Puik feestje. Begin met een halfje. Goed eten van te voren, geen vloeibaar voedsel.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:41 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik kan morgen naar Volt gaan. Is van 11 tot 11 en wss pilletje in mijn mik douwen. Is Volt leuk??
pillenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:41 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik kan morgen naar Volt gaan. Is van 11 tot 11 en wss pilletje in mijn mik douwen. Is Volt leuk??
Whey shakesquote:
Domme allochtoon. Ga wiet roken als je niets te doen hebt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:41 schreef Dimachaerus het volgende:
Je moet ook whey/casseine mix hebben.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Whey shakes
Crenartines
Annerboolem
Vergelijk je whey en creatine nu met pillen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Whey shakes
Crenartines
Annerboolem
Wtfquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:52 schreef Montelly het volgende:
http://www.lift.net/2013/(...)-supertraining-meet/
[ afbeelding ]
pec tearquote:
Wat een smeerpijp ben jij toch ook he.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:59 schreef Montelly het volgende:
Een iemand die weet hoe je een vrouw moeten nemen dan is dat Rocco wel, pff wat een baas![]()
Rocco wiequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:59 schreef Montelly het volgende:
Een iemand die weet hoe je een vrouw moeten nemen dan is dat Rocco wel, pff wat een baas![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.reddit.com/user/HollandGW215/submitted/
hnnnng
Siffredi. 'It's only smells' was een van zijn gevleugelde uitspraken. Ken een video van 'm waar ie een vrouw eerst baft en daarna een rauw geklopt eitje in d'r anus laat glijdenquote:
pics.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:00 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Heb ik ook weleens ja. Kan de beste overkomen
Oh ik denk niet dat ik dat wil zienquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:07 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Siffredi. 'It's only smells' was een van zijn gevleugelde uitspraken. Ken een video van 'm waar ie een vrouw eerst baft en daarna een rauw geklopt eitje in d'r anus laat glijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |