Schijnt van wel, inderdaad. Al zou ik eerder Arias, Brenet, Hendrix of Ritzmaier op die plek zetten. Omdat ik verwacht dat Cocu Guardado op het middenveld wil houden.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:48 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als Willems geblesseerd raakt, moet je wel gaan schuiven, of zou Guardado daar kunnen spelen?
Arias? En dan Brenet rechtsback, das ook geen geweldenaar.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:52 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Schijnt van wel, inderdaad. Al zou ik eerder Arias, Brenet, Hendrix of Ritzmaier op die plek zetten. Omdat ik verwacht dat Cocu Guardado op het middenveld wil houden.
quote:“Ik had de hoop dat het mij zou lukken deze situatie recht te trekken”, zegt Ploegsma, die terugkijkt op de situatie in het Eindhovens Dagblad. Hij zegt dat Bakkali een ander idee over zijn sportieve toekomst had dan hij. “Ik vond dat PSV hem een goede aanbieding had gedaan en dat hij dit contract moest tekenen, omdat dat het beste is voor zijn ontwikkeling. Hij had er niet het goede gevoel bij. Dan moet je als zaakwaarnemer in de spiegel kijken. Ik ben tot de conclusie gekomen dat we niet verder kunnen.”
Volgens mij zag ik voorbij komen dat Guardado daar liever niet speelt...quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:48 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als Willems geblesseerd raakt, moet je wel gaan schuiven, of zou Guardado daar kunnen spelen?
En seizoenskaarthouders krijgen ook nog een gratis kaartje Utrecht thuis voor de beker erbij. Echt hele nette prijzen hoorquote:Prijzen passe-partouts Europa League:
Tribune Oost en West ¤ 35,00
Vak A, B, E, F, M, N, O, S, T en U ¤ 50,00
Vak C, Ere Zuid ( Z), D, P, Ere Noord ( N), en R ¤ 70,00
Family Corner voor volwassenen (vak UU) ¤ 35,00
Family Corner voor kinderen tot en met 12 jaar ¤ 15,00
Toch zou ik zijn kant ook wel willen horen maar goed dat ze er klar mee zijn, misschien zelfs nog wat laat maarja dat komt gewoon omdat je als club zo'n talent wilt houden en verkopen dan doe je daar meer voor..quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
http://www.ed.nl/sport/vo(...)in-bakkali-1.4514792
Na al het nieuws dat nu naar buiten komt over Bakkali ben ik er nog meer van overtuigd dat het jong gewoon niet spoort
Hmm.. aantrekkelijke prijs inderdaad.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:45 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
En seizoenskaarthouders krijgen ook nog een gratis kaartje Utrecht thuis voor de beker erbij. Echt hele nette prijzen hoor![]()
Waarheid, op het WK was het al duidelijk dat Depay er niet thuishoort maar gewoon Klaassenquote:Op dinsdag 2 september 2014 18:34 schreef Herqules het volgende:
[..]
Niets aan toe te voegen. Depay mag de veters nog niet eens strikken van Klaassen.
Negeren en niet gaan als uiting van het ongenoegen van het gevoerde beleid.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hmm.. aantrekkelijke prijs inderdaad.
Depay had opzich leuke invalbeurten. Jammer dat Klaassen geblesseerd was en dus niet mee kon naar het WK, anders had hij zich aardig kunnen bewijzen tegen de grote landen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waarheid, op het WK was het al duidelijk dat Depay er niet thuishoort maar gewoon Klaassen
wordquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:55 schreef Herqules het volgende:
[..]
Depay had opzich leuke invalbeurten. Jammer dat Klaassen geblesseerd was en dus niet mee kon naar het WK, anders had hij zich aardig kunnen bewijzen tegen de grote landen.
Sowieso beste speler van de eredivisie nu Blind weg is.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:55 schreef Herqules het volgende:
[..]
Depay had opzich leuke invalbeurten. Jammer dat Klaassen geblesseerd was en dus niet mee kon naar het WK, anders had hij zich aardig kunnen bewijzen tegen de grote landen.
quote:Op woensdag 3 september 2014 02:38 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Sowieso beste speler van de eredivisie nu Blind weg is.
Gelijk plaatsje met sexy Lexie dan.quote:Op woensdag 3 september 2014 02:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zilveren schoen ditdat.
quote:PSV heeft het na het zoveelste hoofdstuk in de lang soap rond Zakaria Bakkali helemaal gehad met de jongeling. De aanvaller hoeft zelfs niet meer op speeltijd te rekenen bij de beloftenploeg, meldt het Eindhovens Dagblad.
De achttienjarige Bakkali heeft in een jaar tijd al vier zaakwaarnemers versleten en kwam vele afspraken met PSV niet na. Vorige week volgde de druppel die de emmer deed overlopen. De club had op hoofdlijnen een akkoord met het toptalent, dat zijn handtekening zou komen zetten. De tiener haakte echter opnieuw op het laatste moment af, waarop PSV besloot de aanbieding voor eeuwig in te trekken.
Bakkali was al uit de eerste selectie van PSV verwijderd en speelde zijn wedstrijden dit seizoen voor Jong PSV in de Jupiler League. Ook daar komt echter een einde aan. De linksbuiten zal alleen nog worden ingezet bij extreme personele problemen en moet verder genoegen nemen met een plek op de tribune.
Die jongen wordt volgens mij echt de kop gek gemaakt door zogenaamde kenners. Die hebben hem laten denken dat hij God's gift to mankind is. De uitroeping tot grootste talent ter wereld en zijn debuut bij PSV hebben hem een duw in zijn rug gegeven en de strijd tussen de Belgische en Marokkaanse bond hebben hem waarschijnlijk alle gevoel voor realiteit doen laten verliezen.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:10 schreef De_Pel het volgende:
Zo, het heeft een jaartje geduurd, maar ze hebben het zowaar eens gehad met Bakkali. Hoop dat hij nooit meer minuten maakt bij PSV, en hij mag tijdens zijn laatste training komend jaar zijn kruisbanden afscheuren
[..]
Blijft toch zonde want talent heeft hijquote:Op woensdag 3 september 2014 14:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die jongen wordt volgens mij echt de kop gek gemaakt door zogenaamde kenners. Die hebben hem laten denken dat hij God's gift to mankind is. De uitroeping tot grootste talent ter wereld en zijn debuut bij PSV hebben hem een duw in zijn rug gegeven en de strijd tussen de Belgische en Marokkaanse bond hebben hem waarschijnlijk alle gevoel voor realiteit doen laten verliezen.
Totaal onduidelijk ook wat zijn doel is. Hij had naar Atletico, Porto en Lille gekund. Stuk voor stuk ploegen die hoger dan PSV aangeschreven staan in competities die beter zijn. Hij had naar Frankfurt gekund waar hij naar alle waarschijnlijkheid wel op speeltijd had kunnen rekenen en meer had kunnen verdienen. Ik denk dat hij het liefste bij PSV was gebleven, maar dat hij gehoopt had op een vertrek van Depay. En dat hij heeft gedacht dat PSV dan min of meer afhankelijk van hem zou zijn.
Ik denk dat hij nu zo een stempel op zich heeft dat hij nooit meer uit de verf gaat komen en dat clubs 10 keer zullen nadenken voor dat ze hem vastleggen.
Jij zet jezelf ook goed voor schut.quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij voornamelijk op 10 had gespeeld met de blessures van de Jong etc. Enfin, ik kijk niet elke wedstrijd van Ajax en Klaassen, maar de eerste opmerking van 422 was onzin. Depay heeft wel degelijk goed gespeeld vorig seizoen.
Cityquote:Op woensdag 3 september 2014 14:17 schreef BeamofLight het volgende:
Jullie zien echt niet dat hij rekt rekt en rekt tot einde contract? En dan fluitend naar City of weet ik veel welke club gaat (wat reeds afgesproken werk is).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |