Ja, zou willen dat ik zo in echt kon kijken.quote:Op maandag 1 september 2014 22:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja. Samen metDie twee vormen ook altijd wel goede combinaties
![]()
Gelukkig maarquote:
Oh, het was windkracht twee of iets dergelijksquote:Op maandag 1 september 2014 22:36 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Mij lijkt het me mentaal zo fucking zwaar, fietsen over die dijken tegen de wind in.
Ja,mentaal is niet je sterkstequote:Op maandag 1 september 2014 22:36 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Mij lijkt het me mentaal zo fucking zwaar, fietsen over die dijken tegen de wind in.
Oh chill. Dat valt weer mee.quote:Op maandag 1 september 2014 22:37 schreef DrNick het volgende:
[..]
Oh, het was windkracht twee of iets dergelijks
dat tijdrit frame van Alibaba is zo lelijk dat ik dit een makkelijke vraag vind: Allezquote:Op maandag 1 september 2014 22:41 schreef Tommeke het volgende:
Wat zouden jullie doen als je mij was? Een Ali tijdritframe of een Specialized Allez frame kopen voor komend seizoen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door dop op 02-09-2014 06:22:57 ]Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens, ik ga zaterdag stuk van de ronde van vlaanderen fietsen. Hoe hard zal ik de (25 mm) bandjes oppompen? Ik dacht aan 6.5 bar voor mezelf en 5.5 voor mn vriendin. Goeie plan?
Zij 55. Ik 75.quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:21 schreef Patroon het volgende:
Haha wat kunnen wij daar nu van zeggen. Misschien is je vriendin een dikke zeug, waarbij 9bar zelfs niet voldoende is
Doe es foto, dan kunnen we beter oordelen.
Ja als we het zo gaan doen kan ik het ook nog wel.quote:Op dinsdag 2 september 2014 08:40 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Van een meiske die ik op instagram volg
Ik denk dat 6.5 en 5.5 wel voldoende zijn.quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens, ik ga zaterdag stuk van de ronde van vlaanderen fietsen. Hoe hard zal ik de (25 mm) bandjes oppompen? Ik dacht aan 6.5 bar voor mezelf en 5.5 voor mn vriendin. Goeie plan?
Oh wacht ronde van Vlaanderen? Sorry ik zat met Parijs Roubaix in mijn hoofd. Ik heb m gereden met 7 bar met 54kgquote:Op dinsdag 2 september 2014 09:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |