Welkom in het grote PSV topic!
![ezj45.png]()
•
Officiele PSV website•
PSV TV•
PSV Netwerk•
Supportersvereniging PSV•
PSV Fans United•
Lighttown Madness•
PSV Ultras
Landskampioenschap (21x)1929, 1935, 1951, 1963, 1975, 1976, 1978,
1986, 1987, 1988, 1989, 1991, 1992, 1997,
2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008
KNVB Beker (9x)1950, 1974, 1976, 1988, 1989, 1990, 1996,
2005, 2012
Johan Cruijff Schaal (9x)1992, 1996, 1997, 1998, 2000, 2001, 2003,
2008, 2012
Europacup I (1x)1988
UEFA Cup (1x)1978
![azfket.png]()
![e57f57a4-7fed-42a4-8925-7449582fe89d_PSVselectie20142015-herdgang468.jpg]()
![3535s41.png]()
Zondag 10 augustus: Willem II - PSV, 1-3
Zaterdag 16 augustus: PSV - NAC Breda, 6-1
Zondag 24 augustus: Ajax - PSV, x-x
Zondag 31 augustus: PSV - Vitesse, x-x
Zaterdag 13 september: PEC Zwolle - PSV, x-x
Zondag 21 september: PSV - SC Cambuur, x-x
Zondag 28 september: sc Heerenveen - PSV, x-x
Zondag 5 oktober: PSV - Excelsior, x-x
Zaterdag 18 oktober: PSV - AZ, x-x
Zondag 26 oktober: FC Utrecht - PSV, x-x
Zaterdag 1 november: PSV - ADO Den Haag, x-x
Zondag 9 november: Heracles Almelo - PSV, x-x
Zondag 23 november: FC Groningen - PSV, x-x
Zondag 30 november: PSV - Feyenoord, x-x
Zaterdag 6 december: FC Dordrecht - PSV, x-x
Zondag 14 december: PSV - FC Twente, x-x
Zaterdag 20 december: PSV - Go Ahead Eagles, x-x
Zaterdag 17 januari: Vitesse - PSV, x-x
Zaterdag 24 januari: SC Cambuur - PSV, x-x
Zaterdag 31 januari: PSV - Willem II, x-x
Dinsdag 3 februari: NAC Breda - PSV, x-x
Zaterdag 7 februari: PSV - FC Utrecht, x-x
Vrijdag 13 februari: AZ - PSV, x-x
Zaterdag 21 februari: PSV - FC Dordrecht, x-x
Zondag 1 maart: PSV - Ajax, x-x
Zaterdag 7 maart: Go Ahead Eagles - PSV, x-x
Zaterdag 14 maart: PSV - FC Groningen, x-x
Zondag 22 maart: Feyenoord - PSV, x-x
Zaterdag 4 april: FC Twente - PSV, x-x
Vrijdag 10 april: PSV - PEC Zwolle, x-x
Zaterdag 18 april: PSV - sc Heerenveen, x-x
Zaterdag 25 april: Excelsior - PSV, x-x
Zondag 10 mei: PSV - Heracles Almelo, x-x
Zondag 17 mei: ADO Den Haag - PSV, x-x
![350mb93.png]()
Donderdag 31 juli: PSV - St Polka, 1-0
Donderdag 7 augustus: St Polka - PSV, 2-3
Donderdag 21 Augustus: PSV - Siligorska, 1-0
Donderdag 28 augustus: Siligorska - PSV,
![4t3k8j.png]()
Dinsdag 23 september: PSV - FC Utrecht, x-x
![i3z08x.png]()
SPOILER: Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Europa
SPOILER: KNVB Beker
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2014 14:12:05 ]
quote:
Wel. Veel te veel kansen nodig. Ook aardig gemankeerd, net zo'n houtenklaas als Matavz etc, verwacht er maar niet teveel van.
Vitesse op 11 achter

dat is 1 concurrent minder voor de 2e plek.
tja77
Proud member of the tittycrew.
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 14:19 schreef Geo4kant het volgende:[..]
Wel. Veel te veel kansen nodig. Ook aardig gemankeerd, net zo'n houtenklaas als Matavz etc, verwacht er maar niet teveel van.
2 kansen vandaag 1 doelpunt toch?
Geef hem ff de tijd om speelritme op te doen.
quote:
Ik praat toch niet over 1 wedstrijd joh. Of dacht je dat mijn guardado comment serieus was?
tja77
Depay is erg belangrijk maar hij moet wel het overzicht houden hoor, vandaag erg egoistisch.
2 goals, nul gehouden, 12 uit 4, best mogelijke seizoensstart
Brutal. Fucking. Metal.
Cocu, wat een geweldenaar.
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 14:24 schreef tja77 het volgende:[..]
De Jong is veel belangrijker voor PSV dan dat Matavz dat was. Tuurlijk moet een spits scoren, maar zijn assist tegen Ajax, en zijn vele acties die andere in de gelegenheid stellen te scoren moet je niet vergeten.
Joh dat snap ik ook wel, waarom denk je dat ik Dries Mertens deed aanbidden.
En Matavz zal ook genoeg assists hebben gegeven of soms een belangrijke goal gehad hebben, dat maakt hem nog niet goed.
tja77
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 14:25 schreef Geo4kant het volgende:[..]
Joh dat snap ik ook wel, waarom denk je dat ik Dries Mertens deed aanbidden.
En Matavz zal ook genoeg assists hebben gegeven of soms een belangrijke goal gehad hebben, dat maakt hem nog niet goed.
Toch schaal ik de Jong hoger in dan Matavz. Komt er dan nog niet scorend helemaal uit, maar in de basis gewoon een betere voetballer.
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 14:28 schreef tja77 het volgende:[..]
Toch schaal ik de Jong hoger in dan Matavz. Komt er dan nog niet scorend helemaal uit, maar in de basis gewoon een betere voetballer.
Dat denk ik ook, als ik naar zijn tijd bij Twente kijk tenminste. Maar ik denk dat hij ook niet bij PSV past en niet de spits is die PSV nodig heeft. Verwacht te weinig rendement omdat hij zelf te beperkt is en de aanvoer nog altijd te min is.
Who's your Stannis?
quote:
Ja maar het gefluit maakt hem sterker.
IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
quote:
Inderdaad. Welke passie en strijd?
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
quote:
Don't get a big dick. Dit houden ze niet vol met deze stijl van voetballen.
Adames
Klara!
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 14:30 schreef Geo4kant het volgende:[..]
Dat denk ik ook, als ik naar zijn tijd bij Twente kijk tenminste. Maar ik denk dat hij ook niet bij PSV past en niet de spits is die PSV nodig heeft. Verwacht te weinig rendement omdat hij zelf te beperkt is en de aanvoer nog altijd te min is.
Ik vond het wel een goede aankoop, juist omdat het geen diepe spits is. Terugtrekken, veel lopen met de bal, heeft zelf een redelijke pass in zijn benen. Zou goed moeten samenwerken met Depay
quote:
Ik bedoelde. Was dat vandaag? Doelend op?
quote:
Als je niet blij mag zijn met deze seizoensstart, wanneer dan wel?
Who's your Stannis?
quote:
Blij zijn mag zeker wel

maar wel met voetjes op de vloer blijven graag.
quote:
Welke strijd?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2014 14:42:18 ]
quote:
Tuurlijk, maar ik heb wel veel meer zin in de rest van het seizoen dan ik had in de seizoensstart.
Who's your Stannis?
quote:
Denk dat dat bij de gemiddelde PSV'er wel goed zit.
Het zijn vooral anderen die lopen te roepen dat PSV #1 kandidaat is voor de titel.
Brutal. Fucking. Metal.
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Wijnaldum: 'Vitesse had betere van het spel'
31 augustus 2014
Georginio Wijnaldum was na afloop gematigd tevreden over de zege van PSV. 'Het was een zege op karakter. Vitesse had het betere van het spel, zeker in de eerste helft. Maar desondanks hebben we niet echt kansen weggegeven,' zo liet hij weten voor de camera van Fox Sports.
PSV had in eigen huis slechts 40% balbezit. 'Of dat het nieuwe PSV is? Dat hoop ik niet. Dat was de laatste twee wedstrijden toevallig zo, maar ik hoop niet dat het zo blijft. Natuurlijk zat er vermoeidheid in de ploeg. Maar dat lag ook aan Vitesse. Zij speelden heel goed positiespel, waardoor we veel moesten lopen. Wij zetten niet goed druk en dan moet je meters maken.'
Wijnaldum praat zelfs verstandiger dan vorig seizoen. Deze wedstrijd net als veel van zijn kornuiten niet in goede doen echter. Ik zag pas na een kwartier dat hij op het veld stond
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
tja77
quote:
Duurt nog even,áls we al kampioen worden.
Brutal. Fucking. Metal.
quote:
Die hebben verloren van NAC.
quote:
Volgens Mertens was de kampioenswedstrijd tegen Feyenoord.
Hebben we al nieuwe verdedigers?
quote:
Vandaag makkelijk de 0 gehouden. Niet mwer nodig dus
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
quote:
Volgende wedstrijd ofniet?
Buitendam
Commissaris.
quote:
Condoleance met de degradatie.
Dit, dus.
quote:
jup. zal lastig worden vermoed ik.
quote:
Weekje interlands er tussen. Guardado en wellicht een nieuwe CV (beter) ingespeeld. Hopelijk laten ze dan echt zien gegroeid te zijn. Gaat inderdaad nog lastig genoeg worden
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 17:13 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
Weekje interlands er tussen. Guardado en wellicht een nieuwe CV (beter) ingespeeld. Hopelijk laten ze dan echt zien gegroeid te zijn. Gaat inderdaad nog lastig genoeg worden
weekje rust is niet verkeerd idd.
we zullen zien. maar ik heb goede hoop. alweer.
quote:
Ik durf nog niet al te veel te hopen. Heeft de laatste jaren niet vaak goed uitgepakt helaas
quote:
true, maar de euforie van 12 punten doet wel iets. hoop geven.
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 15:53 schreef tja77 het volgende:Ik kan me de gekozen tactiek wel indenken. Vitesse had na 3 wedstrijden nog maar 1 punt, maar qua spel, speelden Vitesse tegen Ajax en PEC gewoon erg goed. Probleem zit het hem bij Vitesse in de laatste en voorlaatste bal. PSV had nog een wedstrijd in de benen, en Vitesse moest voor de winst spelen.
Al met al was het niet aan te gluren, maar werd er niet veel weggegeven qua kansen. Zoet keepte ook gewoon goed. Kortom 3 punten, over 2 weken PEC uit, altijd lastig.
Zoet is gewoon sinds de winterstop afgelopen seizoen een steunpilaar voor PSV. Weinig fouten, goede reddingen. Erg blij mee
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Ik geniet er van zo lang het duurt.
tja77
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 20:09 schreef Lemming22 het volgende:Na het zien van een rondje langs de velden bij de andere clubs, vind ik het niveau van de concurrentie toch ook wel bedenkelijk. De weg is nog enorm lang, zeker met deze scheve selectie. Maar dit PSV lijkt niet zwakker te zijn dan alle concurrenten.
Eens.
Twente was bijzonder slecht en zwak, die Ziyech komt nog voor geen meter uit de verf, verspeelt enorm veel kansen.
Ajax was niet veel beter, hun defensie lijkt nog beroerder dan die van PSV. Man man man die Boilesen...
Vitesse, dat hebben we zelf kunnen aanschouwen. Positioneel goed, laatste en voorlaatste bal slecht. Kunnen niet scoren.
Feijenoord, kon niet van dit zwakke Twente winnen, maar speelde (zeker de eerste helft) gewoon goed. Als dit team gaat draaien (en die gekke spits Kazim gaat een goede worden) dan kan Feijenoord nog ver komen. Zeker met Toornstra en nu Clasie heeft bijgetekent
Marquet, ken ik nie
Narsingh alsnog opgeroepen voor het Nederlands Elftal.
tja77
quote:
Is voor jong PSV toch?
Niet de beoogde versterking voor het eerste.
quote:
Bord op schoot selectie.
Overigens kun je van Brands zeggen wat je wil, maar hij doet het toch een stuk beter dan die Overmars. Als er morgen een verdediger bij komt is het prima wat mij betreft.
Interview op OB met Guardado, prima gozer

Ben al verkocht
quote:
Omroep Brabant kijken
Wat heeft Ajax gemaakt?
U MAD?
quote:
Wat een homo's joh.
U MAD?
quote:
Het is zo lekker rustig hier

Toch nog redelijk gedaan dan van Brands, volgend jaar zelfde probleem, maar ach.
Who's your Stannis?
quote:
Ben jij een insider?
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Ook al niet. Gewoon iemand die observeert en deducties maakt
Ik had heel even iets van hoop dat het jong misschien toch verstandig aan het worden was toen hij Ploegsma als zaakwaarnemer nam maar dat zal dus wel ijdel blijken... Zou ook niemand mogen verbazen na de soap van afgelopen jaar.
Ik hoop oprecht voor dat jong zelf dat hij niet zijn hele voetbalcarričre naar de klote aan het helpen is maar ik heb er een hard hoofd in.
Als hij niet bijtekent moet je hem ook bij Jong PSV geen speelminuten meer geven.
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Op maandag 1 september 2014 11:12 schreef HL_Dog43 het volgende:Joh, je kon niks anders verwachten. Draait lekker om gesprekken heen om zo transfervrij een dikke middelvinger naar PSV op te steken.
Blijkbaar moeten we maar geen tijd meer steken in Marokkaanse voetballertjes. Daar zitten we tot nu toe heel de tijd mis mee.
Gewoon strenger zijn en (veel) eerder afscheid nemen van dat soort gastjes als blijkt dat het probleemgevallen zijn. Ook als de familie 'probleemgeval' blijkt te zijn. Dat geld, de moeite en energie die je ermee kwijt bent kan je beter gebruiken als club.
Wat dit specifieke geval betreft: dit is het mafste wat ik ooit gezien heb bij PSV. Blijkbaar kan hij gewoon voor zichzelf niet beslissen wat hij nu eigenlijk wil als je ziet welke opties hij allemaal weigert...
quote:
Al eerder gezegd hier; PSV laat zich gewoon misbruiken. Je moet z'n knul gewoon doodnegeren of er uit tiefen. Verlies pakken en klaar. Maar PSV volgt zogezegd de 'harde lijn', maar zodra hij een keer zegt 'Eh matties fawaka ik wil praten over contractje ja tog', dan zit de hele directie weer klaar. Dan moet je ook gewoon op zo'n moment zeggen 'Nee sorry, tief maar op'.
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Hij zal wel vol frustratie en woede zitten, voornamelijk ongefundeerd vermoed ik. Maar los van wat hij PSV wel of niet gunt, hij is zelf-destructief bezig. Hij had met normaal gedrag en bijtekenen bij de selectie kunnen zitten en wie weet hoeveel speelminuten kunnen maken. Hij had naar tal van andere clubs kunnen gaan deze zomer maar zoals het er nu naar uit ziet kiest hij voor een verblijf bij Jong PSV met aan het eind van het jaar een transfervrije status.
Jeuh transfervrij!!1!!

En dan? Naar de grote clubs van Europa? Unlikely, en als het al gebeurt dan is het nog onwaarschijnlijker dat hij daar speelminuten krijgt. Naar een laagvlieger? Al een heel stuk waarschijnlijker maar iets zegt me dat hij dat zelf niet wil. Hij moet echt uitkijken anders zie over een jaar of anderhalf ergens in de kleine berichtjes voorbij komen dat "de clubloze voormalige aanvaller van PSV op amateurbasis bij hoofdklasser zus en zo gaat spelen"...
Ik vind dat PSV logisch handelt. Als hij bijtekent en je hem daarna een keer verkoopt, heb je er sowieso een miljoen bij. Met al die emoties is het niet mogelijk om een bedrijf te runnen. En daarbij, die jongen is jong en ontwetend en wordt gek gemaakt door zijn familie/zaakwaarnemer.
En oja: ik heb geen hekel aan Labyad...
[ Bericht 0% gewijzigd door Ciscus op 01-09-2014 12:26:19 ]
quote:
Op maandag 1 september 2014 11:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:[..]
Ook al niet. Gewoon iemand die observeert en deducties maakt
Ik had heel even iets van hoop dat het jong misschien toch verstandig aan het worden was toen hij Ploegsma als zaakwaarnemer nam maar dat zal dus wel ijdel blijken... Zou ook niemand mogen verbazen na de soap van afgelopen jaar.
Ik hoop oprecht voor dat jong zelf dat hij niet zijn hele voetbalcarričre naar de klote aan het helpen is maar ik heb er een hard hoofd in.
Ik heb het gevoel dat er totaal geen idee achter zit. Als hij voor het geld zou zijn gegaan was hij al lang weggeweest. Als hij voor speeltijd was gegaan was hij ook al lang weggeweest.
Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
quote:
Op maandag 1 september 2014 12:22 schreef Lange_Lans het volgende:[..]
Ik heb het gevoel dat er totaal geen idee achter zit. Als hij voor het geld zou zijn gegaan was hij al lang weggeweest. Als hij voor speeltijd was gegaan was hij ook al lang weggeweest.
Ik snap er ook niets van. Hij kon bijtekenen, wilde hij niet. Hij kon naar de Europese top, wilde hij niet. Hij kon naar een Europese laagvlieger, wilde hij niet. Een nieuwe zaakwaarnemer, wilde hij uiteindelijk ook niet. Benieuwd of Ploegsma Jr. kan achterhalen wat hij nou eigenlijk wél wil. Wat een cliënt
Hij wil naar Ajax
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Op maandag 1 september 2014 12:22 schreef Lange_Lans het volgende:[..]
Precies, hij lijkt maar wat te doen.
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Ze hebben nog tot 24:00u.
quote:
Mijn auto staat altijd klaar voor hem als hij naar amsterdam wil
Hoe speelde Guardado gisteren?
TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
quote:
Eerste helft kut.
Tweede helft voldoende.
tja77
quote:
Op maandag 1 september 2014 14:14 schreef Lemming22 het volgende:[..]
Met als hoogtepunt de prachtige dieptepass op De Jong die er uiteindelijk een frommelgoal van maakte. Speelde ook met de 100% volle inzet. Heeft heel wat gaten dichtgelopen.
En al vanaf minuut 1, aanwijzingen geven waar iedereen staan moest.
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Ook in de eerste 6,5 minuut 2x super dom balverlies geleden waar sowieso 1 keer bijna een tegengoal uit kwam dacht ik.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
Nog geen bevestiging gezien van die Isimat-Mirin. Ik rijd wel even naar het Sint Anna. Als iemand even bij de Holiday Inn wil checken zou ik diegene daarvoor zeer erkentelijk zijn.
Kenju
Say It!!??
quote:
Op maandag 1 september 2014 16:59 schreef Lemming22 het volgende:[..]
Koch is niet goed genoeg en Zanka is weg, dus valt er een gat achter Bruma. Deze huur zou dat tijdelijk oplossen (blijkbaar vinden ze hem goed genoeg). Volgend seizoen kijken we wel weer verder. Met vermoedelijk het geld van de verkoop van Depay en Wijnaldum.
Blijf het toch vreemd vinden. Ik vind dan een meer ervaren kracht logischer, ook als hij minder potentieel heeft. Of een jongen voor de toekomst. Opvulsel huren klinkt gewoon niet logisch.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
quote:
Denk eerder dat hij mad is, lekker in het 2de voetballen.
En zelfs officieel:
Wat wil die jongen nou?
Als zelfs Kees Ploegsma zijn handen er vanaf trekt..
Rikgod pakt 'm even hard aan.
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
Weer een zaakwaarnemer versleten

. Uiteraard ligt het allemaal aan PSV en de zaakwaarnemers en treft Bakkali geen enkele blaam

.
Laat hem maar lekker trainen tot einde seizoen en dan tot nooit meer ziens.
quote:
Kan me niet voorstellen dat hij daar voor gaat. Lijkt me iemand die zijn afspraken nakomt en zijn contracten uitdient.
quote:
Ze lijken ook wel allemaal op elkaar hč.
quote:
Wie meldt dat? Lijkt me erg onwaarschijnlijk. Hij is pas een jaar weg bij PEC en hij vertrok juist omdat hij het zat was altijd in de spotlights te staan. Kan me nog goed herinneren dat hij graag achter de schermen zei te werken.
quote:
Bakkali en zijn neven. Vuile racist.
quote:
Er moet wel iets achter zitten, anders die je niet zo hij heeft een miljoenencontract gekregen volgend speelt ie ergens met veel geld kan niet anders
Naar ventje is het ook, de tering
Brutal. Fucking. Metal.
Misbaksel. Laat hem maar de herdgang poetsen met een tandenborstel.
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Op maandag 1 september 2014 18:50 schreef Tchock het volgende:[..]
Wie meldt dat? Lijkt me erg onwaarschijnlijk. Hij is pas een jaar weg bij PEC en hij vertrok juist omdat hij het zat was altijd in de spotlights te staan. Kan me nog goed herinneren dat hij graag achter de schermen zei te werken.
http://www.tubantia.nl/ex(...)f-langeler-1.4512336
quote:
De menig van Henk dus..
Maar ik geloof niet dat Art vertrekt. Die heeft het wel naar zijn zin. En lijkt me wel een man met enig eergevoel
quote:
Ah, dat is dus gewoon door een journalistje bedacht. Zit geen enkele clubinfo achter. Dan garandeer ik je dat Langeler blijft.
S0nic
the Hedgehog
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Op maandag 1 september 2014 18:56 schreef Doublepain het volgende:[..]
Er moet wel iets achter zitten, anders die je niet zo hij heeft een miljoenencontract gekregen volgend speelt ie ergens met veel geld kan niet anders
Stuurt hij dan ook zijn neef daar naar toe?
quote:
Lijkt op Willems maar dan bruter

quote:
nee want hij wil daarnaartoe
Coelho
BigGreenEgg
quote:
Op maandag 1 september 2014 19:47 schreef Tarado het volgende:[..]
Dan zit de vooruitgang dus eigenlijk meer in het feit dat Depay en Wijnaldum volwassener zijn terug gekomen van het WK
Ik denk dat we er in kwaliteit op vooruit gegaan zijn. Bij de spelers die UIT zijn, zit imho niet iemand die we enorm gaan missen terwijl De Jong en Guardado van toegevoegde waarde kunnen zijn. Isimat ken ik niet dus ik weet niet of dat basis-materiaal is en een 2e/3e keeper en wat jeugdspelers zullen het verschil niet gaan maken.
En ja, je mag je in je handjes knijpen dat Wijnaldum en Depay er nog zijn.
Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 1 september 2014 @ 20:55:37
rubbereend
JUICHEN
De Jong is een vooruitgang t.o.v. Matavz en bij Guardado zit de winst ten opzichte van Park in de fitheid
DeLuna vindt me dik ;(
Op
zondag 22 juni 2014 12:30 schreef
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
quote:
Jetro doet de presentatie
quote:
Alsof ik naar twee verschillende mensen zit te kijken, die twee foto's.
HL_Dog43
Knowledge is free
quote:
Wie? Bakkali?

Zou wat zijn zeg, ajax ipv Atletico Madrid.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
quote:
Davy Klaassen heeft vanavond de Johan Cruijff Prijs in ontvangst genomen. De nieuwe nummer 10 van Ajax is uitgeroepen tot Talent van het Jaar. De prijs werd uitgereikt op het Voetballer van het Jaar Gala in Hilversum. Het 21-jarige talent, dat afgelopen seizoen kampioen werd met Ajax, kreeg van de jury, bestaande uit Johan Cruijff, Frank de Boer, Wim Jonk, Jan Wouters, Ron Jans, Ronald Koeman, Yoeri Mulder, Philip Cocu, Willy Dullens en Erwin Koeman, nipt de voorkeur boven PSV'er Memphis Depay.
Ik zie dit nu pas
quote:
Waarom geen Boëtius?
quote:
Is veel te goed voor deze prijs. Ze hebben hem gediskwalificeerd.
quote:
Logisch. Heeft dan ook zeker 3 goede wedstrijden gespeeld
quote:
Aangezien hij beter is dan Messi snap ik dat wel.
Brutal. Fucking. Metal.
Caland
FREEJANCEES
quote:
Als dat over vorig seizoen ging toch niet eens zo heel onterecht.
VBL SC influencer
Left, right, behind
Messi al binnen jongens?
Brutal. Fucking. Metal.
Depay en Wijnaldem gebleven
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:
Ze kunnen nog naar Rusland toch?
Brutal. Fucking. Metal.
quote:
Barst van de joden in de jury, goh wat verrassend dan zeg
U MAD?
Wut? Davey Klaassen talent van het jaar ?

Wat een jodenjury
tja77
quote:
Lachwekkend dat een grijze muis in dienst van Ajax, de voorkeur krijgt boven een ECHT talent van PSV.
Aan de andere kant gaat Depay als hij zo doorgaat niet voor kleine prijsjes als "talent" maar eerder voor "beste voetballer".
quote:
Heeft Depay soms goed gespeeld in het seizoen 2013/14? Dacht het niet, hé.
quote:
Op dinsdag 2 september 2014 08:08 schreef tja77 het volgende:[..]
Lachwekkend dat een grijze muis in dienst van Ajax, de voorkeur krijgt boven een ECHT talent van PSV.
Aan de andere kant gaat Depay als hij zo doorgaat niet voor kleine prijsjes als "talent" maar eerder voor "beste voetballer".
Nee, dat is té overdreven
quote:
Beter dan Davey Wie?
quote:
Wat een onzin Stijn.
quote:
Geen aandacht meer schenken aan dat omhooggevallen pisventje
Mani89
We try not to sexualize them.
quote:
quote:
Het interview tekende zijn totale gebrek aan zelfkritiek bij het omhooggevallen talent.
quote:
Toch lag het nooit aan Maaroufi, die de oorzaak van zijn falen altijd elders zocht.
Ik heb Marokkanenbingo.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
quote:
Op dinsdag 2 september 2014 11:21 schreef Tarado het volgende:[..]
Hij heeft toch gewoon gelijk, wat mankeert er aan je geheugen, sensationele speler maar zijn rendement was bijzonder laag, bij Klaassen was dat precies andersom.
Klaassen heeft die prijs verdiend gewonnen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Tarado
capô de fusca
quote:
Op dinsdag 2 september 2014 11:32 schreef tja77 het volgende:Klaassen leuk voetballertje, maar meer ook niet. Als je het over talent hebt, zou Depay een terechte winnaar zijn geweest. Rendement was aan het begin van het seizoen welliswaar niet zo hoog. Maar naar mate het seizoen vorderde werd Depay steeds belangrijker voor PSV. En gezien de progressie die hij heeft gemaakt, en het talent dat hij bezit, is het gewoon lachwekkend dat hij niet gewonnen heeft. Het devalueert de waarde van de JC prijs.
Tis een prijs voor talent, niet voor rendement of weet ik veel wat.
Ik denk dat Depay ansich ook een groter talent is dan Klaassen maar het gaat er wel om wat je er mee doet en dat was vorig seizoen nog veel te druistig en het was ook niet zijn eerste seizoen
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Hij heeft toch gewoon gelijk, wat mankeert er aan je geheugen, sensationele speler maar zijn rendement was bijzonder laag, bij Klaassen was dat precies andersom.
Is goed.

Depay kon er niets van vorig seizoen, je hebt helemaal gelijk.
Snap sowieso niet dat Bakkali die prijs niet gewonnen heeft.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
quote:
Hij heeft geen gelijk. Depay was vaak het enige lichtpuntje in een heel matig seizoen. De enige speler die daadwerkelijk beter is geworden bij PSV. Of hij talent van het jaar had moeten worden laat ik in het midden, maar je kunt niet zeggen dat hij vorig seizoen niet goed was.
Tarado
capô de fusca
quote:
Lees eens goed.
Ik ben echt gecharmeerd van Depay en niet sinds het WK hoor, Lange_Lans zal dat kunnen beamen maar met zijn talent moet het rendement hoger.
quote:
Op dinsdag 2 september 2014 11:43 schreef Tarado het volgende:[..]
Lees eens goed.
Ik ben echt gecharmeerd van Depay en niet sinds het WK hoor, Lange_Lans zal dat kunnen beamen maar met zijn talent moet het rendement hoger.
Ik kan dit beamen. Voor het vorige seizoen werd al door jou voorspeld dat hij mee zou gaan naar het WK.
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 20:17 schreef tja77 het volgende:[..]
Eens.
Twente was bijzonder slecht en zwak, die Ziyech komt nog voor geen meter uit de verf, verspeelt enorm veel kansen.
Ajax was niet veel beter, hun defensie lijkt nog beroerder dan die van PSV. Man man man die Boilesen...
Vitesse, dat hebben we zelf kunnen aanschouwen. Positioneel goed, laatste en voorlaatste bal slecht. Kunnen niet scoren.
Feijenoord, kon niet van dit zwakke Twente winnen, maar speelde (zeker de eerste helft) gewoon goed. Als dit team gaat draaien (en die gekke spits Kazim gaat een goede worden) dan kan Feijenoord nog ver komen. Zeker met Toornstra en nu Clasie heeft bijgetekent
Goede post. Niets aan toe te voegen.
Tarado
capô de fusca
quote:
Op dinsdag 2 september 2014 11:42 schreef Lange_Lans het volgende:[..]
Hij heeft geen gelijk. Depay was vaak het enige lichtpuntje in een heel matig seizoen. De enige speler die daadwerkelijk beter is geworden bij PSV. Of hij talent van het jaar had moeten worden laat ik in het midden, maar je kunt niet zeggen dat hij vorig seizoen niet goed was.
Ik zeg ook niet dat hij niet goed is maar sensationeel oogt maar wel vaak in schoonheid strandt en bij Klaassen precies andersom.
tja77
Techniek, Tactiek, Overzicht, Aannemen, Passen, Trappen, Koppen, Creativiteit, Verantwoordelijkheid, Initiatief, Teamspeler, Coachen, Persoonlijkheid en Sociale betrokkenheid.
Dit zijn de 14 criteria waarop het talent wordt beoordeelt.
Ja idd, Klaassen terechte winnaar
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Op dinsdag 2 september 2014 11:43 schreef Tarado het volgende:[..]
Lees eens goed.
Ik lees het prima. Ik vind niet dat je een speler met 32 wedstrijden waarin hij 12 goals scoort en 7 assists geeft (en blijkbaar 2,64 keypasses per wedstrijd, kan die statistiek van Klaassen niet zo gauw vinden) een laag rendement kan toeschrijven als 20 jarige.
Niet 1 op 1 vergelijkbaar, maar Klaassen geeft als nummer 10 niet eens 6 assists in dat jaar. Scoort dan wel weer 10 keer in 26 wedstrijden.
Tarado
capô de fusca
quote:
Op dinsdag 2 september 2014 11:50 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
Ik lees het prima. Ik vind niet dat je een speler met 32 wedstrijden waarin hij 12 goals scoort en 7 assists geeft (en blijkbaar 2,64 keypasses per wedstrijd, kan die statistiek van Klaassen niet zo gauw vinden) een laag rendement kan toeschrijven als 20 jarige.
Niet 1 op 1 vergelijkbaar, maar Klaassen geeft als nummer 10 niet eens 6 assists in dat jaar. Scoort dan wel weer 10 keer in 26 wedstrijden.
Klaassen is rechtshalf geen 10 en ik zat niet in de jury hoor
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Ik dacht dat hij voornamelijk op 10 had gespeeld met de blessures van de Jong etc. Enfin, ik kijk niet elke wedstrijd van Ajax en Klaassen, maar de eerste opmerking van 422 was onzin. Depay heeft wel degelijk goed gespeeld vorig seizoen.
quote:
Op dinsdag 2 september 2014 11:47 schreef Tarado het volgende:[..]
Ik zeg ook niet dat hij niet goed is maar sensationeel oogt maar wel vaak in schoonheid strandt en bij Klaassen precies andersom.
Maar Stijn stelt dat Depay in 13/14 niet goed zou zijn geweest. En dat is onzin.
Tarado
capô de fusca
quote:
Op dinsdag 2 september 2014 11:54 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
Ik dacht dat hij voornamelijk op 10 had gespeeld met de blessures van de Jong etc. Enfin, ik kijk niet elke wedstrijd van Ajax en Klaassen, maar de eerste opmerking van 422 was onzin. Depay heeft wel degelijk goed gespeeld vorig seizoen.
Ajax speelt al 4 jaar zonder 10 (sinds De Boer)
quote:
Op dinsdag 2 september 2014 11:48 schreef tja77 het volgende:Techniek, Tactiek, Overzicht, Aannemen, Passen, Trappen, Koppen, Creativiteit, Verantwoordelijkheid, Initiatief, Teamspeler, Coachen, Persoonlijkheid en Sociale betrokkenheid.
Dit zijn de 14 criteria waarop het talent wordt beoordeelt.
Ja idd, Klaassen terechte winnaar

Klaassen is ook een paar klassen beter maar dat maakt niet uit, Depay gaat vast wel een keer scoren en zijn talent waar maken iets wat Klaassen gedaan heeft.
Tamata 2 maanden uit de running, gebroken middenvoetsbeentje.
quote:
Op dinsdag 2 september 2014 12:17 schreef Doublepain het volgende:[..]
Klaassen is ook een paar klassen beter maar dat maakt niet uit, Depay gaat vast wel een keer scoren en zijn talent waar maken iets wat Klaassen gedaan heeft.
Niets aan toe te voegen. Depay mag de veters nog niet eens strikken van Klaassen.
tja77
quote:
Op dinsdag 2 september 2014 19:44 schreef Lemming22 het volgende:[..]
Jammer voor hem, niet voor PSV. Genoeg opties die zijn plaats met hetzelfde niveau kunnen invullen. Ook al beweert Thijsje dat het toch echt wel een gemis is.
Als Willems geblesseerd raakt, moet je wel gaan schuiven, of zou Guardado daar kunnen spelen?
tja77
quote:
Op dinsdag 2 september 2014 19:52 schreef Lemming22 het volgende:[..]
Schijnt van wel, inderdaad. Al zou ik eerder Arias, Brenet, Hendrix of Ritzmaier op die plek zetten. Omdat ik verwacht dat Cocu Guardado op het middenveld wil houden.
Arias? En dan Brenet rechtsback, das ook geen geweldenaar.
Hendrix, Ritzmaier, en Guardado zijn allemaal middenvelders.
Hoewel ik denk dat Guardado de snelste is, zou dat een optie kunnen zijn.
Je kunt niet iedere positie 3 dubbel bezet hebben, maar een back up (zo zie ik Tamata) die geblesseerd is, liever niet.
Maar ik deel je mening dat het elftal zonder Tamata beter af is. Maar dat is ook de reden dat Willems de voorkeur krijgt.
quote:
“Ik had de hoop dat het mij zou lukken deze situatie recht te trekken”, zegt Ploegsma, die terugkijkt op de situatie in het Eindhovens Dagblad. Hij zegt dat Bakkali een ander idee over zijn sportieve toekomst had dan hij. “Ik vond dat PSV hem een goede aanbieding had gedaan en dat hij dit contract moest tekenen, omdat dat het beste is voor zijn ontwikkeling. Hij had er niet het goede gevoel bij. Dan moet je als zaakwaarnemer in de spiegel kijken. Ik ben tot de conclusie gekomen dat we niet verder kunnen.”
Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
quote:
Volgens mij zag ik voorbij komen dat Guardado daar liever niet speelt...
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
Lemming22
quote:
Prijzen passe-partouts Europa League:
Tribune Oost en West ¤ 35,00
Vak A, B, E, F, M, N, O, S, T en U ¤ 50,00
Vak C, Ere Zuid ( Z), D, P, Ere Noord ( N), en R ¤ 70,00
Family Corner voor volwassenen (vak UU) ¤ 35,00
Family Corner voor kinderen tot en met 12 jaar ¤ 15,00
En seizoenskaarthouders krijgen ook nog een gratis kaartje Utrecht thuis voor de beker erbij. Echt hele nette prijzen hoor
quote:
Toch zou ik zijn kant ook wel willen horen maar goed dat ze er klar mee zijn, misschien zelfs nog wat laat maarja dat komt gewoon omdat je als club zo'n talent wilt houden en verkopen dan doe je daar meer voor..
Nooit meer opstellen, laat hem maar wat balletjes hooghouden tot zijn contract afgelopen is
quote:
Hmm.. aantrekkelijke prijs inderdaad.
quote:
Waarheid, op het WK was het al duidelijk dat Depay er niet thuishoort maar gewoon Klaassen
quote:
Negeren en niet gaan als uiting van het ongenoegen van het gevoerde beleid.
quote:
Depay had opzich leuke invalbeurten. Jammer dat Klaassen geblesseerd was en dus niet mee kon naar het WK, anders had hij zich aardig kunnen bewijzen tegen de grote landen.
quote:
Op dinsdag 2 september 2014 22:55 schreef Herqules het volgende:[..]
Depay had opzich leuke invalbeurten. Jammer dat Klaassen geblesseerd was en dus niet mee kon naar het WK, anders had hij zich aardig kunnen bewijzen tegen de grote landen.
word
TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
quote:
Op dinsdag 2 september 2014 22:55 schreef Herqules het volgende:[..]
Sowieso beste speler van de eredivisie nu Blind weg is.
De_Pel
Is weg.
Zo, het heeft een jaartje geduurd, maar ze hebben het zowaar eens gehad met Bakkali. Hoop dat hij nooit meer minuten maakt bij PSV, en hij mag tijdens zijn laatste training komend jaar zijn kruisbanden afscheuren

quote:
PSV heeft het na het zoveelste hoofdstuk in de lang soap rond Zakaria Bakkali helemaal gehad met de jongeling. De aanvaller hoeft zelfs niet meer op speeltijd te rekenen bij de beloftenploeg, meldt het Eindhovens Dagblad.
De achttienjarige Bakkali heeft in een jaar tijd al vier zaakwaarnemers versleten en kwam vele afspraken met PSV niet na. Vorige week volgde de druppel die de emmer deed overlopen. De club had op hoofdlijnen een akkoord met het toptalent, dat zijn handtekening zou komen zetten. De tiener haakte echter opnieuw op het laatste moment af, waarop PSV besloot de aanbieding voor eeuwig in te trekken.
Bakkali was al uit de eerste selectie van PSV verwijderd en speelde zijn wedstrijden dit seizoen voor Jong PSV in de Jupiler League. Ook daar komt echter een einde aan. De linksbuiten zal alleen nog worden ingezet bij extreme personele problemen en moet verder genoegen nemen met een plek op de tribune.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
quote:
Op woensdag 3 september 2014 13:10 schreef De_Pel het volgende:Zo, het heeft een jaartje geduurd, maar ze hebben het zowaar eens gehad met Bakkali. Hoop dat hij nooit meer minuten maakt bij PSV, en hij mag tijdens zijn laatste training komend jaar zijn kruisbanden afscheuren

[..]

Die jongen wordt volgens mij echt de kop gek gemaakt door zogenaamde kenners. Die hebben hem laten denken dat hij God's gift to mankind is. De uitroeping tot grootste talent ter wereld en zijn debuut bij PSV hebben hem een duw in zijn rug gegeven en de strijd tussen de Belgische en Marokkaanse bond hebben hem waarschijnlijk alle gevoel voor realiteit doen laten verliezen.
Totaal onduidelijk ook wat zijn doel is. Hij had naar Atletico, Porto en Lille gekund. Stuk voor stuk ploegen die hoger dan PSV aangeschreven staan in competities die beter zijn. Hij had naar Frankfurt gekund waar hij naar alle waarschijnlijkheid wel op speeltijd had kunnen rekenen en meer had kunnen verdienen. Ik denk dat hij het liefste bij PSV was gebleven, maar dat hij gehoopt had op een vertrek van Depay. En dat hij heeft gedacht dat PSV dan min of meer afhankelijk van hem zou zijn.
Ik denk dat hij nu zo een stempel op zich heeft dat hij nooit meer uit de verf gaat komen en dat clubs 10 keer zullen nadenken voor dat ze hem vastleggen.
Tarado
capô de fusca
quote:
Op woensdag 3 september 2014 14:15 schreef Lange_Lans het volgende:[..]
Die jongen wordt volgens mij echt de kop gek gemaakt door zogenaamde kenners. Die hebben hem laten denken dat hij God's gift to mankind is. De uitroeping tot grootste talent ter wereld en zijn debuut bij PSV hebben hem een duw in zijn rug gegeven en de strijd tussen de Belgische en Marokkaanse bond hebben hem waarschijnlijk alle gevoel voor realiteit doen laten verliezen.
Totaal onduidelijk ook wat zijn doel is. Hij had naar Atletico, Porto en Lille gekund. Stuk voor stuk ploegen die hoger dan PSV aangeschreven staan in competities die beter zijn. Hij had naar Frankfurt gekund waar hij naar alle waarschijnlijkheid wel op speeltijd had kunnen rekenen en meer had kunnen verdienen. Ik denk dat hij het liefste bij PSV was gebleven, maar dat hij gehoopt had op een vertrek van Depay. En dat hij heeft gedacht dat PSV dan min of meer afhankelijk van hem zou zijn.
Ik denk dat hij nu zo een stempel op zich heeft dat hij nooit meer uit de verf gaat komen en dat clubs 10 keer zullen nadenken voor dat ze hem vastleggen.
Blijft toch zonde want talent heeft hij
LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
quote:
Op dinsdag 2 september 2014 11:54 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
Jij zet jezelf ook goed voor schut.
Tarado
capô de fusca
quote:
Op woensdag 3 september 2014 14:17 schreef BeamofLight het volgende:Jullie zien echt niet dat hij rekt rekt en rekt tot einde contract? En dan fluitend naar City of weet ik veel welke club gaat (wat reeds afgesproken werk is).
City

Lijkt me niet
quote:
Op woensdag 3 september 2014 14:17 schreef BeamofLight het volgende:Jullie zien echt niet dat hij rekt rekt en rekt tot einde contract? En dan fluitend naar City of weet ik veel welke club gaat (wat reeds afgesproken werk is).
Jij bent een van zijn adviseurs?
quote:
Goed dat je even iemand op zijn plek komt zetten hier. Dat wordt erg op prijs gesteld.
LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
jpg97
Otaku No Kenkyu
quote:
EINDHOVEN – Door geen handtekening te zetten onder een nieuw contract bij PSV maakte Zakaria Bakkali zich niet populair in Eindhoven. Op speeltijd hoeft de 18-jarige Belg dit seizoen niet meer te rekenen. Toch zal Bakkali deze jaargang nog in actie moeten komen, al is dat niet altijd binnen de lijnen.
,,In de krant las ik vanmorgen dat PSV klaar is met Zakaria Bakkali”, zegt PSV-directeur Toon Gerbrands. ,,Dat klopt, maar hij is nog niet klaar bij ons. PSV betaalt zijn salaris tot komende zomer. In ruil hebben wij nog een aantal klusjes voor hem in petto. Het lijkt me niet meer dan logisch dat je werkt voor je geld.”
Ongeďnteresseerd slenteren
Gerbrands heeft al een aantal taken voor het enfant terrible in gedachten. ,,Volgens mij is hij erg goed geschikt om voor aanvang van onze thuiswedstrijden in een Phoxy-pak ongeďnteresseerd over het hoofdveld te slenteren. Toen hij nog speler van PSV 1 was, heeft hij al meermaals laten zien dat prima te kunnen.”
,,Mocht Zakaria een avondje niet kunnen, dan doen we daar niet moeilijk over. Als hij zelf maar voor een vervanger zorgt. Dat moet geen probleem zijn, want hij heeft een neef die graag in zijn plaats komt opdraven. Als die niet te dik is, kan hij in dat vossenpak kruipen. Dat ziet geen mens.”
Keer op keer een verrassing
Ook op dagen dat PSV niet voetbalt mag Bakkali zich van Gerbrands in Eindhoven melden. ,,Er komen regelmatig gezelschappen naar het Philips Stadion die een stadiontour willen. Zakaria kan die mensen mooi rondleiden. Hij is de laatste maanden 247 keer in het stadion geweest voor een gesprek over zijn contract, dus als iemand de weg weet in ons sportpaleis, is hij het wel. Bovendien weet die jongen totaal niet welke richting hij op wil. Op die manier is het voor onze gasten keer op keer een verrassing waar ze naartoe gaan.”
Aan het lijntje
Tegen het einde van dit seizoen zal Bakkali het wat het drukker krijgen. Toon Gerbrands: ,,In april bellen we onze twijfelende seizoenskaarthouders altijd met de vraag of ze hun kaart willen verlengen. De ervaring leert dat mensen snel geneigd zijn om hun abonnement op een stoeltje te verlengen wanneer een PSV-medewerker uitgebreid alle voordelen van een seizoenskaart uitlegt. Dat is Zakaria wel toevertrouwd. Want mensen lang aan het lijntje houden, dat kan hij als geen ander.”
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAirIk denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 3 september 2014 @ 17:50:10
rubbereend
JUICHEN
quote:
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
quote:
Brutal. Fucking. Metal.
quote:
Weet niet of het contractueel mogelijk is, maar je zou hem ook de WC's kunnen laten schoonmaken.
Caland
FREEJANCEES
quote:
Nee man is echt hij wordt toch geciteerd.
VBL SC influencer
Left, right, behind
Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 3 september 2014 @ 19:55:46
rubbereend
JUICHEN
quote:
mag niet naar mijn weten
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
HL_Dog43
Knowledge is free
quote:
Geen idee wie dit heeft geschreven. Maar tis BRIL-JANT!
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
quote:
Staat niet niet in z'n contract.. Dus waarom niet
Buitendam
Commissaris.
quote:
Omdat je jezelf onsterfelijk belachelijk maakt.
Dit, dus.
Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 3 september 2014 @ 22:38:05
rubbereend
JUICHEN
Wat een drukte zeg. Gewoon Bakkali niet meer gebruiken en verder niet druk meer over maken. Hij is het niet waard.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Maar je hebt wel schone WC's. Duss.....
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
Zaakwaarnemer Koch zeurt in media over komst Isimat:
quote:
Komst Isimat valt slecht bij Koch
4 september 2014
De komst van Nicolas Isimat-Mirin is slecht gevallen bij Menno Koch. PSV heeft met de Fransman een directe concurrent voor zijn positie gehaald. "Dat was niet de afspraak. Menno kreeg aan het einde van vorig seizoen de toezegging dat hij tweede man achter Bruma zou worden als hij in de voorbereiding goed zou presteren," zo stelt de zaakwaarnemer in de nieuwe uitgave van Voetbal International.
"Twee weken geleden kreeg Menno te horen dat hij definitief zijn plaats in de A-selectie had verdiend. En dan halen ze op de laatste dag van de transferwindow een rechtsbenige centrale verdediger. Dat is op z'n zachtst gezegd niet netjes. Ik ben blij dat we niet verlengd hebben. Aan het einde van het seizoen is hij transfervrij. We hebben de rustig de tijd om na te denken hoe we dit gaan aanpakken."
quote:
dan gaatie lekker transfervrij naar VVV...lekker laten gaan. Wat denken al die zaakwaarnemers tegenwoordig toch
Lemming22
gniffie
Ven der Vurt is baas!
quote:
Als PSV zijn contract wil verscheuren zou Koch daar geen enkel probleem mee hebben lijkt mij.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
Kenju
Say It!!??
quote:
Nou ja, als er concrete afspraken zijn gemaakt, dan begrijp ik het wel. Ik zie eerlijk gezegd ook niet in waarom ze een jonge verdediger huren. Wat is zijn meerwaarde als Koch er al is? En het is ook niet zo dat hij een topper is die er meteen gaat staan als Bruma wegvalt.
Aan de andere kant is het natuurlijk ook zo dat twee rechtsbenige verdedigers prima naast elkaar kunnen staan. Met linksbenige verdedigers schijnt dat niet zo te zijn, al ken ik daar de onderbouwing niet voor.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
Het is toch al de hele zomer bekend dat PSV nog een rechtsbenige verdediger wil halen. Als daadwerkelijk die toezegging gedaan was, hadden ze in juni al aan de bel kunnen trekken. Koch lijkt me zowieso niet goed genoeg.
quote:
Op donderdag 4 september 2014 15:35 schreef Kenju het volgende:[..]
Nou ja, als er concrete afspraken zijn gemaakt, dan begrijp ik het wel. Ik zie eerlijk gezegd ook niet in waarom ze een jonge verdediger huren. Wat is zijn meerwaarde als Koch er al is? En het is ook niet zo dat hij een topper is die er meteen gaat staan als Bruma wegvalt.
Aan de andere kant is het natuurlijk ook zo dat twee rechtsbenige verdedigers prima naast elkaar kunnen staan. Met linksbenige verdedigers schijnt dat niet zo te zijn, al ken ik daar de onderbouwing niet voor.
Omdat Koch waarschijnlijk van een minder niveau is als deze jonge Fransman. Wel leuk om talenten toe te voegen, maar als ze gewoon niet goed genoeg zijn kun je ze moelijk opstellen/op de reserve bank plaatsen.
quote:
Nu zijn ze al over het paard getild en gek gemaakt nog vóór ze een wedstrijd in het eerste hebben gespeeld

Waar wil die Koch in godsnaam heen dan?
Who's your Stannis?
quote:
Op donderdag 4 september 2014 18:28 schreef ZoDiep het volgende:[..]
Nu zijn ze al over het paard getild en gek gemaakt nog vóór ze een wedstrijd in het eerste hebben gespeeld

Waar wil die Koch in godsnaam heen dan?
Emmen?
Adames
Klara!
quote:
Op donderdag 4 september 2014 15:44 schreef theodoor9 het volgende:[..]
Omdat Koch waarschijnlijk van een minder niveau is als deze jonge Fransman. Wel leuk om talenten toe te voegen, maar als ze gewoon niet goed genoeg zijn kun je ze moelijk opstellen/op de reserve bank plaatsen.
In Koch investeer je, die Fransman is volgend jaar weer weg. Dat is het hele idee van een eigen jeugdopleiding.
quote:
Valt weinig te investeren. Als er al nog rek in zit dan is het heel weinig.
Als Koch zich de komende jaren nog spectaculair ontwikkeld, dan haalt hij misschien het niveau van de bank van Helmond Sport. Meer is het niet en zal het nooit worden.
Adames
Klara!
quote:
Op donderdag 4 september 2014 20:31 schreef Knalerwtje het volgende:[..]
Valt weinig te investeren. Als er al nog rek in zit dan is het heel weinig.
Als Koch zich de komende jaren nog spectaculair ontwikkeld, dan haalt hij misschien het niveau van de bank van Helmond Sport. Meer is het niet en zal het nooit worden.
Als dat zo is, had je hem direct moeten dumpen. Niet zoiets doen
Iemand enig idee of er ook losse kaarten worden verkocht voor de EL? Zie alleen passepartouts staan
Brutal. Fucking. Metal.
U MAD?
quote:
Heb het geloof ik al gevonden

Nu nog eens kijken of m'n vriendin mee kan op de 18e
Brutal. Fucking. Metal.
quote:
Misschien kan Ajax hem een contract aanbieden
quote:
Jij gooit ook je oude schoenen weg om vervolgens op je sokken naar de winkel te lopen in de hoop dat ze nog iets in je maat hebben?
Koch kan er toch helemaal geen kut van.
tja77
quote:
Wanne koekwaus...
Verwend nest, oprotten aub.
quote:
Ja maar, hij wilde speeltijd hoor!
quote:
Op vrijdag 5 september 2014 20:55 schreef Lemming22 het volgende:[..]
In de winterstop mag hij officieel tekenen bij een andere club. Dan zal de aap wel uit de mouw komen wat er nu echt aan de hand is.
Zal er wel weer een groot jankverhaal in de VI verschijnen over hoe slecht hij wel niet behandeld is door PSV en wat een zwaar leven hij heeft gehad.
Negeren die jongen en doorgaan
quote:
Op vrijdag 5 september 2014 23:03 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
Zal er wel weer een groot jankverhaal in de VI verschijnen over hoe slecht hij wel niet behandeld is door PSV en wat een zwaar leven hij heeft gehad.
Negeren die jongen en doorgaan
Precies. Lekker laten gaan, niet meer over bezig blijven.
Waarschijnlijk duikt hij wel ergens op in Syrië of Irak, daar is hij beďnvloedbaar genoeg voor.
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Het zal wel wat genuanceerder liggen dan die zaakwaarnemer het brengt. Het was nou niet bepaald een geheim dat PSV met een verdediger bezig was, daar ging het al maanden over...
quote:
Verstandig persoon dat ver gaat komen.
quote:
VVV had Roel Brouwers binnengehaald als ze gepromoveerd waren, dus jammer voor Menno, maar daar maakt hij geen kans.
Koch zou gewoon een seizoen aan een Cambuur, Utrecht, Heerenveen verhuurd moeten worden. Kan 'ie 't laten zien. Want tot nu toe heb ik 't nog niet gezien in ieder geval
Wat vinden jullie van de nieuwe verdediger Isimat-Mirin? Denken jullie dat hij Bruma of Rekik de basis uitspeeld?
🔒
quote:
Hij lijkt me op het eerste oog eerder de nieuwe Marcelo dan dat het de nieuwe Alex gaat worden.
quote:
zo goed is bruma ook niet hoor. maar ik heb die 3 minuten niet gezien dus misschien heb je gelijk.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Als ik trainer van 1 van die clubs zou zijn zou hij onmogelijk basis staan. Dan heeft verhuren geen zin.
Dit, dus.
tja77
quote:
Wel eens Bambi gezien? En dan het moment dat het hertje op het ijs staat. Dat gevoel kwam bij mij naar boven. Ja hij kan koppen, maar gericht koppen is iets anders. Maar bovenal het oogt allemaal slungelig en traag.
Maar zoals ik al zei, 3 minuten youtube, en ik weet niet hoe oud die beelden waren.
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Op zaterdag 6 september 2014 20:48 schreef tja77 het volgende:[..]
Wel eens Bambi gezien? En dan het moment dat het hertje op het ijs staat. Dat gevoel kwam bij mij naar boven. Ja hij kan koppen, maar gericht koppen is iets anders. Maar bovenal het oogt allemaal slungelig en traag.
Mijn god, dat klinkt precíés als Marcelo.
Kan iemand mij vertellen waarom de psv kaarten voor de europa league relatief duur zijn? Normaal gezien zit het nooit vol, waarom vragen ze dan nog 35 euro voor de goedkoopste ipv een tientje ofzo?
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Op zondag 7 september 2014 20:45 schreef E-Dubble het volgende:Kan iemand mij vertellen waarom de psv kaarten voor de europa league relatief duur zijn? Normaal gezien zit het nooit vol, waarom vragen ze dan nog 35 euro voor de goedkoopste ipv een tientje ofzo?
Voor 35 euro krijg je 3 wedstrijden, als seizoenskaarhouder krijg je er zelfs gratis de bekerwedstrijd PSV-Utrecht bij als je vandaag of morgen nog bestelt.
Wat een los kaartje kost, geen idee.
[ Bericht 0% gewijzigd door Grrrrrrrr op 07-09-2014 22:43:54 ]
quote:
Op zondag 7 september 2014 22:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:[..]
Voor 35 euro krijg je 3 wedstrijden, als seizoenskaarhouder krijg je er zelfs gratis de bekerwedstrijd PSV-Utrecht bij als je vandaag of morgen nog besteld.
Wat een los kaartje kost, geen idee.
Ohh haha, dacht dat dat de prijs per wedstrijd was

in dat geval is het gewoon een goede deal
dubbel
Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
quote:
Je doet je naam eer aan.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.