Eurogoalsquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij had graag morgenmiddag Eurogoals willen kijken?
*Feyenoordquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:37 schreef opperkleurder het volgende:
Vermeer naar Feyenoord, zeg het maar jongens.
Die leest morgen de Metroquote:
Bestaat dat nog?quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij had graag morgenmiddag Eurogoals willen kijken?
Hij kan geweldig schrijven, maar je moet hem niet laten praten.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind Sjoerd Mossou maar een eikeltje. Ik weet niet of dat de gemoedelijke sfeer en het natafelen ten goede komt.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:37 schreef ajacied4lf het volgende:
Ha, daar ben ik dan, Klaar voor deze topshow.
Uitsupporters worden hier geweerd.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:38 schreef RensAjacied het volgende:
VI HOOLIGANS PRESENT IN HET UITVAK
Was wel altijd leuke maandagmiddagtvquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Frank Kramer zegt tot ziens.
De goed nieuwsshow van Feyenoord.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
wat is dit voor Rotterdamse tafel dan
Zoiets ja. Al slaat hij de plank schrijvend ook wel regelmatig flink mis. Al zit zijn haar vandaag wel heel strakquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:38 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hij kan geweldig schrijven, maar je moet hem niet laten praten.
Beetje omgekeerde Derksen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |