WWWWWHHHHAAAAAAAAHHHHHHquote:
Toppunt van burgerlijkheid ook hequote:
Arno is een gewone jongen gebleven ondanks al dat succes een type Rene Froger laten we maar zeggenquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Toppunt van burgerlijkheid ook heTeenslippers, pittig vrouwtje, tuintje.
Davy is musicalfan.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je blijft dit ook gewoon kijken?
quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom kijk je daar naar als je ook naar Real Madrid kunt kijken.
Ik zit te gamenquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je blijft dit ook gewoon kijken?
Klopt, hij zit niet aan tafel.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:08 schreef Evertjan het volgende:
zit Rob Jansen niet aan tafel om niks te zeggen over de transfers?
Half elf. Nog 19 minuten.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:10 schreef PowerLoungen het volgende:
Wanneer begint de zelfkastijding weer?
Ik verwacht niet dat deze crap precies op tijd klaar is, ik reken op zeker 5 minuten uitloop.quote:
staat nog 2-2 kan alle kanten nog opquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ondertussen Real zien verliezen
niets mis mee
Gaat wel lekker inderdaadquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ondertussen Real zien verliezen
niets mis mee
misschien moeten ze nog wat meer geld uitgevenquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaat wel lekker inderdaad. Hadden ze ook nog penalty's tegen kunnen krijgen, de beunhazen.
Beunhazenquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaat wel lekker inderdaad. Hadden ze ook nog penalty's tegen kunnen krijgen, de beunhazen.
Verdienen te verliezen alleen al om die homo-uitshirtsquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:12 schreef Evertjan het volgende:
[..]
staat nog 2-2 kan alle kanten nog op
Dus.. ingekorte uitzending maar nog wel tijd om te genieten van Sociedad tegen Real Madrid.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:26 schreef Ambrosius het volgende:
Deze onzin is zoals verwacht nooit op tijd klaar.
Mooi roze jasje anders.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind Frits Sissing geen fijn persoon.
Hij doet ook vaak gemeen tegen mij idd.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Davy houdt niet van inhoudelijk diepgaande personen.
Ik vind Sjoerd Mossou maar een eikeltje. Ik weet niet of dat de gemoedelijke sfeer en het natafelen ten goede komt.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:35 schreef Kopsterk het volgende:
Kutdag qua voetbal vandaag. Ik reken erop dat Studio Voetbal mij op kan vrolijken.
Verboden om te poepen ook geloof ikquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:35 schreef Caland het volgende:
Heeft Vermeer ebola? Hopelijk komt dat wel aan het licht bij zijn medische keuring morgen.
Eurogoalsquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij had graag morgenmiddag Eurogoals willen kijken?
*Feyenoordquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:37 schreef opperkleurder het volgende:
Vermeer naar Feyenoord, zeg het maar jongens.
Die leest morgen de Metroquote:
Bestaat dat nog?quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij had graag morgenmiddag Eurogoals willen kijken?
Hij kan geweldig schrijven, maar je moet hem niet laten praten.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind Sjoerd Mossou maar een eikeltje. Ik weet niet of dat de gemoedelijke sfeer en het natafelen ten goede komt.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:37 schreef ajacied4lf het volgende:
Ha, daar ben ik dan, Klaar voor deze topshow.
Uitsupporters worden hier geweerd.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:38 schreef RensAjacied het volgende:
VI HOOLIGANS PRESENT IN HET UITVAK
Was wel altijd leuke maandagmiddagtvquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Frank Kramer zegt tot ziens.
De goed nieuwsshow van Feyenoord.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
wat is dit voor Rotterdamse tafel dan
Zoiets ja. Al slaat hij de plank schrijvend ook wel regelmatig flink mis. Al zit zijn haar vandaag wel heel strakquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:38 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hij kan geweldig schrijven, maar je moet hem niet laten praten.
Beetje omgekeerde Derksen
Bommen op de tafel van SVquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
wat is dit voor Rotterdamse tafel dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |