Je knieen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:52 schreef Andyy het volgende:
Er kraakt iets bij m'n trapas als ik doortrap, het is niet de derailleur want die staat goed afgesteld, iemand. Help?
Bladboutjes?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:52 schreef Andyy het volgende:
Er kraakt iets bij m'n trapas als ik doortrap, het is niet de derailleur want die staat goed afgesteld, iemand. Help?
Ja als heel erg is wel, tot half tien iig niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:03 schreef kanovinnie het volgende:
Kan je dan niet effe snel langs huis oid?
Dacht dat dat al geweest was.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:52 schreef Kazenbazen het volgende:
Vanavond Bram Tankgod aanmoedigen tijdens de profronde
Desbiens: was in principe wel de bedoeling, maar voel me niet zo heel erg tof momenteel, dus eerst ff afwachten hoe ik me morgenochtend voel.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:04 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja als heel erg is wel, tot half tien iig niet.
Oh das vervelend, wat scheelt eraan?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:51 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Desbiens: was in principe wel de bedoeling, maar voel me niet zo heel erg tof momenteel, dus eerst ff afwachten hoe ik me morgenochtend voel.
Als ik ga, dan ben ik morgen tegen 2 uur bij de inschrijving en kan daarna nog en stukkie fietsen.
Moet je roepen "Hup Robert!". Schijnt die nogal vaak te horen, wat die niet leuk vindt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:52 schreef Kazenbazen het volgende:
Vanavond Bram Tankgod aanmoedigen tijdens de profronde
Waarom for Gods sake?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:41 schreef Patroon het volgende:
En de terugweg: http://app.strava.com/activities/187003934
Nu had ik na 1,5u honger maar ik was vastbesloten mijn banaan die in mijn tas zat niet aan te vallen. Na 2,5u kon ik wel van de fiets vallen, toch bleef mijn tempo constant. Is dit nou goed, om de hongerklop een beetje op te zoeken terwijl ik in de lage vetverbrandings-zone zit?
Ik geloof dat Mark Allen dat wel eens deed, maar kost wel langer herstel en zeker niet te doen. Maar 2,5h rustig moet makkelijk kunnen als je dat gewend bent.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:41 schreef Patroon het volgende:
En de terugweg: http://app.strava.com/activities/187003934
Nu had ik na 1,5u honger maar ik was vastbesloten mijn banaan die in mijn tas zat niet aan te vallen. Na 2,5u kon ik wel van de fiets vallen, toch bleef mijn tempo constant. Is dit nou goed, om de hongerklop een beetje op te zoeken terwijl ik in de lage vetverbrandings-zone zit?
Deze man weet!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Waarom for Gods sake?De winter is in aantocht. Je kan nu beter een klein speklaagje hebben, goed voor de weerstand, en dit pas in januari of februari aftrainen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |