In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Jan Mulder is een erkend Rotterdammer. Mossou ook trouwens.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
wat is dit voor Rotterdamse tafel dan
Ik zal het haar even voorleggen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:32 schreef Grifte het volgende:
[..]
Lijkt me een prima musical voor A4L en Alors
Ronald is de mislukte mooiboy. Frank is de werker en de eckte eckte man.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:39 schreef Caland het volgende:
Ik vind Frank de Boer wel een baas. Vreemd dat Ronald dan zo'n kwijlebal is.
Niet?quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Jan Mulder. Ik snap echt niet hoe hij naar voetbal kijkt.
FC Twente vindt dit leukquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:42 schreef Caland het volgende:
Van Marwijk had daar wel een punt (haha)
Onzin inderdaad.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:42 schreef GGMM het volgende:
'De keepers die veel punten pakken zijn ook vaak de keepers die vaak punten weggeven'
Oke.
Wat alors zegt slaat nergens opquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:42 schreef alors het volgende:
Ik vind Sjoerd Mossou een prima gast. Ha. Zo.
Je haalt mij door elkaar met Bert van Marwijk.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat alors zegt slaat nergens op
Je kan er beter mij neerzetten inderdaad.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:43 schreef RensAjacied het volgende:
ik vind alle gasten daar nietszeggend
Hij is een beetje een wijsneus.. vind hem als deskundige niet zo bijzonderquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:42 schreef alors het volgende:
Ik vind Sjoerd Mossou een prima gast. Ha. Zo.
Die gaan nu Europa in.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Excelsior kan de vlag alvast uithangen.
Vooral Willem Vissers, maar die is er niet gelukkig.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:43 schreef RensAjacied het volgende:
ik vind alle gasten daar nietszeggend
kloptquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je kan er beter mij neerzetten inderdaad.
Daar zou ik wel voor zijn.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik kan er ook wel leuk over babbelen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Die denkt dat een gelijkspel drie punten waard is.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
''Een teleurstellende 0-0 voor beide ploegen''.
Wilde Schreuder voor de winst spelen dan?
Ik zie hem liever dan Vissers, Vermeulen of Adriaanse.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:43 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hij is een beetje een wijsneus.. vind hem als deskundige niet zo bijzonder
Michel Jansen zou gewonnen hebben.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
''Een teleurstellende 0-0 voor beide ploegen''.
Wilde Schreuder voor de winst spelen dan?
Ben je hier ook voor? Gaat over War Horse.quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:32 schreef Grifte het volgende:
[..]
Lijkt me een prima musical voor A4L en Alors
quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zal het haar even voorleggen.
Gewoon een dreamteam aan tafel. Ik zeg doen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan er ook wel leuk over babbelen.
Dat is zo.. maar hij kan het toch beter bij schrijven laten.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:44 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zie hem liever dan Vissers, Vermeulen of Adriaanse.
Want Twentequote:Op zondag 31 augustus 2014 22:45 schreef Kopsterk het volgende:
Hoezo moet Feyenoord nou weer uit bij Twente winnen?
Adriaansequote:Op zondag 31 augustus 2014 22:44 schreef alors het volgende:
[..]
Omdat ze veel sterker zijn.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:45 schreef Kopsterk het volgende:
Gezien de kansen had dat gemoeten..quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:45 schreef Kopsterk het volgende:
Haten op de voetballessen van Onderwijzer Coquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:44 schreef alors het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ben je hier ook voor? Gaat over War Horse.
[..]
[..]
Zeker. Maar de loodgieter is onderwegquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:45 schreef opperkleurder het volgende:
Feyenoord heeft een groot probleem
Hun kampioenschap.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
FC Twente wordt enorm overschat. Wie heeft die kansloze hype van die ploeg überhaupt ingezet?
Mensen die met Johannes afspreken zijn ook vaak mensen die niet op een afspraak komen opdagen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Mensen die eten zijn ook altijd de mensen die vaak niet eten.
Kan ze allebei beter niet hebben.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:46 schreef ajacied4lf het volgende:
Te Vrede kan er echt helemaal niks van. Dan kan je beter Siggy hebben.
Zonder Promes en Tadic zijn het een beetje nietszeggende spelers.. technisch aardig maar ook niet bijzonder. En als Martina je aanvoerder is zegt dat wat over de persoonlijkheden in dat elftal..quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
FC Twente wordt enorm overschat. Wie heeft die kansloze hype van die ploeg überhaupt ingezet?
Ja Sjek.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Kunnen we stellen dat Marsman er niets van kan?
Ik voorzie torenhoge kijkcijfers.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gewoon een dreamteam aan tafel. Ik zeg doen.
Heeft de 0 gehouden vandaag.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Kunnen we stellen dat Marsman er niets van kan?
quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:47 schreef Grifte het volgende:
[..]
Mensen die met Johannes afspreken zijn ook vaak mensen die niet op een afspraak komen opdagen.
Kan je even normaal doen over Paxcon en jezelf?quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:47 schreef Grifte het volgende:
[..]
Mensen die met Johannes afspreken zijn ook vaak mensen die niet op een afspraak komen opdagen.
Heeft GGMM een tompsvtje gedaan?quote:
FC onder onsquote:
JAquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft GGMM een tompsvtje gedaan?
Padt ookquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heeft de 0 gehouden vandaag.
Had je het nog niet gehoord? GGMM's streek was nog wel heel wat lager overigensquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook bij haxball.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heeft de 0 gehouden vandaag.
Mexi denkt dat iedereen spontaan #AntiGGMM is geworden. Wat ook gekund had.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:49 schreef alors het volgende:
[..]
Had je het nog niet gehoord? GGMM's streek was nog wel heel wat lager overigens
Kun je mij hierover inlichten?quote:
Ik ben echt goed met Haxballquote:
Daarvoor moet je niet bij mij zijn maar bij de bondscoach.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zit jij al in het nationaal haxballteam?
Yep.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GC / [GRTD #4750] xquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kun je mij hierover inlichten?
Eens.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Bert mist iets maar hij weet nog niet wat.
Deze man moet echt een tv-verbod krijgen. Zijn CL avonden ook altijd
Die film heb ik nooit gezien.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
De situatie Johannes en GGMM doet mij denken aan Sophie's choice.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die film heb ik nooit gezien.
Wel eens afgesproken om te gaan, maar had geen zin.
Ze deed net geen een 'opreisje'quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Eens. Zolang je maar niet bij Alors zit bleek gister.
Kon je niet gewoon afzeggen bij johannes?quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echte tearjerker, geen aanrader aan het begin van de dag.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien al getekend bij Hérácles.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Bosz heeft er schijt aan.
Wat een rebel.
Nee, daar was het een beetje te laat voor.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:51 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Kon je niet gewoon afzeggen bij johannes?
Tja, lullig van hem hé.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:51 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dit vind ik wel extreem zwak van m.quote:
Dit deed hij toen ik al in Amersfoort was.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:51 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Waarom wachtte je daar zo lang mee dan?quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, daar was het een beetje te laat voor.
Vond ik grappig.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom wachtte je daar zo lang mee dan?
Zo makkelijk lul je je er niet uit.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, daar was het een beetje te laat voor.
Walgelijk walgelijk walgelijk. GGMM moet zich schamen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:52 schreef alors het volgende:
[..]
En nog ter aanvulling VBL / [VBL Slowchat] #3560 #FREEPALESTINA
quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://www.meldknop.nl/
Kunnen jullie GGMM even aangeven?
http://petities.nl/zoek/s(...)anisatie-alle/tekst-quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Inderdaad.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Narsingh bij Oranje.
Eigenlijk slaat het helemaal nergens op.
En kreeg vervolgens een kogel in z'n lijf.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
Martin Luther King zei ooit: "Can't we all just get along?"
Hou op, rot op met die Van Dijk. Dan nog liever Narsingh.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad.
Hadden ze beter Van Dijk kunnen selecteren.
Hij dacht, ondanks de afspraak die we gemaakt hadden en de kaartjes die ik gereserveerd had dat ik niet zou komen, dat ik blufte. Maar wie mij een beetje kent weet dat ik nooit zou bluffen als het om Jessica Albaquote:
GGMM en denken, dan gaat het al mis.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij dacht, ondanks de afspraak die we gemaakt hadden en de kaartjes die ik gereserveerd had dat ik niet zou komen, dat ik blufte. Maar wie mij een beetje kent weet dat ik nooit zou bluffen als het om Jessica Albagaat.
GGMM was vrijdag ook om 15:55 online, toen had hij ook afkunnen zeggen maar hij wachtte totdat ik in Amersfoort was.
Dat doet hij maar bij SBS, denken.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
GGMM en denken, dan gaat het al mis.
Ik weet niet veel, mijn docenten zeggen mij dat vaak, maar Jessica Alba en Johannes zijn als water en ijs. Onlosmakelijk verbonden.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij dacht, ondanks de afspraak die we gemaakt hadden en de kaartjes die ik gereserveerd had dat ik niet zou komen, dat ik blufte. Maar wie mij een beetje kent weet dat ik nooit zou bluffen als het om Jessica Albagaat.
GGMM was vrijdag ook om 15:55 online, toen had hij ook afkunnen zeggen maar hij wachtte totdat ik in Amersfoort was.
Blijft een misselijke actiequote:Op zondag 31 augustus 2014 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:
quote:
Raymania = GGMM?quote:
Ik ben als de sneeuw en Jessica is als de winter. Ik val alleen voor haar.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik weet niet veel, mijn docenten zeggen mij dat vaak, maar Jessica Alba en Johannes zijn als water en ijs. Onlosmakelijk verbonden.
Vreemd van hem. Al is afspreken met Fok!ers ook vreemd. Kon je niet met een chick of vrienden gaan?quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ondanks dat ik GGMM ook een laffe jood vind, is het ook wel een beetje naïef om met zo'n persoon af te spreken, kijken naar z'n postgedrag op 27-jarige leeftijd.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is poezie.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben als de sneeuw en Jessica is als de winter. Ik val alleen voor haar.
Hoe ontmoet je chicks op zolder?quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:58 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Vreemd van hem. Al is afspreken met Fok!ers ook vreemd. Kon je niet met een chick of vrienden gaan?
Kan jij geen mod worden ipv GGMM. Mijn zegen heb je.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Kunnen jullie niet die kansloze discussie en bekvechterij verder bespreken in een apart topic?
Gr gr,
Herman, Ria en de kidz.
Niks mis met afspreken met FOK!kers, alhoewel er ook hele nare en ellendige types tussen zitten ja. Maar ook hele leukequote:Op zondag 31 augustus 2014 22:58 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Vreemd van hem. Al is afspreken met Fok!ers ook vreemd. Kon je niet met een chick of vrienden gaan?
Hij is 29.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:58 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ondanks dat ik GGMM ook een laffe jood vind, is het ook wel een beetje naïef om met zo'n persoon af te spreken, kijken naar z'n postgedrag op 27-jarige leeftijd.
Gelukkig was Alba nog op het schermpje te bewonderen.
GGMM maakt jou nog wel mod als je zo doorgaat.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Kunnen jullie niet die kansloze discussie en bekvechterij verder bespreken in een apart topic?
Gr gr,
Herman, Ria en de kidz.
Je bent de enige die niet meedoet, ga jij maar ergens anders posten Albanus.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Gr gr,
Herman, Ria en de kidz.
En zij valt op hipsters met baretjes. De vraag is dus: voldoe jij aan die beschrijving?quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben als de sneeuw en Jessica is als de winter. Ik val alleen voor haar.
29 tochquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:58 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ondanks dat ik GGMM ook een laffe jood vind, is het ook wel een beetje naïef om met zo'n persoon af te spreken, kijken naar z'n postgedrag op 27-jarige leeftijd.
Gelukkig was Alba nog op het schermpje te bewonderen.
Heb ik al geprobeerd.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
GGMM maakt jou nog wel mod als je zo doorgaat.
Die kwam alleen maar om te kutten dus?quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Weg omdat die andere fora liep af te zeiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://twitter.com/voetb(...)020081553409/photo/1
Dit is een leugen van jewelste en jij weet het.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Weg omdat die andere fora liep af te zeiken
Klein snuifkonijn.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Snapte iemand Bert zijn analyse over Kashia?
Volgens mij heb je die foto van mij opgeslagen op je computer en daar is het antwoord op je vraagquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:59 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
En zij valt op hipsters met baretjes. De vraag is dus: voldoe jij aan die beschrijving?
Schijnt dat veel vblers hem een topmod vonden maar Danny trok geen kritiekquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die kwam alleen maar om te kutten dus?
quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:00 schreef Max23 het volgende:
Jezus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://twitter.com/voetb(...)020081553409/photo/1
★★★
Hij is beter dan Hoesen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klein snuifkonijn.
FC Groningen wil Van Duinen maar ADO wil hem niet kwijt.
Leg het maar uit dan . Dat is wat ik ervan begrepen hebquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dit is een leugen van jewelste en jij weet het.
Wow. Doe ffe normaal of zo :$quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klein snuifkonijn.
FC Groningen wil Van Duinen maar ADO wil hem niet kwijt.
Leeftijd is voor mij geen reden om iemand niet te ontmoeten.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:01 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat maakt het alleen maar treuriger
Die scoort nooit als hij in de basis staat.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Leeuw in de spits is een garantie voor een top 6 positie.
Supersub.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die scoort nooit als hij in de basis staat.
Houdt uw kinderen binnen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leeftijd is voor mij geen reden om iemand niet te ontmoeten.
Dat was zo leuk aan die uitzending van VI-Oranje. Spot de fokker, terwijl je geen enkel idee hebt hoe ze eruit zien. Gewoon puur op intuïtie.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij heb je die foto van mij opgeslagen op je computer en daar is het antwoord op je vraag
dat is vijf jaar geleden johquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Schijnt dat veel vblers hem een topmod vonden maar Danny trok geen kritiek
Zo bleek Mortaxx een nogal onbeschofte neger te zijn die zijn middelvingers op stakquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:03 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Dat was zo leuk aan die uitzending van VI-Oranje. Spot de fokker, terwijl je geen enkel idee hebt hoe ze eruit zien. Gewoon puur op intuïtie.
Rayman uitte kritiek over van alles en nog wat hier op het forum ipv achter de schermen en dat werd hem niet in dank afgenomen door Danny die hem op zwart zette. Vervolgens gingen we rellen en stierf dit forum een pijnlijke dood. 'Die komen wel weer terug' Hoor ik Danny nog typen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Leg het maar uit dan . Dat is wat ik ervan begrepen heb
http://vocaroo.com/i/s15dK8Az3cdCquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Jeetje. Kan het bespreken van dit drama niet naar de SC?
iedereen bannen hi ha hoquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dat is vijf jaar geleden joh
NIET NAAR DE SC AUBquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Dankquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Rayman uitte kritiek over van alles en nog wat hier op het forum ipv achter de schermen en dat werd hem niet in dank afgenomen door Danny die hem op zwart zette. Vervolgens gingen we rellen en stierf dit forum een pijnlijke dood. 'Die komen wel weer terug' Hoor ik Danny nog typen.
Maar nee, ze bleven weg en figuren als DoublePain en KluivertvanderVaart namen het forum open.
Het was een mooie lente dag, zo een waar vogeltjes fluiten en je met een odol wakker wordt, toen Johannes en GGMM zich melden. Hand in Hand. Als vrienden.
Een revolutie volgde en het forum kwam weer tot leven. De rest is geschiedenis.
Ik dacht dat jij je normaal gesproken wel kon verkneukelen over non-rullevant dramaqueen gedrag van internetgebruikers.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Stijn heeft zuurkool gegeten en dan is het morgen ook nog eens dramaandagquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:05 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij je normaal gesproken wel kon verkneukelen over non-rullevant dramaqueen gedrag van internetgebruikers.
Correctie: hij maakte een natte-vinger-gebaar.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo bleek Mortaxx een nogal onbeschofte neger te zijn die zijn middelvingers op stak
de meeste users zijn niet geband maar gewoon vertrokken. Wel begrijpelijk.quote:
Ja, maar wel met de verkeerde vinger!quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:05 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Correctie: hij maakte een natte-vinger-gebaar.
Milaan speelt niet Europees toch?quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:05 schreef GGMM het volgende:
Nee, onbegrijpelijk dat iemand Milan over Ajax verkiest.
Morgen is mijn laatste dag van de vakantie, zeker een dramaandag.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stijn heeft zuurkool gegeten en dan is het morgen ook nog eens dramaandag
Ze hebben gelukkig zelf een forum nuquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
de meeste users zijn niet geband maar gewoon vertrokken. Wel begrijpelijk.
SCH, SJimz, Raymania, Denthemen etc allemaal gebannedquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
de meeste users zijn niet geband maar gewoon vertrokken. Wel begrijpelijk.
Mijn maag is naar de tering en ik snap niet waarom mijn armen openliggen. Mijn idool zou stellen "Ik heb er de kracht even niet voor"quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:05 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij je normaal gesproken wel kon verkneukelen over non-rullevant dramaqueen gedrag van internetgebruikers.
Ricinequote:Op zondag 31 augustus 2014 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat moeten we doen om van Jan Mulder af te komen?
Log gewoon uit en verdwijn.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:05 schreef GGMM het volgende:
Nee, onbegrijpelijk dat iemand Milan over Ajax verkiest.
True, maar toch.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Milaan speelt niet Europees toch?
Stuk of 10.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
SCH, SJimz, Raymania, Denthemen etc allemaal gebanned
Loedogorets speelt ook Europees. Zou jij liever naar Loedogorets dan naar Milan gaan?quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Milaan speelt niet Europees toch?
Zitten wel meer baasjes daar, wij mochten DAM houdenquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stuk of 10.
SCH is wel een baas trouwens.
Ja, Dven is het hier mee eens.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:08 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Loedogorets speelt ook Europees. Zou jij liever naar Loedogorets dan naar Milan gaan?
Een bepaalde forumgebruiker zou dat zeker doen jaquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:08 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Loedogorets speelt ook Europees. Zou jij liever naar Loedogorets dan naar Milan gaan?
quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:00 schreef Max23 het volgende:
Jezus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://twitter.com/voetb(...)020081553409/photo/1![]()
RIP AAN DE NABESTAANDEN. Opdat wij deze gevallen helden niet vergeten. #WZVquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
SCH, SJimz, Raymania, Denthemen etc allemaal gebanned
Een andere niet nader te noemen gebruiker zou helemaal niet gaan.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:08 schreef Grifte het volgende:
[..]
Een bepaalde forumgebruiker zou dat zeker doen ja
Hoeveel zouden ze krijgen voor zo'n avondje onzin brallen?quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Pi-Air en Jan kramen beide weer eens niet al te zinnige teksten uit.
Die was ook snel zat opgerotquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Zitten wel meer baasjes daar, wij mochten DAM houden
Wie?quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, Dven is het hier mee eens.
Wie?quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:08 schreef Grifte het volgende:
[..]
Een bepaalde forumgebruiker zou dat zeker doen ja
Reiskostenvergoeding en een gevulde koek vooraf.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:09 schreef alors het volgende:
[..]
Hoeveel zouden ze krijgen voor zo'n avondje onzin brallen?
Thank U Indiaquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die was ook snel zat opgerot
Maar alleen in Hools zit zo ongeveer nog wat wat overgebleven is. En het indietopic
Indietopic
Heb jij nog een andere username gehad?quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die was ook snel zat opgerot
Maar alleen in Hools zit zo ongeveer nog wat wat overgebleven is. En het indietopic
Indietopic
Zet het in je ondertitel Slob.quote:
Wie niet.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Heb jij nog een andere username gehad?
Ritmo.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Heb jij nog een andere username gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |