SPOILER: BonusmascottesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Top 100 voor de GYM t/m 28-08-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
[ Bericht 2% gewijzigd door no1uknow op 28-08-2014 21:23:39 ]
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:14 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Kijk dit bedoel ik met vieze wijven.
Vag is niet te zien toch?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:26 schreef Sapstengel het volgende:
Sinds wanneer mag je vagines posten?
Ik stond er nog in met een andere UIquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:22 schreef no1uknow het volgende:
Welke kklijer heeft me uit de OP gehaald?
Jij niet alleenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:14 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Kijk dit bedoel ik met vieze wijven.
Nee just keepin' the soul alivequote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:56 schreef Sapstengel het volgende:
Sander wil nummer 1 poster worden in de reeks.
De Karma heeft ook een verbrandingsmotor als range-extender.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Matige accu met z'n 20kwh. Een Tesla koop je met 85 kwh.
80km elektrisch. 2x flink stampen en dat ding is leeg.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:30 schreef no1uknow het volgende:
Hey McNulty jij valt op vrouwen met steil haar toch?
quote:
Whahha ja, attention whoring taken to a new levelquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Sap, heb je Genova's fb gezien? "In a relationship with Essi."
[ afbeelding ]
Zeker.quote:
Echt hé.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whahha ja, attention whoring taken to a new level
LMAOquote:
Kaaaanki wat een mooierdquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hey McNulty
Gezien je smaak denk ik dat je zijn vriendin ook wel kan waarderen. Ik vind haar echt bloedmooi.
"I was really sick, and a friend offered to bring me chicken soup"quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Normaal gesproken zou je denken "rape me pls", maar deze thread laat toch een heel ander en naar perspectief zien: http://www.reddit.com/r/A(...)en_raped_by_a_woman/
Denken dat dat allemaal true stories zijnquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Normaal gesproken zou je denken "rape me pls", maar deze thread laat toch een heel ander en naar perspectief zien: http://www.reddit.com/r/A(...)en_raped_by_a_woman/
Ik verwachtte verhalen van mannen die anaal vernederd zijn. Vind het eigenlijk wel allemaal meevallen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Totdat de laag plamuur er af komt s avondsquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hey McNulty
Gezien je smaak denk ik dat je zijn vriendin ook wel kan waarderen. Ik vind haar echt bloedmooi.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Tuurlijk jongenquote:I tried to let a girl at our house party down easy once. Told her she was cute but that I was taken. She said she couldn't drive and needed to crash on the couch, which is cool. I ended up going to bed in my room. I woke up sometime later to her in her bra and panties sucking my dick in my room, in my bed. I yelled at her and told her to get the fuck out, having no idea how long she had been in there (I was out cold). I never told anyone because I didn't want it to get back to my at the time girlfriend because I know that's an image that would have been stuck in her head forever.
Verder gekomen dan de eikel dit maal?quote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:57 schreef no1uknow het volgende:
topic is een beetje dood aan het gaan
1 is meer dan genoegquote:
Worstelenquote:
Link werkt niet breh.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 02:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
LMAOdie had ik niet eens gezien net
Te hard gelachen om deze thread btw http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=163816091
Ik had ook niets anders van jou verwacht.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:39 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik verwachtte verhalen van mannen die anaal vernederd zijn. Vind het eigenlijk wel allemaal meevallen.
Dat verhaal natuurlijk wel even wat anders dan die gasten die klagen dat ze in een dronken staat gepijpt zijn.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Link werkt niet breh.
[..]
Ik had ook niets anders van jou verwacht.
Ik neem aan dat je deze ook gelezen hebt: http://www.reddit.com/r/A(...)d_by_a_woman/ck26si9
Gister totaal gefrituurd. Geslapen als een klein meisje en vandaag iets beter te been maar nog steeds herstellende. Goed eten, vanavond vroeg naar bed dan ben 'k morgen weer het mannetje.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:44 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Hey Henk hoe is het vandaag de dag? Vandaag had je rustdagje toch? Lekker aan de DOMS?
Gecombineerd haalt dat ding niet eens 500 km. Waardeloos, verkapte Opel Ampera. Een Tesla doet 400km, electrisch only. En ziet er beter uit. Worst of both worlds imho. Te weinig accucapaciteit en een slurpende benzinemotor. Allebei net niks.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:10 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
De Karma heeft ook een verbrandingsmotor als range-extender.
Daar zou ik een avondje ruzie voor over hebbenquote:
Moest je met een nachtlampje slapen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dem feelz wanneer 2/4 trailers voordat de film begint horrors zijn.
Dem nacho's met gesmolten kaas en salsa saus though.![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:23 schreef RaymondK het volgende:
[..]
"I was really sick, and a friend offered to bring me chicken soup"
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit kan niet echt zijn LOL
Die hoor je niet omdat ze het stiekem toch wel lekker vonden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:39 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik verwachtte verhalen van mannen die anaal vernederd zijn. Vind het eigenlijk wel allemaal meevallen.
Ik kwam niet verder dan 'I was really drunk and I blacked out'quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |