http://www.featherbikes.nl/ heeft 10% zomer korting leveren wel pas na 7 september (nu zijn ze dicht vandaar korting als je een weekje kan wachten).quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:40 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik zou es naar die scirocco 35mm kijken, die zijn wel mooi. De grote webshops doen meest wel iets met wielsets rond kerstmis. De URL's vind je in de OP. Ook niet iedere wielset komt in de aanbieding, tis maar net waar men vanaf moet.
Hopmans is erg goedkoop met groepen en wielsets. Staat niet in de OP overigens. Je kan die prijzen goed als uitgangspunt nemen want die liggen doorgaans rond de inkoopsprijs voor een FM.
http://www.hopmansfietsgi(...)gnolo-wielsets-2014/
quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:02 schreef Levitas het volgende:
Begin volgende week komt m'n stuurpen binnen. Ben heel benieuwd hoe dat demonteren en monteren me afgaan..
Met zo'n ouderwetse stuurpen moet ik natuurlijk de shifter/rem en stuurlint er aan één kant af halen, zodat ik het stuur door het oog van de oude stuurpen kan schuiven? Of is er een ander systeem voor zulke oude pennen? (Quill stem of threaded stem)
Nope, denk dat ik dat systeempje wel uit kan sluiten.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:25 schreef dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
soms heb je de mazzel dat ze open kunnen zoals deze maar veel ouderwetse pennen hebben dat niet
Lekker bezig!quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:33 schreef Oksel het volgende:
Ik heb ook een D1 tocht gedaan. Was echt moeilijk de hartslag rond de 145 te houden. Briesje tegen de hele rit, dus reed in 't open maar 23-25..Verder natuurlijk lek & 3x bui. Maar had spatbordje erop, en verder ging 't prima. Benen moeten wel ff wennen aan dit tempo..
Die snappen er niets van. Had helemaal geen honger. Heb 't idee dat het een manier van fietsen is die weinig energie kost, of dat ik direct op m'n 20% vet fiets ofzo. Maarja, dat kan Patty vast wel beter uitleggen.
http://app.strava.com/activities/188072675
Ook al rij je 20 km/h tegen de wind, so what? Het enige wat telt is het vermogen dat je moet leveren. Met goede tegenwind kan het zo zijn dat je met 20km/h 150 watt trapt, terwijl je bij dezelfde wind in de rug 35 km/h rijdt bij 150 watt.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:33 schreef Oksel het volgende:
Ik heb ook een D1 tocht gedaan. Was echt moeilijk de hartslag rond de 145 te houden. Briesje tegen de hele rit, dus reed in 't open maar 23-25..Verder natuurlijk lek & 3x bui. Maar had spatbordje erop, en verder ging 't prima. Benen moeten wel ff wennen aan dit tempo..
Die snappen er niets van. Had helemaal geen honger. Heb 't idee dat het een manier van fietsen is die weinig energie kost, of dat ik direct op m'n 20% vet fiets ofzo. Maarja, dat kan Patty vast wel beter uitleggen.
http://app.strava.com/activities/188072675
Boek van Laurens ten Dam vond ik ook wel leuk leesvoer, in de vakantie ook nog Bloedbroeders en Wielermaffia gelezen maar dat gaat hoofdzakelijk maar over doping.quote:Op maandag 1 september 2014 09:47 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb memoires van een wielerverzorger binnen van Jef 'd Hont. Lekker leesvoer voor de vakantie.
Geen fixed gear criteriums meer voor jou?quote:Op maandag 1 september 2014 09:55 schreef kaasplankje het volgende:
Iemand vd Noord Hollanders bijvoorbeeld interesse in een baanfiets? Ga de mijne verkopen. Alu 56cm goeden baanfiets.
Nou ik wil wat modificaties aan mijn koersfiets en binnenkort een crosser als reservefiets. Die baanfiets is voor mij wat aan de kleine kant en kan voor op mijn werk beter een crosser opbouwen. Die baanfiets hangt maar stof te vergaren en voor dat ene criterium laat ik haar niet hangen in de berging.quote:Op maandag 1 september 2014 10:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Geen fixed gear criteriums meer voor jou?
Oké nonkel fromage.quote:Op maandag 1 september 2014 10:44 schreef kaasplankje het volgende:
400.- Alleen jij mag m niet kopen want te klein voor jou.
Ja die ken lekker naar Apeldoorn als dat weer open is.quote:Op maandag 1 september 2014 10:53 schreef kaasplankje het volgende:
Nee 't zou mss leuk zijn voor Marco of Keesfietst, die wonen niet ver van Alkmaar of Sloten. Dan kan je lekker trainen op de baan ermee. Voor Oksel vind ik het ook wel wat. Daar zie ik wel een baanrenner in.
Snelheid is niet belangrijk nee, maar wel handig om in beeld te hebben.quote:Op maandag 1 september 2014 09:09 schreef Patroon het volgende:
Je moet je Garmin zo instellen dat hij geen snelheid laat zien, kan je je ook niet gek maken.
Vroeger had ik een staal baanfietsje daar ging ik dan 1x per week mee naar Sloten swinters. Lekker een uurtje lang knallen in een snel treintje. Goed voor de stuurvaardigheid en een lekkere intervaltraining.quote:Op maandag 1 september 2014 11:00 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja die ken lekker naar Apeldoorn als dat weer open is.
In Assen komt misschien een baan. Denk dat ik dan ook een baanfiets koop.
Inderdaad goede training, als je hem een jaar geleden had aangeboden had ik hem misschien wel willen hebben. Maar ik denk dat vriendinlief niet zo blij zal zijn als ik er nu mee aankom ;-)quote:Op maandag 1 september 2014 11:09 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Vroeger had ik een staal baanfietsje daar ging ik dan 1x per week mee naar Sloten swinters. Lekker een uurtje lang knallen in een snel treintje. Goed voor de stuurvaardigheid en een lekkere intervaltraining.
quote:Op maandag 1 september 2014 10:51 schreef Tommeke het volgende:
Ik mag van m'n vriendin ook geen nieuwe fietsen kopen
quote:Op maandag 1 september 2014 11:13 schreef MarcoD het volgende:
Maar ik denk dat vriendinlief niet zo blij zal zijn
Waarom is dat handig? Het werkt alleen maar tegen als je laag D1 wil blijven.quote:Op maandag 1 september 2014 11:04 schreef ddx het volgende:
[..]
Snelheid is niet belangrijk nee, maar wel handig om in beeld te hebben.
(als je alleen fietst wat minder nodig)
Denk dat alle Noord-Hollanders hier te groot zijn voor een 56cm. Alleen ddx misschien niet.quote:Op maandag 1 september 2014 10:53 schreef kaasplankje het volgende:
Nee 't zou mss leuk zijn voor Marco of Keesfietst, die wonen niet ver van Alkmaar of Sloten. Dan kan je lekker trainen op de baan ermee. Voor Oksel vind ik het ook wel wat. Daar zie ik wel een baanrenner in.
Gevaar is dan dat je tegen de wind te veel vermogen gaat leveren omdat je stug vast houdt aan de snelheid.quote:Op maandag 1 september 2014 11:30 schreef ddx het volgende:
Handig om beetje zelfde tempo te blijven fietsen als je in groepje rijd ?
Maar als je idd voor bepaalde hartslag rondje rijd is die snelheid niet echt boeiend.
Gisteren moest ik toch echt inhouden tegen wind in en dan is snelheidsmeter wel handig.quote:Op maandag 1 september 2014 11:55 schreef Patroon het volgende:
[..]
Gevaar is dan dat je tegen de wind te veel vermogen gaat leveren omdat je stug vast houdt aan de snelheid.
Welke maat heb jij dan want zo lang ben je toch ook niet ?quote:Op maandag 1 september 2014 11:42 schreef kanovinnie het volgende:
56 is idd te klein voor mij. Ben een man van formaat.
Kende je die 7 gasten allemaal? Als er mensen in m'n wieln zitten die ik niet ken en ze moeten lossen is het hun probleemquote:Op maandag 1 september 2014 11:58 schreef ddx het volgende:
[..]
Gisteren moest ik toch echt inhouden tegen wind in en dan is snelheidsmeter wel handig.
ging met zo'n 38km/u (en hartslag zat op zo'n 160-170)
Na tijdje werd duidelijk dat er nog maar 3 in m'n wiel zaten, 4 waren er gelost
(en dan ook niet ff roepen ofzo)
Ik ook, maar als dan het hoogtepunt geweest is word ik zo slap als een vaatdoek en ga ik slapen.quote:Op maandag 1 september 2014 11:58 schreef kaasplankje het volgende:
Ik begin gewoon hard en dan ga ik steeds harder.
quote:Op maandag 1 september 2014 11:59 schreef Zornar het volgende:
Ik ben vrij nieuw maar had geen idee dat er hier bij mij in Alkmaar een baan zat joh. Bij de meent ofzo?
Nee kende er maar 1 met wie ik de tocht reed, maar die was dus gelost. (had ik wel verwacht, maar was wel ff lekker paar minuten op dijk tegen wind rijden)quote:Op maandag 1 september 2014 11:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kende je die 7 gasten allemaal? Als er mensen in m'n wieln zitten die ik niet ken en ze moeten lossen is het hun probleem
Tegen wind in beukenquote:Op maandag 1 september 2014 12:01 schreef ddx het volgende:
[..]
Nee kende er maar 1 met wie ik de tocht reed, maar die was dus gelost. (had ik wel verwacht, maar was wel ff lekker paar minuten op dijk tegen wind rijden)
Je moet de boel niet uit zijn vebrand trekken. Wil je koersen, dan maakt die hf geen fuck uit en ga je ramme. Maar wil je juist in D1 blijven (waar de vraag van Oksel vandaan kwam) dan moet je niet met hf 170 tegen de wind gaan fietsen. Maar dat begrijp jij ook wel.quote:Op maandag 1 september 2014 11:58 schreef ddx het volgende:
[..]
Gisteren moest ik toch echt inhouden tegen wind in en dan is snelheidsmeter wel handig.
ging met zo'n 38km/u (en hartslag zat op zo'n 160-170)
Na tijdje werd duidelijk dat er nog maar 3 in m'n wiel zaten, 4 waren er gelost
(en dan ook niet ff roepen ofzo)
Waar dan Patty? Das een eindje tuffen?quote:Op maandag 1 september 2014 12:25 schreef Patroon het volgende:
Ik ga in de winter wel een paar keer op de baan fietsen. Is hier een groepje die dat 1-2x per week doet en met elkaar carpoolen.
Ben je nou betoeterd? Ben toch nog niet getrouwd?quote:
Ik gok Alkmaarquote:Op maandag 1 september 2014 12:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Waar dan Patty? Das een eindje tuffen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |