Kan me niet voorstellen dat hij daar voor gaat. Lijkt me iemand die zijn afspraken nakomt en zijn contracten uitdient.quote:Op maandag 1 september 2014 18:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En Heracles heeft Art Langeler op de korrel voor de functie van hoofdtrainer.
Ze lijken ook wel allemaal op elkaar hè.quote:Op maandag 1 september 2014 18:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 01-09-2014 om 18:41:45#PSV maakte met #Bakkali een afspraak en dan kwam bijvoorbeeld een neef opdagen. Was niet mee te werken. reageer retweet
Wie meldt dat? Lijkt me erg onwaarschijnlijk. Hij is pas een jaar weg bij PEC en hij vertrok juist omdat hij het zat was altijd in de spotlights te staan. Kan me nog goed herinneren dat hij graag achter de schermen zei te werken.quote:Op maandag 1 september 2014 18:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En Heracles heeft Art Langeler op de korrel voor de functie van hoofdtrainer.
Ze?quote:Op maandag 1 september 2014 18:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ze lijken ook wel allemaal op elkaar hè.
Bakkali en zijn neven. Vuile racist.quote:
Er moet wel iets achter zitten, anders die je niet zo hij heeft een miljoenencontract gekregen volgend speelt ie ergens met veel geld kan niet andersquote:Op maandag 1 september 2014 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 01-09-2014 om 18:12:20#PSV heeft aanbieding #Bakkali voor eeuwig ingetrokken. Weigert te tekenen, PSV is er klaar mee. Ook manager Ploegsma breekt met speler. reageer retweet
![]()
![]()
.
Bakkali momenteel:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Het is ze verdomme geraden om dat misbaksel nooit meer op te stellen. Wat mij betreft laten ze hem niet meer meetrainen. Lekker individueel rondjes rennen, bosloopjes doen, ballen uit de bosjes halen, schoenen poetsen, drinkbussen vullen. Prima!quote:Op maandag 1 september 2014 18:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bedankt Riktwitter:RikElfrink twitterde op maandag 01-09-2014 om 18:16:54#PSV heeft het inderdaad helemaal gehad met Bakkali (zie ook VI). Club overweegt hem geen minuut meer bij Jong #PSV te laten spelen. reageer retweet
http://www.tubantia.nl/ex(...)f-langeler-1.4512336quote:Op maandag 1 september 2014 18:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wie meldt dat? Lijkt me erg onwaarschijnlijk. Hij is pas een jaar weg bij PEC en hij vertrok juist omdat hij het zat was altijd in de spotlights te staan. Kan me nog goed herinneren dat hij graag achter de schermen zei te werken.
De menig van Henk dus..quote:Op maandag 1 september 2014 19:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
http://www.tubantia.nl/ex(...)f-langeler-1.4512336
Ah, dat is dus gewoon door een journalistje bedacht. Zit geen enkele clubinfo achter. Dan garandeer ik je dat Langeler blijft.quote:Op maandag 1 september 2014 19:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
http://www.tubantia.nl/ex(...)f-langeler-1.4512336
Da's de schuld van PSV, omdat hij niet meer voor Jong PSV mocht uitkomen omdat hij al teveel wedstrijden in het eerste had gespeeld!quote:Op maandag 1 september 2014 18:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 01-09-2014 om 18:41:45#PSV maakte met #Bakkali een afspraak en dan kwam bijvoorbeeld een neef opdagen. Was niet mee te werken. reageer retweet
quote:Op maandag 1 september 2014 18:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Stuurt hij dan ook zijn neef daar naar toe?quote:Op maandag 1 september 2014 18:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Er moet wel iets achter zitten, anders die je niet zo hij heeft een miljoenencontract gekregen volgend speelt ie ergens met veel geld kan niet anders
Lijkt op Willems maar dan bruterquote:
nee want hij wil daarnaartoequote:Op maandag 1 september 2014 19:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Stuurt hij dan ook zijn neef daar naar toe?
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 01-09-2014 om 19:40:57De balans van de zomer: UIT bij #PSV-1: Matavz, Bakkali, Zanka, Tyton, Van Ooijen, Park, Ruiz en Derijck (was al verhuurd) reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 01-09-2014 om 19:43:51De balans van de zomer: IN bij #PSV-1: De Jong, Guardado, Isimat-Mirin, Pasveer, Koch, Vloet, Ritzmaier (terug van verhuur). reageer retweet
Dan zit de vooruitgang dus eigenlijk meer in het feit dat Depay en Wijnaldum volwassener zijn terug gekomen van het WKquote:Op maandag 1 september 2014 19:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 01-09-2014 om 19:40:57De balans van de zomer: UIT bij #PSV-1: Matavz, Bakkali, Zanka, Tyton, Van Ooijen, Park, Ruiz en Derijck (was al verhuurd) reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 01-09-2014 om 19:43:51De balans van de zomer: IN bij #PSV-1: De Jong, Guardado, Isimat-Mirin, Pasveer, Koch, Vloet, Ritzmaier (terug van verhuur). reageer retweet
Ik denk dat we er in kwaliteit op vooruit gegaan zijn. Bij de spelers die UIT zijn, zit imho niet iemand die we enorm gaan missen terwijl De Jong en Guardado van toegevoegde waarde kunnen zijn. Isimat ken ik niet dus ik weet niet of dat basis-materiaal is en een 2e/3e keeper en wat jeugdspelers zullen het verschil niet gaan maken.quote:Op maandag 1 september 2014 19:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan zit de vooruitgang dus eigenlijk meer in het feit dat Depay en Wijnaldum volwassener zijn terug gekomen van het WK
Ditquote:Op maandag 1 september 2014 20:30 schreef Coelho het volgende:
[..]
En ja, je mag je in je handjes knijpen dat Wijnaldum en Depay er nog zijn.
Rik is er klaar mee.twitter:RikElfrink twitterde op maandag 01-09-2014 om 21:56:51De internetsites melken het dossier Bakkali maximaal uit. Nee, hij gaat niet naar Parma, beste vrienden van Soccernews of Tuttihuppelepup. reageer retweet
Jetro doet de presentatiequote:Op maandag 1 september 2014 19:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Twitter:
https://twitter.com/nicoisimat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |