In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Verschrikkelijke Identiteitsloze... hmm, klinkt goed.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vitesse is het gezwel van de Eredivisie.
Verschrikkelijke identiteitsloze baggerploeg.
Treurigequote:Op zondag 24 augustus 2014 22:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Verschrikkelijke Identiteitsloze... hmm, klinkt goed.
Eerste twee letters hebben we. Nu "tesse" nog.
In lijden is het lijdenquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:43 schreef opperkleurder het volgende:
Fontein is een Leidenaar trouwens.
Leukquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Teringhonden En Stinkende Stumpers Eendrachtquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
xdquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:45 schreef opperkleurder het volgende:
Schrikbarend is familie van Frits?
quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:45 schreef opperkleurder het volgende:
Uh, okéquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:46 schreef opperkleurder het volgende:
En toch allemaal stiekem weer lachen he
Maar Castaignos heeft wel weer gescoord he.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het een Limburger?quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:47 schreef Grifte het volgende:
Kan Fred Rutten geen mediaverbod krijgen
Leo Beenhakker aanstellen als uithangbordquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:47 schreef Grifte het volgende:
Privé schijnt hij echt een gangmaker te zijn.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:47 schreef Grifte het volgende:
quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar Castaignos heeft wel weer gescoord he.Luuk de Jong 16 maanden geen competitietrefferSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar Castaignos heeft wel weer gescoord he.Die jongen moet stoppen. Kan echt niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit, dus.
Wel gescoord tegen die Oostenrijkse tweededivisionistquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Luuk de Jong 16 maanden geen competitietreffer
quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:49 schreef Adames het volgende:
Dat gezeik altijd over die transferperiode
Zou Koeman hem kunnen raden?quote:
Nee, dat kan niet.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:50 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Kan iemand deze mensen opsluiten??? Of tenminste een spreekverbod geven???
Er zit een knop op je TV.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:50 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Opsluiten is al gebeurd. En dat zenden ze nu uit.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:50 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Wormgoorquote:
Mag je zoals Albanus een dubbelaccount hebben?quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben fan van Willem. Een nette, goed getrouwde man gezien zijn gefrunnik aan zijn trouwring.
zolang je niet geband bent mag je er 8 hebbenquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mag je zoals Albanus een dubbelaccount hebben?
Tenzij je een ban hebt, mag het niet. Droplul.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zolang je geen kloon van een gebande bent mag Stijn er nog 50 aanmaken.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:54 schreef Adames het volgende:
[..]
zolang je niet geband bent mag je er 8 hebben
HIJ VROEG HET AAN MIJ GODVERDOMMEquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:54 schreef Albanus het volgende:
[..]
Tenzij je een ban hebt, mag het niet. Droplul.
Nou zeg, nou zeg, nou zeg, nou zeg.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
HIJ VROEG HET AAN MIJ GODVERDOMME
Ik heb liever depay in mijn team blindquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:53 schreef Adames het volgende:
[..]
beste speler op de nederlandse velden
quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb liever depay in mijn team blind
wat ben je agressief, niet verwacht nu je cluppie eindelijk heeft gewonnen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
HIJ VROEG HET AAN MIJ GODVERDOMME
Ze waren echt goed. Ik heb genotenquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:55 schreef Adames het volgende:
[..]
wat ben je agressief, niet verwacht nu je cluppie eindelijk heeft gewonnen.
Gemiste kans inderdaadquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:56 schreef Adames het volgende:
valt me nog mee dat hij Genee niet nomineert
Willem Vissers moet nog.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:56 schreef Geo4kant het volgende:
Het is wachten tot iemand een hartstilstand krijgt
quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:56 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik ben ook genomineerd. Ik weiger het te doen. Onzin.
Pussyquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:56 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik ben ook genomineerd. Ik weiger het te doen. Onzin.
Luier omquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:57 schreef Max23 het volgende:
[..]
Bedankt he, nu piste ik in mijn broek
Zou hij nu ook een tent in zijn broek hebben?quote:
Konequote:Op zondag 24 augustus 2014 22:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Spitsenkoppel van Houdt - Peeters
Mwa... geloof ik nietquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:56 schreef Geo4kant het volgende:
Het is wachten tot iemand een hartstilstand krijgt
Webcam stream van jouw ouders slaapkamer?quote:
quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Rood in je laatste wedstrijd.
Zo ken ik er nog een.
Ja eigenlijk wel, maar Ger vond ik altijd wel tof. Nu Roda JC half MVV heeft overgenomen neemt mijn Roda sympathie ook weer toe.quote:
Kalac, Senden, Valgaeren, Luypers, van Haaren, Nygaard, van der Luer, Lawal, Tchoutang, Peeters, van der Heydenquote:
Niet zo gek, dan zijn er nog 62.173 kutreacties.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:04 schreef mrstylo het volgende:
Mensen hebben gewoon drie grappige reacties van mij gemist zie ik
quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet zo gek, dan zijn er nog 62.173 kutreacties.
Ik mis Maurice Graef.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kalac, Senden, Valgaeren, Luypers, van Haaren, Nygaard, van der Luer, Lawal, Tchoutang, Peeters, van der Heyden
wat een team
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Met z'n slippersquote:
quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:47 schreef Albanus het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
WWWWWHHHHAAAAAAAAHHHHHHquote:
Toppunt van burgerlijkheid ook hequote:
Arno is een gewone jongen gebleven ondanks al dat succes een type Rene Froger laten we maar zeggenquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Toppunt van burgerlijkheid ook heTeenslippers, pittig vrouwtje, tuintje.
Davy is musicalfan.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je blijft dit ook gewoon kijken?
quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom kijk je daar naar als je ook naar Real Madrid kunt kijken.
Ik zit te gamenquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je blijft dit ook gewoon kijken?
Klopt, hij zit niet aan tafel.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:08 schreef Evertjan het volgende:
zit Rob Jansen niet aan tafel om niks te zeggen over de transfers?
Half elf. Nog 19 minuten.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:10 schreef PowerLoungen het volgende:
Wanneer begint de zelfkastijding weer?
Ik verwacht niet dat deze crap precies op tijd klaar is, ik reken op zeker 5 minuten uitloop.quote:
staat nog 2-2 kan alle kanten nog opquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ondertussen Real zien verliezen
niets mis mee
Gaat wel lekker inderdaadquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ondertussen Real zien verliezen
niets mis mee
misschien moeten ze nog wat meer geld uitgevenquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaat wel lekker inderdaad. Hadden ze ook nog penalty's tegen kunnen krijgen, de beunhazen.
Beunhazenquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaat wel lekker inderdaad. Hadden ze ook nog penalty's tegen kunnen krijgen, de beunhazen.
Verdienen te verliezen alleen al om die homo-uitshirtsquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:12 schreef Evertjan het volgende:
[..]
staat nog 2-2 kan alle kanten nog op
Dus.. ingekorte uitzending maar nog wel tijd om te genieten van Sociedad tegen Real Madrid.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:26 schreef Ambrosius het volgende:
Deze onzin is zoals verwacht nooit op tijd klaar.
Mooi roze jasje anders.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind Frits Sissing geen fijn persoon.
Hij doet ook vaak gemeen tegen mij idd.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Davy houdt niet van inhoudelijk diepgaande personen.
Ik vind Sjoerd Mossou maar een eikeltje. Ik weet niet of dat de gemoedelijke sfeer en het natafelen ten goede komt.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:35 schreef Kopsterk het volgende:
Kutdag qua voetbal vandaag. Ik reken erop dat Studio Voetbal mij op kan vrolijken.
Verboden om te poepen ook geloof ikquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:35 schreef Caland het volgende:
Heeft Vermeer ebola? Hopelijk komt dat wel aan het licht bij zijn medische keuring morgen.
Eurogoalsquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij had graag morgenmiddag Eurogoals willen kijken?
*Feyenoordquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:37 schreef opperkleurder het volgende:
Vermeer naar Feyenoord, zeg het maar jongens.
Die leest morgen de Metroquote:
Bestaat dat nog?quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij had graag morgenmiddag Eurogoals willen kijken?
Hij kan geweldig schrijven, maar je moet hem niet laten praten.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind Sjoerd Mossou maar een eikeltje. Ik weet niet of dat de gemoedelijke sfeer en het natafelen ten goede komt.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:37 schreef ajacied4lf het volgende:
Ha, daar ben ik dan, Klaar voor deze topshow.
Uitsupporters worden hier geweerd.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:38 schreef RensAjacied het volgende:
VI HOOLIGANS PRESENT IN HET UITVAK
Was wel altijd leuke maandagmiddagtvquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Frank Kramer zegt tot ziens.
De goed nieuwsshow van Feyenoord.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
wat is dit voor Rotterdamse tafel dan
Zoiets ja. Al slaat hij de plank schrijvend ook wel regelmatig flink mis. Al zit zijn haar vandaag wel heel strakquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:38 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hij kan geweldig schrijven, maar je moet hem niet laten praten.
Beetje omgekeerde Derksen
Bommen op de tafel van SVquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
wat is dit voor Rotterdamse tafel dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |