Een lijst met namen volstaat ook.quote:Op maandag 1 september 2014 15:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah, ik denk dat ze deze lijst bedoelwn...
http://imgur.com/a/bOlom
Ik ken er ook geen eentje hoorquote:Op maandag 1 september 2014 15:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een lijst met banen volstaat ook.
Maar heren kom op, jullie kennen geen van deze dames? Onder welke steen leven jullie?
Jennifer Lawrence is de nieuwe scharrel van Chris Martin (zanger Coldplay), Hillary Durf en Avril Lavigne zijn die kindsterzangeresjes en wie kent de Olson-twins niet?
Even wat auto correctietjes gecorrigeerd.quote:
quote:Op maandag 1 september 2014 15:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Even wat auto correctietjes gecorrigeerd.
Heerlijk, internet op je mobiel.
Ik werd laatst uitgelachen in MUZ toen ik vroeg wie coldplay was.quote:Op maandag 1 september 2014 15:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een lijst met namen volstaat ook.
Maar heren kom op, jullie kennen geen van deze dames? Onder welke steen leven jullie?
Jennifer Lawrence is de nieuwe scharrel van Chris Martin (zanger Coldplay), Hillary Duff en Avril Lavigne zijn die kindsterzangeresjes en wie kent de Olson-twins niet?
quote:Jeniffer Lawrence
Kate Upton
Lea Michele
Lady Sybil
Ariana Grande
Victoria Justice
Brie Larson
Kirsten Dunst
Becca Tobin
Jessica Brown Findlay
Hope Solo:
Teresa Palmer
Kristen Ritter
Mary Elizabeth Winstead
McKayla Maroney
Wat is deze? Heeft ze een ban?quote:Op maandag 1 september 2014 14:41 schreef Nikkie_86 het volgende:
Belle is schijnbaar tijdje weg en ze vind dat erg jammer.. ze vroeg of ik dat even wilde posten hier.
The Fappeningquote:Op maandag 1 september 2014 16:09 schreef sasquatsch het volgende:
Ik ken ze wel. Maar heb nog geen foto gezien. Moet wachten tot ik thuis ben want NSFW.
Ik dacht al waar haal je die post vandaan?quote:
Not my cup of coffee.quote:
ow.. dan krijg je weer die hele lijst niet die fotoquote:Op maandag 1 september 2014 18:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Deze staat er écht dom bij![]()
http://imgur.com/a/JW9Gc#48
Op de datum/tijd kliken, dan kom je altijd bij de originele post terecht.quote:Op maandag 1 september 2014 18:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik dacht al waar haal je die post vandaan?
Bedoeld ze AdoraBelle? die heeft geen streep door haar naam, ik heb net gekeken...
Ja had ik gedaan daarom zag ik dat het uit een ander topic was geplukt, want ik dacht alquote:Op maandag 1 september 2014 18:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Op de datum/tijd kliken, dan kom je altijd bij de originele post terecht.
Als je een ban hebt, dan krijg je geen streep door je naam....alleen als het een permban is.
Bedoel je die met de TV op de achtergrond?quote:Op maandag 1 september 2014 18:14 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.. dan krijg je weer die hele lijst niet die foto![]()
na ja was in ieder geval een stom kind
JAquote:Op maandag 1 september 2014 18:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bedoel je die met de TV op de achtergrond?
Ja best wel knap eigenlijk, kan je ook voorspellen welke ik wél mooi vind?quote:Op maandag 1 september 2014 18:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gewoon 136 pics doorklikken en meteen de juiste uitpikken die FANN stom vindt.
Cool.
Als jij weer een linkje geeft met een nummer erachter, dan gaat me dat prima lukken.quote:Op maandag 1 september 2014 18:28 schreef FANN het volgende:
Ja best wel knap eigenlijk, kan je ook voorspellen welke ik wél mooi vind?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet op de spoiler klikken King, kijken of je het goed raad....
ahhhhhhhhhhhhh, shitquote:Op maandag 1 september 2014 18:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als jij weer een linkje geeft met een nummer erachter, dan gaat me dat prima lukken.
schijnbaar... voor meer info vraag haar zelf... ik doe er geen uitspraken overquote:
Nieuwe lijst. Ietsje uitgebreider.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bedoeld full house....??quote:Op maandag 1 september 2014 16:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik werd laatst uitgelachen in MUZ toen ik vroeg wie coldplay was.![]()
Olson Twins speelden toch in een 80's serie met een hippe oom?
In B&H staat trouwens een lijst....zal eens kijken of ik die op kan duikelen voor je.
Edit:
[..]
Dat wordt lastig om het haar te vragen als ze hier niet is, maar hoelang mag ze niet meer posten?quote:Op maandag 1 september 2014 18:46 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
schijnbaar... voor meer info vraag haar zelf... ik doe er geen uitspraken over
geen idee... ze kan wel gewoon op dr dm...quote:Op maandag 1 september 2014 18:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat wordt lastig om het haar te vragen als ze hier niet is, maar hoelang mag ze niet meer posten?
ouiquote:Op maandag 1 september 2014 18:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Yep die idd.!![]()
Was dat een Griekse oom?
Dan DM ik d'r wel even.quote:Op maandag 1 september 2014 18:49 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
geen idee... ze kan wel gewoon op dr dm...
Ik heb een redelijk brede muzieksmaak, dus de zoete hap(pening) van de Supremes lust ik ook...quote:
Met een piemol van gemiddeld 23 cm kan er wel eens iemand op gaan staan...quote:Op maandag 1 september 2014 19:27 schreef FANN het volgende:
Ligt het aan mij of zit FOK vol met gefrustreerde lieden die bij het minste geringste op ieand
gaan lopen schelden?
Het lijkt wel of de helft van de topics uitloopt of ruzie
ik vind dat goede muziekquote:Op maandag 1 september 2014 19:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb een redelijk brede muzieksmaak, dus de zoete hap(pening) van de Supremes lust ik ook...
Dat ligt niet aan jou, dat is daadwerkelijk zo, afgezien van bepaalde fora zoals MUZ, CRE, TTK e.d.quote:Op maandag 1 september 2014 19:27 schreef FANN het volgende:
Ligt het aan mij of zit FOK vol met gefrustreerde lieden die bij het minste geringste op ieand
gaan lopen schelden?
Het lijkt wel of de helft van de topics uitloopt of ruzie
mwjaquote:Op maandag 1 september 2014 19:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met een piemol van gemiddeld 23 cm kan er wel eens iemand op gaan staan...
Is gewoon sneu soms, niet leuk meer om te reageren vaakquote:Op maandag 1 september 2014 19:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan jou, dat is daadwerkelijk zo, afgezien van bepaalde fora zoals MUZ, CRE, TTK e.d.
Niet alleen op FOK! trouwens, op andere fora gebeurd dat net zo hard.
Mjah....hangt wmb af van wie het is. Bepaalde users reageer ik standaard nooit op en bij anderen reageer ik dusdanig dat hun topic gesloten wordt. Dat vind ik dan wel weer grappig.quote:Op maandag 1 september 2014 19:32 schreef FANN het volgende:
Is gewoon sneu soms, niet leuk meer om te reageren vaak
Het is geen rotzmuziek ofzo, maar meer zo'n deuntje dat je krijgt als je ergens aan de telefoonquote:Op maandag 1 september 2014 19:32 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
The Happening is the soundtrack for the 1967 comedy film The Happening, released by Columbia Pictures. The soundtrack and film score were primarily produced by Frank De Vol.
is best knap als je dat voorelkaar krijgtquote:Op maandag 1 september 2014 19:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mjah....hangt wmb af van wie het is. Bepaalde users reageer ik standaard nooit op en bij anderen reageer ik dusdanig dat hun topic gesloten wordt. Dat vind ik dan wel weer grappig.
die vind ik ook best wel lekker dat plaatje, Frankie is ook wel tofquote:
Ben ik thuis, zijn ze weg.quote:
Ligt dat nog steeds in de winkel?quote:Op maandag 1 september 2014 20:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan zit er niets anders op dan de TUK te gaan kopen.
Die heeft ook de meeste Fok-tijd...quote:Op maandag 1 september 2014 20:34 schreef Soury het volgende:
Wat een heerlijk klein inteelt-clubje zijn we toch ook.![]()
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "40+ SC" van 01-08-2014 t/m 31-08-2014
Heintje Davids op één
Zelfs als haar usernaam het niet meer aanstaat wint ze nog. Maar dat zou ik ook doen met zo'n geschiedenis.quote:Op maandag 1 september 2014 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die heeft ook de meeste Fok-tijd...
ah gelukkig daar ben je weerquote:Op maandag 1 september 2014 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Zelfs als haar usernaam het niet meer aanstaat wint ze nog. Maar dat zou ik ook doen met zo'n geschiedenis.
kelerequote:Op maandag 1 september 2014 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Zelfs als haar usernaam het niet meer aanstaat wint ze nog. Maar dat zou ik ook doen met zo'n geschiedenis.
Molensquote:Op maandag 1 september 2014 22:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Houd die aap van jou van dierenpics?
nee, hoezo?quote:Op maandag 1 september 2014 22:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Houd die aap van jou van dierenpics?
quote:Op woensdag 3 december 2008 01:58 schreef RibasCBML het volgende:
ik hoef alleen te programeren hoorhoef nix van spelling ofzo te weten
dat doe ik alleen als ik mij echt verveelquote:Op maandag 1 september 2014 22:15 schreef FANN het volgende:
Ik zat in mijn eigen postgeschiedenis te graven en ik kwam Ribastegen
[..]
quote:Op zondag 14 december 2008 00:52 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
RIBAS, ATTENTIE!!! je snapt er natuurlijk (weer) niets van![]()
we zitten nu hier (speur maar even naar rls sc): General Chat
tot snel, ouwe vuistkoning![]()
[ afbeelding ]
ik ging even kijken waar ik me precies voor moest schamenquote:Op maandag 1 september 2014 22:16 schreef sacha het volgende:
[..]
dat doe ik alleen als ik mij echt verveel
als je dit hardop leest lijkt het net of je iets anders bedoeltquote:Op maandag 1 september 2014 22:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vond dat ik wel een grappige pic had, maar dan bewaar ik die voor een ander moment.
quote:Op maandag 1 september 2014 22:18 schreef sacha het volgende:
[..]
als je dit hardop leest lijkt het net of je iets anders bedoelt
Ben je Aap weer aan het voorlezen?quote:Op maandag 1 september 2014 22:18 schreef sacha het volgende:
[..]
als je dit hardop leest lijkt het net of je iets anders bedoelt
Uit het grote boek van Fok?quote:Op maandag 1 september 2014 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben je Aap weer aan het voorlezen?
ja, dit was zijn verhaaltje voor het slapenquote:Op maandag 1 september 2014 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben je Aap weer aan het voorlezen?
Zullen we een topic voor Aap openen, moet jij doen dan, gewoon hiero in 40+quote:Op maandag 1 september 2014 22:24 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, dit was zijn verhaaltje voor het slapen
Je hebt dit boek op Fok: ONZ / De FOK! Bijbel.quote:Op maandag 1 september 2014 22:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Arme Aap, zoveel nare mensen zwerven hier rondmaar gelukkig niet allemaal
jemig 2004 toen bestond ik nog niet, niet hier tenminstequote:Op maandag 1 september 2014 22:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Je hebt dit boek op Fok: ONZ / De FOK! Bijbel.
ehm, leuk idee maar doe maar nietquote:Op maandag 1 september 2014 22:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Zullen we een topic voor Aap openen, moet jij doen dan, gewoon hiero in 40+
gaan we allemaal leuke dingetjes voor hem posten
Ik ook niet hoor, maar gelukkig staat dit boek nog steeds onlinequote:Op maandag 1 september 2014 22:29 schreef FANN het volgende:
[..]
jemig 2004 toen bestond ik nog niet, niet hier tenminste
Dat boek is al wat ouder...quote:Op maandag 1 september 2014 22:29 schreef FANN het volgende:
[..]
jemig 2004 toen bestond ik nog niet, niet hier tenminste
Nee zo erg is het nog nietquote:Op maandag 1 september 2014 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lig jij ook altijd ongebruikt op een nachtkastje?
Is over nuquote:Op maandag 1 september 2014 22:37 schreef FANN het volgende:
[..]
eeeeejjjjjjjjjjj geen Ban? of is het al weer over?
gelukkig maar, had je een 48 uur ban?quote:
Voor een maand, vanwege snijden. Mag ik niet bespreken op het forum dus doe ik niet meer.quote:Op maandag 1 september 2014 23:03 schreef FANN het volgende:
[..]
gelukkig maar, had je een 48 uur ban?
Heb ik ook twee keer gehad, één keer omdat ik iemand autist had genoemd en één keer omdat
ik een plaatje van een piemel had gepost
mag dat niet?quote:Op maandag 1 september 2014 23:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb ik ook twee keer gehad, één keer omdat ik iemand autist had genoemd
nee blijkbaar niet, ik werd gisteren nog voor dom wijf, heks en kut uitgemaakt over een topicquote:
dat is dan wel weer mooi dat je weer terug mocht....quote:Op maandag 1 september 2014 23:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Voor een maand, vanwege snijden. Mag ik niet bespreken op het forum dus doe ik niet meer.
Maar ik heb meteen gemaild dat ik niet snapte waarom ik geband was en toen werd dat uitgelegd. En daarna heb ik gevraagd of ik weer terug mocht als ik beloofde dat ik het niet meer zou doen.
En zo geschiede.
Nah....gewoon een kutpolicy.quote:Op maandag 1 september 2014 23:07 schreef FANN het volgende:
Tja, is allemaal wat te heftig voor Fok Bella
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |