abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 3 september 2014 @ 22:38:05 #251
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_144153311
Wat een drukte zeg. Gewoon Bakkali niet meer gebruiken en verder niet druk meer over maken. Hij is het niet waard.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_144155285
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2014 22:36 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Omdat je jezelf onsterfelijk belachelijk maakt.
Maar je hebt wel schone WC's. Duss.....
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_144168420
Zaakwaarnemer Koch zeurt in media over komst Isimat:

quote:
Komst Isimat valt slecht bij Koch

4 september 2014

De komst van Nicolas Isimat-Mirin is slecht gevallen bij Menno Koch. PSV heeft met de Fransman een directe concurrent voor zijn positie gehaald. "Dat was niet de afspraak. Menno kreeg aan het einde van vorig seizoen de toezegging dat hij tweede man achter Bruma zou worden als hij in de voorbereiding goed zou presteren," zo stelt de zaakwaarnemer in de nieuwe uitgave van Voetbal International.

"Twee weken geleden kreeg Menno te horen dat hij definitief zijn plaats in de A-selectie had verdiend. En dan halen ze op de laatste dag van de transferwindow een rechtsbenige centrale verdediger. Dat is op z'n zachtst gezegd niet netjes. Ik ben blij dat we niet verlengd hebben. Aan het einde van het seizoen is hij transfervrij. We hebben de rustig de tijd om na te denken hoe we dit gaan aanpakken."
:')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_144168969
quote:
13s.gif Op donderdag 4 september 2014 14:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

dan gaatie lekker transfervrij naar VVV...lekker laten gaan. Wat denken al die zaakwaarnemers tegenwoordig toch
  donderdag 4 september 2014 @ 15:08:39 #255
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_144169157
"Ik ben blij dat we niet verlengd hebben." Goh, verrassende uitspraak voor een zaakwaarnemer. Die gaat dus op zoek naar een plek voor zijn cliënt om zijn eigen zakken te vullen. Wat Koch daar zelf ook van vindt. :')
  donderdag 4 september 2014 @ 15:28:42 #256
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_144169745
Slapzak Koch durft de concurentiestrijd niet aan? Of interpreteer ik het verkeerd?
  donderdag 4 september 2014 @ 15:29:55 #257
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_144169784
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2014 15:01 schreef Ciscus het volgende:

[..]

dan gaatie lekker transfervrij naar VVV...lekker laten gaan. Wat denken al die zaakwaarnemers tegenwoordig toch
Als PSV zijn contract wil verscheuren zou Koch daar geen enkel probleem mee hebben lijkt mij.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_144169932
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2014 15:28 schreef tja77 het volgende:
Slapzak Koch durft de concurentiestrijd niet aan? Of interpreteer ik het verkeerd?
Nou ja, als er concrete afspraken zijn gemaakt, dan begrijp ik het wel. Ik zie eerlijk gezegd ook niet in waarom ze een jonge verdediger huren. Wat is zijn meerwaarde als Koch er al is? En het is ook niet zo dat hij een topper is die er meteen gaat staan als Bruma wegvalt.

Aan de andere kant is het natuurlijk ook zo dat twee rechtsbenige verdedigers prima naast elkaar kunnen staan. Met linksbenige verdedigers schijnt dat niet zo te zijn, al ken ik daar de onderbouwing niet voor.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  donderdag 4 september 2014 @ 15:40:51 #259
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_144170110
Wat een slappe zak is het dan zeg. Man man man, blijkbaar zitten er nog wel meer rotte appels in PSV. Kutvolk.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_144170175
Het is toch al de hele zomer bekend dat PSV nog een rechtsbenige verdediger wil halen. Als daadwerkelijk die toezegging gedaan was, hadden ze in juni al aan de bel kunnen trekken. Koch lijkt me zowieso niet goed genoeg.
pi_144170226
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 15:35 schreef Kenju het volgende:

[..]

Nou ja, als er concrete afspraken zijn gemaakt, dan begrijp ik het wel. Ik zie eerlijk gezegd ook niet in waarom ze een jonge verdediger huren. Wat is zijn meerwaarde als Koch er al is? En het is ook niet zo dat hij een topper is die er meteen gaat staan als Bruma wegvalt.

Aan de andere kant is het natuurlijk ook zo dat twee rechtsbenige verdedigers prima naast elkaar kunnen staan. Met linksbenige verdedigers schijnt dat niet zo te zijn, al ken ik daar de onderbouwing niet voor.
Omdat Koch waarschijnlijk van een minder niveau is als deze jonge Fransman. Wel leuk om talenten toe te voegen, maar als ze gewoon niet goed genoeg zijn kun je ze moelijk opstellen/op de reserve bank plaatsen.
pi_144173563
De uitleg van PSV was trouwens een paar dagen geleden dat Koch zo veel wedstrijden bij Jong PSV kon spelen ipv op de bank te verpieteren bij PSV 1, zo kan je het ook zien natuurlijk :P

Maar het verbaast me echt dat een zaakwaarnemer dit in de media gaat gooien, lijkt me voor geen van de partijen goed, tenzij je dus bewust op een breuk aan wil sturen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_144175863
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 17:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
tenzij je dus bewust op een breuk aan wil sturen.
Nu zijn ze al over het paard getild en gek gemaakt nog vóór ze een wedstrijd in het eerste hebben gespeeld :') Waar wil die Koch in godsnaam heen dan?
Who's your Stannis?
pi_144176731
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 18:28 schreef ZoDiep het volgende:

[..]

Nu zijn ze al over het paard getild en gek gemaakt nog vóór ze een wedstrijd in het eerste hebben gespeeld :') Waar wil die Koch in godsnaam heen dan?
Emmen?
pi_144179788
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 15:44 schreef theodoor9 het volgende:

[..]

Omdat Koch waarschijnlijk van een minder niveau is als deze jonge Fransman. Wel leuk om talenten toe te voegen, maar als ze gewoon niet goed genoeg zijn kun je ze moelijk opstellen/op de reserve bank plaatsen.
In Koch investeer je, die Fransman is volgend jaar weer weg. Dat is het hele idee van een eigen jeugdopleiding.
pi_144180378
Koch heb ik echt 0 vertrouwen in. Vind ik echt geen noemenswaardige stappen maken en fouten die in de jeugd nog kunnen zitten er nu standaard in. Hij is letterlijk altijd een stap te laat.
Dit, dus.
pi_144180407
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 20:17 schreef Adames het volgende:

[..]

In Koch investeer je, die Fransman is volgend jaar weer weg. Dat is het hele idee van een eigen jeugdopleiding.
Valt weinig te investeren. Als er al nog rek in zit dan is het heel weinig.

Als Koch zich de komende jaren nog spectaculair ontwikkeld, dan haalt hij misschien het niveau van de bank van Helmond Sport. Meer is het niet en zal het nooit worden.
pi_144180435
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2014 20:31 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Valt weinig te investeren. Als er al nog rek in zit dan is het heel weinig.

Als Koch zich de komende jaren nog spectaculair ontwikkeld, dan haalt hij misschien het niveau van de bank van Helmond Sport. Meer is het niet en zal het nooit worden.
Als dat zo is, had je hem direct moeten dumpen. Niet zoiets doen
pi_144185071
Iemand enig idee of er ook losse kaarten worden verkocht voor de EL? Zie alleen passepartouts staan :{
Brutal. Fucking. Metal.
pi_144187443
quote:
19s.gif Op donderdag 4 september 2014 22:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Iemand enig idee of er ook losse kaarten worden verkocht voor de EL? Zie alleen passepartouts staan :{
Uiteraard.
U MAD?
  donderdag 4 september 2014 @ 23:15:36 #271
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_144187475
quote:
13s.gif Op donderdag 4 september 2014 14:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Misschien een gek idee maar dan had PSV dat niet moeten beloven en eerlijk moeten zijn. Smerig spelletje wat PSV speelt met die jonge.
pi_144187479
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2014 23:14 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Uiteraard.
Heb het geloof ik al gevonden :+
Nu nog eens kijken of m'n vriendin mee kan op de 18e ^O^
Brutal. Fucking. Metal.
pi_144187725
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2014 23:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Misschien een gek idee maar dan had PSV dat niet moeten beloven en eerlijk moeten zijn. Smerig spelletje wat PSV speelt met die jonge.
Misschien kan Ajax hem een contract aanbieden
pi_144210795
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 20:32 schreef Adames het volgende:

[..]

Als dat zo is, had je hem direct moeten dumpen. Niet zoiets doen
Jij gooit ook je oude schoenen weg om vervolgens op je sokken naar de winkel te lopen in de hoop dat ze nog iets in je maat hebben?
pi_144210873
Koch kan er toch helemaal geen kut van.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')