Een lijst met namen volstaat ook.quote:Op maandag 1 september 2014 15:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah, ik denk dat ze deze lijst bedoelwn...
http://imgur.com/a/bOlom
Ik ken er ook geen eentje hoorquote:Op maandag 1 september 2014 15:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een lijst met banen volstaat ook.
Maar heren kom op, jullie kennen geen van deze dames? Onder welke steen leven jullie?
Jennifer Lawrence is de nieuwe scharrel van Chris Martin (zanger Coldplay), Hillary Durf en Avril Lavigne zijn die kindsterzangeresjes en wie kent de Olson-twins niet?
Even wat auto correctietjes gecorrigeerd.quote:
quote:Op maandag 1 september 2014 15:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Even wat auto correctietjes gecorrigeerd.
Heerlijk, internet op je mobiel.
Ik werd laatst uitgelachen in MUZ toen ik vroeg wie coldplay was.quote:Op maandag 1 september 2014 15:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een lijst met namen volstaat ook.
Maar heren kom op, jullie kennen geen van deze dames? Onder welke steen leven jullie?
Jennifer Lawrence is de nieuwe scharrel van Chris Martin (zanger Coldplay), Hillary Duff en Avril Lavigne zijn die kindsterzangeresjes en wie kent de Olson-twins niet?
quote:Jeniffer Lawrence
Kate Upton
Lea Michele
Lady Sybil
Ariana Grande
Victoria Justice
Brie Larson
Kirsten Dunst
Becca Tobin
Jessica Brown Findlay
Hope Solo:
Teresa Palmer
Kristen Ritter
Mary Elizabeth Winstead
McKayla Maroney
Wat is deze? Heeft ze een ban?quote:Op maandag 1 september 2014 14:41 schreef Nikkie_86 het volgende:
Belle is schijnbaar tijdje weg en ze vind dat erg jammer.. ze vroeg of ik dat even wilde posten hier.
The Fappeningquote:Op maandag 1 september 2014 16:09 schreef sasquatsch het volgende:
Ik ken ze wel. Maar heb nog geen foto gezien. Moet wachten tot ik thuis ben want NSFW.
Ik dacht al waar haal je die post vandaan?quote:
Not my cup of coffee.quote:
ow.. dan krijg je weer die hele lijst niet die fotoquote:Op maandag 1 september 2014 18:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Deze staat er écht dom bij![]()
http://imgur.com/a/JW9Gc#48
Op de datum/tijd kliken, dan kom je altijd bij de originele post terecht.quote:Op maandag 1 september 2014 18:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik dacht al waar haal je die post vandaan?
Bedoeld ze AdoraBelle? die heeft geen streep door haar naam, ik heb net gekeken...
Ja had ik gedaan daarom zag ik dat het uit een ander topic was geplukt, want ik dacht alquote:Op maandag 1 september 2014 18:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Op de datum/tijd kliken, dan kom je altijd bij de originele post terecht.
Als je een ban hebt, dan krijg je geen streep door je naam....alleen als het een permban is.
Bedoel je die met de TV op de achtergrond?quote:Op maandag 1 september 2014 18:14 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.. dan krijg je weer die hele lijst niet die foto![]()
na ja was in ieder geval een stom kind
JAquote:Op maandag 1 september 2014 18:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bedoel je die met de TV op de achtergrond?
Ja best wel knap eigenlijk, kan je ook voorspellen welke ik wél mooi vind?quote:Op maandag 1 september 2014 18:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gewoon 136 pics doorklikken en meteen de juiste uitpikken die FANN stom vindt.
Cool.
Als jij weer een linkje geeft met een nummer erachter, dan gaat me dat prima lukken.quote:Op maandag 1 september 2014 18:28 schreef FANN het volgende:
Ja best wel knap eigenlijk, kan je ook voorspellen welke ik wél mooi vind?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet op de spoiler klikken King, kijken of je het goed raad....
ahhhhhhhhhhhhh, shitquote:Op maandag 1 september 2014 18:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als jij weer een linkje geeft met een nummer erachter, dan gaat me dat prima lukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |