de meeste users zijn niet geband maar gewoon vertrokken. Wel begrijpelijk.quote:
Ja, maar wel met de verkeerde vinger!quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:05 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Correctie: hij maakte een natte-vinger-gebaar.
Milaan speelt niet Europees toch?quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:05 schreef GGMM het volgende:
Nee, onbegrijpelijk dat iemand Milan over Ajax verkiest.
Morgen is mijn laatste dag van de vakantie, zeker een dramaandag.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stijn heeft zuurkool gegeten en dan is het morgen ook nog eens dramaandag
Ze hebben gelukkig zelf een forum nuquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
de meeste users zijn niet geband maar gewoon vertrokken. Wel begrijpelijk.
SCH, SJimz, Raymania, Denthemen etc allemaal gebannedquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
de meeste users zijn niet geband maar gewoon vertrokken. Wel begrijpelijk.
Mijn maag is naar de tering en ik snap niet waarom mijn armen openliggen. Mijn idool zou stellen "Ik heb er de kracht even niet voor"quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:05 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij je normaal gesproken wel kon verkneukelen over non-rullevant dramaqueen gedrag van internetgebruikers.
Ricinequote:Op zondag 31 augustus 2014 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat moeten we doen om van Jan Mulder af te komen?
Log gewoon uit en verdwijn.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:05 schreef GGMM het volgende:
Nee, onbegrijpelijk dat iemand Milan over Ajax verkiest.
True, maar toch.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Milaan speelt niet Europees toch?
Stuk of 10.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
SCH, SJimz, Raymania, Denthemen etc allemaal gebanned
Loedogorets speelt ook Europees. Zou jij liever naar Loedogorets dan naar Milan gaan?quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Milaan speelt niet Europees toch?
Zitten wel meer baasjes daar, wij mochten DAM houdenquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stuk of 10.
SCH is wel een baas trouwens.
Ja, Dven is het hier mee eens.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:08 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Loedogorets speelt ook Europees. Zou jij liever naar Loedogorets dan naar Milan gaan?
Een bepaalde forumgebruiker zou dat zeker doen jaquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:08 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Loedogorets speelt ook Europees. Zou jij liever naar Loedogorets dan naar Milan gaan?
quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:00 schreef Max23 het volgende:
Jezus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://twitter.com/voetb(...)020081553409/photo/1![]()
RIP AAN DE NABESTAANDEN. Opdat wij deze gevallen helden niet vergeten. #WZVquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
SCH, SJimz, Raymania, Denthemen etc allemaal gebanned
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |