abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143983830
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 09:58 schreef kaasplankje het volgende:
Nou dat gaat ws. niks worden met de Desbiens morgen. Wombcat is moe en ik denk niet dat ik allenig goesting heb om af te reizen.
Sorry :@ Ben net wakker, dus ga idd maar niet.
pi_143983997
Iemand hier eens de Boogies Extreme gefietst? Mijn oom wil de tocht fietsen en vroeg of ik mee wilde. Hoe is de bevoorrading?
pi_143986184
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 11:03 schreef gerwinner het volgende:

[..]

Die gast achter je reed wel veilig hoor
Dat is ook een beetje een clown :')
Omdat ik zo casually deliberate reed zal hij het wel aangedurfd hebben, maar hij reed soms bijna met z'n wiel tegen m'n schoenen zo dicht zat ie achter/naast me :')
pi_143987440
Ben nu bij NK tijdrijden, met kanshebber bij de 40+. Zo achter hem aanrijden als ploegleidert :P
Maar ik kan 't mis hebben...
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 14:39:50 #180
545 dop
:copyright: dop
pi_143988351
quote:
99s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 11:29 schreef So_Surreal het volgende:
Bij ons op de Oosterblokker gisteren een racefietser aangereden met een auto, afgevoerd door de trauma-heli.

Edit: hier meer info:

http://www.noordhollandsd(...)terblokker?lref=SR_5

Dat is gewoon een grote lange weg, raar ook dat hij achterop gebotst is.
als een auto je inhaalt en vervolgens hard op zijn remmen gaat omdat er iets voor hem gebeurd, dan zit je er zo boven op , is mij ook wel eens gebeurd.
alleen zou je niet verwachten dat je er dan overheen vliegt, tenzij je zelf helemaal niet remt.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_143998376
Lekker windje vandaag en ivm voorspellingen (en regenbuien die vanmorgen langskwamen) gabba (zonder mouwen) aangedaan, uiteindelijk op paar duppeltjes na helemaal droog gebleven natuurlijk.

En vanavond 2e hands garmin 800 opgehaald, voor het geval in in onbekend gebied ga fietsen wel handig.
pi_143999003
Ik weet nog dat één van de grootste motivaties om te gaan fietsen ooit was het mee kunnen gaan met een groepje vrienden die leuke toertochtjes gingen fietsen en ik al die lol miste...

Die is nu weg...

Of ik zin had om een toertocht van VIJFENVEERTIG kilometer te rijden :')

Ik vroeg nog.... "op de stadsfiets?" werden ze boos 8)7
pi_143999272
Niets mis mee toch om ff gezellig rondje te fietsen en hun uit de wind te houden ? :)
pi_143999410
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 20:12 schreef ddx het volgende:

En vanavond 2e hands garmin 800 opgehaald, voor het geval in in onbekend gebied ga fietsen wel handig.
Wel een fijn apparaat. Sinds ik'm heb neem ik veel vaker de afslag op wegen die ik niet ken omdat ik toch wel thuis ga kunnen komen zonder een enorme omweg.
pi_143999642
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 20:37 schreef ddx het volgende:
Niets mis mee toch om ff gezellig rondje te fietsen en hun uit de wind te houden ? :)
Inderdaad, en daarna plak je er zelf nog een stuk aan vast. Of je gaat op de fiets heen/terug.
pi_144000440
Heu vandaag voor het eerst in m'n leven een premie gepakt :D

Toch niet uitgereden, werd halfkoers de berm ingereden toen ik te ver achterin zat en heb 6 km in m'n eentje moeten gasgeven om weer terug te komen. Wat wonderwel lukte.

Helaas was het beste er toen wel af en had ik net niet de power om mee te gaan toen het op de kant ging. Baalde wel een beetje, had niet zulke hele verkeerde benen. Volgende keer beter voorin blijven is de les.

Op naar volgende week dan maar.
pi_144001507
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 21:15 schreef Tommeke het volgende:

Toch niet uitgereden, werd halfkoers de berm ingereden toen ik te ver achterin zat en heb 6 km in m'n eentje moeten gasgeven om weer terug te komen. Wat wonderwel lukte.

Helaas was het beste er toen wel af en had ik net niet de power om mee te gaan toen het op de kant ging. Baalde wel een beetje, had niet zulke hele verkeerde benen. Volgende keer beter voorin blijven is de les.

Op naar volgende week dan maar.
En dat gasgeven deed mij pijn toen ik in zijn wiel zat
pi_144002908
Ik was kijken. Ff met Gerwinner en Tommeke gesproken. Ik dacht Tommeke zal wel balen, eraf moeten bij de trimmers is natuurlijk geen feest. Zegt ie "goh wel lekker gereden" :D. Weinig ekte liefhebbers zoals vrind Tommeke.
pi_144003222
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 21:38 schreef gerwinner het volgende:

[..]

En dat gasgeven deed mij pijn toen ik in zijn wiel zat
Haha was jij dat? :D
Leuk je onmoet te hebben :D
pi_144003295
Waar fokkers elkaar pijn doen,zonder van elkaar te weten dat ze fokkers zijn :D
pi_144003314
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 22:15 schreef Patroon het volgende:
Ik was kijken. Ff met Gerwinner en Tommeke gesproken. Ik dacht Tommeke zal wel balen, eraf moeten bij de trimmers is natuurlijk geen feest. Zegt ie "goh wel lekker gereden" :D. Weinig ekte liefhebbers zoals vrind Tommeke.
Ja beetje dom gereden :D
Vaak kan ik dat compenseren maar vandaag niet.

Vind dit btw geen trimmerskoers. Er werd hard gereden.
pi_144003452
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 22:27 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Ja beetje dom gereden :D
Vaak kan ik dat compenseren maar vandaag niet.

Vind dit btw geen trimmerskoers. Er werd hard gereden.
Ja, maar B zijn toch niet licentiehouders, dus trimmers? Maar maakt niet uit hoor, met de wind was het vast zwaar.

Valt mij wel op dat bij A helemaal uit elkaar lag en bij B weer 1 peloton (met 3 mans kopgroep ervoor). Net of wil niemand de koers echt hard maken.
pi_144003591
B is ook sportklasse.

Klopt. Er werd weer lekker laf gereden. Niet mee willen draaiend maar wel mee kunnen springen. Dat soort grappen.

B-koersjes in Groningen zijn met deze wind ook een enorm slagveld.
pi_144003662
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 22:34 schreef Tommeke het volgende:
B is ook sportklasse.

Klopt. Er werd weer lekker laf gereden. Niet mee willen draaiend maar wel mee kunnen springen. Dat soort grappen.

B-koersjes in Groningen zijn met deze wind ook een enorm slagveld.
Klopt, erg laf idd..
pi_144003959
Vandaag de superpremie gewonnen, maar wel jammer dat daardoor 'de kopgroep' (potentieel, gat was nog klein) een kort leven had. Ik moet wat meer schijt hebben om in te kunnen halen in de bochten, maar ik ben te braaf.
pi_144003993
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 21:15 schreef Tommeke het volgende:
Gefeliciteerd. Smaakt naar meer?
pi_144004106
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 22:43 schreef FastFox91 het volgende:
Vandaag de superpremie gewonnen, maar wel jammer dat daardoor 'de kopgroep' (potentieel, gat was nog klein) een kort leven had. Ik moet wat meer schijt hebben om in te kunnen halen in de bochten, maar ik ben te braaf.
In halen in de bochten doe ik ook vaak, rem vaak net even iets later dan de anderen en schiet dan binnen door. Wordt trouwens bij de elites echt niet gewaardeerd, omdat je anderen dan de ideale lijn afsnijdt. Daar haal je in op de rechte stukken.
pi_144004298
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 22:46 schreef Patroon het volgende:

[..]

In halen in de bochten doe ik ook vaak, rem vaak net even iets later dan de anderen en schiet dan binnen door. Wordt trouwens bij de elites echt niet gewaardeerd, omdat je anderen dan de ideale lijn afsnijdt. Daar haal je in op de rechte stukken.
Ik vind het ook kut, maar heb een beetje het idee dat het bij wielrennen hoort. Soms wijk ik van mijn ideale lijn af om dat soort acties te blokkeren. Hier bij de amateurs wordt daarop ook wel gescholden, maar vandaag deed bijna iedereen het wel, omdat het op de rechte stukken te zwaar was. Elite klinkt dan wel fijn. Volgende week woensdag ga ik het iig ervaren.
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 23:22:43 #199
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_144005485
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 10:26 schreef FastFox91 het volgende:

[..]

Aha, duidelijk. Ben benieuwd of het je goed doet. Heb er zelf geen verstand van, maar gaat je lichaam dan niet denken na de rit van "alles wat ik nu eet ga ik opslaan als vet, want de volgende keer moet ik meer sneller meer vet verwerken" (ipv vet efficiënter verwerken)?
Dat is een risico, maar voornamelijk als je daar naast de intensiteit of trainigstijd verhoogd, of juist ook over het algeheel te weinig voeding neemt. Niet iedereen moet dat zomaar gaan doen om te proberen af te vallen ofzo, want dat werkt niet.
Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
pi_144005534
Ik vind idd de elites een stuk veiliger koersen. Het gaat valt minder stil, dus minder vaak gedring als renners van achter komen.. Ik kreeg er bij de ama's niet vaak commentaar op terwijl ik ze wel hoor roepen bij elites. Hou er daar wel rekening mee.

Jammer dat ik dat niv nog niet aan kan, anders reed ik liever daar..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')