een zwarte? Aanrijding mee gehad met een bus toevallig? Op een nationale feestdag?quote:
helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:28 schreef VMSDKR het volgende:
Bij dezen roep ik een gymkalifaat uit. Een ieder die dikke wijven post wordt veroordeeld tot een nog nader te bepalen shariasanctie.
[ afbeelding ]
Was getekend,
VMS-al-Baghdadi
Ja, apeldoorn. Was echt zat. Gewoon doekje overheen gedaan en hij was weer als nieuw.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:16 schreef stinkie het volgende:
[..]
een zwarte? Aanrijding mee gehad met een bus toevallig? Op een nationale feestdag?
Nee, stuur me je huishoudboekje. Dan kijk ik wel hoeveel je kan sparen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:03 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zou voor je stemmen indien mogelijk.
[..]
Ik dm je mijn IBAN
Alto RI 15quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:07 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Zolang het Japans is zit je motorisch wel goed.
[..]
Een Honda op #1 - Ik had niet anders verwacht.
Alle 3quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:00 schreef VMSDKR het volgende:
Lkr chille bois. GN
[..]
Nee, voor lul rijd je toch al.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee idd, topic is verwijderd.
Title was "is this achievable natty?" en dan stond er een foto van Bostin Loyd met ontblote penor
Ga je nog Volt? Ik stap zo op de houseboot in Nijmegen. Als je 6uur ook een half dominotje klapt zijn we tegelijk spacequote:
Ga je vanaf Nijmegen met een boot? Lolquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Ga je nog Volt? Ik stap zo op de houseboot in Nijmegen. Als je 6uur ook een half dominotje klapt zijn we tegelijk space
Schaamlippen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:06 schreef Awesome_ het volgende:
Ik stond ook echt vooraan toen de lippen werden uitgedeeld.
Lkr horr ik ook, onderrug helemaal kapot getraindquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:23 schreef Beach het volgende:
zieke training gezet vandaag
traps voelen alsof ze branden
Ik ook ja.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:06 schreef Awesome_ het volgende:
Ik stond ook echt vooraan toen de lippen werden uitgedeeld.
37, damn Sapquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ook ja.
Had eens zo'n test gedaan met op welke celebrities ik lijk:
[ afbeelding ]
6 negers en 1 terrorist omdat ik me niet had geschoren.
36 jaar. Ha.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:13 schreef Deuce92 het volgende:
Met baard: 99% masculine, 36 jaar.
Zonder baard: 98% masculine, 25 jaar.
U wot.
heej cripquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |