Iemand die sport, slaapt en werkt....quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:25 schreef Patroon het volgende:
Wie is eingelijk Sander Grijpink hier? Op Strava zit hij ook in de Fok! groep. Zit al op 22k km dit jaar. Die gast moet wel werkloos of miljonair zijn.
Kano kent m geloof ik.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:00 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Dat weet geloof ik niemand, heb t halfjaar geleden ook al keer gevraagd. In juni en juli trapte die elke week makkelijk 1k+ weg
Daadwerkelijke fietsprestaties zijn idd vaak omgekeerd evenredig aan aantal forumpostsquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Iemand die sport, slaapt en werkt....
Bedankt.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:29 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Daadwerkelijke fietsprestaties zijn idd vaak omgekeerd evenredig aan aantal forumposts
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
76000 post
zolderkamerautist die je er bent.
Ben hem weleens tegen gekomen tijdens een rondje, maar dat zag ik achteraf pasquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:00 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Dat weet geloof ik niemand, heb t halfjaar geleden ook al keer gevraagd. In juni en juli trapte die elke week makkelijk 1k+ weg
Heeft ook nog 180uur langer op de fiets gezeten dit seizoen dan een Laurens ten Dam wat een prof is.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:19 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
http://www.strava.com/athletes/510672
Ik word vaak jaloers van Strava als ik mensen veel/ver/hard/op toffe plekken zie fietsen en dan denk ik 'Godver, ik wil/moet ook meer fietsen' maar op 2/3 van het jaar al bijna 23.000 op de teller, dat zou ik niet eens willen
Respect uiteraard, maar ieder z'n ding.
Oh, en behalve die 23.000 km fietsen heeft 'ie dit jaar ook nog 816km hardgelopen
Doe eens even heel snel normaalquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:00 schreef kanovinnie het volgende:
Dan laat ik je van FOK! verwijderen voor censuur
Kennethquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga je weer verwijderen vanwege je lelijke opmerkingen over pelle.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |