Alsof ik naar twee verschillende mensen zit te kijken, die twee foto's.quote:Op maandag 1 september 2014 22:17 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]![]()
Lijkt nog niet eens een beetje..
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik zie dit nu pasquote:Davy Klaassen heeft vanavond de Johan Cruijff Prijs in ontvangst genomen. De nieuwe nummer 10 van Ajax is uitgeroepen tot Talent van het Jaar. De prijs werd uitgereikt op het Voetballer van het Jaar Gala in Hilversum. Het 21-jarige talent, dat afgelopen seizoen kampioen werd met Ajax, kreeg van de jury, bestaande uit Johan Cruijff, Frank de Boer, Wim Jonk, Jan Wouters, Ron Jans, Ronald Koeman, Yoeri Mulder, Philip Cocu, Willy Dullens en Erwin Koeman, nipt de voorkeur boven PSV'er Memphis Depay.
Logisch. Heeft dan ook zeker 3 goede wedstrijden gespeeldquote:
Aangezien hij beter is dan Messi snap ik dat wel.quote:Op maandag 1 september 2014 22:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is veel te goed voor deze prijs. Ze hebben hem gediskwalificeerd.
Als dat over vorig seizoen ging toch niet eens zo heel onterecht.quote:
Lachwekkend dat een grijze muis in dienst van Ajax, de voorkeur krijgt boven een ECHT talent van PSV.quote:
Heeft Depay soms goed gespeeld in het seizoen 2013/14? Dacht het niet, hé.quote:Op dinsdag 2 september 2014 08:00 schreef Gutanoth het volgende:
Wut? Davey Klaassen talent van het jaar ?Wat een jodenjury
Nee, dat is té overdrevenquote:Op dinsdag 2 september 2014 08:08 schreef tja77 het volgende:
[..]
Lachwekkend dat een grijze muis in dienst van Ajax, de voorkeur krijgt boven een ECHT talent van PSV.
Aan de andere kant gaat Depay als hij zo doorgaat niet voor kleine prijsjes als "talent" maar eerder voor "beste voetballer".
Beter dan Davey Wie?quote:Op dinsdag 2 september 2014 08:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft Depay soms goed gespeeld in het seizoen 2013/14? Dacht het niet, hé.
Nee man. Der Ludwig heeft hem voor de gein meegenomen naar het WK.quote:Op dinsdag 2 september 2014 08:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een onzin Stijn.quote:Op dinsdag 2 september 2014 08:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zet die Ajax bril eens af, als er 1 speler verantwoordelijk was voor de progressie die PSV vorig seizoen heeft doorgemaakt, dan was het Depay wel.quote:Op dinsdag 2 september 2014 08:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen aandacht meer schenken aan dat omhooggevallen pisventjequote:Op dinsdag 2 september 2014 10:02 schreef jpg97 het volgende:
vond dit wel een sterk verhaal:
http://natgrasvoetbal.wor(...)-maaroufi-maar-eens/
quote:Op dinsdag 2 september 2014 08:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:02 schreef jpg97 het volgende:
quote:Het interview tekende zijn totale gebrek aan zelfkritiek bij het omhooggevallen talent.
Ik heb Marokkanenbingo.quote:Toch lag het nooit aan Maaroufi, die de oorzaak van zijn falen altijd elders zocht.
Hij heeft toch gewoon gelijk, wat mankeert er aan je geheugen, sensationele speler maar zijn rendement was bijzonder laag, bij Klaassen was dat precies andersom.quote:
Klaassen heeft die prijs verdiend gewonnen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft toch gewoon gelijk, wat mankeert er aan je geheugen, sensationele speler maar zijn rendement was bijzonder laag, bij Klaassen was dat precies andersom.
Ik denk dat Depay ansich ook een groter talent is dan Klaassen maar het gaat er wel om wat je er mee doet en dat was vorig seizoen nog veel te druistig en het was ook niet zijn eerste seizoenquote:Op dinsdag 2 september 2014 11:32 schreef tja77 het volgende:
Klaassen leuk voetballertje, maar meer ook niet. Als je het over talent hebt, zou Depay een terechte winnaar zijn geweest. Rendement was aan het begin van het seizoen welliswaar niet zo hoog. Maar naar mate het seizoen vorderde werd Depay steeds belangrijker voor PSV. En gezien de progressie die hij heeft gemaakt, en het talent dat hij bezit, is het gewoon lachwekkend dat hij niet gewonnen heeft. Het devalueert de waarde van de JC prijs.
Tis een prijs voor talent, niet voor rendement of weet ik veel wat.
Is goed.quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft toch gewoon gelijk, wat mankeert er aan je geheugen, sensationele speler maar zijn rendement was bijzonder laag, bij Klaassen was dat precies andersom.
Hij heeft geen gelijk. Depay was vaak het enige lichtpuntje in een heel matig seizoen. De enige speler die daadwerkelijk beter is geworden bij PSV. Of hij talent van het jaar had moeten worden laat ik in het midden, maar je kunt niet zeggen dat hij vorig seizoen niet goed was.quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lees eens goed.quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:36 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Is goed.Depay kon er niets van vorig seizoen, je hebt helemaal gelijk.
Ik kan dit beamen. Voor het vorige seizoen werd al door jou voorspeld dat hij mee zou gaan naar het WK.quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lees eens goed.
Ik ben echt gecharmeerd van Depay en niet sinds het WK hoor, Lange_Lans zal dat kunnen beamen maar met zijn talent moet het rendement hoger.
Goede post. Niets aan toe te voegen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
Eens.
Twente was bijzonder slecht en zwak, die Ziyech komt nog voor geen meter uit de verf, verspeelt enorm veel kansen.
Ajax was niet veel beter, hun defensie lijkt nog beroerder dan die van PSV. Man man man die Boilesen...
Vitesse, dat hebben we zelf kunnen aanschouwen. Positioneel goed, laatste en voorlaatste bal slecht. Kunnen niet scoren.
Feijenoord, kon niet van dit zwakke Twente winnen, maar speelde (zeker de eerste helft) gewoon goed. Als dit team gaat draaien (en die gekke spits Kazim gaat een goede worden) dan kan Feijenoord nog ver komen. Zeker met Toornstra en nu Clasie heeft bijgetekent
Ik zeg ook niet dat hij niet goed is maar sensationeel oogt maar wel vaak in schoonheid strandt en bij Klaassen precies andersom.quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij heeft geen gelijk. Depay was vaak het enige lichtpuntje in een heel matig seizoen. De enige speler die daadwerkelijk beter is geworden bij PSV. Of hij talent van het jaar had moeten worden laat ik in het midden, maar je kunt niet zeggen dat hij vorig seizoen niet goed was.
Ik lees het prima. Ik vind niet dat je een speler met 32 wedstrijden waarin hij 12 goals scoort en 7 assists geeft (en blijkbaar 2,64 keypasses per wedstrijd, kan die statistiek van Klaassen niet zo gauw vinden) een laag rendement kan toeschrijven als 20 jarige.quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lees eens goed.
Ik ben echt gecharmeerd van Depay en niet sinds het WK hoor, Lange_Lans zal dat kunnen beamen maar met zijn talent moet het rendement hoger.
Klaassen is rechtshalf geen 10 en ik zat niet in de jury hoorquote:Op dinsdag 2 september 2014 11:50 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik lees het prima. Ik vind niet dat je een speler met 32 wedstrijden waarin hij 12 goals scoort en 7 assists geeft (en blijkbaar 2,64 keypasses per wedstrijd, kan die statistiek van Klaassen niet zo gauw vinden) een laag rendement kan toeschrijven als 20 jarige.
Niet 1 op 1 vergelijkbaar, maar Klaassen geeft als nummer 10 niet eens 6 assists in dat jaar. Scoort dan wel weer 10 keer in 26 wedstrijden.
Ik dacht dat hij voornamelijk op 10 had gespeeld met de blessures van de Jong etc. Enfin, ik kijk niet elke wedstrijd van Ajax en Klaassen, maar de eerste opmerking van 422 was onzin. Depay heeft wel degelijk goed gespeeld vorig seizoen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Klaassen is rechtshalf geen 10 en ik zat niet in de jury hoor
Maar Stijn stelt dat Depay in 13/14 niet goed zou zijn geweest. En dat is onzin.quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat hij niet goed is maar sensationeel oogt maar wel vaak in schoonheid strandt en bij Klaassen precies andersom.
Ajax speelt al 4 jaar zonder 10 (sinds De Boer)quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij voornamelijk op 10 had gespeeld met de blessures van de Jong etc. Enfin, ik kijk niet elke wedstrijd van Ajax en Klaassen, maar de eerste opmerking van 422 was onzin. Depay heeft wel degelijk goed gespeeld vorig seizoen.
Klaassen is ook een paar klassen beter maar dat maakt niet uit, Depay gaat vast wel een keer scoren en zijn talent waar maken iets wat Klaassen gedaan heeft.quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:48 schreef tja77 het volgende:
Techniek, Tactiek, Overzicht, Aannemen, Passen, Trappen, Koppen, Creativiteit, Verantwoordelijkheid, Initiatief, Teamspeler, Coachen, Persoonlijkheid en Sociale betrokkenheid.
Dit zijn de 14 criteria waarop het talent wordt beoordeelt.
Ja idd, Klaassen terechte winnaar
Mooi stuk.quote:Op dinsdag 2 september 2014 10:02 schreef jpg97 het volgende:
Niets aan toe te voegen. Depay mag de veters nog niet eens strikken van Klaassen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klaassen is ook een paar klassen beter maar dat maakt niet uit, Depay gaat vast wel een keer scoren en zijn talent waar maken iets wat Klaassen gedaan heeft.
Jammer voor hem, niet voor PSV. Genoeg opties die zijn plaats met hetzelfde niveau kunnen invullen. Ook al beweert Thijsje dat het toch echt wel een gemis is.quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:27 schreef tompsv18 het volgende:
Tamata 2 maanden uit de running, gebroken middenvoetsbeentje.
Als Willems geblesseerd raakt, moet je wel gaan schuiven, of zou Guardado daar kunnen spelen?quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:44 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Jammer voor hem, niet voor PSV. Genoeg opties die zijn plaats met hetzelfde niveau kunnen invullen. Ook al beweert Thijsje dat het toch echt wel een gemis is.
Schijnt van wel, inderdaad. Al zou ik eerder Arias, Brenet, Hendrix of Ritzmaier op die plek zetten. Omdat ik verwacht dat Cocu Guardado op het middenveld wil houden.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:48 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als Willems geblesseerd raakt, moet je wel gaan schuiven, of zou Guardado daar kunnen spelen?
Arias? En dan Brenet rechtsback, das ook geen geweldenaar.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:52 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Schijnt van wel, inderdaad. Al zou ik eerder Arias, Brenet, Hendrix of Ritzmaier op die plek zetten. Omdat ik verwacht dat Cocu Guardado op het middenveld wil houden.
quote:“Ik had de hoop dat het mij zou lukken deze situatie recht te trekken”, zegt Ploegsma, die terugkijkt op de situatie in het Eindhovens Dagblad. Hij zegt dat Bakkali een ander idee over zijn sportieve toekomst had dan hij. “Ik vond dat PSV hem een goede aanbieding had gedaan en dat hij dit contract moest tekenen, omdat dat het beste is voor zijn ontwikkeling. Hij had er niet het goede gevoel bij. Dan moet je als zaakwaarnemer in de spiegel kijken. Ik ben tot de conclusie gekomen dat we niet verder kunnen.”
Volgens mij zag ik voorbij komen dat Guardado daar liever niet speelt...quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:48 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als Willems geblesseerd raakt, moet je wel gaan schuiven, of zou Guardado daar kunnen spelen?
En seizoenskaarthouders krijgen ook nog een gratis kaartje Utrecht thuis voor de beker erbij. Echt hele nette prijzen hoorquote:Prijzen passe-partouts Europa League:
Tribune Oost en West ¤ 35,00
Vak A, B, E, F, M, N, O, S, T en U ¤ 50,00
Vak C, Ere Zuid ( Z), D, P, Ere Noord ( N), en R ¤ 70,00
Family Corner voor volwassenen (vak UU) ¤ 35,00
Family Corner voor kinderen tot en met 12 jaar ¤ 15,00
Toch zou ik zijn kant ook wel willen horen maar goed dat ze er klar mee zijn, misschien zelfs nog wat laat maarja dat komt gewoon omdat je als club zo'n talent wilt houden en verkopen dan doe je daar meer voor..quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
http://www.ed.nl/sport/vo(...)in-bakkali-1.4514792
Na al het nieuws dat nu naar buiten komt over Bakkali ben ik er nog meer van overtuigd dat het jong gewoon niet spoort
Hmm.. aantrekkelijke prijs inderdaad.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:45 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
En seizoenskaarthouders krijgen ook nog een gratis kaartje Utrecht thuis voor de beker erbij. Echt hele nette prijzen hoor![]()
Waarheid, op het WK was het al duidelijk dat Depay er niet thuishoort maar gewoon Klaassenquote:Op dinsdag 2 september 2014 18:34 schreef Herqules het volgende:
[..]
Niets aan toe te voegen. Depay mag de veters nog niet eens strikken van Klaassen.
Negeren en niet gaan als uiting van het ongenoegen van het gevoerde beleid.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hmm.. aantrekkelijke prijs inderdaad.
Depay had opzich leuke invalbeurten. Jammer dat Klaassen geblesseerd was en dus niet mee kon naar het WK, anders had hij zich aardig kunnen bewijzen tegen de grote landen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waarheid, op het WK was het al duidelijk dat Depay er niet thuishoort maar gewoon Klaassen
wordquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:55 schreef Herqules het volgende:
[..]
Depay had opzich leuke invalbeurten. Jammer dat Klaassen geblesseerd was en dus niet mee kon naar het WK, anders had hij zich aardig kunnen bewijzen tegen de grote landen.
Sowieso beste speler van de eredivisie nu Blind weg is.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:55 schreef Herqules het volgende:
[..]
Depay had opzich leuke invalbeurten. Jammer dat Klaassen geblesseerd was en dus niet mee kon naar het WK, anders had hij zich aardig kunnen bewijzen tegen de grote landen.
quote:Op woensdag 3 september 2014 02:38 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Sowieso beste speler van de eredivisie nu Blind weg is.
Gelijk plaatsje met sexy Lexie dan.quote:Op woensdag 3 september 2014 02:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zilveren schoen ditdat.
quote:PSV heeft het na het zoveelste hoofdstuk in de lang soap rond Zakaria Bakkali helemaal gehad met de jongeling. De aanvaller hoeft zelfs niet meer op speeltijd te rekenen bij de beloftenploeg, meldt het Eindhovens Dagblad.
De achttienjarige Bakkali heeft in een jaar tijd al vier zaakwaarnemers versleten en kwam vele afspraken met PSV niet na. Vorige week volgde de druppel die de emmer deed overlopen. De club had op hoofdlijnen een akkoord met het toptalent, dat zijn handtekening zou komen zetten. De tiener haakte echter opnieuw op het laatste moment af, waarop PSV besloot de aanbieding voor eeuwig in te trekken.
Bakkali was al uit de eerste selectie van PSV verwijderd en speelde zijn wedstrijden dit seizoen voor Jong PSV in de Jupiler League. Ook daar komt echter een einde aan. De linksbuiten zal alleen nog worden ingezet bij extreme personele problemen en moet verder genoegen nemen met een plek op de tribune.
Die jongen wordt volgens mij echt de kop gek gemaakt door zogenaamde kenners. Die hebben hem laten denken dat hij God's gift to mankind is. De uitroeping tot grootste talent ter wereld en zijn debuut bij PSV hebben hem een duw in zijn rug gegeven en de strijd tussen de Belgische en Marokkaanse bond hebben hem waarschijnlijk alle gevoel voor realiteit doen laten verliezen.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:10 schreef De_Pel het volgende:
Zo, het heeft een jaartje geduurd, maar ze hebben het zowaar eens gehad met Bakkali. Hoop dat hij nooit meer minuten maakt bij PSV, en hij mag tijdens zijn laatste training komend jaar zijn kruisbanden afscheuren
[..]
Blijft toch zonde want talent heeft hijquote:Op woensdag 3 september 2014 14:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die jongen wordt volgens mij echt de kop gek gemaakt door zogenaamde kenners. Die hebben hem laten denken dat hij God's gift to mankind is. De uitroeping tot grootste talent ter wereld en zijn debuut bij PSV hebben hem een duw in zijn rug gegeven en de strijd tussen de Belgische en Marokkaanse bond hebben hem waarschijnlijk alle gevoel voor realiteit doen laten verliezen.
Totaal onduidelijk ook wat zijn doel is. Hij had naar Atletico, Porto en Lille gekund. Stuk voor stuk ploegen die hoger dan PSV aangeschreven staan in competities die beter zijn. Hij had naar Frankfurt gekund waar hij naar alle waarschijnlijkheid wel op speeltijd had kunnen rekenen en meer had kunnen verdienen. Ik denk dat hij het liefste bij PSV was gebleven, maar dat hij gehoopt had op een vertrek van Depay. En dat hij heeft gedacht dat PSV dan min of meer afhankelijk van hem zou zijn.
Ik denk dat hij nu zo een stempel op zich heeft dat hij nooit meer uit de verf gaat komen en dat clubs 10 keer zullen nadenken voor dat ze hem vastleggen.
Jij zet jezelf ook goed voor schut.quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij voornamelijk op 10 had gespeeld met de blessures van de Jong etc. Enfin, ik kijk niet elke wedstrijd van Ajax en Klaassen, maar de eerste opmerking van 422 was onzin. Depay heeft wel degelijk goed gespeeld vorig seizoen.
Cityquote:Op woensdag 3 september 2014 14:17 schreef BeamofLight het volgende:
Jullie zien echt niet dat hij rekt rekt en rekt tot einde contract? En dan fluitend naar City of weet ik veel welke club gaat (wat reeds afgesproken werk is).
Euh, okay.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij zet jezelf ook goed voor schut.
Als je een club niet vaak ziet spelen of zelfs het systeem niet kent wat ze spelen hou dan gewoon je mond.quote:
Okay.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je een club niet vaak ziet spelen of zelfs het systeem niet kent wat ze spelen hou dan gewoon je mond.
twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 03-09-2014 om 12:48:27Dit was een fake-reactie op mn briefje waar ik wel om kon lachen. #bakkali #psv #soap http://t.co/arBeh9UKa6 reageer retweet
Jij bent een van zijn adviseurs?quote:Op woensdag 3 september 2014 14:17 schreef BeamofLight het volgende:
Jullie zien echt niet dat hij rekt rekt en rekt tot einde contract? En dan fluitend naar City of weet ik veel welke club gaat (wat reeds afgesproken werk is).
Goed dat je even iemand op zijn plek komt zetten hier. Dat wordt erg op prijs gesteld.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je een club niet vaak ziet spelen of zelfs het systeem niet kent wat ze spelen hou dan gewoon je mond.
Graag gedaan.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goed dat je even iemand op zijn plek komt zetten hier. Dat wordt erg op prijs gesteld.
quote:EINDHOVEN – Door geen handtekening te zetten onder een nieuw contract bij PSV maakte Zakaria Bakkali zich niet populair in Eindhoven. Op speeltijd hoeft de 18-jarige Belg dit seizoen niet meer te rekenen. Toch zal Bakkali deze jaargang nog in actie moeten komen, al is dat niet altijd binnen de lijnen.
,,In de krant las ik vanmorgen dat PSV klaar is met Zakaria Bakkali”, zegt PSV-directeur Toon Gerbrands. ,,Dat klopt, maar hij is nog niet klaar bij ons. PSV betaalt zijn salaris tot komende zomer. In ruil hebben wij nog een aantal klusjes voor hem in petto. Het lijkt me niet meer dan logisch dat je werkt voor je geld.”
Ongeďnteresseerd slenteren
Gerbrands heeft al een aantal taken voor het enfant terrible in gedachten. ,,Volgens mij is hij erg goed geschikt om voor aanvang van onze thuiswedstrijden in een Phoxy-pak ongeďnteresseerd over het hoofdveld te slenteren. Toen hij nog speler van PSV 1 was, heeft hij al meermaals laten zien dat prima te kunnen.”
,,Mocht Zakaria een avondje niet kunnen, dan doen we daar niet moeilijk over. Als hij zelf maar voor een vervanger zorgt. Dat moet geen probleem zijn, want hij heeft een neef die graag in zijn plaats komt opdraven. Als die niet te dik is, kan hij in dat vossenpak kruipen. Dat ziet geen mens.”
Keer op keer een verrassing
Ook op dagen dat PSV niet voetbalt mag Bakkali zich van Gerbrands in Eindhoven melden. ,,Er komen regelmatig gezelschappen naar het Philips Stadion die een stadiontour willen. Zakaria kan die mensen mooi rondleiden. Hij is de laatste maanden 247 keer in het stadion geweest voor een gesprek over zijn contract, dus als iemand de weg weet in ons sportpaleis, is hij het wel. Bovendien weet die jongen totaal niet welke richting hij op wil. Op die manier is het voor onze gasten keer op keer een verrassing waar ze naartoe gaan.”
Aan het lijntje
Tegen het einde van dit seizoen zal Bakkali het wat het drukker krijgen. Toon Gerbrands: ,,In april bellen we onze twijfelende seizoenskaarthouders altijd met de vraag of ze hun kaart willen verlengen. De ervaring leert dat mensen snel geneigd zijn om hun abonnement op een stoeltje te verlengen wanneer een PSV-medewerker uitgebreid alle voordelen van een seizoenskaart uitlegt. Dat is Zakaria wel toevertrouwd. Want mensen lang aan het lijntje houden, dat kan hij als geen ander.”
quote:
Weet niet of het contractueel mogelijk is, maar je zou hem ook de WC's kunnen laten schoonmaken.quote:
Of gras maaien en schoffelen op de Hertgang.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:13 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Weet niet of het contractueel mogelijk is, maar je zou hem ook de WC's kunnen laten schoonmaken.
Echt niet dus hč.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee man is echt hij wordt toch geciteerd.
mag niet naar mijn wetenquote:Op woensdag 3 september 2014 18:13 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Weet niet of het contractueel mogelijk is, maar je zou hem ook de WC's kunnen laten schoonmaken.
Ligt aan de functieomschrijving bij zijn contract. Ik ga er maar vanuit dat daarin staat dat hij voetballer is. Helaas.quote:
Staat niet niet in z'n contract.. Dus waarom nietquote:Op woensdag 3 september 2014 18:13 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Omdat je jezelf onsterfelijk belachelijk maakt.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:20 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Staat niet niet in z'n contract.. Dus waarom niet
Maar je hebt wel schone WC's. Duss.....quote:Op woensdag 3 september 2014 22:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Omdat je jezelf onsterfelijk belachelijk maakt.
quote:Komst Isimat valt slecht bij Koch
4 september 2014
De komst van Nicolas Isimat-Mirin is slecht gevallen bij Menno Koch. PSV heeft met de Fransman een directe concurrent voor zijn positie gehaald. "Dat was niet de afspraak. Menno kreeg aan het einde van vorig seizoen de toezegging dat hij tweede man achter Bruma zou worden als hij in de voorbereiding goed zou presteren," zo stelt de zaakwaarnemer in de nieuwe uitgave van Voetbal International.
"Twee weken geleden kreeg Menno te horen dat hij definitief zijn plaats in de A-selectie had verdiend. En dan halen ze op de laatste dag van de transferwindow een rechtsbenige centrale verdediger. Dat is op z'n zachtst gezegd niet netjes. Ik ben blij dat we niet verlengd hebben. Aan het einde van het seizoen is hij transfervrij. We hebben de rustig de tijd om na te denken hoe we dit gaan aanpakken."
dan gaatie lekker transfervrij naar VVV...lekker laten gaan. Wat denken al die zaakwaarnemers tegenwoordig tochquote:Op donderdag 4 september 2014 14:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zaakwaarnemer Koch zeurt in media over komst Isimat:
[..]
Als PSV zijn contract wil verscheuren zou Koch daar geen enkel probleem mee hebben lijkt mij.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:01 schreef Ciscus het volgende:
[..]
dan gaatie lekker transfervrij naar VVV...lekker laten gaan. Wat denken al die zaakwaarnemers tegenwoordig toch
Nou ja, als er concrete afspraken zijn gemaakt, dan begrijp ik het wel. Ik zie eerlijk gezegd ook niet in waarom ze een jonge verdediger huren. Wat is zijn meerwaarde als Koch er al is? En het is ook niet zo dat hij een topper is die er meteen gaat staan als Bruma wegvalt.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:28 schreef tja77 het volgende:
Slapzak Koch durft de concurentiestrijd niet aan? Of interpreteer ik het verkeerd?
Omdat Koch waarschijnlijk van een minder niveau is als deze jonge Fransman. Wel leuk om talenten toe te voegen, maar als ze gewoon niet goed genoeg zijn kun je ze moelijk opstellen/op de reserve bank plaatsen.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:35 schreef Kenju het volgende:
[..]
Nou ja, als er concrete afspraken zijn gemaakt, dan begrijp ik het wel. Ik zie eerlijk gezegd ook niet in waarom ze een jonge verdediger huren. Wat is zijn meerwaarde als Koch er al is? En het is ook niet zo dat hij een topper is die er meteen gaat staan als Bruma wegvalt.
Aan de andere kant is het natuurlijk ook zo dat twee rechtsbenige verdedigers prima naast elkaar kunnen staan. Met linksbenige verdedigers schijnt dat niet zo te zijn, al ken ik daar de onderbouwing niet voor.
Nu zijn ze al over het paard getild en gek gemaakt nog vóór ze een wedstrijd in het eerste hebben gespeeldquote:Op donderdag 4 september 2014 17:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
tenzij je dus bewust op een breuk aan wil sturen.
Emmen?quote:Op donderdag 4 september 2014 18:28 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Nu zijn ze al over het paard getild en gek gemaakt nog vóór ze een wedstrijd in het eerste hebben gespeeldWaar wil die Koch in godsnaam heen dan?
In Koch investeer je, die Fransman is volgend jaar weer weg. Dat is het hele idee van een eigen jeugdopleiding.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:44 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Omdat Koch waarschijnlijk van een minder niveau is als deze jonge Fransman. Wel leuk om talenten toe te voegen, maar als ze gewoon niet goed genoeg zijn kun je ze moelijk opstellen/op de reserve bank plaatsen.
Valt weinig te investeren. Als er al nog rek in zit dan is het heel weinig.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:17 schreef Adames het volgende:
[..]
In Koch investeer je, die Fransman is volgend jaar weer weg. Dat is het hele idee van een eigen jeugdopleiding.
Als dat zo is, had je hem direct moeten dumpen. Niet zoiets doenquote:Op donderdag 4 september 2014 20:31 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Valt weinig te investeren. Als er al nog rek in zit dan is het heel weinig.
Als Koch zich de komende jaren nog spectaculair ontwikkeld, dan haalt hij misschien het niveau van de bank van Helmond Sport. Meer is het niet en zal het nooit worden.
Uiteraard.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Iemand enig idee of er ook losse kaarten worden verkocht voor de EL? Zie alleen passepartouts staan
Misschien een gek idee maar dan had PSV dat niet moeten beloven en eerlijk moeten zijn. Smerig spelletje wat PSV speelt met die jonge.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zaakwaarnemer Koch zeurt in media over komst Isimat:
[..]
Heb het geloof ik al gevondenquote:
Misschien kan Ajax hem een contract aanbiedenquote:Op donderdag 4 september 2014 23:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Misschien een gek idee maar dan had PSV dat niet moeten beloven en eerlijk moeten zijn. Smerig spelletje wat PSV speelt met die jonge.
Jij gooit ook je oude schoenen weg om vervolgens op je sokken naar de winkel te lopen in de hoop dat ze nog iets in je maat hebben?quote:Op donderdag 4 september 2014 20:32 schreef Adames het volgende:
[..]
Als dat zo is, had je hem direct moeten dumpen. Niet zoiets doen
Wanne koekwaus...quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:54 schreef Typisch het volgende:
Bakkali weigerde een contract van 4 ton per jaar.
Ja maar, hij wilde speeltijd hoor!quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:54 schreef Typisch het volgende:
In de winterstop mag hij officieel tekenen bij een andere club. Dan zal de aap wel uit de mouw komen wat er nu echt aan de hand is.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:54 schreef Typisch het volgende:
Zal er wel weer een groot jankverhaal in de VI verschijnen over hoe slecht hij wel niet behandeld is door PSV en wat een zwaar leven hij heeft gehad.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:55 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
In de winterstop mag hij officieel tekenen bij een andere club. Dan zal de aap wel uit de mouw komen wat er nu echt aan de hand is.
Precies. Lekker laten gaan, niet meer over bezig blijven.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:03 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zal er wel weer een groot jankverhaal in de VI verschijnen over hoe slecht hij wel niet behandeld is door PSV en wat een zwaar leven hij heeft gehad.
Negeren die jongen en doorgaan
Het zal wel wat genuanceerder liggen dan die zaakwaarnemer het brengt. Het was nou niet bepaald een geheim dat PSV met een verdediger bezig was, daar ging het al maanden over...quote:Op donderdag 4 september 2014 23:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Misschien een gek idee maar dan had PSV dat niet moeten beloven en eerlijk moeten zijn. Smerig spelletje wat PSV speelt met die jonge.
Verstandig persoon dat ver gaat komen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:54 schreef Typisch het volgende:
VVV had Roel Brouwers binnengehaald als ze gepromoveerd waren, dus jammer voor Menno, maar daar maakt hij geen kans.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:01 schreef Ciscus het volgende:
[..]
dan gaatie lekker transfervrij naar VVV...lekker laten gaan. Wat denken al die zaakwaarnemers tegenwoordig toch
Heb alleen nog maar 3 minuten youtube beelden van die gozer bekeken. Op basis daarvan zeg ik nee.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:28 schreef Doosopwielen het volgende:
Wat vinden jullie van de nieuwe verdediger Isimat-Mirin? Denken jullie dat hij Bruma of Rekik de basis uitspeeld?
Hij lijkt me op het eerste oog eerder de nieuwe Marcelo dan dat het de nieuwe Alex gaat worden.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:28 schreef Doosopwielen het volgende:
Wat vinden jullie van de nieuwe verdediger Isimat-Mirin? Denken jullie dat hij Bruma of Rekik de basis uitspeeld?
zo goed is bruma ook niet hoor. maar ik heb die 3 minuten niet gezien dus misschien heb je gelijk.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:31 schreef tja77 het volgende:
[..]
Heb alleen nog maar 3 minuten youtube beelden van die gozer bekeken. Op basis daarvan zeg ik nee.
Als ik trainer van 1 van die clubs zou zijn zou hij onmogelijk basis staan. Dan heeft verhuren geen zin.quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:10 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Koch zou gewoon een seizoen aan een Cambuur, Utrecht, Heerenveen verhuurd moeten worden. Kan 'ie 't laten zien. Want tot nu toe heb ik 't nog niet gezien in ieder geval
Wel eens Bambi gezien? En dan het moment dat het hertje op het ijs staat. Dat gevoel kwam bij mij naar boven. Ja hij kan koppen, maar gericht koppen is iets anders. Maar bovenal het oogt allemaal slungelig en traag.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:28 schreef perro. het volgende:
[..]
zo goed is bruma ook niet hoor. maar ik heb die 3 minuten niet gezien dus misschien heb je gelijk.
Mijn god, dat klinkt precíés als Marcelo.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:48 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wel eens Bambi gezien? En dan het moment dat het hertje op het ijs staat. Dat gevoel kwam bij mij naar boven. Ja hij kan koppen, maar gericht koppen is iets anders. Maar bovenal het oogt allemaal slungelig en traag.
Dat klopt, maar misschien kan deze speler zich wel positief ontwikkelen.quote:Op zondag 7 september 2014 20:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn god, dat klinkt precíés als Marcelo.
Voor 35 euro krijg je 3 wedstrijden, als seizoenskaarhouder krijg je er zelfs gratis de bekerwedstrijd PSV-Utrecht bij als je vandaag of morgen nog bestelt.quote:Op zondag 7 september 2014 20:45 schreef E-Dubble het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom de psv kaarten voor de europa league relatief duur zijn? Normaal gezien zit het nooit vol, waarom vragen ze dan nog 35 euro voor de goedkoopste ipv een tientje ofzo?
En dan gaatie volgend jaar weer weg.quote:Op zondag 7 september 2014 21:25 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar misschien kan deze speler zich wel positief ontwikkelen.
Ohh haha, dacht dat dat de prijs per wedstrijd wasquote:Op zondag 7 september 2014 22:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Voor 35 euro krijg je 3 wedstrijden, als seizoenskaarhouder krijg je er zelfs gratis de bekerwedstrijd PSV-Utrecht bij als je vandaag of morgen nog besteld.
Wat een los kaartje kost, geen idee.
#TeamBoetiusquote:Willem van Hanegem: 'Memphis Depay voelt zich een ventje'
EINDHOVEN - Willem van Hanegem ergert zich aan het gedrag van PSV'er Memphis Depay. In zijn wekelijke column in het AD zegt de oud-profvoetballer: "Sinds hij terug is in Nederland, voelt hij zich een ventje."
"Ik zie hem steeds op de grond liggen, zeuren tegen de scheidsrechter, verbouwereerd kijken en zo. Dat komt doordat Van Gaal uit zijn buurt is. Dan moet je uitkijken dat de gemakzucht toeslaat", aldus De Kromme.
Op het WK maakte Depay grote indruk onder het bewind van bondscoach Louis van Gaal. Van Hanegem: "Louis zat tijdens het WK natuurlijk heel kort op hem."
Nieuw contract in Eindhoven
De PSV'er maakte op de mondiale eindronde twee doelpunten en wordt sindsdien aan diverse Europese topclubs gelinkt. De speler koos er echter voor, voorlopig, in Eindhoven te blijven en verlengde zijn contract.
Van Hanegem deelt het positivisme rond de ontwikkeling van Depay niet. "In Brazilië speelde Depay een paar aardige wedstrijden, maar niet eens heel bijzonder hoor."
Depay met Oranje in Tsjechië
De PSV'er is momenteel met Oranje, dat inmiddels door Guus Hiddink wordt geleid, in voorbereiding op de EK-kwalificatiewedstrijd in en tegen Tsjechië.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |