Schijnt dat veel vblers hem een topmod vonden maar Danny trok geen kritiekquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die kwam alleen maar om te kutten dus?
quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:00 schreef Max23 het volgende:
Jezus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://twitter.com/voetb(...)020081553409/photo/1
★★★
Hij is beter dan Hoesen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klein snuifkonijn.
FC Groningen wil Van Duinen maar ADO wil hem niet kwijt.
Leg het maar uit dan . Dat is wat ik ervan begrepen hebquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dit is een leugen van jewelste en jij weet het.
Wow. Doe ffe normaal of zo :$quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klein snuifkonijn.
FC Groningen wil Van Duinen maar ADO wil hem niet kwijt.
Leeftijd is voor mij geen reden om iemand niet te ontmoeten.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:01 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat maakt het alleen maar treuriger
Die scoort nooit als hij in de basis staat.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Leeuw in de spits is een garantie voor een top 6 positie.
Supersub.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die scoort nooit als hij in de basis staat.
Houdt uw kinderen binnen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leeftijd is voor mij geen reden om iemand niet te ontmoeten.
Dat was zo leuk aan die uitzending van VI-Oranje. Spot de fokker, terwijl je geen enkel idee hebt hoe ze eruit zien. Gewoon puur op intuïtie.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij heb je die foto van mij opgeslagen op je computer en daar is het antwoord op je vraag
dat is vijf jaar geleden johquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Schijnt dat veel vblers hem een topmod vonden maar Danny trok geen kritiek
Zo bleek Mortaxx een nogal onbeschofte neger te zijn die zijn middelvingers op stakquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:03 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Dat was zo leuk aan die uitzending van VI-Oranje. Spot de fokker, terwijl je geen enkel idee hebt hoe ze eruit zien. Gewoon puur op intuïtie.
Rayman uitte kritiek over van alles en nog wat hier op het forum ipv achter de schermen en dat werd hem niet in dank afgenomen door Danny die hem op zwart zette. Vervolgens gingen we rellen en stierf dit forum een pijnlijke dood. 'Die komen wel weer terug' Hoor ik Danny nog typen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Leg het maar uit dan . Dat is wat ik ervan begrepen heb
http://vocaroo.com/i/s15dK8Az3cdCquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Jeetje. Kan het bespreken van dit drama niet naar de SC?
iedereen bannen hi ha hoquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dat is vijf jaar geleden joh
NIET NAAR DE SC AUBquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Dankquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Rayman uitte kritiek over van alles en nog wat hier op het forum ipv achter de schermen en dat werd hem niet in dank afgenomen door Danny die hem op zwart zette. Vervolgens gingen we rellen en stierf dit forum een pijnlijke dood. 'Die komen wel weer terug' Hoor ik Danny nog typen.
Maar nee, ze bleven weg en figuren als DoublePain en KluivertvanderVaart namen het forum open.
Het was een mooie lente dag, zo een waar vogeltjes fluiten en je met een odol wakker wordt, toen Johannes en GGMM zich melden. Hand in Hand. Als vrienden.
Een revolutie volgde en het forum kwam weer tot leven. De rest is geschiedenis.
Ik dacht dat jij je normaal gesproken wel kon verkneukelen over non-rullevant dramaqueen gedrag van internetgebruikers.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Stijn heeft zuurkool gegeten en dan is het morgen ook nog eens dramaandagquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:05 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij je normaal gesproken wel kon verkneukelen over non-rullevant dramaqueen gedrag van internetgebruikers.
Correctie: hij maakte een natte-vinger-gebaar.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo bleek Mortaxx een nogal onbeschofte neger te zijn die zijn middelvingers op stak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |