Daarvoor moet je niet bij mij zijn maar bij de bondscoach.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zit jij al in het nationaal haxballteam?
Yep.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft GGMM een tompsvtje gedaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GC / [GRTD #4750] xquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kun je mij hierover inlichten?
Eens.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Bert mist iets maar hij weet nog niet wat.
Deze man moet echt een tv-verbod krijgen. Zijn CL avonden ook altijd
Die film heb ik nooit gezien.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
De situatie Johannes en GGMM doet mij denken aan Sophie's choice.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die film heb ik nooit gezien.
Wel eens afgesproken om te gaan, maar had geen zin.
Ze deed net geen een 'opreisje'quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Eens. Zolang je maar niet bij Alors zit bleek gister.
Kon je niet gewoon afzeggen bij johannes?quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echte tearjerker, geen aanrader aan het begin van de dag.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien al getekend bij Hérácles.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Bosz heeft er schijt aan.
Wat een rebel.
Nee, daar was het een beetje te laat voor.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:51 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Kon je niet gewoon afzeggen bij johannes?
Tja, lullig van hem hé.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:51 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dit vind ik wel extreem zwak van m.quote:
Dit deed hij toen ik al in Amersfoort was.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:51 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |