SPOILER: BonusmascottesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Top 100 voor de GYM t/m 28-08-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
[ Bericht 2% gewijzigd door no1uknow op 28-08-2014 21:23:39 ]
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:14 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Kijk dit bedoel ik met vieze wijven.
Vag is niet te zien toch?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:26 schreef Sapstengel het volgende:
Sinds wanneer mag je vagines posten?
Ik stond er nog in met een andere UIquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:22 schreef no1uknow het volgende:
Welke kklijer heeft me uit de OP gehaald?
Jij niet alleenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:14 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Kijk dit bedoel ik met vieze wijven.
Nee just keepin' the soul alivequote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:56 schreef Sapstengel het volgende:
Sander wil nummer 1 poster worden in de reeks.
De Karma heeft ook een verbrandingsmotor als range-extender.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Matige accu met z'n 20kwh. Een Tesla koop je met 85 kwh.
80km elektrisch. 2x flink stampen en dat ding is leeg.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:30 schreef no1uknow het volgende:
Hey McNulty jij valt op vrouwen met steil haar toch?
quote:
Whahha ja, attention whoring taken to a new levelquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Sap, heb je Genova's fb gezien? "In a relationship with Essi."
[ afbeelding ]
Zeker.quote:
Echt hé.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whahha ja, attention whoring taken to a new level
LMAOquote:
Kaaaanki wat een mooierdquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hey McNulty
Gezien je smaak denk ik dat je zijn vriendin ook wel kan waarderen. Ik vind haar echt bloedmooi.
"I was really sick, and a friend offered to bring me chicken soup"quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Normaal gesproken zou je denken "rape me pls", maar deze thread laat toch een heel ander en naar perspectief zien: http://www.reddit.com/r/A(...)en_raped_by_a_woman/
Denken dat dat allemaal true stories zijnquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Normaal gesproken zou je denken "rape me pls", maar deze thread laat toch een heel ander en naar perspectief zien: http://www.reddit.com/r/A(...)en_raped_by_a_woman/
Ik verwachtte verhalen van mannen die anaal vernederd zijn. Vind het eigenlijk wel allemaal meevallen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Totdat de laag plamuur er af komt s avondsquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hey McNulty
Gezien je smaak denk ik dat je zijn vriendin ook wel kan waarderen. Ik vind haar echt bloedmooi.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Tuurlijk jongenquote:I tried to let a girl at our house party down easy once. Told her she was cute but that I was taken. She said she couldn't drive and needed to crash on the couch, which is cool. I ended up going to bed in my room. I woke up sometime later to her in her bra and panties sucking my dick in my room, in my bed. I yelled at her and told her to get the fuck out, having no idea how long she had been in there (I was out cold). I never told anyone because I didn't want it to get back to my at the time girlfriend because I know that's an image that would have been stuck in her head forever.
Verder gekomen dan de eikel dit maal?quote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:57 schreef no1uknow het volgende:
topic is een beetje dood aan het gaan
1 is meer dan genoegquote:
Worstelenquote:
Link werkt niet breh.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 02:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
LMAOdie had ik niet eens gezien net
Te hard gelachen om deze thread btw http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=163816091
Ik had ook niets anders van jou verwacht.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:39 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik verwachtte verhalen van mannen die anaal vernederd zijn. Vind het eigenlijk wel allemaal meevallen.
Dat verhaal natuurlijk wel even wat anders dan die gasten die klagen dat ze in een dronken staat gepijpt zijn.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Link werkt niet breh.
[..]
Ik had ook niets anders van jou verwacht.
Ik neem aan dat je deze ook gelezen hebt: http://www.reddit.com/r/A(...)d_by_a_woman/ck26si9
Gister totaal gefrituurd. Geslapen als een klein meisje en vandaag iets beter te been maar nog steeds herstellende. Goed eten, vanavond vroeg naar bed dan ben 'k morgen weer het mannetje.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:44 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Hey Henk hoe is het vandaag de dag? Vandaag had je rustdagje toch? Lekker aan de DOMS?
Gecombineerd haalt dat ding niet eens 500 km. Waardeloos, verkapte Opel Ampera. Een Tesla doet 400km, electrisch only. En ziet er beter uit. Worst of both worlds imho. Te weinig accucapaciteit en een slurpende benzinemotor. Allebei net niks.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:10 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
De Karma heeft ook een verbrandingsmotor als range-extender.
Daar zou ik een avondje ruzie voor over hebbenquote:
Moest je met een nachtlampje slapen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dem feelz wanneer 2/4 trailers voordat de film begint horrors zijn.
Dem nacho's met gesmolten kaas en salsa saus though.![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:23 schreef RaymondK het volgende:
[..]
"I was really sick, and a friend offered to bring me chicken soup"
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit kan niet echt zijn LOL
Die hoor je niet omdat ze het stiekem toch wel lekker vonden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:39 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik verwachtte verhalen van mannen die anaal vernederd zijn. Vind het eigenlijk wel allemaal meevallen.
Ik kwam niet verder dan 'I was really drunk and I blacked out'quote:
ik ben bijna altijd al online thuis om half6 (ochtend bedoel je toch?)quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:44 schreef no1uknow het volgende:
ey goedemorgen, kwam hier om half 6 nog langs maar het was uitgestorven, meegevraagd door 3 franse dames van halverwege de 20 om mee te gaan naar hun appartement mja
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:47 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ik ben altijd online thuis om half6 (ochtend bedoel je toch?)
was dat appartement in de Geleenstraat toevallig?
ah Regentessenbuurt. Dan kan het nog 2 kanten uit vallen kwa waar je terrecht komt LOLquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:49 schreef no1uknow het volgende:
[..]nee, het is nog erger, ik ben overgehaald om naar de Danzig te gaan en daar kwam ik ze tegen
ze waren een tripje NL aan het doen, al naar R'dam geweest, nu Den Haag en vandaag gingen ze naar Amsterdam. Ze hadden een appartmentje aan de Weimarstraat.
1 van de drie was echt prachtig, typisch frans uiterlijk, mooi vol haar licht krullendquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:50 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ah Regentessenbuurt. Dan kan het nog 2 kanten uit vallen kwa waar je terrecht komt LOL
Ga je je vrienden Dweil, Emmer en Stofzuiger missen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:52 schreef Ethanolic het volgende:
Dat was mijn carrière bij de grote bank
En hebben ze nou een feestdag daar dat je weg bent?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:52 schreef Ethanolic het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahaquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:58 schreef Awesome_ het volgende:
Zit hier die shit half mee te zingen van Ray
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:56 schreef RaymondK het volgende:
[..]
En hebben ze nou een feestdag daar dat je weg bent?
of hadden ze een hele afscheidssrepceptie met scetsjes gedaan en dit dat?
De E is van Ethan omdat hij Eindelijk Weg gaat
De T is van Tering wat duurde dat lang
De H is van Heumo, want hij zat altijd op Fok mannen te piegen
DePolonaiseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Niet zo eenkennig Sander.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:51 schreef no1uknow het volgende:
[..]
1 van de drie was echt prachtig, typisch frans uiterlijk, mooi vol haar licht krullend
dat soort dingen overkomen je alleen als je al voorzien bent
Gewoon snorkel op en gaan met die banaan. Spijt heb je maar in een volgend leven.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:05 schreef RaymondK het volgende:
[..]
die andere 2 meurde naar peen en uien (want fransen) dus 't is hem vergeven toch?
[..]
DegodverdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
[..]
DeIk zal gemist worden. Het waren anderhalf fantastiese jaren. Etha @ Grote Bank chapter is afgesloten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
Er is zeker geen sprake van eenkennigheid want ik dacht aan m'n lieve vriendinnetjequote:
Als je een ander doet terwijl je aan je vriendin denkt is het geen vreemdgaanquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:13 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Er is zeker geen sprake van eenkennigheid want ik dacht aan m'n lieve vriendinnetje
En als je het over die vrouwen hebt, een ander had gigantische tieten dus daar was ik ook wel overheen gegaan. En de derde was ook best om aan te zien oui.
Had dat voor gisteravond gezegd, ik had een mooie franse dame kunnen doen. Had ik bij de laatste drie stootjes wel aan d'r gedacht.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je een ander doet terwijl je aan je vriendin denkt is het geen vreemdgaan
Nog eentje trouwens: Als ze dezelfde naam als je vriendin heeft dan is het ook geen vreemdgaan.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:16 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Had dat voor gisteravond gezegd, ik had een mooie franse dame kunnen doen. Had ik bij de laatste drie stootjes wel aan d'r gedacht.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Nog eentje trouwens: Als ze dezelfde naam als je vriendin heeft dan is het ook geen vreemdgaan.
Nu zal je nooit wat van je leven kunnen maken, sterktequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:52 schreef Ethanolic het volgende:
Draag die naam met trots naamgenoot.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:19 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Hé je weet m'n voornaam. Leuk man.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:43 schreef Questular het volgende:
[..]
Draag die naam met trots naamgenoot.
Gvd.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:00 schreef fathank het volgende:
Die bikini doet dr niet veel goeds. Van die platgedrukte tieten alsof ze klem hebben gezeten tussen de klapdeur van de KFC
Nee idd, topic is verwijderd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een foto van Aboriginals. Interessant.quote:
Dat meisje is mooi dus geen fail. Wtf welke gif heb je nu staan?.quote:
nah mijn 1e gifje was een fail, en toen vond ik dit prachtexemplaarquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:37 schreef McNulty het volgende:
[..]
Een foto van Aboriginals. Interessant.
[..]
Dat meisje is mooi dus geen fail. Wtf welke gif heb je nu staan?.
Puik feestje. Begin met een halfje. Goed eten van te voren, geen vloeibaar voedsel.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:41 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik kan morgen naar Volt gaan. Is van 11 tot 11 en wss pilletje in mijn mik douwen. Is Volt leuk??
pillenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:41 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik kan morgen naar Volt gaan. Is van 11 tot 11 en wss pilletje in mijn mik douwen. Is Volt leuk??
Whey shakesquote:
Domme allochtoon. Ga wiet roken als je niets te doen hebt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:41 schreef Dimachaerus het volgende:
Je moet ook whey/casseine mix hebben.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Whey shakes
Crenartines
Annerboolem
Vergelijk je whey en creatine nu met pillen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Whey shakes
Crenartines
Annerboolem
Wtfquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:52 schreef Montelly het volgende:
http://www.lift.net/2013/(...)-supertraining-meet/
[ afbeelding ]
pec tearquote:
Wat een smeerpijp ben jij toch ook he.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:59 schreef Montelly het volgende:
Een iemand die weet hoe je een vrouw moeten nemen dan is dat Rocco wel, pff wat een baas![]()
Rocco wiequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:59 schreef Montelly het volgende:
Een iemand die weet hoe je een vrouw moeten nemen dan is dat Rocco wel, pff wat een baas![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.reddit.com/user/HollandGW215/submitted/
hnnnng
Siffredi. 'It's only smells' was een van zijn gevleugelde uitspraken. Ken een video van 'm waar ie een vrouw eerst baft en daarna een rauw geklopt eitje in d'r anus laat glijdenquote:
pics.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:00 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Heb ik ook weleens ja. Kan de beste overkomen
Oh ik denk niet dat ik dat wil zienquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:07 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Siffredi. 'It's only smells' was een van zijn gevleugelde uitspraken. Ken een video van 'm waar ie een vrouw eerst baft en daarna een rauw geklopt eitje in d'r anus laat glijden.
Omdat wiet softdrugs en pillen harddrugs?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:51 schreef McNulty het volgende:
[..]
Domme allochtoon. Ga wiet roken als je niets te doen hebt.
Omdat pillen whey en creatine zijn.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:17 schreef fathank het volgende:
[..]
Omdat wiet softdrugs en pillen harddrugs?
Enige die ik zou pakken zijn die van Jesse vd Veldenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:23 schreef McNulty het volgende:
[..]
Omdat pillen whey en creatine zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:43 schreef McNulty het volgende:
Kijk een JBaby!
[ afbeelding ]
d'awwwwwww![]()
gr gr
Waardeer het,Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:49 schreef Deuce92 het volgende:
Godverdomme ik heb me laten gaan zeg. Gisteren uit eten geweest en me gewoon volgepropt. Vandaag heb ik waarschijnlijk al ~4kcal aan koekjes, chocolade, en cakejes op.
#YOLO
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:52 schreef Montelly het volgende:
+1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Waardeer het,
Maar ik kende het al.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Story of my life. Morgen sushiquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:49 schreef Deuce92 het volgende:
Godverdomme ik heb me laten gaan zeg. Gisteren uit eten geweest en me gewoon volgepropt. Vandaag heb ik waarschijnlijk al ~4kcal aan koekjes, chocolade, en cakejes op.
#YOLO
Komt eraan wanneer ik weer 200 kilo heb gebankdruktquote:
WOLLA ik zag die vieze ninja edit. Tfoe.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:24 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Story of my life. Morgen sushi![]()
![]()
[..]
Komt eraan wanneer ik weer 200 kilo heb gebankdrukt
was je in dan?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:35 schreef Awesome_ het volgende:
Yup. I'm out.
So long, gay boys !
[ afbeelding ]
Dat is het man.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:27 schreef Deuce92 het volgende:
Hey McNutty.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
1,2 en 3 zijn het man.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:30 schreef Deuce92 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die hip to waist ratio van #2.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:37 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dat is het man.
[..]
1,2 en 3 zijn het man.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:35 schreef Awesome_ het volgende:
Yup. I'm out.
So long, gay boys !
[ afbeelding ]
Sorry vriend, hier kan ik niet achter staan.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:43 schreef McNulty het volgende:
Dit komt aardig dicht in de buurt van mijn droomchick.......
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind haar fokking lekker serieus.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:45 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Sorry vriend, hier kan ik niet achter staan.
Tieten ziet er te nep uit, en die tepels lijken er wel opgenaaid.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:35 schreef Awesome_ het volgende:
Yup. I'm out.
So long, gay boys !
[ afbeelding ]
Misschien moeten ze maar een eigen thread aanmaken met deze praktijken.quote:
Mee eens, zitten echt teveel midden/bovenaan. Zou haar wel raken dat sowieso.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:45 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Sorry vriend, hier kan ik niet achter staan.
Tieten ziet er te nep uit, en die tepels lijken er wel opgenaaid.
10x beter dan die daarvoor imo.quote:
Ik ook hoor. Maar dat dacht natuurlijk niet zo veel.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mee eens, zitten echt teveel midden/bovenaan. Zou haar wel raken dat sowieso.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:39 schreef Sapstengel het volgende:
Doe mij maar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gud job mane.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:39 schreef Sapstengel het volgende:
Doe mij maar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omg cute!!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:43 schreef McNulty het volgende:
Kijk een JBaby!
[ afbeelding ]
d'awwwwwww![]()
gr gr
hey rustugquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Kanker hey, wat een taalgebruik.
Doe normaal me oma is doodgegaan aan taalgebruik xDDDquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Kanker hey, wat een taalgebruik.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:18 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Net gemaakt mission accomplished
QFTquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:20 schreef Awesome_ het volgende:
En die tranny shit dikke wijven shit is ook afgelopen gvd
Sap, deuce
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:19 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Doe normaal me oma is doodgegaan aan taalgebruik xDDD
Seto, die kkaziaat heb ik al lang niet gezienquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:27 schreef Awesome_ het volgende:
Denk dat Seto ook wel terugkomt als ik hier orde op zaken heb gesteld. Mis die gekke Chinees wel.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:28 schreef VMSDKR het volgende:
Bij dezen roep ik een gymkalifaat uit. Een ieder die dikke wijven post wordt veroordeeld tot een nog nader te bepalen shariasanctie.
[ afbeelding ]
Was getekend,
VMS-al-Baghdadi
Ja hij was weggegaan om die kneuzenkermis hier.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:29 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Seto, die kkaziaat heb ik al lang niet gezien
het dieettopic?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:31 schreef Awesome_ het volgende:
Ik neem mijn kwaliteitsposts ook gwn naar de concurrent hoor als het moet. ik doe dit voor jullie he?
#nietbang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niks tegen chocoladedames overigens.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:33 schreef VMSDKR het volgende:
Dit zijn de stats van de afgelopen 30 dagen. Daar zien we een aantal stijgers en dalers die de kwaliteit van de reeks niet ten goede zijn gekomen.
Ik noem geen namen verder maar dat McNulty en Deuce92 zo fucking hoog staan en zoveel volle chocoladedames posten werkt daar niet aan mee.Racist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niks tegen chocoladedames overigens.
Je moet zeggen "niks tegen chocoladedames overigens want de buurvrouw van mijn nichtje is getrouwd met een neger en hun dochter is ook een chocoladedame."quote:
Hoe weet jij dit???quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Je moet zeggen "niks tegen chocoladedames overigens want de buurvrouw van mijn nichtje is getrouwd met een neger en hun dochter is ook een chocoladedame."
Nee, voor lul rijd je toch al.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:00 schreef Klokov het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)19df&previousPage=lr
Maakt niks uit toch dat de lak los laat of wel?
Waarom leg je niet wat meer geld bij ipv zo'n afgeragde bak te kopen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:00 schreef Klokov het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)19df&previousPage=lr
Maakt niks uit toch dat de lak los laat of wel?
Zou voor je stemmen indien mogelijk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:37 schreef Awesome_ het volgende:
snakey,ik zat te denken he, kun je mij niet machtigen om mini bans uit te delen van een een dag of twee? Dat ik gewoon mensen laat afkoelen hier als de inhoud me niet aanstaat of zo. Feitelijk waarborg ik dan de kwaliteit van de gym, slim toch?
Ik dm je mijn IBANquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:01 schreef McNulty het volgende:
[..]
Waarom leg je niet wat meer geld bij ipv zo'n afgeragde bak te kopen?
Niets tegen Suziki Alto's, maar koop gewoon een behoorlijke dan.
Voor 600 euro kun je ook wel wat beters dan dat vinden lijkt me. Koop dan gewoon een Civic ofzo, als het geen afgetrapte is is het starten en lopen en als er wel wat kapot gaat kosten onderdelen ook geen reet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:03 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zou voor je stemmen indien mogelijk.
[..]
Ik dm je mijn IBAN
Alto is betrouwbaarder.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:03 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Voor 600 euro kun je ook wel wat beters dan dat vinden lijkt me. Koop dan gewoon een Civic ofzo, als het geen afgetrapte is is het starten en lopen en als er wel wat kapot gaat kosten onderdelen ook geen reet.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:33 schreef VMSDKR het volgende:
Dit zijn de stats van de afgelopen 30 dagen. Daar zien we een aantal stijgers en dalers die de kwaliteit van de reeks niet ten goede zijn gekomen.
Ik noem geen namen verder maar dat McNulty en Deuce92 zo fucking hoog staan en zoveel volle chocoladedames posten werkt daar niet aan mee.Damn dat is toch niet normaal met die klapperreten van Nulty.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niks tegen chocoladedames overigens.
Zolang het Japans is zit je motorisch wel goed.quote:
Een Honda op #1 - Ik had niet anders verwacht.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:07 schreef Klokov het volgende:
http://www.reliabilityindex.com/
Alto #5
Behalve die Lancer zijn het echt allemaal modelletje 60+quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:07 schreef Klokov het volgende:
http://www.reliabilityindex.com/
Alto #5
(swift middenmode trouwens)
een zwarte? Aanrijding mee gehad met een bus toevallig? Op een nationale feestdag?quote:
helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:28 schreef VMSDKR het volgende:
Bij dezen roep ik een gymkalifaat uit. Een ieder die dikke wijven post wordt veroordeeld tot een nog nader te bepalen shariasanctie.
[ afbeelding ]
Was getekend,
VMS-al-Baghdadi
Ja, apeldoorn. Was echt zat. Gewoon doekje overheen gedaan en hij was weer als nieuw.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:16 schreef stinkie het volgende:
[..]
een zwarte? Aanrijding mee gehad met een bus toevallig? Op een nationale feestdag?
Nee, stuur me je huishoudboekje. Dan kijk ik wel hoeveel je kan sparen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:03 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zou voor je stemmen indien mogelijk.
[..]
Ik dm je mijn IBAN
Alto RI 15quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:07 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Zolang het Japans is zit je motorisch wel goed.
[..]
Een Honda op #1 - Ik had niet anders verwacht.
Alle 3quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:00 schreef VMSDKR het volgende:
Lkr chille bois. GN
[..]
Nee, voor lul rijd je toch al.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee idd, topic is verwijderd.
Title was "is this achievable natty?" en dan stond er een foto van Bostin Loyd met ontblote penor
Ga je nog Volt? Ik stap zo op de houseboot in Nijmegen. Als je 6uur ook een half dominotje klapt zijn we tegelijk spacequote:
Ga je vanaf Nijmegen met een boot? Lolquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Ga je nog Volt? Ik stap zo op de houseboot in Nijmegen. Als je 6uur ook een half dominotje klapt zijn we tegelijk space
Schaamlippen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:06 schreef Awesome_ het volgende:
Ik stond ook echt vooraan toen de lippen werden uitgedeeld.
Lkr horr ik ook, onderrug helemaal kapot getraindquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:23 schreef Beach het volgende:
zieke training gezet vandaag
traps voelen alsof ze branden
Ik ook ja.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:06 schreef Awesome_ het volgende:
Ik stond ook echt vooraan toen de lippen werden uitgedeeld.
37, damn Sapquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ook ja.
Had eens zo'n test gedaan met op welke celebrities ik lijk:
[ afbeelding ]
6 negers en 1 terrorist omdat ik me niet had geschoren.
36 jaar. Ha.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:13 schreef Deuce92 het volgende:
Met baard: 99% masculine, 36 jaar.
Zonder baard: 98% masculine, 25 jaar.
U wot.
heej cripquote:
sws crip..quote:
Wel goede selectie. Vanessa Hudgens, Halle Berry.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:32 schreef G.R.S. het volgende:
[ afbeelding ]
4% mannelijkheid zal wel aan mijn snor liggen
hoe kan je nou een neger, blanke en een Latijns amerikaan zijnquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:32 schreef G.R.S. het volgende:
[ afbeelding ]
nice! ben nu wel benieuwd naar je gezichtquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:32 schreef G.R.S. het volgende:
[ afbeelding ]
goed bezig, en ze is nog eens fucking ugly ookquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:43 schreef Beach het volgende:
http://www.reddit.com/r/I(...)start_right_here_on/
hey Dima
Lekker genieten.quote:
Fucking ugly vind ik wel meevallen. Fucking average in ieder geval.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:10 schreef Montelly het volgende:
[..]
goed bezig, en ze is nog eens fucking ugly ook![]()
[ afbeelding ]
LOL.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:15 schreef JackieBrown het volgende:
tfw je dat pictriev doet en je gewoon 60% Michelle Obama pulled![]()
![]()
brb zelfmoord doei
waarom heb je specifiek die 4 look-a-likes bekekenquote:
Omdat ik alleen hen herkende.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:25 schreef stinkie het volgende:
[..]
waarom heb je specifiek die 4 look-a-likes bekeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |