Nee en je lichaam zal dat niet gelijk denken. Dat gebeurd pas na lange tijd crash dieeten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:22 schreef No-P het volgende:
[..]
Dat is een risico, maar voornamelijk als je daar naast de intensiteit of trainigstijd verhoogd, of juist ook over het algeheel te weinig voeding neemt. Niet iedereen moet dat zomaar gaan doen om te proberen af te vallen ofzo, want dat werkt niet.
Haha herkenbaarquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:29 schreef muzas het volgende:
Ik weet nog dat één van de grootste motivaties om te gaan fietsen ooit was het mee kunnen gaan met een groepje vrienden die leuke toertochtjes gingen fietsen en ik al die lol miste...
Die is nu weg...
Of ik zin had om een toertocht van VIJFENVEERTIG kilometer te rijden![]()
Ik vroeg nog.... "op de stadsfiets?" werden ze boos
Was het een lekkere premie?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:43 schreef FastFox91 het volgende:
Vandaag de superpremie gewonnen, maar wel jammer dat daardoor 'de kopgroep' (potentieel, gat was nog klein) een kort leven had. Ik moet wat meer schijt hebben om in te kunnen halen in de bochten, maar ik ben te braaf.
Ja, moet wel eens wat slimmer gaan rijden. En er gewoon eens rekening mee houden qua andere activiteiten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:44 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Smaakt naar meer?
Had je dat niet door? Herkende je fiets al en toen ik je met Patroon zag praten, dacht ik: dat kan niet missen. Ik had eigenlijk niet verwacht dat je nog terugkwam bij het peloton met die quad.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:24 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Haha was jij dat?
Leuk je onmoet te hebben
Haha nee, daarom doe ik nooit van me leven mee met een stayer triatlonquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:49 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ook niet teveel naar triatleten luisteren. Die kenne niet hard fietse, niet in de groep rije en niet sture![]()
Zal ff checken.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:11 schreef MarcoD het volgende:
Vrij veel, wat voor fulcrum wielen doe je er dan in?
27,5 wordt de nieuwe norm. Wel de voordelen van 29, niet de nadelen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:14 schreef Patroon het volgende:
Voor 1k heb je al wat mooies. Waarom geen 29"?
Zwaar, en gaat nog altijd energie in verloren. En gebruik t amper. Misschien 5 minuten per rit.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:53 schreef Tommeke het volgende:
Mooie fiets Oksel, maar waarom geen geveerde voorvork met lockout?
Ja denk goede beslissing. Je moet goed kijken op welke parcoursen je die fiets veel gebruikt. Als dat voornamelijk op heide/weide strand of paadjes in nl is kan je net zo goed een rigid vork pakken ipv een suspension. Veel lichter, geen onderhoud aan en de vering van je banden is in principe genoeg.quote:Op zondag 31 augustus 2014 08:25 schreef Oksel het volgende:
[..]
Zwaar, en gaat nog altijd energie in verloren. En gebruik t amper. Misschien 5 minuten per rit.
Vooral in de.korte.klimmetjes irriteert voorvering me altijd.quote:Op zondag 31 augustus 2014 08:33 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja denk goede beslissing. Je moet goed kijken op welke parcoursen je die fiets veel gebruikt. Als dat voornamelijk op heide/weide strand of paadjes in nl is kan je net zo goed een rigid vork pakken ipv een suspension. Veel lichter, geen onderhoud aan en de vering van je banden is in principe genoeg.
Heb je een lijstje met prijzen? Vind 1500 nogal veel voor wat jij erop doe?quote:
Naja, die elites zie ik toch nooit meer.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:24 schreef Patroon het volgende:
Ik vind idd de elites een stuk veiliger koersen. Het gaat valt minder stil, dus minder vaak gedring als renners van achter komen.. Ik kreeg er bij de ama's niet vaak commentaar op terwijl ik ze wel hoor roepen bij elites. Hou er daar wel rekening mee.
Jammer dat ik dat niv nog niet aan kan, anders reed ik liever daar..
50 euro, maar ik heb mij ook de rest van de koers nergens mee bemoeid. Ik ging voor de kopgroep dus ik was niet heel blij, maar zo'n premie is een goede vergoeding.quote:
Als je vooraan zit en dan klinkt de bel, dan heb je meestal een goede kans om wel premie te rijden zonder heel veel energie te voorspellen. Vanaf plaats 15-20 geven ze al op om premie te rijden en er zijn altijd een paar die tempo maken waar je overheen kan springen. Daarnaast is de energie niet verloren, want die meters moet je toch wel rijden.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:48 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja, moet wel eens wat slimmer gaan rijden. En er gewoon eens rekening mee houden qua andere activiteiten.
Ik plan m'n hele week altijd zo vol
Bedankt.quote:Op zondag 31 augustus 2014 08:09 schreef kaasplankje het volgende:
Tommeke en Fastfox proficiat met de premie.
Verder vind ik het ook megakut als er renners binnendoor komen in de bocht in een koers. Het is een soort gentlemens agreement dat je zoiets niet doet. Bij amateurkoersen en elite/belofte wordt er idd gescholden en gevloekt als het gebeurd. Nu er gecombineerd sportklasse/amateurs/juniores wedstrijden georganiseerd worden zie je dat ook vaker. Want als Jan het doet dan mag Piet het ook en dan doen het er steeds meer. Daarom heb ik ook een broertje dood aan die wedstrijden.
Ook zie je dat er veel gejojo-ed wordt; iedereen kan meespringen maar niemand trekt door. Het wordt hollen en stilstaan en dat wekt dit gedrag ook in de hand.
Eens. Ik wist dat eerst ook niet dus deed dat ook veel. Alleen nu weet dat het niet kan schiet ik niet meer onderdoor. Tenzij bij de amas iemand zo'n beroerde bocht rijdt dat hij alle deuren open zet, dan schuif ik voorbij.quote:Op zondag 31 augustus 2014 08:09 schreef kaasplankje het volgende:
Tommeke en Fastfox proficiat met de premie.
Verder vind ik het ook megakut als er renners binnendoor komen in de bocht in een koers. Het is een soort gentlemens agreement dat je zoiets niet doet. Bij amateurkoersen en elite/belofte wordt er idd gescholden en gevloekt als het gebeurd. Nu er gecombineerd sportklasse/amateurs/juniores wedstrijden georganiseerd worden zie je dat ook vaker. Want als Jan het doet dan mag Piet het ook en dan doen het er steeds meer. Daarom heb ik ook een broertje dood aan die wedstrijden.
Ook zie je dat er veel gejojo-ed wordt; iedereen kan meespringen maar niemand trekt door. Het wordt hollen en stilstaan en dat wekt dit gedrag ook in de hand.
Ik zag iemand dat laatst ook al zeggen, maar eigenlijk snap ik dat niet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:46 schreef Patroon het volgende:
[..]
In halen in de bochten doe ik ook vaak, rem vaak net even iets later dan de anderen en schiet dan binnen door. Wordt trouwens bij de elites echt niet gewaardeerd, omdat je anderen dan de ideale lijn afsnijdt. Daar haal je in op de rechte stukken.
ja je koopt toch als set? staan 2 sets in je lijstje https://www.bike-componen(...)atz-Modell-2014.htmlquote:Op zondag 31 augustus 2014 10:29 schreef Oksel het volgende:
[..]
Je hebt toch 2 wielen nodig? Haha. Klopt de rest een beetje?
Haha nee, wat mooiquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:23 schreef gerwinner het volgende:
[..]
Had je dat niet door? Herkende je fiets al en toen ik je met Patroon zag praten, dacht ik: dat kan niet missen. Ik had eigenlijk niet verwacht dat je nog terugkwam bij het peloton met die quad.
Wat is beter? Of asocialer. Als ik de bocht breed inga en iemand piept er tussen, dan moet ik remmen, zit ik in de verkeerde versnelling en moet ik weer een meter dichtrijden, terwijl ik die bocht super had genomen zonder de inhaler.quote:Op zondag 31 augustus 2014 10:28 schreef forty-two het volgende:
[..]
Ik zag iemand dat laatst ook al zeggen, maar eigenlijk snap ik dat niet.
Bochten nemen hoort toch ook bij het racen, als jij daar beter in bent dan moet je dat toch uitbuiten?...
Moet het alleen maar aankomen op snelheid in een rechte lijn?
Als ze dat bv bij de F1 zouden doen dan zou het geen wedstrijd meer zijn.
Ja dat kan natuurlijk wel maar de ideale lijn begint altijd in de buitenbocht.quote:Op zondag 31 augustus 2014 10:28 schreef forty-two het volgende:
[..]
Ik zag iemand dat laatst ook al zeggen, maar eigenlijk snap ik dat niet.
Bochten nemen hoort toch ook bij het racen, als jij daar beter in bent dan moet je dat toch uitbuiten?...
Moet het alleen maar aankomen op snelheid in een rechte lijn?
Als ze dat bv bij de F1 zouden doen dan zou het geen wedstrijd meer zijn.
Als de limit goed was afgesteld kan de derailleurhanger scheef gaan staan door omstandigheden waardoor de derailleur in het wiel komt. Was de limit niet goed afgesteld dan komt de derailleur in je wielen en dan buigt/breekt de derailleurhanger. Altijd balen als er iets kapot gaat, maar beter je derailleurhanger dan je frame.quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:28 schreef Bismarck het volgende:
Heb mijn derailleurhanger gebroken en als bijkomstig gevolg draaide de derailleur nog even mee in het achterwiel zodat ook de kooi en de wieltjes en in een omtrek van een paar m2 werden gelanceerd.
Zat op het binnenblad en schakelde terug naar het allerlichtste verzet en toen 'krak'. Forceerde niks, zat gewoon rustig te peddelen met 12 km/h in een voetgangerszone. Was de hanger wellicht er al slecht aan toe of toch een schakelfout (en zelfs dan, dan breekt die hanger toch niet?).
kan zomaar gebeuren hoor verkeerde afstelling, wat vaak gebeurt is dat er een nieuw wielsetje komt en men vergeet te kijken of de afstelling dan anders moet.quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:28 schreef Bismarck het volgende:
Heb mijn derailleurhanger gebroken en als bijkomstig gevolg draaide de derailleur nog even mee in het achterwiel zodat ook de kooi en de wieltjes en in een omtrek van een paar m2 werden gelanceerd.
Zat op het binnenblad en schakelde terug naar het allerlichtste verzet en toen 'krak'. Forceerde niks, zat gewoon rustig te peddelen met 12 km/h in een voetgangerszone. Was de hanger wellicht er al slecht aan toe of toch een schakelfout (en zelfs dan, dan breekt die hanger toch niet?).
Dat kun je zelf toch wel het beste inschatten? Denk je in staat te zijn om gewoon fatsoenlijk te kunnen fietsen? Dan ga je toch gewoon voorzichtig op pad? Gaat het niet, kun je altijd nog terug naar huis.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:10 schreef ratatat het volgende:
Ben verkouden en m'n rusthartslag ligt een stuk hoger dan normaal en twijfel tussen wel/niet fietsen. Waar ligt voor jullie de grens tussen wel/niet gaan?
Ja tuurlijk, maar ben een beetje bang dat ik te graag wil fietsen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:11 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dat kun je zelf toch wel het beste inschatten? Denk je in staat te zijn om gewoon fatsoenlijk te kunnen fietsen? Dan ga je toch gewoon voorzichtig op pad? Gaat het niet, kun je altijd nog terug naar huis.
Iets te warm kleden en eerst wind tegen fietsen. Beetje zweten is denk ik juist goed als je verkouden bent en met wind mee ben je zo thuis. Wel even buienradar checken.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:10 schreef ratatat het volgende:
Ben verkouden en m'n rusthartslag ligt een stuk hoger dan normaal en twijfel tussen wel/niet fietsen. Waar ligt voor jullie de grens tussen wel/niet gaan?
Voor of na kerst ? En welke sites moet ik in de gaten houden voor de kerstuitverkoop? Heb namelijk nog een mooi setje wielen nodig (Scirocco of Zonda), maar geen haast.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:36 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Blade X wielen full carbon 400.- dollar excl shipping of wachten tot kerstuitverkoop en Fulcrum Red wind scoren voor 550.-
Koorts is niet gaan. Altijd 2x de koortstijd herstel nemen. Dus 2 dagen koorts, 4 dagen rust daarna. Ben je wat verkouden en daardoor hogere hf kan je best gaan fietsen, kan zelfs wel helpen, maar doe wel rustig aan en niet te gek.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:10 schreef ratatat het volgende:
Ben verkouden en m'n rusthartslag ligt een stuk hoger dan normaal en twijfel tussen wel/niet fietsen. Waar ligt voor jullie de grens tussen wel/niet gaan?
Vet! Mooi stuk lawaai zeker?quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:59 schreef kaasplankje het volgende:
Net ff Raikkonen gespot in een F1 auto op de Coolsingel. Best vet.
Heb geen koorts maar hartslag was wel zo'n 30 slagen hoger dan normaal. Ben dus toch maar niet gegaan.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:29 schreef Patroon het volgende:
[..]
Koorts is niet gaan. Altijd 2x de koortstijd herstel nemen. Dus 2 dagen koorts, 4 dagen rust daarna. Ben je wat verkouden en daardoor hogere hf kan je best gaan fietsen, kan zelfs wel helpen, maar doe wel rustig aan en niet te gek.
Ik zou es naar die scirocco 35mm kijken, die zijn wel mooi. De grote webshops doen meest wel iets met wielsets rond kerstmis. De URL's vind je in de OP. Ook niet iedere wielset komt in de aanbieding, tis maar net waar men vanaf moet.quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:08 schreef fl4puit het volgende:
[..]
Voor of na kerst ? En welke sites moet ik in de gaten houden voor de kerstuitverkoop? Heb namelijk nog een mooi setje wielen nodig (Scirocco of Zonda), maar geen haast.
http://www.featherbikes.nl/ heeft 10% zomer korting leveren wel pas na 7 september (nu zijn ze dicht vandaar korting als je een weekje kan wachten).quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:40 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik zou es naar die scirocco 35mm kijken, die zijn wel mooi. De grote webshops doen meest wel iets met wielsets rond kerstmis. De URL's vind je in de OP. Ook niet iedere wielset komt in de aanbieding, tis maar net waar men vanaf moet.
Hopmans is erg goedkoop met groepen en wielsets. Staat niet in de OP overigens. Je kan die prijzen goed als uitgangspunt nemen want die liggen doorgaans rond de inkoopsprijs voor een FM.
http://www.hopmansfietsgi(...)gnolo-wielsets-2014/
quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:02 schreef Levitas het volgende:
Begin volgende week komt m'n stuurpen binnen. Ben heel benieuwd hoe dat demonteren en monteren me afgaan..
Met zo'n ouderwetse stuurpen moet ik natuurlijk de shifter/rem en stuurlint er aan één kant af halen, zodat ik het stuur door het oog van de oude stuurpen kan schuiven? Of is er een ander systeem voor zulke oude pennen? (Quill stem of threaded stem)
Nope, denk dat ik dat systeempje wel uit kan sluiten.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:25 schreef dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
soms heb je de mazzel dat ze open kunnen zoals deze maar veel ouderwetse pennen hebben dat niet
Lekker bezig!quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:33 schreef Oksel het volgende:
Ik heb ook een D1 tocht gedaan. Was echt moeilijk de hartslag rond de 145 te houden. Briesje tegen de hele rit, dus reed in 't open maar 23-25..Verder natuurlijk lek & 3x bui. Maar had spatbordje erop, en verder ging 't prima. Benen moeten wel ff wennen aan dit tempo..
Die snappen er niets van. Had helemaal geen honger. Heb 't idee dat het een manier van fietsen is die weinig energie kost, of dat ik direct op m'n 20% vet fiets ofzo. Maarja, dat kan Patty vast wel beter uitleggen.
http://app.strava.com/activities/188072675
Ook al rij je 20 km/h tegen de wind, so what? Het enige wat telt is het vermogen dat je moet leveren. Met goede tegenwind kan het zo zijn dat je met 20km/h 150 watt trapt, terwijl je bij dezelfde wind in de rug 35 km/h rijdt bij 150 watt.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:33 schreef Oksel het volgende:
Ik heb ook een D1 tocht gedaan. Was echt moeilijk de hartslag rond de 145 te houden. Briesje tegen de hele rit, dus reed in 't open maar 23-25..Verder natuurlijk lek & 3x bui. Maar had spatbordje erop, en verder ging 't prima. Benen moeten wel ff wennen aan dit tempo..
Die snappen er niets van. Had helemaal geen honger. Heb 't idee dat het een manier van fietsen is die weinig energie kost, of dat ik direct op m'n 20% vet fiets ofzo. Maarja, dat kan Patty vast wel beter uitleggen.
http://app.strava.com/activities/188072675
Boek van Laurens ten Dam vond ik ook wel leuk leesvoer, in de vakantie ook nog Bloedbroeders en Wielermaffia gelezen maar dat gaat hoofdzakelijk maar over doping.quote:Op maandag 1 september 2014 09:47 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb memoires van een wielerverzorger binnen van Jef 'd Hont. Lekker leesvoer voor de vakantie.
Geen fixed gear criteriums meer voor jou?quote:Op maandag 1 september 2014 09:55 schreef kaasplankje het volgende:
Iemand vd Noord Hollanders bijvoorbeeld interesse in een baanfiets? Ga de mijne verkopen. Alu 56cm goeden baanfiets.
Nou ik wil wat modificaties aan mijn koersfiets en binnenkort een crosser als reservefiets. Die baanfiets is voor mij wat aan de kleine kant en kan voor op mijn werk beter een crosser opbouwen. Die baanfiets hangt maar stof te vergaren en voor dat ene criterium laat ik haar niet hangen in de berging.quote:Op maandag 1 september 2014 10:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Geen fixed gear criteriums meer voor jou?
Oké nonkel fromage.quote:Op maandag 1 september 2014 10:44 schreef kaasplankje het volgende:
400.- Alleen jij mag m niet kopen want te klein voor jou.
Ja die ken lekker naar Apeldoorn als dat weer open is.quote:Op maandag 1 september 2014 10:53 schreef kaasplankje het volgende:
Nee 't zou mss leuk zijn voor Marco of Keesfietst, die wonen niet ver van Alkmaar of Sloten. Dan kan je lekker trainen op de baan ermee. Voor Oksel vind ik het ook wel wat. Daar zie ik wel een baanrenner in.
Snelheid is niet belangrijk nee, maar wel handig om in beeld te hebben.quote:Op maandag 1 september 2014 09:09 schreef Patroon het volgende:
Je moet je Garmin zo instellen dat hij geen snelheid laat zien, kan je je ook niet gek maken.
Vroeger had ik een staal baanfietsje daar ging ik dan 1x per week mee naar Sloten swinters. Lekker een uurtje lang knallen in een snel treintje. Goed voor de stuurvaardigheid en een lekkere intervaltraining.quote:Op maandag 1 september 2014 11:00 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja die ken lekker naar Apeldoorn als dat weer open is.
In Assen komt misschien een baan. Denk dat ik dan ook een baanfiets koop.
Inderdaad goede training, als je hem een jaar geleden had aangeboden had ik hem misschien wel willen hebben. Maar ik denk dat vriendinlief niet zo blij zal zijn als ik er nu mee aankom ;-)quote:Op maandag 1 september 2014 11:09 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Vroeger had ik een staal baanfietsje daar ging ik dan 1x per week mee naar Sloten swinters. Lekker een uurtje lang knallen in een snel treintje. Goed voor de stuurvaardigheid en een lekkere intervaltraining.
quote:Op maandag 1 september 2014 10:51 schreef Tommeke het volgende:
Ik mag van m'n vriendin ook geen nieuwe fietsen kopen
quote:Op maandag 1 september 2014 11:13 schreef MarcoD het volgende:
Maar ik denk dat vriendinlief niet zo blij zal zijn
Waarom is dat handig? Het werkt alleen maar tegen als je laag D1 wil blijven.quote:Op maandag 1 september 2014 11:04 schreef ddx het volgende:
[..]
Snelheid is niet belangrijk nee, maar wel handig om in beeld te hebben.
(als je alleen fietst wat minder nodig)
Denk dat alle Noord-Hollanders hier te groot zijn voor een 56cm. Alleen ddx misschien niet.quote:Op maandag 1 september 2014 10:53 schreef kaasplankje het volgende:
Nee 't zou mss leuk zijn voor Marco of Keesfietst, die wonen niet ver van Alkmaar of Sloten. Dan kan je lekker trainen op de baan ermee. Voor Oksel vind ik het ook wel wat. Daar zie ik wel een baanrenner in.
Gevaar is dan dat je tegen de wind te veel vermogen gaat leveren omdat je stug vast houdt aan de snelheid.quote:Op maandag 1 september 2014 11:30 schreef ddx het volgende:
Handig om beetje zelfde tempo te blijven fietsen als je in groepje rijd ?
Maar als je idd voor bepaalde hartslag rondje rijd is die snelheid niet echt boeiend.
Gisteren moest ik toch echt inhouden tegen wind in en dan is snelheidsmeter wel handig.quote:Op maandag 1 september 2014 11:55 schreef Patroon het volgende:
[..]
Gevaar is dan dat je tegen de wind te veel vermogen gaat leveren omdat je stug vast houdt aan de snelheid.
Welke maat heb jij dan want zo lang ben je toch ook niet ?quote:Op maandag 1 september 2014 11:42 schreef kanovinnie het volgende:
56 is idd te klein voor mij. Ben een man van formaat.
Kende je die 7 gasten allemaal? Als er mensen in m'n wieln zitten die ik niet ken en ze moeten lossen is het hun probleemquote:Op maandag 1 september 2014 11:58 schreef ddx het volgende:
[..]
Gisteren moest ik toch echt inhouden tegen wind in en dan is snelheidsmeter wel handig.
ging met zo'n 38km/u (en hartslag zat op zo'n 160-170)
Na tijdje werd duidelijk dat er nog maar 3 in m'n wiel zaten, 4 waren er gelost
(en dan ook niet ff roepen ofzo)
Ik ook, maar als dan het hoogtepunt geweest is word ik zo slap als een vaatdoek en ga ik slapen.quote:Op maandag 1 september 2014 11:58 schreef kaasplankje het volgende:
Ik begin gewoon hard en dan ga ik steeds harder.
quote:Op maandag 1 september 2014 11:59 schreef Zornar het volgende:
Ik ben vrij nieuw maar had geen idee dat er hier bij mij in Alkmaar een baan zat joh. Bij de meent ofzo?
Nee kende er maar 1 met wie ik de tocht reed, maar die was dus gelost. (had ik wel verwacht, maar was wel ff lekker paar minuten op dijk tegen wind rijden)quote:Op maandag 1 september 2014 11:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kende je die 7 gasten allemaal? Als er mensen in m'n wieln zitten die ik niet ken en ze moeten lossen is het hun probleem
Tegen wind in beukenquote:Op maandag 1 september 2014 12:01 schreef ddx het volgende:
[..]
Nee kende er maar 1 met wie ik de tocht reed, maar die was dus gelost. (had ik wel verwacht, maar was wel ff lekker paar minuten op dijk tegen wind rijden)
Je moet de boel niet uit zijn vebrand trekken. Wil je koersen, dan maakt die hf geen fuck uit en ga je ramme. Maar wil je juist in D1 blijven (waar de vraag van Oksel vandaan kwam) dan moet je niet met hf 170 tegen de wind gaan fietsen. Maar dat begrijp jij ook wel.quote:Op maandag 1 september 2014 11:58 schreef ddx het volgende:
[..]
Gisteren moest ik toch echt inhouden tegen wind in en dan is snelheidsmeter wel handig.
ging met zo'n 38km/u (en hartslag zat op zo'n 160-170)
Na tijdje werd duidelijk dat er nog maar 3 in m'n wiel zaten, 4 waren er gelost
(en dan ook niet ff roepen ofzo)
Waar dan Patty? Das een eindje tuffen?quote:Op maandag 1 september 2014 12:25 schreef Patroon het volgende:
Ik ga in de winter wel een paar keer op de baan fietsen. Is hier een groepje die dat 1-2x per week doet en met elkaar carpoolen.
Ben je nou betoeterd? Ben toch nog niet getrouwd?quote:
Ik gok Alkmaarquote:Op maandag 1 september 2014 12:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Waar dan Patty? Das een eindje tuffen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |