Dit is poezie.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben als de sneeuw en Jessica is als de winter. Ik val alleen voor haar.
Hoe ontmoet je chicks op zolder?quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:58 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Vreemd van hem. Al is afspreken met Fok!ers ook vreemd. Kon je niet met een chick of vrienden gaan?
Kan jij geen mod worden ipv GGMM. Mijn zegen heb je.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Kunnen jullie niet die kansloze discussie en bekvechterij verder bespreken in een apart topic?
Gr gr,
Herman, Ria en de kidz.
Niks mis met afspreken met FOK!kers, alhoewel er ook hele nare en ellendige types tussen zitten ja. Maar ook hele leukequote:Op zondag 31 augustus 2014 22:58 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Vreemd van hem. Al is afspreken met Fok!ers ook vreemd. Kon je niet met een chick of vrienden gaan?
Hij is 29.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:58 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ondanks dat ik GGMM ook een laffe jood vind, is het ook wel een beetje naïef om met zo'n persoon af te spreken, kijken naar z'n postgedrag op 27-jarige leeftijd.
Gelukkig was Alba nog op het schermpje te bewonderen.
GGMM maakt jou nog wel mod als je zo doorgaat.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Kunnen jullie niet die kansloze discussie en bekvechterij verder bespreken in een apart topic?
Gr gr,
Herman, Ria en de kidz.
Je bent de enige die niet meedoet, ga jij maar ergens anders posten Albanus.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Gr gr,
Herman, Ria en de kidz.
En zij valt op hipsters met baretjes. De vraag is dus: voldoe jij aan die beschrijving?quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben als de sneeuw en Jessica is als de winter. Ik val alleen voor haar.
29 tochquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:58 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ondanks dat ik GGMM ook een laffe jood vind, is het ook wel een beetje naïef om met zo'n persoon af te spreken, kijken naar z'n postgedrag op 27-jarige leeftijd.
Gelukkig was Alba nog op het schermpje te bewonderen.
Heb ik al geprobeerd.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
GGMM maakt jou nog wel mod als je zo doorgaat.
Die kwam alleen maar om te kutten dus?quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Weg omdat die andere fora liep af te zeiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://twitter.com/voetb(...)020081553409/photo/1
Dit is een leugen van jewelste en jij weet het.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Weg omdat die andere fora liep af te zeiken
Klein snuifkonijn.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Snapte iemand Bert zijn analyse over Kashia?
Volgens mij heb je die foto van mij opgeslagen op je computer en daar is het antwoord op je vraagquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:59 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
En zij valt op hipsters met baretjes. De vraag is dus: voldoe jij aan die beschrijving?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |