Zat niet bij de voorselectie, maar hij heeft natuurlijk enorme indruk gemaakt in die 60 minuten tegen Niki Volos.quote:
hij krijgt geen kans, ik wil hem wel eens zien op een hoger niveauquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rot nou eens op met die achterlijke en nergens op gebaseerde hype van Van Dijk.
Waarom zou hij een kans moeten krijgen? Dan zou zelfs Kappelhof van Groningen een kans moeten krijgen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:19 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
hij krijgt geen kans, ik wil hem wel eens zien op een hoger niveau
waarom een veltman wel en een affelay
Die werd weggespeeld door Kramer die ook een kans verdiend.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou hij een kans moeten krijgen? Dan zou zelfs Kappelhof van Groningen een kans moeten krijgen.
rare denkwijze heb jij zeg. heb je pikstraf ofzo van je zusje?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou hij een kans moeten krijgen? Dan zou zelfs Kappelhof van Groningen een kans moeten krijgen.
Dat in de laatste 5 min feyenoord nog doorgaat.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:29 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wat voor weddenschap ben je aangegaan dat je nu een UI van De Boëet hebt?
Eredivisiequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:19 schreef Vermecelli het volgende:
Nederlands elftal
Oefeninterlands
Kwalificatie wedstrijden tegen niet aansprekende tegenstanders
Weer een weekend geen eredivisie
Nietsquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:00 schreef hhh38 het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat Afellay kan laten zien
Weet je niet, daarom is het een oefeninterland eerstquote:
Bariquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:56 schreef hafcfan het volgende:
[ afbeelding ]
Hier wordt er gespeeld.
Nu de prestaties weer en het zuiden heeft er weer een club bijquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
De club waar Conte bekend werd als trainerMooie club ook met een grote aanhang.
Als Chievo nou maar eens oprot. Kut club.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:14 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Nu de prestaties weer en het zuiden heeft er weer een club bij
Catania komt ook wel terug en Cagliari en Palermo blijven ook.
Ja Tjechie is zo'n hoog niveau. Laten we blij zijn dat we daar na mogen kijken i.p.v de PL en knotsgekke eredivisie.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:21 schreef Chiappucci het volgende:
Mensen die klagen over interlands
Weer eens wat anders dan dat wekelijkse geploeter in de Eredivisie. En met een EK/WK staan ze allemaal weer mee te juichen.
Dit.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:21 schreef Chiappucci het volgende:
Weer eens wat anders dan dat wekelijkse geploeter in de Eredivisie. En met een EK/WK staan ze allemaal weer mee te juichen.
Ja, toen Argentinie won.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:21 schreef Chiappucci het volgende:
Narsinghtwitter:simonzwartkruis twitterde op zondag 31-08-2014 om 21:30:52Drie afmeldingen bij #Oranje: Robben (enkelblessure), Van der Vaart (spierblessure) en Huntelaar (ziek). Narsingh alsnog opgeroepen reageer retweet
Afgemeld voor beide wedstrijden of alleen tegen Italië?quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Narsinghtwitter:simonzwartkruis twitterde op zondag 31-08-2014 om 21:30:52Drie afmeldingen bij #Oranje: Robben (enkelblessure), Van der Vaart (spierblessure) en Huntelaar (ziek). Narsingh alsnog opgeroepen reageer retweet
.
Weinig voetbal in het centrum. Ik zou De Vrij in plaats van BMI doen. Ik schat Pieters als linksback hoger in dan Blind, benieuwd of Blind op het middenveld een plaatsje krijgt.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Krul
Janmaat - Vlaar - BMI - Blind
de Jong - Sneijder - Wijnaldum
Lens - van Persie - Depay
Pieters schijnt het ook goed te doen. Misschien als LB?
Owja de Vrij vergetenquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Weinig voetbal in het centrum. Ik zou De Vrij in plaats van BMI doen. Ik schat Pieters als linksback hoger in dan Blind, benieuwd of Blind op het middenveld een plaatsje krijgt.
Lijkt mij logisch als hij niet bij de selectie zit.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:51 schreef Pleun2011 het volgende:
Volgens mij heeft Italië best wel een armoedige selectie.. verder lees ik net dat Robben er waarschijnlijk tegen Tsjechië ook niet bij is. Zonde.
Depay krijgt geen basisplaats naar het zich laat aanzien, maar van mij mag hij zeker shinenquote:Op woensdag 3 september 2014 22:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lijkt mij logisch als hij niet bij de selectie zit.
Depay gaat shinen
Kontlikker opstellen ipv Depayquote:Op woensdag 3 september 2014 22:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vermoedelijke opstelling:
Cillessen
Janmaat - de Vrij - BMI - Blind
Kuijt - van Persie - Lens
Cillessen is beter.quote:Op donderdag 4 september 2014 02:12 schreef Brecht35 het volgende:
Kan iemand me even uitleggen waarom Cillessen de eerste keeper is(keeper uit Eredivisie) en niet Krul(keeper uit Premier League)?
Cillessen speelt CL.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:25 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Daarom speelt ie bij Ajax en Krul bij Newcastle...
Precies.quote:Op donderdag 4 september 2014 10:25 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Daarom speelt ie bij Ajax en Krul bij Newcastle...
Er komt een nieuwe Robben aanquote:Op donderdag 4 september 2014 15:45 schreef KingRoland het volgende:
Geen Robben maar ik denk dat ik toch ga kijken
Ik voorspel een goal van Memphis tegen Italiëquote:Op donderdag 4 september 2014 17:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Er komt een nieuwe Robben aan
[ afbeelding ]
Gelukkig Blind gewoon linksback waar hij hoort. Hij heeft de voetballende kwaliteiten helemaal niet om op het middenveld te voetballen.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vermoedelijke opstelling:
Cillessen
Janmaat - de Vrij - BMI - Blind
Kuijt - van Persie - Lens
Ah er spelen 3 Nederlanders meequote:Op donderdag 4 september 2014 18:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jong Oranje trouwens zo tegen Georgie
[ afbeelding ]
Waar te zien?quote:Op donderdag 4 september 2014 18:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jong Oranje trouwens zo tegen Georgie
[ afbeelding ]
Verveling. Moet haast welquote:Op donderdag 4 september 2014 20:14 schreef Strani het volgende:
Jezus wat moet dat Utopia saai zijn zeg. Hoe kunnen mensen hier vrijwillig naar kijken..
Maar goed, gelukkig nu voetbal.
Dag schoonheidquote:Op donderdag 4 september 2014 20:17 schreef Karina het volgende:
@xzaz als hij zo komt, ik zie dat ik nog wel was moet opvouwen johMaar dat doe ik tijdens het kijken wel.
En hoi Strani.
Kunnen ze beter in het stadion leggen.quote:
Om het veld, bedoel ik.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kunnen ze beter in het stadion leggen.
Oefenwedstrijd he, kijken of hij geschikt is.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:28 schreef Cara het volgende:
Kuijt basis, met het oog op de toekomst uiteraard.
Alvast klaarstomen voor het WK 2018.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:28 schreef Cara het volgende:
Kuijt basis, met het oog op de toekomst uiteraard.
Dit is toch niet de echte Louis?twitter:LouisfromGaal twitterde op donderdag 04-09-2014 om 19:54:12ONPUTTING ORANGE: Cillessons; Janmate, The Free, Martins Indi, Cant See; Winealreadydum, The Young, Cutter; Calf, From Persia, Lens. #itaned reageer retweet
Tuurlijk wel. Alsof iemand een parodie zou maken van Van Gaal, de gedachte alleen al.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:31 schreef Mani89 het volgende:
Dit is toch niet de echte Louis?twitter:LouisfromGaal twitterde op donderdag 04-09-2014 om 19:54:12ONPUTTING ORANGE: Cillessons; Janmate, The Free, Martins Indi, Cant See; Winealreadydum, The Young, Cutter; Calf, From Persia, Lens. #itaned reageer retweet
Zou het?quote:Op donderdag 4 september 2014 20:31 schreef Mani89 het volgende:
Guus wil zien of Lens nog wat toevoegt in dit Oranje.quote:
Niemand denk ik? Clasie is er niet..quote:Op donderdag 4 september 2014 20:32 schreef 44rdbei het volgende:
Hoeveel Feyenoorders zijn er nu opgeroepen?
Zwolle is zak dit jaarquote:Op donderdag 4 september 2014 20:34 schreef Strani het volgende:
Jong Oranje 0-1 Jong Georgië.
Da's niet zo mooi.
Robben kan je met weinig spelers vergelijken.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:39 schreef KingRoland het volgende:
Robben is gewoon legendarisch. Kan je niet vergelijken met van persie.
Volgens mij had hij tegen Hiddink gezegd over 2 jaar nog te voetballen.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:39 schreef Typisch het volgende:
Kuyt. Kan toch niet? Die is er over 2 jaar niet meer bij, waarom ga je dan nog met hem spelen in een oefeninterland?
Heeft een goed wk gespeeld.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:39 schreef Typisch het volgende:
Kuyt. Kan toch niet? Die is er over 2 jaar niet meer bij, waarom ga je dan nog met hem spelen in een oefeninterland?
quote:Op donderdag 4 september 2014 20:41 schreef Cara het volgende:
Zo ga je van
Blind: Ajax
BMI: Feyenoord
de Vrij: Feyenoord
Janmaat: Feyenoord
opeens naar
Blind: Man. United
BMI: Porto
de Vrij: Lazio
Janmaat: Newcastle
Echt hè?quote:Op donderdag 4 september 2014 20:41 schreef remlof het volgende:
Als ze zo het Wilhelmis zingen kunnen ze beter hun mond houden
Ze zingen dan ook het WilhelmUsquote:Op donderdag 4 september 2014 20:41 schreef remlof het volgende:
Als ze hun mond houden gingen hier mensen zeuren dat ze niet zingen.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:41 schreef remlof het volgende:
Buffon maakt het altijd nog beter, jammer dat we hem moeten missen.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:42 schreef 44rdbei het volgende:
Italië geeft echt een bazen volkslied
Leuk al die passie maar als je gewoon meteen in de eerste minuut tegen ze scoort is het daar snel mee afgelopen.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:42 schreef 44rdbei het volgende:
Italië geeft echt een bazen volkslied
Dit, helemaal van die kut Zuid-Amerikanenquote:Op donderdag 4 september 2014 20:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die overacting bij dat volkslied altijd
quote:Op donderdag 4 september 2014 20:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Sinterklaas kapoentje heeft nog een betete tekst.
quote:Op donderdag 4 september 2014 20:43 schreef Karina het volgende:
Die Italianen zingen echt niet beter.
wat?quote:Op donderdag 4 september 2014 20:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Sinterklaas kapoentje heeft nog een betete tekst.
Tuurlijk maar daar gaat niet om.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Leuk al die passie maar als je gewoon meteen in de eerste minuut tegen ze scoort is het daar snel mee afgelopen.
Heb geen mic, anders had ik dit zeker gedaan.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Zing jij het effe in en post het. Ben wel benieuwd
dit, erger me het meest aan hemquote:Op donderdag 4 september 2014 20:45 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vind Lens een matige speler. Snel, meer niet.
Zodra de scheids fluit eerst kijken of er geen bord met de wissels omhoog gaat.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:46 schreef Cara het volgende:
De Italiaan die een strafschop mag nemen krijgt nog even 50% extra zelfvertrouwen bij het inschieten in elk geval
quote:
quote:Broeders van Italië,
Italië is opgestaan.
Met de helm van Scipio
het hoofd getooid.
Waar is de overwinning?
Laat haar voor Italië buigen,
want als slavin van Rome
is zij door God geschapen.
Ik vind het juist wel wat hebben.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:47 schreef Strani het volgende:
Wat een lelijk stadion ook. Het lijkt wel alsof we naar Kazachstan zitten te kijken.
Ik vind dat je een stadion echt permanent verpest op het moment dat je besluit er een atletiekbaan in te leggen.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel wat hebben.
Italië is ook een 2e wereld land.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:47 schreef Strani het volgende:
Wat een lelijk stadion ook. Het lijkt wel alsof we naar Kazachstan zitten te kijken.
Mulderquote:Op donderdag 4 september 2014 20:48 schreef Caland het volgende:
Wie gaat er trouwens keepen als het op strafschoppen aankomt
Nah. Dat heb ik meer met kunstgras eigenlijk.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind dat je een stadion echt permanent verpest op het moment dat je besluit er een atletiekbaan in te leggen.
De sintelbaan is minder, maar de tribunes zijn prachtig qua ontwerp. Stuk leuker dan die zielloze op elkaar lijkende stadions van nu.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind dat je een stadion echt permanent verpest op het moment dat je besluit er een atletiekbaan in te leggen.
Rechtsbuiten vs een centrale verdediger van een jaar of 8 (?) terug. Totaal niet te vergelijken.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:41 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Heeft een goed wk gespeeld.
Hoelang is maldini wel niet doorgegaan
Kunstgras is permanent ja?quote:Op donderdag 4 september 2014 20:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Nah. Dat heb ik meer met kunstgras eigenlijk.
Zoiets of bedoel je dat niet?quote:Op donderdag 4 september 2014 20:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Leuk al die passie maar als je gewoon meteen in de eerste minuut tegen ze scoort is het daar snel mee afgelopen.
Hangt helemaal van de speler zelf af.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Rechtsbuiten vs een centrale verdediger van een jaar of 8 (?) terug. Totaal niet te vergelijken.
Ik moest lachen 8/10quote:Op donderdag 4 september 2014 20:50 schreef Strani het volgende:
Voor een Inmobile is ie vrij beweeglijk.
Hahahahahahahahahahaquote:Op donderdag 4 september 2014 20:50 schreef Strani het volgende:
8/10quote:Op donderdag 4 september 2014 20:50 schreef Strani het volgende:
PSV-er gespotquote:Op donderdag 4 september 2014 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
We missen de grote 3 nu al(Robben, Strootman, Depay)
Niet. Zonder Robben is 50% minder.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:51 schreef Cara het volgende:
Dit elftal was gewoon bijna wereldkampioen. Mooi toch.
Onbegrijpelijk dat hij niet speeltquote:
Haha dat heb ik eigenlijk ook wel.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:52 schreef Typisch het volgende:
Het leuke aan Oranje is dat ik het vermakelijk vind als ze het goed doen, maar als ze het slecht doen kan ik daar vaak ook wel van genieten.
Dat heb ik ook.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:52 schreef Typisch het volgende:
Het leuke aan Oranje is dat ik het vermakelijk vind als ze het goed doen, maar als ze het slecht doen kan ik daar vaak ook wel van genieten.
om te bepalen wie mee mag doen aan het EKquote:Op donderdag 4 september 2014 20:51 schreef Caland het volgende:
Waarom wordt deze wedstrijd eigenlijk gespeeld.
Vind het altijd zo vermoeiend. Als het niet goed gaat is het "Hahaha kijk hoe kut Oranje is" en als het wel goed gaat is het "Hahaha kijk hoe kut de rest is dat deze spelers het goed doen".quote:Op donderdag 4 september 2014 20:52 schreef Typisch het volgende:
Wel extra pijnlijk dat hij juist nu tegen Italie speelt ookquote:Op donderdag 4 september 2014 20:50 schreef GGMM het volgende:
Ik denk dat ze bij Lazio wel blij zijn dat ze De Vrij gekocht hebben.
Oefenwedstrijd.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
om te bepalen wie mee mag doen aan het EK
Als ze alle 5 hetzelfde spelen als De Vrij..quote:Op donderdag 4 september 2014 20:53 schreef Cara het volgende:
Benieuwd hoeveel wedstrijden het duurt voor Hiddink erachter komt dat 5 verdedigers het minimum is.
van Gaal kostte het 5 wedstrijden.
quote:Op donderdag 4 september 2014 20:54 schreef Strani het volgende:
Toch mooi hè, hoe blij die Italianen zijn met een doelpunt tegen ons. Die dromen er natuurlijk van om ook eens de knock-outfase van een WK te bereiken.
quote:Op donderdag 4 september 2014 20:54 schreef Strani het volgende:
Toch mooi hè, hoe blij die Italianen zijn met een doelpunt tegen ons. Die dromen er natuurlijk van om ook eens de knock-outfase van een WK te bereiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |