hey rustugquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Kanker hey, wat een taalgebruik.
Doe normaal me oma is doodgegaan aan taalgebruik xDDDquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Kanker hey, wat een taalgebruik.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:18 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Net gemaakt mission accomplished
QFTquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:20 schreef Awesome_ het volgende:
En die tranny shit dikke wijven shit is ook afgelopen gvd
Sap, deuce
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:19 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Doe normaal me oma is doodgegaan aan taalgebruik xDDD
Seto, die kkaziaat heb ik al lang niet gezienquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:27 schreef Awesome_ het volgende:
Denk dat Seto ook wel terugkomt als ik hier orde op zaken heb gesteld. Mis die gekke Chinees wel.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:28 schreef VMSDKR het volgende:
Bij dezen roep ik een gymkalifaat uit. Een ieder die dikke wijven post wordt veroordeeld tot een nog nader te bepalen shariasanctie.
[ afbeelding ]
Was getekend,
VMS-al-Baghdadi
Ja hij was weggegaan om die kneuzenkermis hier.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:29 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Seto, die kkaziaat heb ik al lang niet gezien
het dieettopic?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:31 schreef Awesome_ het volgende:
Ik neem mijn kwaliteitsposts ook gwn naar de concurrent hoor als het moet. ik doe dit voor jullie he?
#nietbang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niks tegen chocoladedames overigens.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:33 schreef VMSDKR het volgende:
Dit zijn de stats van de afgelopen 30 dagen. Daar zien we een aantal stijgers en dalers die de kwaliteit van de reeks niet ten goede zijn gekomen.
Ik noem geen namen verder maar dat McNulty en Deuce92 zo fucking hoog staan en zoveel volle chocoladedames posten werkt daar niet aan mee.Racist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niks tegen chocoladedames overigens.
Je moet zeggen "niks tegen chocoladedames overigens want de buurvrouw van mijn nichtje is getrouwd met een neger en hun dochter is ook een chocoladedame."quote:
Hoe weet jij dit???quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Je moet zeggen "niks tegen chocoladedames overigens want de buurvrouw van mijn nichtje is getrouwd met een neger en hun dochter is ook een chocoladedame."
Nee, voor lul rijd je toch al.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:00 schreef Klokov het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)19df&previousPage=lr
Maakt niks uit toch dat de lak los laat of wel?
Waarom leg je niet wat meer geld bij ipv zo'n afgeragde bak te kopen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:00 schreef Klokov het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)19df&previousPage=lr
Maakt niks uit toch dat de lak los laat of wel?
Zou voor je stemmen indien mogelijk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:37 schreef Awesome_ het volgende:
snakey,ik zat te denken he, kun je mij niet machtigen om mini bans uit te delen van een een dag of twee? Dat ik gewoon mensen laat afkoelen hier als de inhoud me niet aanstaat of zo. Feitelijk waarborg ik dan de kwaliteit van de gym, slim toch?
Ik dm je mijn IBANquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:01 schreef McNulty het volgende:
[..]
Waarom leg je niet wat meer geld bij ipv zo'n afgeragde bak te kopen?
Niets tegen Suziki Alto's, maar koop gewoon een behoorlijke dan.
Voor 600 euro kun je ook wel wat beters dan dat vinden lijkt me. Koop dan gewoon een Civic ofzo, als het geen afgetrapte is is het starten en lopen en als er wel wat kapot gaat kosten onderdelen ook geen reet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:03 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zou voor je stemmen indien mogelijk.
[..]
Ik dm je mijn IBAN
Alto is betrouwbaarder.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:03 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Voor 600 euro kun je ook wel wat beters dan dat vinden lijkt me. Koop dan gewoon een Civic ofzo, als het geen afgetrapte is is het starten en lopen en als er wel wat kapot gaat kosten onderdelen ook geen reet.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:33 schreef VMSDKR het volgende:
Dit zijn de stats van de afgelopen 30 dagen. Daar zien we een aantal stijgers en dalers die de kwaliteit van de reeks niet ten goede zijn gekomen.
Ik noem geen namen verder maar dat McNulty en Deuce92 zo fucking hoog staan en zoveel volle chocoladedames posten werkt daar niet aan mee.Damn dat is toch niet normaal met die klapperreten van Nulty.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niks tegen chocoladedames overigens.
Zolang het Japans is zit je motorisch wel goed.quote:
Een Honda op #1 - Ik had niet anders verwacht.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:07 schreef Klokov het volgende:
http://www.reliabilityindex.com/
Alto #5
Behalve die Lancer zijn het echt allemaal modelletje 60+quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:07 schreef Klokov het volgende:
http://www.reliabilityindex.com/
Alto #5
(swift middenmode trouwens)
een zwarte? Aanrijding mee gehad met een bus toevallig? Op een nationale feestdag?quote:
helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:28 schreef VMSDKR het volgende:
Bij dezen roep ik een gymkalifaat uit. Een ieder die dikke wijven post wordt veroordeeld tot een nog nader te bepalen shariasanctie.
[ afbeelding ]
Was getekend,
VMS-al-Baghdadi
Ja, apeldoorn. Was echt zat. Gewoon doekje overheen gedaan en hij was weer als nieuw.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:16 schreef stinkie het volgende:
[..]
een zwarte? Aanrijding mee gehad met een bus toevallig? Op een nationale feestdag?
Nee, stuur me je huishoudboekje. Dan kijk ik wel hoeveel je kan sparen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:03 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zou voor je stemmen indien mogelijk.
[..]
Ik dm je mijn IBAN
Alto RI 15quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:07 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Zolang het Japans is zit je motorisch wel goed.
[..]
Een Honda op #1 - Ik had niet anders verwacht.
Alle 3quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:00 schreef VMSDKR het volgende:
Lkr chille bois. GN
[..]
Nee, voor lul rijd je toch al.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee idd, topic is verwijderd.
Title was "is this achievable natty?" en dan stond er een foto van Bostin Loyd met ontblote penor
Ga je nog Volt? Ik stap zo op de houseboot in Nijmegen. Als je 6uur ook een half dominotje klapt zijn we tegelijk spacequote:
Ga je vanaf Nijmegen met een boot? Lolquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Ga je nog Volt? Ik stap zo op de houseboot in Nijmegen. Als je 6uur ook een half dominotje klapt zijn we tegelijk space
Schaamlippen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:06 schreef Awesome_ het volgende:
Ik stond ook echt vooraan toen de lippen werden uitgedeeld.
Lkr horr ik ook, onderrug helemaal kapot getraindquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:23 schreef Beach het volgende:
zieke training gezet vandaag
traps voelen alsof ze branden
Ik ook ja.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:06 schreef Awesome_ het volgende:
Ik stond ook echt vooraan toen de lippen werden uitgedeeld.
37, damn Sapquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ook ja.
Had eens zo'n test gedaan met op welke celebrities ik lijk:
[ afbeelding ]
6 negers en 1 terrorist omdat ik me niet had geschoren.
36 jaar. Ha.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:13 schreef Deuce92 het volgende:
Met baard: 99% masculine, 36 jaar.
Zonder baard: 98% masculine, 25 jaar.
U wot.
heej cripquote:
sws crip..quote:
Wel goede selectie. Vanessa Hudgens, Halle Berry.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:32 schreef G.R.S. het volgende:
[ afbeelding ]
4% mannelijkheid zal wel aan mijn snor liggen
hoe kan je nou een neger, blanke en een Latijns amerikaan zijnquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:32 schreef G.R.S. het volgende:
[ afbeelding ]
nice! ben nu wel benieuwd naar je gezichtquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:32 schreef G.R.S. het volgende:
[ afbeelding ]
goed bezig, en ze is nog eens fucking ugly ookquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 15:43 schreef Beach het volgende:
http://www.reddit.com/r/I(...)start_right_here_on/
hey Dima
Lekker genieten.quote:
Fucking ugly vind ik wel meevallen. Fucking average in ieder geval.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:10 schreef Montelly het volgende:
[..]
goed bezig, en ze is nog eens fucking ugly ook![]()
[ afbeelding ]
LOL.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:15 schreef JackieBrown het volgende:
tfw je dat pictriev doet en je gewoon 60% Michelle Obama pulled![]()
![]()
brb zelfmoord doei
waarom heb je specifiek die 4 look-a-likes bekekenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |