Als ze nog goed zijn, waarom niet?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:17 schreef janatwork het volgende:
[..]
Deze man weet!
Ik heb nog een set bontrager wielen met ultegra naven liggen, daarvan is de velg bij de nippels gebarsten. Loont het de moeite om die naven in een ander setje in te vlechten? Die naven hebben denk max 4000 km gelopen
Wat zijn KT sessies?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:30 schreef kaasplankje het volgende:
Ik zou juist zeggen voor een renner die redelijk op goed gewicht zit dat deze tijd juist is om wat extra spiermassa aan te zetten. Niet alleen op de benen maar overal. Beter nu KT sessies aanvangen en vlees kweken op die botjes. Basis houden door km's te maken in D1 of D2 en pas in november de trainingen weer uitbouwen. En nog een koersje rijden of een cyclo of toertocht ofzo t/m oktober af en toe.
Setje velgen zoeken met dezelfde ERD, dan kun je ook je spaken hergebruikenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:17 schreef janatwork het volgende:
[..]
Deze man weet!
Ik heb nog een set bontrager wielen met ultegra naven liggen, daarvan is de velg bij de nippels gebarsten. Loont het de moeite om die naven in een ander setje in te vlechten? Die naven hebben denk max 4000 km gelopen
Top zal eens kijkenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:37 schreef Tommeke het volgende:
@Janatwork: Op cnc-bike.de staan volgens mij veel goedkope maar wel goeie velgen. Kinlin Niobium enzo volgens mij.
Deed dat niet om af te vallen, maar om lichaam beter vet te laten verbranden. Aerobe zone wordt beter als je met minder koolhydraten fietst. Over weerstand gesproken, ik ben het hele seizoen nog geen enkele keer verkouden of ziek geweest. Dus weerstand zit wel goed.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Waarom for Gods sake?De winter is in aantocht. Je kan nu beter een klein speklaagje hebben, goed voor de weerstand, en dit pas in januari of februari aftrainen.
Wat bedoel je met "zeker niet te doen"?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:14 schreef No-P het volgende:
[..]
Ik geloof dat Mark Allen dat wel eens deed, maar kost wel langer herstel en zeker niet te doen. Maar 2,5h rustig moet makkelijk kunnen als je dat gewend bent.
Haha het gaat over spek en de kok komt erbijquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:17 schreef janatwork het volgende:
[..]
Deze man weet!
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:08 schreef Patroon het volgende:
[..]
Haha het gaat over spek en de kok komt erbij
Ik heb de Ultimate CF uit 2010. Frame is inmiddels 4 jaar oud, maar was zijn tijd blijkbaar ver vooruit. Frame bevalt erg goed. Stijf maar niet oncomfortabel. Dezelfde geometry hebben ze gehouden tot 2014. Tegenwoordig is bijv de overgang van voorvork naar balhoofd wat mooier. En niet onbelangrijk, mooi wit met zwart. Daarmee maak je echt de blits, zeker hier op fok bij bepaalde usersquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:24 schreef janatwork het volgende:
[..]![]()
Welk canyon frame rij jij eigenlijk op rond? en hoe bevalt het? Ben me wat aan het oriënteren op een nieuwe fiets en die postorder Duitsers zien er prima uit, veel bang for bucks
Heb het idee dat thriatleten wbt trainingsleer een stuk verder zijn dan wielrenners, althans wat ik Lees op internet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:14 schreef No-P het volgende:
[..]
Ik geloof dat Mark Allen dat wel eens deed, maar kost wel langer herstel en zeker niet te doen. Maar 2,5h rustig moet makkelijk kunnen als je dat gewend bent.
Ditquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:51 schreef janatwork het volgende:
Maar wat is wijsheid: betere groep/wielen en een top aluminium frame
Te vaak moest dat zijn.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:07 schreef Patroon het volgende:
[..]
Wat bedoel je met "zeker niet te doen"?
Normaal kan ik wel 2,5u zonder eten, maar na een dag werken was de voorraad wel eerder leeg
Ik doe vaak voor "de grote 3" (squats, deadlifts en bench press) en shoulder press vaak 3 setjes van 8 herhalingen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:30 schreef quinoahipster het volgende:
Over KT gesproken: kwam laatst een aardige Prezi van Mathieu Heijboer tegen over KT voor wielrenners.
Merk op dat hij nav zijn literatuurreview setjes van 4-10 herhalingen adviseert (in tegenstelling tot anderen die voor wielrenners sets van 20 tot soms wel 50 hh aanraden).
Ik was persoonlijk altijd al wel fan van korte krachttrainingen (max 45 min alles bij elkaar) met sets van max 12 hh en zware gewichten. Óók voor wielrenners
Voorslaan, squatten, deadliften en core
En ook af en toe wat eenbenige oefeingen (squat, lunge, step-ups) voor de symmetrie en coördinatie.
Toen ik net begon te fietsen moest ik ook elk uur eten. Nu rij ik zonder problemen 2-2,5u zonder, vooral als ik daarvoor gewoon goed heb ontbeten. In rust heb ik ook altijd na 2,5u wel weer trek in iets. Maar dat wordt wel steeds beter nu ik merk dat ik op de fiets ook langer zonder eten kan.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 09:31 schreef Levitas het volgende:
[..]
Oh, en wat betreft eten tijdens het fietsen/ sporten. Ik begin na een uur echt al wel trek te krijgen. Dat heb ik altijd al gehad eigenlijk.. Dat kan een stukje ongetraindheid zijn, maar ik heb het idee dat het meer aan m`n lichaam ligt. Ook in rust heb ik om de 2 - 2,5 uur trek. Dan is m`n vorige maaltijd echt al zo goed als helemaal opgenomen..
Ja, ik vind het eiks leuker om met een groepje te gaan. Met 2 is ook wel oké maar als remy nee.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 09:59 schreef Yankee het volgende:
Dat is jammer kaas. Ik had mij al verheugd op het lezen van een heldenverhaal morgenavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |