Gister totaal gefrituurd. Geslapen als een klein meisje en vandaag iets beter te been maar nog steeds herstellende. Goed eten, vanavond vroeg naar bed dan ben 'k morgen weer het mannetje.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:44 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Hey Henk hoe is het vandaag de dag? Vandaag had je rustdagje toch? Lekker aan de DOMS?
Gecombineerd haalt dat ding niet eens 500 km. Waardeloos, verkapte Opel Ampera. Een Tesla doet 400km, electrisch only. En ziet er beter uit. Worst of both worlds imho. Te weinig accucapaciteit en een slurpende benzinemotor. Allebei net niks.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:10 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
De Karma heeft ook een verbrandingsmotor als range-extender.
Daar zou ik een avondje ruzie voor over hebbenquote:
Moest je met een nachtlampje slapen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dem feelz wanneer 2/4 trailers voordat de film begint horrors zijn.
Dem nacho's met gesmolten kaas en salsa saus though.![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:23 schreef RaymondK het volgende:
[..]
"I was really sick, and a friend offered to bring me chicken soup"
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit kan niet echt zijn LOL
Die hoor je niet omdat ze het stiekem toch wel lekker vonden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:39 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik verwachtte verhalen van mannen die anaal vernederd zijn. Vind het eigenlijk wel allemaal meevallen.
Ik kwam niet verder dan 'I was really drunk and I blacked out'quote:
ik ben bijna altijd al online thuis om half6 (ochtend bedoel je toch?)quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:44 schreef no1uknow het volgende:
ey goedemorgen, kwam hier om half 6 nog langs maar het was uitgestorven, meegevraagd door 3 franse dames van halverwege de 20 om mee te gaan naar hun appartement mja
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:47 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ik ben altijd online thuis om half6 (ochtend bedoel je toch?)
was dat appartement in de Geleenstraat toevallig?
ah Regentessenbuurt. Dan kan het nog 2 kanten uit vallen kwa waar je terrecht komt LOLquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:49 schreef no1uknow het volgende:
[..]nee, het is nog erger, ik ben overgehaald om naar de Danzig te gaan en daar kwam ik ze tegen
ze waren een tripje NL aan het doen, al naar R'dam geweest, nu Den Haag en vandaag gingen ze naar Amsterdam. Ze hadden een appartmentje aan de Weimarstraat.
1 van de drie was echt prachtig, typisch frans uiterlijk, mooi vol haar licht krullendquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:50 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ah Regentessenbuurt. Dan kan het nog 2 kanten uit vallen kwa waar je terrecht komt LOL
Ga je je vrienden Dweil, Emmer en Stofzuiger missen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:52 schreef Ethanolic het volgende:
Dat was mijn carrière bij de grote bank
En hebben ze nou een feestdag daar dat je weg bent?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:52 schreef Ethanolic het volgende:
Dat was mijn carrière bij de grote bank
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahaquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:58 schreef Awesome_ het volgende:
Zit hier die shit half mee te zingen van Ray
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:56 schreef RaymondK het volgende:
[..]
En hebben ze nou een feestdag daar dat je weg bent?
of hadden ze een hele afscheidssrepceptie met scetsjes gedaan en dit dat?
De E is van Ethan omdat hij Eindelijk Weg gaat
De T is van Tering wat duurde dat lang
De H is van Heumo, want hij zat altijd op Fok mannen te piegen
DePolonaiseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Niet zo eenkennig Sander.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:51 schreef no1uknow het volgende:
[..]
1 van de drie was echt prachtig, typisch frans uiterlijk, mooi vol haar licht krullend
dat soort dingen overkomen je alleen als je al voorzien bent
Gewoon snorkel op en gaan met die banaan. Spijt heb je maar in een volgend leven.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:05 schreef RaymondK het volgende:
[..]
die andere 2 meurde naar peen en uien (want fransen) dus 't is hem vergeven toch?
[..]
DegodverdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
[..]
DeIk zal gemist worden. Het waren anderhalf fantastiese jaren. Etha @ Grote Bank chapter is afgesloten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
Er is zeker geen sprake van eenkennigheid want ik dacht aan m'n lieve vriendinnetjequote:
Als je een ander doet terwijl je aan je vriendin denkt is het geen vreemdgaanquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:13 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Er is zeker geen sprake van eenkennigheid want ik dacht aan m'n lieve vriendinnetje
En als je het over die vrouwen hebt, een ander had gigantische tieten dus daar was ik ook wel overheen gegaan. En de derde was ook best om aan te zien oui.
Had dat voor gisteravond gezegd, ik had een mooie franse dame kunnen doen. Had ik bij de laatste drie stootjes wel aan d'r gedacht.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je een ander doet terwijl je aan je vriendin denkt is het geen vreemdgaan
Nog eentje trouwens: Als ze dezelfde naam als je vriendin heeft dan is het ook geen vreemdgaan.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:16 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Had dat voor gisteravond gezegd, ik had een mooie franse dame kunnen doen. Had ik bij de laatste drie stootjes wel aan d'r gedacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |