anders kom je nergens.![]()
Mooi fietske!!quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:28 schreef Matedeor het volgende:
Nieuwe giant tcr binnen. Nu twee keer mee gefietst en fietst goed. Al moet ik nog wel even wennen aan de houding eerste keer voelde ik mijn onderrug wel, tweede keer al minder. Vorige tweede hands fiets van mijn stond minder diep. Ben ik eerlijk gezegd wel klein beetje bang dat die dadelijk te klein is en ik spijt heb dat ik niet een maatje groter heb gekocht, aangezien nu er al behoorlijk wat spacers op zitten. Grootte van frame voelt moet ik zeggen perfect aan met een 11cm stuurpen alleen de hoogte weet ik nog niet zo. Misschien valt het dadelijk naar een paar keer wel mee als ik er even aan gewend ben. Vinden jullie hem te klein eruit zien?
![]()
Ik kan niet zeggen dat ik altijd heel netjes een warming up en cooling down doe (zeker niet richting 't werk), maar van en naar de koersjes en bij serieuze ritten begin ik wel altijd rustig en eindig ook rustig.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:27 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hersteltrainingen, goeden warming up en cooling down, massage, voldoende drinken, saunabezoek of warm bad, voldoende rust.
Hard trainen enerzijds is ook goed voor jezelf zorgen anderzijds. Anders kom je nergens.
Hopelijk was 't een incidentje.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Soigneren gaat gewoon verder dan een fris matchend stuurlintje en geen hutkoffer. Goed voor je materiaal zorgen betekent dat het materiaal goed voor jou zorgt. Goed voor jezelf zorgen is ook belangrijk, niet alleen met voeding en voldoende nachtrust. Beetje amandelolie in het bad, dat is goed voor je zon-getaande huid. Lekker avondje sauna pakken af en toe.![]()
Kaarsjes erbij, bak ben&jerry's en de nieuwste LINDA. Lekker scrubben en een komkommermaskertje
Ja tog.![]()
Kettingpons gebroken tijdens het repareren, ketting kan er niet om. iemand in de buurt van Hengelo met een pons?The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Zo mijn stadsfietsje, het is geen Champion Mondial, maar fiets prima. Nog even een nieuw stuurlintje en de remmen afstellen. Misschien nog andere remblokken erop. Op den duur een keer een ander zadel. Er zitten 28mm bandjes omheen. De fiets zit tussen de racefiets en de "normale fiets" in. Prima voor ritjes naar het werk (300m verderop) of de stad en voor als ik binnenkort verderop ga wonen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sei wachsam,
quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:54 schreef muzas het volgende:
Kaarsjes erbij, bak ben&jerry's en de nieuwste LINDA. Lekker scrubben en een komkommermaskertje
Ja tog.![]()
![]()
Onhandigste lijkt mij de open kettingkast ivm een lange broekOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:56 schreef No-P het volgende:
Zo mijn stadsfietsje, het is geen Champion Mondial, maar fiets prima. Nog even een nieuw stuurlintje en de remmen afstellen. Misschien nog andere remblokken erop. Op den duur een keer een ander zadel. Er zitten 28mm bandjes omheen. De fiets zit tussen de racefiets en de "normale fiets" in. Prima voor ritjes naar het werk (300m verderop) of de stad en voor als ik binnenkort verderop ga wonen.Ivo ejaculeert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Damn.. Hoorde net op de radio dat een wielrenner is doodgereden door een vrachtauto. Man fietste blijkbaar in een groep van 12, moesten uitwijken, man tikt wiel van voorganger, komt ten val en belandt onder een tegemoetkomende vrachtauto.
Misselijkmakende gedachte eigenlijk![]()
![]()
Ik ken de situatie niet, maar het klinkt alsof ze lekker breed over de weg heen reden. Altijd oppassen in groepen!quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:03 schreef Levitas het volgende:
Damn.. Hoorde net op de radio dat een wielrenner is doodgereden door een vrachtauto. Man fietste blijkbaar in een groep van 12, moesten uitwijken, man tikt wiel van voorganger, komt ten val en belandt onder een tegemoetkomende vrachtauto.
Misselijkmakende gedachte eigenlijk
Evengoed een kwalijke zaak. En verschrikkelijk voor de nabestaanden/getuige uiteraardOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
BEn je een lekker wijf?quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:54 schreef Fretwork het volgende:
Kettingpons gebroken tijdens het repareren, ketting kan er niet om. iemand in de buurt van Hengelo met een pons?![]()
Volgens L1 (regionale limburgse zender klik) haalde de groep een stel wandelaars in.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ken de situatie niet, maar het klinkt alsof ze lekker breed over de weg heen reden. Altijd oppassen in groepen!
Suggereren is altijd makkelijk, maar de exacte toedracht kennen we niet. Sneu is het sowieso. Die vrachtwagenchauffeur zal zich ook wel de tiefus geschrokken zijn.![]()
Mooi topic over kaas in bad met de Linda, komkommer in z'n kont en Ivo die over 'm heen ejaculeert.
Tenminste, dat maakte ik er net uit op toen ik 'm ff snel scande.![]()
En zo te zien een polderweg, dus zo breed hoef je dan niet te fietsen om in de lijn van een vrachtauto te komen in ieder geval. Inderdaad speculeren zo, blijft een rot situatie - Voor iedereen betrokken natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:10 schreef muzas het volgende:
Volgens L1 (regionale limburgse zender klik) haalde de groep een stel wandelaars in.![]()
Klopt, al zal het best zo gegaan kunnen zijn.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:10 schreef muzas het volgende:
[..]
Volgens L1 (regionale limburgse zender klik) haalde de groep een stel wandelaars in.
Suggereren is altijd makkelijk, maar de exacte toedracht kennen we niet. Sneu is het sowieso. Die vrachtwagenchauffeur zal zich ook wel de tiefus geschrokken zijn.Dat vat de boel goed samen ja.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:10 schreef Oksel het volgende:
Mooi topic over kaas in bad met de Linda, komkommer in z'n kont en Ivo die over 'm heen ejaculeert.
Tenminste, dat maakte ik er net uit op toen ik 'm ff snel scande.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
quote:
Gefixt met behulp van een missing link en werktuigbouwkundeThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:56 schreef No-P het volgende:
Zo mijn stadsfietsje, het is geen Champion Mondial, maar fiets prima. Nog even een nieuw stuurlintje en de remmen afstellen. Misschien nog andere remblokken erop. Op den duur een keer een ander zadel. Er zitten 28mm bandjes omheen. De fiets zit tussen de racefiets en de "normale fiets" in. Prima voor ritjes naar het werk (300m verderop) of de stad en voor als ik binnenkort verderop ga wonen.Gazelle Toer de Frans, leuk! Daar fietste ons pap vroeger altijd op naar zijn werk......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima fietsje, hoor!![]()
Blijft mooi, net als de Giant Propel.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:44 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Die achterkant ziet er gelukkig totaal niet uit als een BMC![]()
Vriendin zwanger?quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:15 schreef Oksel het volgende:
Oh verkeerde topic. Had in {Zwanger} gemoeten.![]()
Ook canyon heeft zo een Z-achtervork.. zal wel noviteit zijn in eeuwige zoektocht naar stijfheid..everyone's a critic...
even you ! !![]()
Lekker gefietst op de nedereindseberg
Het was vrij druk, tempo lage redelijk hoog en constant. Lekker relaxed in het peloton gezeten en voor de verandering eens op de eindsprint gewacht. Daarin was ik nog 10e, ondanks dat ik pas met 2 ronden te gaan naar voren schoof.![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:19 schreef the_critic het volgende:
Ook canyon heeft zo een Z-achtervork.. zal wel noviteit zijn in eeuwige zoektocht naar stijfheid..
Sei wachsam,
Als er iets is dat wij niet hebben in Limburg, dan zijn het polders en bijbehorende polderwegen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:12 schreef Levitas het volgende:
[..]
En zo te zien een polderweg, dus zo breed hoef je dan niet te fietsen om in de lijn van een vrachtauto te komen in ieder geval. Inderdaad speculeren zo, blijft een rot situatie - Voor iedereen betrokken natuurlijk.![]()
Ben opzoek naar een winterbroekje maar heb werkelijk geen idee welke "goed" is. Hebben jullie ervaring met een van de volgende broeken? En was hij totaal waardeloos of heeft hij je door de winter geholpen![]()
-Castelli meno
-Castelli Velocissimo 2
-Castelli Meno Wind![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:10 schreef Oksel het volgende:
Tenminste, dat maakte ik er net uit op toen ik 'm ff snel scande.![]()
![]()
Meno heeft wat dikkere (rode) voering in de voorkant (zelfde voering als in de Sorpasso)quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:43 schreef Zornar het volgende:
Ben opzoek naar een winterbroekje maar heb werkelijk geen idee welke "goed" is. Hebben jullie ervaring met een van de volgende broeken? En was hij totaal waardeloos of heeft hij je door de winter geholpen![]()
-Castelli meno
-Castelli Velocissimo 2
-Castelli Meno Wind
Meno wind is winddicht aan de voorkant en heeft rondom je billen dikkere voering. De rest is gewone voering net als de Velocissimo.
Velocissimo heeft gewoon de standaard voering. Alle 3 hebben ze het Kiss3 zeem.
Het ligt er maar net aan wat voor kouwkleum je bent en met welke temperaturen je fietst. Voor mij zou de Meno denk ik de juiste keus zijn.![]()
Niet meer fietsen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:24 schreef kanovinnie het volgende:
Anders nooit last van. tips om dit te voorkomen?
Heb je wel gelijk je been gestrekt? Anders kan het nog wel een paar dagen naijlen. En een beetje rustig aan doen de komende dagen als het nu nog wat stijf voelt.Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything![]()
Ik heb 'm ff gevolgd. Ga binnenkort wel ff zijn kant op fietsen om wat KOMs af te pakkenquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:44 schreef Patroon het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier rond Groningen heb je ook iemand, Sjors, die altijd wind mee KOMs pakt. Of gebruik maakt van DigitalEPO. Hij schijnt echt kwaad te worden als mensen een KOMmetje van hem afpakken![]()
![]()
Doe je voor het echte herstel wel een lekker ijsbad dan?quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:43 schreef kaasplankje het volgende:
Met de koop van ons huis was een ligbad een van mijn voorwaarden. Vooral swinters/voorjaar is dat heerlijk na een zware dag op de fiets.
Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything![]()
Is alweer achterhaald.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:04 schreef forty-two het volgende:
[..]
Doe je voor het echte herstel wel een lekker ijsbad dan?Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Sssst, ik wilde kaas hier in Utrecht horen klappertanden en gillenquote:
Man, moest diep gaan op dit segment om in 't wiel te blijven van een teammaat. Ging net.
http://www.strava.com/activities/188927951/segments/4435060367
Heb veel kopwerk gedaan, kon met hs 160-170 keurig 36-37 rijden op kop. Ging wel lekker. Gemiddelde hartslag ook niet heel hoog. Prima. Donderdag weer D1 training. En zondag ook gok ik. Morgenavond weer PT, en vrijdagochtend ook.![]()
Dankje voor jouw advies. Twijfel nu tussen de meno en de meno wind. Neig toch wel meer naar de meno toequote:Op dinsdag 2 september 2014 23:03 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Meno heeft wat dikkere (rode) voering in de voorkant (zelfde voering als in de Sorpasso)
Meno wind is winddicht aan de voorkant en heeft rondom je billen dikkere voering. De rest is gewone voering net als de Velocissimo.
Velocissimo heeft gewoon de standaard voering. Alle 3 hebben ze het Kiss3 zeem.
Het ligt er maar net aan wat voor kouwkleum je bent en met welke temperaturen je fietst. Voor mij zou de Meno denk ik de juiste keus zijn.![]()
![]()
ik moet wel fietsen om op mijn werk te komenquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:03 schreef forty-two het volgende:
[..]
Niet meer fietsen.
Heb je wel gelijk je been gestrekt? Anders kan het nog wel een paar dagen naijlen. En een beetje rustig aan doen de komende dagen als het nu nog wat stijf voelt.heb het wel meteen gestrekt ja.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:44 schreef Patroon het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
!
![]()
Is hier al eerder besproken.quote:
http://www.digitalepo.com/
Voor droeftoeters die KOM's en snelle ritjes willen maar er niet toe in staat zijn
Die gozer had toen een kommetje met 41 en gemiddeld en een hartslag van 90 ofzo
Hij doet ook wel eens mee op de wielerbaan en is daar ook altijd erg vervelend bezig.![]()
Eigenlijk zou je een nieuw account moeten maken, KOM DESTROYER en dan met digitalepo al zijn KOM's jattenquote:Op woensdag 3 september 2014 08:37 schreef Tommeke het volgende:
Die gozer had toen een kommetje met 41 en gemiddeld en een hartslag van 90 ofzo
Hij doet ook wel eens mee op de wielerbaan en is daar ook altijd erg vervelend bezig.
Gister wel tof, ik rustig fietsen, komt er ineens een gozer van een wielerclub op een tijdritfiets voorbij gevlogen, aero helm, soigne dit dat. Ik hoorde hem niet aankomen dus kon niet aanhaken. Zie ik dat ie bij het stoplicht 250 meter verder moet stoppen, gaat bijna gelijk op groen, maar hij kijkt om naar mij en zie hem duidelijk wachten. Dus ikquote:Op woensdag 3 september 2014 08:09 schreef Tommeke het volgende:
Van die gasten die ook rondfietsen met zo'n aerohelm met vizier he?![]()
snel een sprintje getrokken en zn wiel gepakt, km of 10 in kunnen hangen
Wat een aardige wielrennert. Hij had een lichtblauw pakkie aan met iets over vriezen erop, kaas weet vast welke club dat is.![]()
Hahahah ziet er wel grappig ook.quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:30 schreef Fretwork het volgende:
Dit kan ook nog:
[ afbeelding ]
Makkelijke instap, warme enkels en wiebelende tenenHaters gonna hate.![]()
Neuh die vond ik niet comfiquote:Op dinsdag 2 september 2014 10:28 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Kan je toch beter goedkopere/mooiere schoenen halen met schapenwol aan de binnenkant? HUBs ofso?Haters gonna hate.![]()
Ja wellicht. Als het mooi weer isquote:Op dinsdag 2 september 2014 10:37 schreef very het volgende:
Niemand die één van deze routes gaan doen nee?
http://www.damtotdamfietsclassic.nl/![]()
![]()
Wel he?quote:Op woensdag 3 september 2014 09:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Lekkere sneer van Nicki Terpstra op strava richting Belkin
Tevens:
VeloViewer Score
99.02
From 100 of 2,974 segments.
Wat is dat?quote:Op woensdag 3 september 2014 09:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wel he?
Tevens:
VeloViewer Score
99.02
From 100 of 2,974 segments.![]()
Klinkt interessant, ga het direct gebruikenquote:Op woensdag 3 september 2014 08:29 schreef forty-two het volgende:
[..]
Is hier al eerder besproken.
http://www.digitalepo.com/
Voor droeftoeters die KOM's en snelle ritjes willen maar er niet toe in staat zijn
.![]()
http://veloviewer.com/quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Je moet wel deze week nog inschrijven als je mee wilt doen (105km = 14 eu)quote:People assume too much.![]()
Hoe hoog je relatief staat tov de rest op een schaal van 1 tot 100. Hoe hoger, hoe stoerder je bent.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, ik ken die site wel, maar wat vertelt die score mij?
Hoe stoer ben jij?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ah. Ik ben nu aan het kijken geloof ik.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe hoog je relatief staat tov de rest op een schaal van 1 tot 100. Hoe hoger, hoe stoerder je bent.
Hoe stoer ben jij?![]()
Ik volg die sukkel niet. Wat zei die?quote:Op woensdag 3 september 2014 09:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Lekkere sneer van Nicki Terpstra op strava richting Belkin![]()
NCK ploegentijdrit training.Voelde tegenwind alsof mijn rem aanliep.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:01 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik volg die sukkel niet. Wat zei die?
http://www.strava.com/activities/188946123Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Doe je ook mee?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
93.8. Ik ben echt slechtquote:Op woensdag 3 september 2014 10:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
NCK ploegentijdrit training.Voelde tegenwind alsof mijn rem aanliep.
http://www.strava.com/activities/188946123![]()
![]()
Boven de 90 is al goed genoeg om mee te praten. Aan de stoeremannentafel mag pas bij 97.5+quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
quote:Op woensdag 3 september 2014 10:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
NCK ploegentijdrit training.Voelde tegenwind alsof mijn rem aanliep.
http://www.strava.com/activities/188946123
Die arrogante pakhaas had zich dit jaar afgemeld voor het NK tijdrijden omdat hij dacht dat hij Westra niet kon verslaan nu die ook op Specialized reed
Toen Westra zich afmeldde startte Niki toch en werd hij 10e_____
Forum Opties Forumhop: Hop naar: