Die heeft ook de meeste Fok-tijd...quote:Op maandag 1 september 2014 20:34 schreef Soury het volgende:
Wat een heerlijk klein inteelt-clubje zijn we toch ook.![]()
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "40+ SC" van 01-08-2014 t/m 31-08-2014
Heintje Davids op één
Zelfs als haar usernaam het niet meer aanstaat wint ze nog. Maar dat zou ik ook doen met zo'n geschiedenis.quote:Op maandag 1 september 2014 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die heeft ook de meeste Fok-tijd...
ah gelukkig daar ben je weerquote:Op maandag 1 september 2014 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Zelfs als haar usernaam het niet meer aanstaat wint ze nog. Maar dat zou ik ook doen met zo'n geschiedenis.
kelerequote:Op maandag 1 september 2014 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Zelfs als haar usernaam het niet meer aanstaat wint ze nog. Maar dat zou ik ook doen met zo'n geschiedenis.
Molensquote:Op maandag 1 september 2014 22:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Houd die aap van jou van dierenpics?
nee, hoezo?quote:Op maandag 1 september 2014 22:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Houd die aap van jou van dierenpics?
quote:Op woensdag 3 december 2008 01:58 schreef RibasCBML het volgende:
ik hoef alleen te programeren hoorhoef nix van spelling ofzo te weten
dat doe ik alleen als ik mij echt verveelquote:Op maandag 1 september 2014 22:15 schreef FANN het volgende:
Ik zat in mijn eigen postgeschiedenis te graven en ik kwam Ribastegen
[..]
quote:Op zondag 14 december 2008 00:52 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
RIBAS, ATTENTIE!!! je snapt er natuurlijk (weer) niets van![]()
we zitten nu hier (speur maar even naar rls sc): General Chat
tot snel, ouwe vuistkoning![]()
[ afbeelding ]
ik ging even kijken waar ik me precies voor moest schamenquote:Op maandag 1 september 2014 22:16 schreef sacha het volgende:
[..]
dat doe ik alleen als ik mij echt verveel
als je dit hardop leest lijkt het net of je iets anders bedoeltquote:Op maandag 1 september 2014 22:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vond dat ik wel een grappige pic had, maar dan bewaar ik die voor een ander moment.
quote:Op maandag 1 september 2014 22:18 schreef sacha het volgende:
[..]
als je dit hardop leest lijkt het net of je iets anders bedoelt
Ben je Aap weer aan het voorlezen?quote:Op maandag 1 september 2014 22:18 schreef sacha het volgende:
[..]
als je dit hardop leest lijkt het net of je iets anders bedoelt
Uit het grote boek van Fok?quote:Op maandag 1 september 2014 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben je Aap weer aan het voorlezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |