Met als hoogtepunt de prachtige dieptepass op De Jong die er uiteindelijk een frommelgoal van maakte. Speelde ook met de 100% volle inzet. Heeft heel wat gaten dichtgelopen.quote:Op maandag 1 september 2014 14:03 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Eerste helft kut.
Tweede helft voldoende.
En al vanaf minuut 1, aanwijzingen geven waar iedereen staan moest.quote:Op maandag 1 september 2014 14:14 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Met als hoogtepunt de prachtige dieptepass op De Jong die er uiteindelijk een frommelgoal van maakte. Speelde ook met de 100% volle inzet. Heeft heel wat gaten dichtgelopen.
Ook in de eerste 6,5 minuut 2x super dom balverlies geleden waar sowieso 1 keer bijna een tegengoal uit kwam dacht ik.quote:Op maandag 1 september 2014 14:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
En al vanaf minuut 1, aanwijzingen geven waar iedereen staan moest.
Klopt, dat was niet al te best. Ruimte voor verbetering, gelukkig vond hij dat zelf ook.quote:Op maandag 1 september 2014 14:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ook in de eerste 6,5 minuut 2x super dom balverlies geleden waar sowieso 1 keer bijna een tegengoal uit kwam dacht ik.
Is dit serieus?quote:Op maandag 1 september 2014 15:40 schreef Lange_Lans het volgende:
Nog geen bevestiging gezien van die Isimat-Mirin. Ik rijd wel even naar het Sint Anna. Als iemand even bij de Holiday Inn wil checken zou ik diegene daarvoor zeer erkentelijk zijn.
Koch is niet goed genoeg en Zanka is weg, dus valt er een gat achter Bruma. Deze huur zou dat tijdelijk oplossen (blijkbaar vinden ze hem goed genoeg). Volgend seizoen kijken we wel weer verder. Met vermoedelijk het geld van de verkoop van Depay en Wijnaldum.quote:Op maandag 1 september 2014 16:25 schreef Kenju het volgende:
Wat is het idee achter het aantrekken van die Isimat-Mirin eigenlijk? Ze huren hem, maar hebben geen optie tot koop, en het lijkt me dat ze met Bruma al het duo voor de basis-elf gekozen hebben. Waarom dan een jonge Fransman aantrekken voor een jaartje?
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 01-09-2014 om 16:52:09Transfer Isimat-Mirin is definitief rond, hij is medisch goedgekeurd. #PSV huurt hem 1 jaar van AS Monaco. reageer retweet
Blijf het toch vreemd vinden. Ik vind dan een meer ervaren kracht logischer, ook als hij minder potentieel heeft. Of een jongen voor de toekomst. Opvulsel huren klinkt gewoon niet logisch.quote:Op maandag 1 september 2014 16:59 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Koch is niet goed genoeg en Zanka is weg, dus valt er een gat achter Bruma. Deze huur zou dat tijdelijk oplossen (blijkbaar vinden ze hem goed genoeg). Volgend seizoen kijken we wel weer verder. Met vermoedelijk het geld van de verkoop van Depay en Wijnaldum.
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 01-09-2014 om 18:12:20#PSV heeft aanbieding #Bakkali voor eeuwig ingetrokken. Weigert te tekenen, PSV is er klaar mee. Ook manager Ploegsma breekt met speler. reageer retweet
Denk eerder dat hij mad is, lekker in het 2de voetballen.quote:Op maandag 1 september 2014 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 01-09-2014 om 18:12:20#PSV heeft aanbieding #Bakkali voor eeuwig ingetrokken. Weigert te tekenen, PSV is er klaar mee. Ook manager Ploegsma breekt met speler. reageer retweet
![]()
![]()
.
Bakkali momenteel:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 01-09-2014 om 18:15:25Het verscheuren van het contract is geen optie, omdat je dan als club ook het recht op opleidingsvergoeding verliest reageer retweet
Die zien we nooit meer terug.quote:Op maandag 1 september 2014 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
![]()
.
Bakkali momenteel:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Bedankt Riktwitter:RikElfrink twitterde op maandag 01-09-2014 om 18:16:54#PSV heeft het inderdaad helemaal gehad met Bakkali (zie ook VI). Club overweegt hem geen minuut meer bij Jong #PSV te laten spelen. reageer retweet
Wat wil die jongen nou?twitter:PSV twitterde op maandag 01-09-2014 om 18:17:23PSV heeft de nieuwe contractaanbieding aan Zakaria Bakkali ingetrokken. Dat meldt technisch manager Marcel Brands maandagavond. #psv reageer retweet
Rikgod pakt 'm even hard aan.twitter:RikElfrink twitterde op maandag 01-09-2014 om 18:22:12Bakkali zal voor #PSV een mysterie blijven. Is gaan zweven na drie keer Michel Breuer te hebben gepoort. Niemand krijgt er vat op. reageer retweet
Ik heb het al vaker gezegd: dat weet niemand, zelf Bakkali zelf niet...quote:Op maandag 1 september 2014 18:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
En zelfs officieel:Wat wil die jongen nou?twitter:PSV twitterde op maandag 01-09-2014 om 18:17:23PSV heeft de nieuwe contractaanbieding aan Zakaria Bakkali ingetrokken. Dat meldt technisch manager Marcel Brands maandagavond. #psv reageer retweet
Dat zou ik erg jammer vinden als dat door zou gaan.quote:Op maandag 1 september 2014 18:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En Heracles heeft Art Langeler op de korrel voor de functie van hoofdtrainer.
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 01-09-2014 om 18:41:45#PSV maakte met #Bakkali een afspraak en dan kwam bijvoorbeeld een neef opdagen. Was niet mee te werken. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |