Waarom wachtte je daar zo lang mee dan?quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, daar was het een beetje te laat voor.
Vond ik grappig.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom wachtte je daar zo lang mee dan?
Zo makkelijk lul je je er niet uit.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, daar was het een beetje te laat voor.
Walgelijk walgelijk walgelijk. GGMM moet zich schamen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:52 schreef alors het volgende:
[..]
En nog ter aanvulling VBL / [VBL Slowchat] #3560 #FREEPALESTINA
quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://www.meldknop.nl/
Kunnen jullie GGMM even aangeven?
http://petities.nl/zoek/s(...)anisatie-alle/tekst-quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Inderdaad.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Narsingh bij Oranje.
Eigenlijk slaat het helemaal nergens op.
En kreeg vervolgens een kogel in z'n lijf.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
Martin Luther King zei ooit: "Can't we all just get along?"
Hou op, rot op met die Van Dijk. Dan nog liever Narsingh.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad.
Hadden ze beter Van Dijk kunnen selecteren.
Hij dacht, ondanks de afspraak die we gemaakt hadden en de kaartjes die ik gereserveerd had dat ik niet zou komen, dat ik blufte. Maar wie mij een beetje kent weet dat ik nooit zou bluffen als het om Jessica Albaquote:
GGMM en denken, dan gaat het al mis.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij dacht, ondanks de afspraak die we gemaakt hadden en de kaartjes die ik gereserveerd had dat ik niet zou komen, dat ik blufte. Maar wie mij een beetje kent weet dat ik nooit zou bluffen als het om Jessica Albagaat.
GGMM was vrijdag ook om 15:55 online, toen had hij ook afkunnen zeggen maar hij wachtte totdat ik in Amersfoort was.
Dat doet hij maar bij SBS, denken.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
GGMM en denken, dan gaat het al mis.
Ik weet niet veel, mijn docenten zeggen mij dat vaak, maar Jessica Alba en Johannes zijn als water en ijs. Onlosmakelijk verbonden.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij dacht, ondanks de afspraak die we gemaakt hadden en de kaartjes die ik gereserveerd had dat ik niet zou komen, dat ik blufte. Maar wie mij een beetje kent weet dat ik nooit zou bluffen als het om Jessica Albagaat.
GGMM was vrijdag ook om 15:55 online, toen had hij ook afkunnen zeggen maar hij wachtte totdat ik in Amersfoort was.
Blijft een misselijke actiequote:Op zondag 31 augustus 2014 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:
quote:
Raymania = GGMM?quote:
Ik ben als de sneeuw en Jessica is als de winter. Ik val alleen voor haar.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik weet niet veel, mijn docenten zeggen mij dat vaak, maar Jessica Alba en Johannes zijn als water en ijs. Onlosmakelijk verbonden.
Vreemd van hem. Al is afspreken met Fok!ers ook vreemd. Kon je niet met een chick of vrienden gaan?quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ondanks dat ik GGMM ook een laffe jood vind, is het ook wel een beetje naïef om met zo'n persoon af te spreken, kijken naar z'n postgedrag op 27-jarige leeftijd.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is poezie.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben als de sneeuw en Jessica is als de winter. Ik val alleen voor haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |