Ik train niet alleen om criteriums goed te rijden en als je meer vermogen op vet kunt leveren, blijf je langer in de aerobe zone en komt je vermogen rond omslagpunt (in de hogere zones) hoger te liggen, omdat je basis beter wordt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 09:49 schreef FastFox91 het volgende:
Waarom zou je langer zonder eten willen? Een criterium duurt niet zo lang en tijdens een langere training kan je toch wel een fruitreep wegwerken?
Jammer, ik was graag mee gegaan, maar kwam niet goed uit.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 09:58 schreef kaasplankje het volgende:
Nou dat gaat ws. niks worden met de Desbiens morgen. Wombcat is moe en ik denk niet dat ik allenig goesting heb om af te reizen.
Aha, duidelijk. Ben benieuwd of het je goed doet. Heb er zelf geen verstand van, maar gaat je lichaam dan niet denken na de rit van "alles wat ik nu eet ga ik opslaan als vet, want de volgende keer moet ik meer sneller meer vet verwerken" (ipv vet efficiënter verwerken)?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:21 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik train niet alleen om criteriums goed te rijden en als je meer vermogen op vet kunt leveren, blijf je langer in de aerobe zone en komt je vermogen rond omslagpunt (in de hogere zones) hoger te liggen, omdat je basis beter wordt.
Ik zou ten eerste zeker voor 11 speed gaan en zoals Yankee zegt idd goede groep en wielen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:51 schreef janatwork het volgende:
De Ultimate lijn is erg interessant, alleen de carbon variant met ultegra/force is buiten budget, er is wel een 105 5800 11sp maar ik kan nog maar weinig vinden over de 5800 groep. De reviews zijn ook allemaal zeer enthousiast over de AL, met Ultegra 6800 en mavic elite binnen budget.
Maar wat is wijsheid: betere groep/wielen en een top aluminium frame of mindere groep/wielen en een carbon frame.
Of toch een china bike gaan opbouwen, hoewel ik me afvraag of dat veel goedkoper word.
Of bij vos/mantel/hopmans in de uitverkoop een overjarige fiets kopen.
Of 2de hands van marktplaats
keuzes keuzes keuzes
Patroon wijzigt nog al eens van koers. Afgelopen jaar reed hij alleen criteriums en deed enkel korte trainingen. Nu is dat iets anders inmiddels. Verder geen probleem mee hoor, zolang je maar vooruit komt en plezier hebt in je sport.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:26 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Aha, duidelijk. Ben benieuwd of het je goed doet. Heb er zelf geen verstand van, maar gaat je lichaam dan niet denken na de rit van "alles wat ik nu eet ga ik opslaan als vet, want de volgende keer moet ik meer sneller meer vet verwerken" (ipv vet efficiënter verwerken)?
Ik had ff een familie dagje over het hoofd gezien, anders was ik graag meegegaanquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:17 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, ik vind het eiks leuker om met een groepje te gaan. Met 2 is ook wel oké maar als remy nee.
Jan zou mss ook gaan maar die moet denk ik worken.
Ik zou zelf bouwen mss maar dan ben je toch altijd wel iets duurder uit dan compleet kopen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:39 schreef janatwork het volgende:
[..]
Ik had ff een familie dagje over het hoofd gezien, anders was ik graag meegegaan.
De 2014 modellen zijn sowieso bijna helemaal uitverkocht dus daar heb ik niet echt naar gekeken.
Ook niet teveel naar triatleten luisteren. Die kenne niet hard fietse, niet in de groep rije en niet sturequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 07:52 schreef No-P het volgende:
[..]
Te vaak moest dat zijn.
Triathleten zijn vaak wel guru's inderdaad, moeten ook meerdere sporten combineren waardoor afstemmen, belangrijker wordt.
En dat frame heb je dus afgemonteerd met ultegra voor 1699. Dat gaat mij nooit zelf lukken. Enig nadeel is dat ik wat wisselende verhalen lees over de Mavic ksyrium elite s wielen. Marktplaats wordt al redelijk overspoeld met die dingen dus je komt er ook niet makkelijk van af.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik zou zelf bouwen mss maar dan ben je toch altijd wel iets duurder uit dan compleet kopen.
Ik vind dit wel een bazig frame. Doe je daar een goeden groep en wielen en pennen op zit je zo over 2000.-
http://www.canyon.com/_nl/roadbikes/bike.html?b=3308
[ afbeelding ]
Oh pennen zitten er al bij naja alleen stuurbocht dan. Valt mee dan denk ik net onder 2000.-
Ik voel me ook een dag of 2 niet zo top, overal spierpijn waar het niet hoort. Hopelijk geen opmaat naar ziekte.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:51 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Desbiens: was in principe wel de bedoeling, maar voel me niet zo heel erg tof momenteel, dus eerst ff afwachten hoe ik me morgenochtend voel.
Als ik ga, dan ben ik morgen tegen 2 uur bij de inschrijving en kan daarna nog en stukkie fietsen.
Ik zou lekker los kopen dan kan je zelf zadel kiezen, bandjes en wielen. Toch mooier dan zo'n 13 in dozijn fiets.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:56 schreef janatwork het volgende:
Of voor 1599 de carbon cf slx met 105 kopen, voor 525 bij hopmans een Ultegra groep scoren en die 105 groep aan het einde van het cross seizoen over zetten op de CX. De groep die daar op zit gaat het niet heel lang meer uithouden.
Ik dus ook niet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 09:37 schreef MarcoD het volgende:
@ 42, jan
ik ga vandaag toch niet naar sloten, even druk met vrouw en kind.
En gebrek aan motivatie om naar sloten te rijden.
Ja nadat je drie rondjes aan de kant had staan slijmen bij de eerste muts die gevallen was.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:59 schreef Tommeke het volgende:
[ afbeelding ]
Zo reed ik donderdag heel casually delibarate op kop.
Die gast achter je reed wel veilig hoorquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:59 schreef Tommeke het volgende:
[ afbeelding ]
Zo reed ik donderdag heel casually delibarate op kop.
Dit zou mijn keus zijn.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:56 schreef janatwork het volgende:
Of voor 1599 de carbon cf slx met 105 kopen, voor 525 bij hopmans een Ultegra groep scoren en die 105 groep aan het einde van het cross seizoen over zetten op de CX. De groep die daar op zit gaat het niet heel lang meer uithouden.
Zoals ik het lees reed hij de auto aan.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:29 schreef So_Surreal het volgende:
Bij ons op de Oosterblokker gisteren een racefietser aangereden met een auto, afgevoerd door de trauma-heli.
Edit: hier meer info:
http://www.noordhollandsd(...)terblokker?lref=SR_5
Dat is gewoon een grote lange weg, raar ook dat hij achterop gebotst is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |