Nieuwe lijst. Ietsje uitgebreider.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bedoeld full house....??quote:Op maandag 1 september 2014 16:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik werd laatst uitgelachen in MUZ toen ik vroeg wie coldplay was.![]()
Olson Twins speelden toch in een 80's serie met een hippe oom?
In B&H staat trouwens een lijst....zal eens kijken of ik die op kan duikelen voor je.
Edit:
[..]
Dat wordt lastig om het haar te vragen als ze hier niet is, maar hoelang mag ze niet meer posten?quote:Op maandag 1 september 2014 18:46 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
schijnbaar... voor meer info vraag haar zelf... ik doe er geen uitspraken over
geen idee... ze kan wel gewoon op dr dm...quote:Op maandag 1 september 2014 18:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat wordt lastig om het haar te vragen als ze hier niet is, maar hoelang mag ze niet meer posten?
ouiquote:Op maandag 1 september 2014 18:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Yep die idd.!![]()
Was dat een Griekse oom?
Dan DM ik d'r wel even.quote:Op maandag 1 september 2014 18:49 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
geen idee... ze kan wel gewoon op dr dm...
Ik heb een redelijk brede muzieksmaak, dus de zoete hap(pening) van de Supremes lust ik ook...quote:
Met een piemol van gemiddeld 23 cm kan er wel eens iemand op gaan staan...quote:Op maandag 1 september 2014 19:27 schreef FANN het volgende:
Ligt het aan mij of zit FOK vol met gefrustreerde lieden die bij het minste geringste op ieand
gaan lopen schelden?
Het lijkt wel of de helft van de topics uitloopt of ruzie
ik vind dat goede muziekquote:Op maandag 1 september 2014 19:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb een redelijk brede muzieksmaak, dus de zoete hap(pening) van de Supremes lust ik ook...
Dat ligt niet aan jou, dat is daadwerkelijk zo, afgezien van bepaalde fora zoals MUZ, CRE, TTK e.d.quote:Op maandag 1 september 2014 19:27 schreef FANN het volgende:
Ligt het aan mij of zit FOK vol met gefrustreerde lieden die bij het minste geringste op ieand
gaan lopen schelden?
Het lijkt wel of de helft van de topics uitloopt of ruzie
mwjaquote:Op maandag 1 september 2014 19:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met een piemol van gemiddeld 23 cm kan er wel eens iemand op gaan staan...
Is gewoon sneu soms, niet leuk meer om te reageren vaakquote:Op maandag 1 september 2014 19:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan jou, dat is daadwerkelijk zo, afgezien van bepaalde fora zoals MUZ, CRE, TTK e.d.
Niet alleen op FOK! trouwens, op andere fora gebeurd dat net zo hard.
Mjah....hangt wmb af van wie het is. Bepaalde users reageer ik standaard nooit op en bij anderen reageer ik dusdanig dat hun topic gesloten wordt. Dat vind ik dan wel weer grappig.quote:Op maandag 1 september 2014 19:32 schreef FANN het volgende:
Is gewoon sneu soms, niet leuk meer om te reageren vaak
Het is geen rotzmuziek ofzo, maar meer zo'n deuntje dat je krijgt als je ergens aan de telefoonquote:Op maandag 1 september 2014 19:32 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
The Happening is the soundtrack for the 1967 comedy film The Happening, released by Columbia Pictures. The soundtrack and film score were primarily produced by Frank De Vol.
is best knap als je dat voorelkaar krijgtquote:Op maandag 1 september 2014 19:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mjah....hangt wmb af van wie het is. Bepaalde users reageer ik standaard nooit op en bij anderen reageer ik dusdanig dat hun topic gesloten wordt. Dat vind ik dan wel weer grappig.
die vind ik ook best wel lekker dat plaatje, Frankie is ook wel tofquote:
Ben ik thuis, zijn ze weg.quote:
Ligt dat nog steeds in de winkel?quote:Op maandag 1 september 2014 20:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan zit er niets anders op dan de TUK te gaan kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |